coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

63,544 $

3,882,538,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,290 $

201,028,165 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

61,069 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

600.3 $

36,680,774 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.9%

141.3 $

8,633,430 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9998 $

61,088 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5%

3,290 $

201,004,947 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5182 $

31,662 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

0.149 $

9,104 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.5%

5.42 $

331,162 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

واکنش خوب رمزارزها در مواجهه با اخبار منفی SEC

17/خرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
واکنش خوب رمزارزها در مواجهه با اخبار منفی SEC
SEC
ارز دیجیتال
اخبار
1572
2 دقیقه

بازار رمزارزها در مواجهه با اخبار منفی اخیر، از جمله اتهامات کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده علیه بایننس و شکایت علیه کوین‌بیس، انعطاف‌پذیری چشمگیری از خود نشان داده است

بیت‌کوین تقریباً سقوط ناشی از این رویدادها را جبران کرده است، و این امر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نگاهی بلندمدت به بازار دارند. چندین نظریه وجود دارد که چرا بازار رمزارزها توانسته است جلوی این رویدادها را بگیرد. یک نظریه این است که بازار مدتی است که اقدامات نظارتی را کاهش داده است، و اخبار اخیر قبلاً قیمت‌گذاری شده بود. نظریه دیگر این است که اتهامات علیه کوین‌بیس عمدتاً فلسفی هستند و آنقدرها که برخی می‌ترسیدند، جدی نیستند.

در نهایت، بهبود روحیه در بازار گسترده‌تر، با نزدیک شدن فدرال رزرو به توقف چرخه افزایش نرخ بهره عامل مهم دیگری برای رشد بیت‌کوین است. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، نسبت به توانایی شرکتش برای دفاع از خود در برابر شکایت‌ها ابراز اطمینان کرده و خواستار شفافیت در مورد قوانین شده است. نظرات آرمسترانگ حاکی از آن است که صنعت رمزارزها آماده مقابله با اقدامات نظارتی است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

نظارت بر بایننس و نوسان

mehrdaadaadineh

17/خرداد/1402

درود، اقدامات نظارتی بر بایننس باعث کاهش قیمت ها شد اما حفظ حقوق کاربران بعلاوه اعتقاد بر اینکه هر کاهشی افزایشی به دنبال خود دارد باعث شد دوباره افزایش قیمت اتفاق بیفتد. دلیل اصلی اما شاید این باشد که راهی جز تجارت الکترونیک و دیجیتال و یکی از ابزارهای آن یعنی کریپتو وجود ندارد.

21

واکنش خوب رمزارزهادرمقابله باخبرهای منفی

king65mmd

23/خرداد/1402

اگر علمی‌تر بخواهیم به قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم مغز ما وظیفه شناسایی تهدیدهای بالقوه را دارد. بعد از شناسایی، وقت آن است که برای این تهدیدات وخبرهای منفی راه‌حلی بیابد و در نتیجه احتمال بقا را زیاد کند واز هرگونه ضرر جلوگیری به عمل یابد . ممنون از برنامه آموزنده ک

8

شرایط و واکنش ارزها به اخبار منفی

sevda1

19/خرداد/1402

باتوجه به پایین بودن قیمن اکثرارزهای دیجیتال بازار اهمیتی به اخبارمنفی دررابطه با ارزهای دیجیتال نمیدهد و خریداران ارزهای پرپتانسیل رو خرید وانباست میکنن

13

بیت

امیدمری

18/خرداد/1402

فقط باید به خودمون امید بدیم امیدوارم که رشدش خوب باشه واقعا نمیدونیم که باید دعا کنیم بره بالا یا بیاد پایبن انقدرتورم توکشکر مابالاست که هرلحظه قیمت ی شکلات تغییرمیکنه چه برسه به ارز دیجیتال

14

اخبارمنفیSEC

09307914482

20/خرداد/1402

مدیر عامل کوین بیس آمسترانگ ابراز امیدواری کرده علیرغم اخبار منفی sec بیت کوین رشد کرده و سرمایه گذاران

9

صرافی بایننس

Salehymehr2547

17/خرداد/1402

صرافی بایننس به عنوان مرجع بیشتر صرافی‌ها باید بیشتر مراقب نا متعادلی قیمت‌ها و جهش‌های غیر معقول با شدوهای زیاد که منجر به لیکوییدی در قسمت شورت می‌شوند باشد .

23

مقاومت ارز ها

Neymar

17/خرداد/1402

ارز های دیجیتال واکنش خوبی را نشان دادند. و بیت کوین مقامت نشان داد در حالی دیروز بد جوری رمز ارز ها افت کردند

9

مواجه با SEC

marwan

17/خرداد/1402

، رئیس SEC اظهار داشت که این قانون مقدار قابل‌توجهی از دارایی‌های رمزنگاری را نیز پوشش می‌دهد و مشاوران مالی موظف‌ هستند از وجوه کریپتویی و اوراق بهادار سرمایه‌گذاران با انتخاب متولی که صلاحیت لازم را دارد، محافظت کنند.

17

رمزارز

haniye74

17/خرداد/1402

رمزارز گونه ای پول دیجیتال است که در آن تولید واحد پول و تایید اصالت تراکنش پول با استفاده از الگوریتم های رمزگذاری کنترل می شود و معمولا به صورت نامتمرکز کار می کند.

24

قیمت بیت کوین امروز

saeide84

23/خرداد/1402

امروز بیت کوین برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که بیت کوین که روز قبل تا ۲۵,۷۹۳ (بیست و پنج هزار و هفتصد و نود و سه ) رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۶ درصدی به ۲۵,۹۴۹ (بیست و پنج هزار و نهصد و چهل و نه ) رسید.

9

هشدار

saeid ali

27/خرداد/1402

کلیت بازار هشدار می‌دهد که ارزهای برتر در تلاش برای یافتن یک کف قیمتی هستند که این موضوع خود نشان از این دارد که معامله‌گران از روی هراس در حال بستن موقعیت‌های باز خود هستند. در این میان بزرگ‌ترین سؤالی که ذهن همه فعالان بازار را مشغول کرده این است که آیا نزول قیمت به پایان رسیده یا ممکن است ریزش همچنان ادامه داشته باشد؟

4

ارزهای دیجیتالی

[email protected]

03/تیر/1402

ارزهای دیجیتالی در حقیقت ارزهایی هستند که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی می‌شوند و هدف‌شان کاهش تقلب و ممانعت از جعل و کلاه‌برداری ارزی است.اگر رشدش بهتر بشه خیلی کمک کننده اس

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.