coingram
کوینگرام

بیت کوین 27 هزار دلار; چرا که سرمایه گذاران تحولات سقف بدهی آمریکا را می‌سنجند.

02/خرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
بیت کوین  27 هزار دلار; چرا که سرمایه گذاران تحولات سقف بدهی آمریکا را می‌سنجند.
Bitcoin
BTC
بیت کوین
اخبار
2764
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در حالی که سرمایه گذاران آخرین تحولات در بن بست سقف بدهی ایالات متحده را ارزیابی می‌کردند، بیت کوین در آخرین محدوده خود در روز دوشنبه به راحتی حفظ شد.

بزرگ‌ترین رمزارز بازار اخیرا در محدوده 26866 دلار معامله می‌شود و 0.4% افزایش یافته است. در بحبوحه ابهامات کلان اقتصادی، از جمله نگرانی‌ها مبنی بر اینکه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، و رهبر مجلس نمایندگان نتوانستند در مورد افزایش سقف بدهی کشور به توافق برسند، طبق داده‌های کوین دسک بیت کوین تقریبا در دو هفته اخیر بین محدوده 26500 و 27500 دلار نوسان می‌کرده است.

ادوارد مویا، تحلیل‌گر OANDA بیان کرد: معامله گران رمزارز مطمئن نیستند که بیت کوین در چند روز آینده مذاکرات سقف بدهی چگونه رفتار خواهد کرد. مویا اضافه کرد: ریسک نکول بسیار کوچک است، اما اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند به‌عنوان یک افزایش سنتیمنت ریسک به نظر برسد که رمزارزها را به شدت پایین‌تر می‌آورد.

از سال 1960، دولت سقف بدهی را 78 برابر افزایش داده اما فضای سیاسی فعلی و پربار، نگرانی را در مورد تمایل قانونگذاران برای همکاری با یکدیگر افزایش داده است.

جنت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، در نامه‌ای به کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، هشدار 15 مه را تکرار کرد که بدون توافق « احتمالاً در اول ژوئن وزارت خزانه داری نمی‌تواند تمام تعهدات دولت را تا اوایل ژوئن برآورده کند.» یلن افزود: ما از بن‌بست‌های سقف بدهی گذشته آموخته‌ایم که انتظار تا آخرین لحظه برای تعلیق یا افزایش سقف بدهی می‌تواند آسیب جدی به اعتماد کسب‌وکار و مصرف‌کننده وارد کند، هزینه‌های استقراض کوتاه‌مدت را برای مالیات دهندگان افزایش دهد و بر رتبه اعتباری ایالات متحده تأثیر منفی بگذارد.

اتریوم، دومین رمزارز بازار، در محدوده 1820 دلار معامله می‌شود. دومین رمزارز بزرگ بازار رمزارزها نیز در دو هفته اخیر در محدوده 1750 دلار و 1850 دلار نوسان داشته است. دیگر رمزارزهای اصلی نیز در محدوده سبز قرار داشتند و توکن‌های TRX و AVAX، توکن‌های پلفترم هوشمند Tron و Avalanche، اخیرا به ترتیب 3.8% و 2.3% افزایش یافتند.

در بین شاخص‌های بازار سهام، شاخص نزدک رشد 0.5 درصدی داشت و در سال 2023 سقفی را ثبت کرد در حالی که شاخص S&P 500 و شاخص داو جونز به ترتیب رشد 0.2 درصدی و 0.4 درصدی داشتند. بازده اوراق خزانه داری آمریکا افزایش یافت و قیمت طلا به 1990 دلار کاهش یافت.

احمد اسماعیل، مدیر عامل شرکت Fluid، عقیده دارد که عقب نشینی بازار سازان Jane Street و Jump Trading از معاملات رمزارزها در ایالات متحده، سرمایه‌گذاران را نگران کرده و باعث کاهش عرضه نقدینگی بازار شده است. اسماعیل به افزایش آپشن‌های فروش در صرافی ارز دیجیتال Bybit اشاره کرد که نشانه‌ای از ناآرامی در مورد سقف بدهی و سایر عدم قطعیت‌های اقتصاد کلان است. « افراد نقدینگی را خارج می‌کنند، چرا که می‌ترسند چه اتفاقی خواهد افتاد و عدم اطمینان در اطراف سقف بدهی، قطعاً یک مشکل بزرگ برای رمزارزها در حال حاضر است.»

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟


تحلیل کاربران

بیت کوین

haniye74

02/خرداد/1402

قیمت فعلی این ارز دیجیتال 27هزار و 250 دلار است که با حجم معاملات 24ساعته 13.7 میلیارد دلار همراه شده است .در 24ساعت گذشته،ارزش بیت کوین 0.50 درصد افزایش داشته است.

