coingram
کوینگرام

عدم قطعیت‌های کلان و افت بیت کوین به زیر 27 هزار دلار

04/خرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
عدم قطعیت‌های کلان و افت بیت کوین به زیر 27 هزار دلار
Bitcoin
BTC
تحلیل
اخبار
1531
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین در جلسه معاملاتی آسیا نیز در محدوده منفی باقی ماند چرا که سرمایه گذاران مشکلات سقف بدهی ایالات متحده و سایر عدم قطعیت‌ها را زیرنظر دارند.

با آغاز روز معاملاتی آسیا، سرمایه‌گذاران عدم قطعیت‌های اقتصاد کلان اخیر که بیش از 12 روز است که دارایی‌های دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده، بررسی می‌کنند.

بیت کوین اخیرا در محدوده 26326 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت اخیر 3.1% کاهش یافته است.

بزرگ‌ترین رمزارز بازار از لحاظ ارزش بازار در محدوده کوچکی نوسان می‌کرد تا این که در روز چهارشنبه به زیر محدوده حمایتی 26500 دلار کاهش یافت.

بازارها به دلیل بن بست ادامه دار سقف بدهی و نگرانی‌های تورمی و نظارتی رمزارزها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال که نشان داد اختلاف نظر بین بانک‌های مرکزی ایالات متحده در مورد افزایش بیشتر نرخ‌ بهره وجود دارد تأثیر چندانی در تسکین بازارها (چه بازار رمزارزها چه دیگر بازارها) نداشت.

ادوارد مویا، تحلیل‌گر ارشد Oanda بیان کرد: بیت کوین در محدوده رنج باقی می‌ماند و باید در نزدیکی مرزهای پایینی محدوده نزولی خود به تثبیت ادامه دهد. سطح 25000 دلار حمایت قوی را ارائه می‌دهد.

اترویم اخیرا در محدوده 1800 دلار معامله می‌شود و تقریبا 2.8% از روز سه‌شنبه کاهش یافته است.

دیگر رمزارزها نیز در محدوده قرمز معامله شدند و میم کوین‌های معروف از جمله دوج کوین و شیبا به ترتیب 3% و 4% کاهش یافتند.

مویا بیان کرد که "بیت کوین تحت فشار است چرا که ریسک نکول ایالات متحده افزایش یافته" و بانک مرکزی ایالات متحده با چشم انداز ادامه سیاست‌های پولی انقباضی خود مواجه است.

وی ادامه داد: بیت کوین به افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا بسیار حساس است چرا که بسیاری از شرکت‌های رمزارز با افزایش اوراق برای تامین مالی خود با مشکل مواجه خواهند شد. به اندازه کافی سخت است که بانکی را پیدا کنید که با رمزارزها معامله کند، چه رسد به اینکه برای پروژه‌های بلندمدت وام بدهد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

بیت کوین زیر۲۷هزار

marwan

01/مهر/1402

قیمت بزرگترین رمزارز بازار ارزهای دیجیتال، به زیر ۲۷ هزار دلار سقوط کرد. با سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۷ هزار دلار بیش از ۱۰۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شد

6

بیت کوین

AMIR_BTC_H

04/تیر/1402

قیمت بیتکوین می‌تواند قبل از رسیدن به اشباع خرید تا ۴۰‌,۰۰۰ دلار صعود کند ویلی وو تحلیلگر معروف آنچین ، در جدیدترین تحلیل خود نسبت به قیمت بیت کوین اعلام کرد که BTC می‌تواند به راحتی و قبل از رسیدن به شرایط اشباع خرید تا ۴۰,۰۰۰ دلار صعود کند. ویلی وو این پیش‌بینی را با توجه به داده‌های آنچین و اندیکاتور اختصاصی پلتفرمش انجام داده و اعتقاد دارد که در قیمت ۲۵,۰۰۰ بازیگران حرفه‌ای بیت کوین به انباشت آن مشغول بوده‌اند و حرکت صعودی فعلی را رقم زده‌اند.

9

بیت کوین

haniye74

04/خرداد/1402

با این سقوط بیش از 100میلیون دلار موقعیت معاملاتی ليکوييد شده است.به این نکته هم باید اشاره کنیم که نمودار این رمزارز نیز یک روند نزولی کاهشي را نشان می دهد.با این سقوط قیمت بیت کوین در مقایسه با بالاترین سطح قیمتی که در سال جدید ثبت کرده بود،12درصد افت کرده بود.

23

بیت کوین

nima.nazy

05/خرداد/1402

بیت‌کوین: رفتیم که بریم تا سی‌هزار؟ بازار امروز پس از ترس و دلهره‌ای که طی روزهای اخیر به دل معامله‌گران افکنده بود ناگهان صعودی شد و نه تنها شمع دیروز الگوی صعودی به خود گرفت بلکه شمع امروز نیز سبزرنگ و خوش قد و قامت مجدداً 26500 را برای صعودگرایان پس گرفت. امروز در همین راستا بررسی خواهیم کرد که: - چگونه شاخص بازار سهام بشدت صعودی شده است و به احتمال زیاد بتواند این هفته یک ناحیۀ مقاومتی بسیار مهم را با شمع هفتگی پشت سر گذاشته و شور و شوق صعودی شدید در بازار سهام ایجاد کند

79

مزخرف ترین برنامه

hojjat17a

04/خرداد/1402

خاک توسرسازندش که بین شرکت کننده ها فرق میذاره نفراول لیگ ترید هرچی داره منم دارم اما واسه من ضرر کرده واسه اون سود چرا اینجوریه واقعا متاسفم

21

کوینگرام

[email protected]

13/خرداد/1402

سلام دوستان همه دارن هرجور نظراتی میدن این سایت کوینگرام کسی هم برداشتی داشته یا ن فقط همینجوری دارن میگن ک فعلا خوبه اگه کسی هم برداشتی داشته واقعا ب همه بگین تا همه بدونن علکی وقتشون هدر نره

11

ریزش بیت کوین

salimafzalli

05/خرداد/1402

در جلسه معاملاتی آسیا نیز درمحدوه منفی باقی مانده چون سرمایه گذاران مشکلات سقف بدهی ایلات متحده آمریکا وسایر قطعیت را زیر نظر دارند.باعش ریزش بیت کوین است.

23

ریزش بیت کوین

farshadaghari

09/خرداد/1402

واقع سخته یه تحلیلی داشته باشی بد بر مبنای تحلیلت ترید بزنی اخرشم ضرر کنی ولی خب جا داره ادم بیشتر کنه اطلاعاتشو تا موقع تحلیل و ترید کرد ضرر نبینه مثل من البته بعضا سود زیادن شیرینی یه ترید موفق به حساب میان حتی ضرر

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.