coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.2%

62,645 $

3,902,783,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.7%

3,096 $

192,894,506 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

3.6%

584.9 $

36,436,778 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.6%

143.4 $

8,933,820 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.5285 $

32,926 تومان

XRP

XRP

xrp

2.8%

3,097 $

192,961,790 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

11.4%

0.1491 $

9,289 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

8.1%

5.7 $

355,110 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۵ رمزارزی که این هفته باید زیرنظر داشته باشید!

19/تیر/1402
افزودن به نشان شده ها
۵ رمزارزی که این هفته باید زیرنظر داشته باشید!
تحلیل
ارز دیجیتال
سیگنال رایگان
1931
10 دقیقه

در دنیای ناپایدار رمزارزها، بیتکوین همچنان به عنوان رهبر بی‌نظیر شناخته می‌شود. همچنین، قیمت SOL، AVAX، FIL و EOS نیز شروع به جلب توجه می‌کند، به ویژه اگر بیتکوین با حمله‌ای مجدد به سطح 31,000 دلار، هفته را آغاز کند.

تعداد شغل‌های غیرکشاورزی در ماه ژوئن به 209,000 نفر افزایش یافت که کمتر از انتظارات اقتصاددانان برای افزودن 240,000 شغل بود.

با اینکه این اعداد نشان می‌دهد بازار کار در حال متعادل شدن است، مشاهده‌گران بازار همچنان نگران هستند زیرا رشد ساعتی متوسط درآمد همچنان در سطح 0.4% نسبت به ماه می و 4.4% نسبت به یک سال پیش استوار باقی مانده است.

گزارش توقعات یک افزایش نرخ بهره 0.25 درصدی توسط رزرو فدرال ایالات متحده در جلسه بعدی تغییر نداد، طبق ابزار FedWatch. این امر باعث نگرانی در بازار سهام آمریکا شد و سه شاخص اصلی تمامی آنها در طول هفته کاهش یافتند. شاخص S&P 500 به میزان 1.16% و نزدک به میزان 0.92% کاهش یافت.

یک عامل منفی دیگر برای بازارهای رمزارزها، گزارشی از مدیرعامل جی‌پی مورگان به نام نیکولاوس پانیگیرتزوگلو بود که اشاره کرد به اینکه یک صندوق معاملاتی (ETF) بیتکوین به عنوان کالای فیزیکی قابل معامله، ممکن است برای فضای رمزارز تغییری عمده ایجاد نکند.

پانیگیرتزوگلو به عدم علاقه قابل توجه به صندوق‌های معاملاتی بیتکوین در کانادا و اروپا به عنوان دلیلی برای احتمال تأثیر کمتر در حتی آمریکا نقل قول می‌کند.

آیا گاوها می‌توانند مجدداً گرد هم شوند و بیتکوین را به بالای مقاومت بالا برسانند؟ اگر این اتفاق بیفتد، ارزهای جایگزینی انتخابی نیز می‌توانند به مارش بالا ملحق شوند. بیایید نمودارهای پنج رمزارز برتر را که نشانه‌های حرکت به بالا را نشان می‌دهند، تحلیل کنیم.

تحلیل قیمت بیتکوین

بیتکوین همچنان میان میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه (۲۹،۸۵۴ دلار) و مقاومت بالا در سطح ۳۱،۰۰۰ دلار گیر کرده است. این نشان می‌دهد که هر دو گاوها و خرس‌ها درباره حرکت جهت‌دهنده بعدی نگرانی و تردید دارند.

بیت‌کوین تایم فریم روزانه

جفت ارز BTC/USDT در تاریخ ۷ ژوئیه از میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه (EMA) برخاست، که نشان می‌دهد گاوها همچنان به شدت این سطح را دفاع می‌کنند. خریداران دوباره تلاش خواهند کرد تا مقاومت در سطح ۳۱،۵۰۰ دلار را شکست دهند. اگر موفق شوند، جفت ممکن است. روندصعودی آغاز شود. ابتدا بیت‌کوین می‌تواند به سطح ۳۲،۴۰۰ دلار پیشرفت کند و سپس به سمت ۴۰،۰۰۰ دلار شتاب گیرد.

