coingram
کوینگرام

استفاده از ارزهای دیجیتال برای تسویه بدهی‌ها در چین قانونی شد

18/اردیبهشت/1402
افزودن به نشان شده ها
 استفاده از ارزهای دیجیتال برای تسویه بدهی‌ها در چین قانونی شد
چین
کریپتو
اخبار
بیتکوین
1266
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با وجود اینکه استفاده از دارایی‌های دیجیتال در چین ممنوع اعلام شده است، مقررات این بخش همچنان به مسیر تکامل خودش ادامه می‌دهد.

در همین زمینه، دیوان عالی این کشور دستورالعمل‌هایی رو در مورد اختلافات مربوط به ارزهای دیجیتال منتشر کرده و ابلاغ شده است که تسویه بدهی ها با استفاده از مقدار کمی دارایی دیجیتال در صورت توافق هر دو طرف قانونی میباشد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

دوج کوین

زهراامیری

19/اردیبهشت/1402

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در سراسر جهان دوج کوین را به‌عنوان یک روش پرداخت پذیرفته‌اند و صرافی‌های زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند. بنابراین می‌توانیم هنوز روی سوددهی بالای این کوین حساب باز کنیم، به‌ویژه چون ایلان ماسک توجه زیادی به آن دارد.

22

ارزش ارز دیجیتال

13422431

18/اردیبهشت/1402

واقعا با توجه به نوسانات و رقابت تجارت در سطح بین المللی پول و دادوستد، آینده روشنی در این فضای مجازی خواهیم داشت ، که نهایتا تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی مردم خواهد داشت ، نگران نباشید

17

آینده ارز دیجیتال

mohamad9797

19/اردیبهشت/1402

بنظر بنده در آینده یعنی حدود ۲ یا ۳ سال دیگر بازار های ارز دیجیتال جای دلار را به راحتی میگیرد و کشور ها با استفاده از ارز های مختلف معاملات خود را انجام میدهند

5

تسویه بدهی با ارز دیجیتال

salimafzalli

18/اردیبهشت/1402

دادستد ارزهای دیجیتال شاید الان کاربرد کم رنگ درگهان دارد ولی در آینده نه چندان دور تمام داد وستدها و تجارت با این رمزارزها بودن شک حتمی است.

18

چرایی قانونی شدن ارز دیجیتال درچین

[email protected]

20/اردیبهشت/1402

استفاده از ارزهای دیجیتال برای تسویه بدهی ها در چین قانونی شده است زیرا دولت چین به دنبال کاهش هزینه ها و افزایش کارآیی در عملیات مالی است. همچنین، این اقدام به کاهش نقدینگی و کاهش احتمال فساد و تقلب در عملیات مالی کمک می کند. به طور کلی، قانونگذاران چین به دنبال توسعه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال هستند و سعی می کنند این فناوری را به عنوان یک راه حل برای بهبود عملکرد سیستم مالی کشور استفاده کنند.

12

دادستد ارز دیجیتال

sevda1

18/اردیبهشت/1402

با توجه به نوسانات شدید ارزهای دیجیتال استفاده از این ارزها در پرداختها واقعا نیازمندشناخت کامل هر ارز هست واین روش میتواند تکنلوژی بروز در پرداختها رو بروز کندواینده پرداختها رو میتواندبهتر واسانتر کند

23

دنیای جدید

silenceofwaiting

21/اردیبهشت/1402

از ابتدای عصر نوین تمام دولتها و انسانها در تلاش برای راحتی بیشتر و قدرتنمایی های سیاسی و اقتصادی بودند و هستند صنعت کریپتو اصلی ترین سلاح آینده برای پیروزی در رقابت های بین المللی دولتها خواهد شد و تمام مخالفتهای دولتهای بزرگ بی فایده است و این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد

5

تسویه ارز وبدهی

king65mmd

19/اردیبهشت/1402

همچنین نحوه تسویه حساب ارزی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط نیز بدین گونه است که اصل بدهی ارزی بیش از 30 میلیون یورو بدون احتساب نرخ سود ارزی به نرخ روز گشایش اعتبار، به ریال تبدیل می‌شود و پس از تنفس دو ساله بدون سود، با اقساط پنج ساله با سود 15 درصد دریافت می‌شود.

15

ارز دیجیتال ایران

hamedhgf

20/اردیبهشت/1402

ارز دیجیتال ریال به زودی بعد از فروپاشی اقتصادی ایش میاد.برای پرداخت مالیات‌ به هر نحو معلوم ارز دیجیتال رو قبول می‌کنه که غیر قابل رد گیری است.

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.