38

بیت کوین

mohamad6879

05/خرداد/1402

سلام دوستان کسی میدونه بیت کوین میره بالا یا سقوط میکنه نظرتون درمورد شیبا چیه نظرتون چه ارزی بگیرم خوبه

18

کمک ب همنوعان و دوستان تازه وارد

payam.t

08/خرداد/1402

این سایت برای تازه واردان کمک را فراهم کند چون واقعا خیلی کم میتونن از برنامه سر در بیارن و ب کمک شما واقعا نیازمندیم با تشکر از سرمایه گذاران اینده

15

دلیل کاهش امروز قیمت بیت کوین به ۲۵٬۸۰۰

saeide84

04/خرداد/1402

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با سقوط به ۲۵٬۸۷۱ دلار به پایین‌ترین سطح ۳۰ روز اخیر سقوط کرد. معامله‌گران نگران کاهش بیشتر قیمت هستند و ریزش ۵٪ بیت کوین در شبانه روز گذشته را لحظه‌ای کلیدی برای تعیین روند بازار می‌دانند.

26

بیت کوین

امیدمری

16/خرداد/1402

اونوقتی که ریزش کرد تمام سرمایه گزاران ناامیدشدند ایا ن نشدند چون امید داشتند که بیت کوین دوباره میره بالا سرمایه شون دو برابر میشه اگر این اتفاق نیافته که تمام سرمایه گزاران ورشکست میشن عمرا این اتفاق بیافته

11

سقف رسیدن بیت کوین

marwan

02/خرداد/1402

ااسلام علیکم این دفعه بیت کوین اسم خودش بین تمام ارزها مسجل وثابت کرد وواقعا پادشاه ارزهاست وحتی سرمایه داران آمریکائی به این امر رسیند

40

تحلیل بست کوین

Radmanmonfared_official

09/خرداد/1402

درباره بیت کوین بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۳۷.۱۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۲۷,۷۹۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۱,۸۹۹ تومان معادل ۱,۴۴۲,۶۴۵,۱۹۶ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۴.۰۶ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۴۹% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۶۸,۶۶۴.۱۶ دلار بوده که همینک %۵۹.۵۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۹.۳۹ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی ATAIX با سهم %۹۳.۱۷ از حجم معاملات روزانه است.

16

طلای دیجیتال

abolfazlng

09/خرداد/1402

واقعا باید از سازنده بیتکوین تقدیر کرد که همچین ارز دیجیتالی ساخته است و مردم سراسر جهان روی آن سرمایه گذاری می‌کنند

17

قوانین لیگ ترید را اصلاح کنید

alishivaei

02/خرداد/1402

اطفن قوانین لیگ ترید را تغییر دهید و اجازه ی اصافه کردن روزی ۱۰۰ تتر را با پرداخت جم حذف کنید پیشنهاد میکنم همون اول شرط شرکت در مسابقه را ۲۰۰۰ جم بزارید تا در پایان مسابقات مشخص بشه که کی واقعا نفر اول اول میشه اینحوری حتی اگه ترید نکنی و‌روزی ۱۰۰ تتر اضاف کنی در پایتن لیگ مو۰ودیت به ۲۵۰۰ تتر میرسه

38

آینده و گذشته

Mohamad_Babaei

03/خرداد/1402

بیت کوین پادشاه بی چون چرای اقتصاد آیندگان سال های دیگه نسل های جدید به ما افتخار می کنند که اجدادی پیشرو و دوربین بودیم

25

بیت کوین

نجمههه

12/خرداد/1402

معامله خوبیه نوسان زیاد داره میزان زیادی صعود داره و بعدم سقوط بالا پایین زیاد داره ساعت به ساعت تغییر میکنه اما در کل چیز خوبیه

14

بیت کوین

mojtaba_ZIBA8318

05/خرداد/1402

سلام واقعا از سازنده بیت کوین خیلی ممنون واقعا طلاس خیلی خیلی ممنون از ارز دیجیتال بیت کوین

20

کوینگرام مزخرف ترین برنامه

hojjat17a

03/خرداد/1402

واقعا که دست سازنده ش درد نکنه چرا فرق میذارن تومسابقه ترید نفراول مسابقه هر ارز تریدی که داره منم همشو دارم اما مشکل اینه واسه اون سود داده واسه من ضرر چه فرقی داره مگه هردومونم از همون ارز ترید خرید کردیم اما واسه من فقط ضرر میکنه واقعا واسه سازنده ش متاسفم ریده

29

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.