احتمالاً خرس‌ها نیز برنامه‌های دیگری دارند. آنها سعی می‌کنند مقاومت بالا را حفظ کرده و قیمت را زیر حمایت ۲۹،۵۰۰ دلار بکشند. اگر این سطح متلاشی شود،گاوها در کوتاه‌مدت ممکن است ضربه ببینند. این موضوع می‌تواند باعث ریزش بیت‌کوین به میانگین ساده حرکتی ۵۰ روزه ($۲۸،۱۰۱) شود.

بیت‌کوین تایم فریم چهارساعته

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که بیت‌کوین در بازه ۲۹،۵۰۰ تا ۳۱،۵۰۰ دلار معامله می‌شود. به طور کلی، معاملات در یک بازه کوچک معمولاً پس از آن نوسانات شدید اتفاق می‌افتد، اما پیش‌بینی جهت خروج از بازه با قطعیت دشوار است. بنابراین، بهتر است صبر کنید تا قیمت از بازه خارج شود.

اگر قیمت بالای میانگین حرکتی ساده ۵۰ روزه شکست بخورد، گاوها تلاش می‌کنند جفت را بالای ۳۱،۵۰۰ دلار ببرند. اگر موفق شوند، جفت ممکن است با حرکت صعودی جدید آغاز شود. به عکس، سقوط زیر ۲۹،۵۰۰ دلار می‌تواند باعث شروع یک اصلاح به سمت ۲۷،۵۰۰ دلار شود.

تحلیل قیمت سولانا

سولانا (SOL) در چند ماه گذشته در یک بازه بزرگ بین ۱۵.۲۸ و ۲۷.۱۲ دلار معامله می‌شود. عدم توانایی در حفظ قیمت زیر حمایت بازه، آغاز یک حرکت صعودی را به دنبال داشته است که بالاتر از خط نزولی حرکت کرده است. این نشان می‌دهد که گاوها در تلاش برای بازگشت هستند.

سولانا تایم فریم یک روزه

میانگین‌های حرکتی یک تقاطع صعودی را کامل کرده‌اند و شاخص نسبت قیمت به نوسانات (RSI) نزدیک منطقه بیش‌خریدگی قرار دارد که نشان می‌دهد که مسیری کم مقاومت به سمت بالا است. در سطح ۲۲ دلار مقاومتی کوچک وجود دارد، اما اگر این سطح عبور شود، جفت SOL/USDT ممکن است به سطح ۲۴ دلار رالی کند و در نهایت به مقاومت سخت بالای ۲۷.۱۲ دلار برسد.

در سمت پایین، حمایت مهمی در سطح ۱۸.۷۰ دلار وجود دارد که باید به آن توجه شود. شکست و بستن زیر این سطح ممکن است درهایی را برای یک احتمال سقوط به ناحیه قوی حمایتی میان ۱۶.۱۸ تا ۱۵.۲۸ دلار باز کند.

سولانا تایم فریم چهارساعته

هر دو میانگین حرکتی در حال صعود هستند و شاخص نسبت قیمت به نوسانات (RSI) در نمودار ۴ ساعته در منطقه مثبت قرار دارد. این نشان می‌دهد که گاوها در کنترل هستند. با این حال، خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند و قیمت را به سمت میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه کشانده‌اند.

اگر قیمت با قدرت از میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه برخاسته شود، گاوها یک بار دیگر تلاش می‌کنند تا مانع در سطح ۲۲ دلار را شکست دهند. اگر موفق شوند، جفت ممکن است به سمت ۲۴ دلار پرش کند.

نشانه اول ضعف به سقوط زیر میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. این نشان می‌دهد که گاوهای کوتاه مدت سود خود را ثبت می‌کنند. در این صورت، جفت ممکن است به سمت میانگین حرکتی ساده ۵۰ روزه سقوط کند.

تحلیل قیمت آوالانچ

پس از مبارزه نزدیک میانگین حرکتی ساده ۵۰ روزه (SMA) در سطح ۱۲.۹۹ دلار برای چند روز، آوالانچ (AVAX) در تاریخ ۸ ژوئیه با موفقیت این سطح را عبور کرد.

