coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

64,071 $

3,991,623,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,141 $

195,694,268 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.3%

0.9992 $

62,250 تومان

Tether

Tether

usdt

0.7%

591.4 $

36,842,974 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

147.47 $

9,187,381 تومان

Solana

Solana

sol

0.5%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.535 $

33,331 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

3,140 $

195,623,246 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

13.5%

0.1612 $

10,043 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.1%

5.75 $

358,225 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بیت‌کوین ۳۰ هزار دلار را تثبیت کرد!

09/تیر/1402
افزودن به نشان شده ها
بیت‌کوین ۳۰ هزار دلار را تثبیت کرد!
Bitcoin
بیت کوین
تحلیل
اخبار
1678
4 دقیقه

در بحبوحه آشفتگی‌های نظارتی دارندگان بزرگ بیت کوین معاملات خرید را حفظ کردند بیت کوین همچنان بالاتر از محدوده معاملاتی 30 هزار دلار معامله می‌شود و دیگر رمزارزهای اصلی نیز در محدوده سبز قرار داشتند.

بیت کوین در محدوده رنجی نوسان می‌کند و تا حد زیادی از اخبار چند ساعت قبل مبنی بر اینکه غول خدمات مالی Fidelity در حال تکمیل مجدد درخواست برای یک ETF بیت کوین است یا داده‌های اقتصادی ایالات متحده به طور غیرمنتظره‌ای قوی هستند، تحت تاثیر قرار نگرفت.

بزرگ‌ترین رمزارز بازار اخیرا در محدوده 30800 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت اخیر بیش از 0.8% افزایش یافته است.

موسسه فیدلیتی (Fidelity) به Blackstone، Invesco و WisdomTree پیوست که طی دو هفته گذشته درخواست‌های ETF بیت کوین را به کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا (SEC) ارسال کرده‌اند. این اقدامات سرمایه گذاران را جذب کرده و قیمت رمزارزها را بالاتر برده است.

سی‌جی ریم، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت در شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Amity Ventures عقیده دارد: «آنچه قابل توجه است این است که چگونه صنعت دارایی‌های دیجیتال همچنان از اخبار منفی بازگشتی دارند. علیرغم عدم قطعیت نظارتی در ایالات متحده و ورشکستگی‌های قابل توجهی مانند FTX، ما شاهد رقابت جهانی برای گرم شدن صنعت نوپا و همچنین افزایش تقاضای سازمانی هستیم که توسط برنامه اخیر ETF بیت کوین بلک راک نشان داده می‌شود.

اتریوم، دومین رمزارز بازار از لحاظ ارزش بازار، در محدوده 1844 دلار معامله می‌شود و روز چهارشنبه تغییر خاصی نداشته است. دیگر رمزارزهای اصلی در محدوده سبز معامله می‌شدند. SOL، توکن پلتفرم قراردادهای هوشمند سولانا، اخیرا بیش از 14% رشد داشته است.

بازار سهام آمریکا تا حد زیادی از داده‌های مثبت اقتصادی - افزایش تجدیدنظر شده 2 درصدی در تولید ناخالص داخلی و کاهش مدعیان هفتگی بیکاری - که نشان می‌داد تورم مشکل ساز باقی می‌ماند و پشتیبانی بالقوه‌ای را برای برنامه‌های فدرال رزرو برای افزایش دو بار نرخ بهره در سال 2023 ارائه می‌کرد، توجهی نداشتند. چنین سیاست‌های هاوکیش پولی در طول سال گذشته بارها و بارها بازارهای دارایی را نابسامان کرده است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در چهارمین کنفرانس بانک مرکزی اسپانیا (Banco de Espana) در مورد ثبات مالی به عدم اطمینان بانک مرکزی در مورد داروی تورمی مناسب در ماه‌های آینده اشاره کرد، اگرچه او در هفته‌های اخیر پیشنهاد کرده بود که فدرال رزرو در ماه‌های آینده نرخ‌ بهره را افزایش دهد.

پاول بیان کرد: با این وجود، فشارهای تورمی همچنان بالا است و روند بازگشت تورم به 2% راه درازی در پیش دارد. ما شاهد اثرات سیاست انقباضی‌ بر تقاضا در بخش‌های حساس به نرخ بهره اقتصاد، به ویژه مسکن و سرمایه گذاری هستیم. با این حال، درک کامل اثرات مهار پولی، به ویژه بر تورم، زمان می‌برد.

آکاش ماهندرا، مدیر بنیاد Haven1، در مصاحبه‌ای با کوین دسک بیان کرد: هیجان ETF بیت کوین «خبر خوبی برای قیمت بیت کوین» بود و موفقیت این صنعت نیز به شدت به نوآوری بستگی دارد. تایید موسسات بزرگ فوق‌العاده است و ما امیدواریم که ETF بلک‌راک تایید شود - به ویژه به این دلیل که رد ETF برای بیت‌کوین بسیار بسیار بد خواهد بود. با این حال، بلاک چین واقعا مکانی است برای نوآوری فراتر از آنچه در بخش مالی سنتی وجود دارد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

محدوده سی هزارتا بیتکوین

sevda1

09/تیر/1402

این محدوده برای صعودبیتکویت حیاتی هست و به زودی از این محدوده تا چهل هزارتا پرتاب خواهد شدو احتمالا از محدوده چهل هزار تاهم بعد از رنج زدن سقوط تا دوازده هزارهست

23

عبور بیت کوین از ۳۰هزار

mohyahmady

11/تیر/1402

با سلام وخسته نباشید بیت کوین نماد ارزدیجیتاله و با ارزش و خواهان مثل طلا می مونه که همیشه خواهان خود را دارد پس چیزیکه طلبه داشتهیچ وقت از ارزشش کم نمیشود و بس

12

بیت کوین ثابت

marwan

09/تیر/1402

رهبر بازار رمزارز هفته را با تثبیت بالای سطح ۲۸۰۰۰ دلار آغاز کرد و اتریوم نیز بالای هزار و ۸۰۰ دلار باقی ماند، زیرا بازارها برای یک هفته بزرگ از داده های اقتصادی ایالات متحده آماده می شوند.

23

بیت کوین عبور از رکود تا مرز رکورد

AMHJPJ1364

21/تیر/1402

باتوجه به اینکه بیت کوین رمز ارزیست که از سوی چینی ها به دنیا معرفی شد وباتوجه به اینکه آمریکا قدرت برتر اقتصادی جهان است هیچوقت ارز فیزیکی دلار ازبین نخواهد رفت و اتفاقا دلار پشتوانه همه ارزهای دیجیتالی میباشد و از سوی دیگر گرداننده های قدرت و ثروت در دنیا همه یهودی هستن که شامل 300 الی 500 نفر میباشند همه در آمریکا ساکن هستن در نتیجه این افراد خیلی ثروتمند تر از نهنگ‌های ارز رمزی هستند و اجازه اینکه هیچ ارز رمزی به مبالغ سنگین برسه را نمیدن بیت کوین تا سالهای آتی که گفته شده به مبالغی که گفته شده نخواهد رسید نهایتا بین 65 هزار دلار تا 85 هزار دلار اون هم در احتمالات اگر برسه واگر هم برسه دوباره سیر نزولی خواهد داشت

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.