آوالانچ تایم فریم روزانه

میانگین‌های حرکتی در حال نزدیک شدن به تکمیل یک تقاطع صعودی هستند و شاخص نسبت قیمت به نوسانات (RSI) وارد منطقه مثبت شده است. این نشان می‌دهد که گاوها مزیتی دارند. جفت AVAX/USDT ممکن است به سمت ۱۶ دلار صعود کند که خرس‌ها ممکن است باز هم دفاع قوی کنند.

اگر اصلاحات بعدی حمایت خود را در میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه ($۱۳) پیدا کنند، این نشان می‌دهد که شروع یک حرکت صعودی به سمت ۱۸ دلار است. حمایت مهمی که در سمت پایین باید توجه شود، سطح ۱۲ دلار است. شکست زیر این سطح ممکن است قیمت را به حمایت مهم در سطح ۱۰.۵۲ دلار بکشاند.

آوالانچ تایم فریم چهارساعته

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت بالای الگوی مثلث همسانی رشد کرده است که نشان می‌دهد که گاوها در تلاش برای کنترل قرار گرفتند. حرکت صعودی ممکن است در نزدیکی مقاومت سخت بالای ۱۵ دلار به فروش برخورد کند، اما انتظار می‌رود گاوها نزولات را تا میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه خریداری کنند. اگر این حمایت حفظ شود، احتمال رالی بالای ۱۵ دلار افزایش می‌یابد.

اگر خرس‌ها می‌خواهند رشد را متوقف کنند، باید به سرعت قیمت را زیر میانگین‌های حرکتی بکشند. این ممکن است منجر به محاصره گاوهای متهاجم شده و نتیجه آن صرفاً لیکوئیداسیون طولانی خواهد بود. در این صورت، جفت ممکن است به خط حمایتی مثلث سقوط کند.

تحلیل قیمت فایل‌کوین

فایلکوین (FIL) در تلاش است تا الگوی سر و شونه‌های معکوس را شکل دهد که با شکست و بستن قیمت بالای خط گردنی در نزدیکی ۵ دلار کامل خواهد شد.

فایل‌کوین تایم فریم روزانه

میانگین‌های حرکتی در حال تکمیل یک تقاطع صعودی هستند و شاخص نسبت قیمت به نوسانات (RSI) در منطقه مثبت قرار دارد. این نشان می‌دهد که گاوها کمی مزیت دارند. گاوها سعی می‌کنند قیمت را به سمت خط گردنی الگوی برگشتی ببرند. اگر گاوها این مانع را بتوانند بشکنند، جفت FIL/USDT ممکن است با یک حرکت صعودی جدید آغاز شود. هدف الگوی مثبت این نوع روند صعودی، ۷.۳۰ دلار است.

این دیدگاه مثبت ممکن است در کوتاه مدت نامعتبر شود اگر قیمت شکسته شود و زیر میانگین‌های حرکتی بماند. این می‌تواند جفت را به سمت ۳.۵ دلار و سپس به ۳ دلار بکشاند.

فایل‌کوین تایم فریم ۴ ساعته

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که جفت در مرحله اصلاحی قرار دارد اما خریداران سعی می‌کنند قیمت را بالای میانگین‌های حرکتی ببرند. اگر موفق شوند، این نشان می‌دهد که اصلاح ممکن است به پایان رسیده باشد. سپس جفت می‌تواند به تدریج به سمت مقاومت بالای ۵ دلار صعود کند.

اما، اگر قیمت از میانگین‌های حرکتی برگردد و زیر ۴.۲۰ دلار سقوط کند، این نشان می‌دهد که احساس کوتاه مدت همچنان منفی است و معامله‌گران در هنگام رالی‌ها به فروش می‌پردازند. این موضوع می‌تواند قیمت را به سمت ۴ دلار و سپس به ۳.۶۰ دلار بکشاند.

تحلیل قیمت EOS

رمزارز EOS در حال شکل‌گیری الگوی بالاترین قیمت و کمترین قیمت بالاتر است که نشان‌دهنده تغییری پتانسیل در روند نزدیک است.

ای او اس تایم فریم روزانه

میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه ($۰.۷۳) به تسطیح رسیده است و شاخص نسبت قیمت به نوسانات (RSI) در نزدیکی میانگین، نشان می‌دهد که فشار فروش کاهش یافته است. خریداران باید قیمت را بالای مقاومت بالایی در سطح ۰.۷۹ دلار جلو ببرند تا نشان دهند که روند نزولی ممکن است به پایان رسیده باشد. جفت EOS/USDT پس از آن می‌تواند به سمت ۰.۹۳ دلار شتاب گیرد.

در غیر این صورت، اگر قیمت از مقاومت بالا برگردد، این نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان در سطوح بالاتر فعال هستند. این موضوع می‌تواند منجر به محدودیت دامنه جفت بین ۰.۶۰ و ۰.۷۹ دلار برای مدتی بیشتر شود.

ای او اس تایم فریم چهارساعته

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که جفت ارز به طور تدریجی در حال حرکت به سمت بالا است. اگر خریداران قیمت را بالاتر از متوسط متحرک ۵۰ روزه گذرانند، جفت ارز ممکن است به مقاومت بالا در سطح ۰.۷۹ دلار بازبینی شود. اگر گاوها این مانع را غلبه کنند، جفت ارز ممکن است به سمت ۰.۸۳ دلار و در نهایت به ۰.۹۰ دلار افزایش یابد.

به طرف متضاد این فرضیه، اگر قیمت برگردد و زیر خط روند صعودی شکست بخورد، نشان می‌دهد که خرسان در کنترل وضعیت قرار گرفته‌اند. جفت ارز ممکن است به سمت ۰.۶۷ دلار فروپاشی کند و بعداً به ۰.۶۴ دلار برسد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

دو آلت کوین که آماده پرواز هستند را از دست ندهید.

دو آلت کوین که آماده پرواز هستند را از دست ندهید.


تحلیل کاربران

ارزهای برتر

sevda1

19/تیر/1402

این ارزها پتانسیل رشدخوبی در ایند دارند و بیتکوین سردمدار تمام ارزها تعیین کننده بازار هست ارزهایی هستند که باید خرید و انباشت کردچراکه این ارزها میتوانند شمارو پولدارکنند

33

۵رمز ارزی که این هفته زیر نظر داریم

king65mmd

22/تیر/1402

رمز ارزی که باید در این هفته زیر نظر بگیرید: BTC، LUNA، AVAX، ATOM، FTM انتظار می‌رود بازار کریپتوکارنسی ها تا مدتی بی‌ثبات باقی بمانند

16

ارزهای دیجیتال

salman402

20/تیر/1402

سلام . ارزهای ذکر شده در آینده نزدیک قسمت اعظم بازار را به خود اختصاص می دن و کاربران عزیز حتما سرمایه گزاری کنن .

21

فیلکوین

shahynbdy82

20/تیر/1402

سلام دوستان من ارز فیلکوین رو چند هفته زیر نظر داشتم وا تریدش کردم 3. 4 درصدی سود گرفتم خوب بود خیلی ممنون میشم اگه یه ارز خوب تو پاسخ به من معرفی کنید

21

پنج ارز دیجیتال

[email protected]

19/تیر/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام... پنج ارزی که بالا نوشته شده ارز دیجیتال بیت کوین از همه بهتره برای سرمایه گذاری

28

تحلیل

ali8805

27/تیر/1402

به نظر من این ماه یا حتی این هفته هفته بسیار مهمی است برای کل بازار کریپتو یا حداقل بیت کوین چون اگر بیت بالای ۳۰ بماند صعودی خواهد شد

12

خواب وبیداری

امیدمری

19/تیر/1402

انقده ک دسگه چشمم ب اینا هستش ک نگوونپرس ی چشمم خوابه یکیش بیدار چشم دردکرفتم بایدیرم دکترفکرکنم اب اورده چشمام

25

بیت کویین

Aboalfazl85

28/تیر/1402

دوستان طبق روند های بالا پایین شدن قیمت و زیر نظر گرفتن نمودار که انجام دادم، به نظر من بیت کویین این هفته روز ها و ساعت های پر افزایشی رو خواهد داشت و روند صعودی به خود دارد

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.