coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

64,031 $

3,989,131,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,117 $

194,216,512 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

586.3 $

36,523,998 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.3%

146.3 $

9,114,490 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5299 $

33,013 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,116 $

194,138,014 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

8.7%

0.1595 $

9,937 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.3%

5.75 $

358,225 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بازگشت بیت کوین به محدوده 30 هزار دلار، پس از عقب نشینی به کف قیمتی ماه ژوئن

27/تیر/1402
افزودن به نشان شده ها
بازگشت بیت کوین به محدوده 30 هزار دلار، پس از عقب نشینی به کف قیمتی ماه ژوئن
Bitcoin
BTC
تحلیل
بیت کوین
2709
4 دقیقه

بیت کوین به پایین ترین سطح خود از اواخر ژوئن سقوط کرد و به زیر 29700 دلار رسید و سپس کمی از افت خود را جبران کرد

روزهای خوب پس از پیروزی جزئی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا (SEC) در هفته گذشته، خاطره دوری به نظر می‌رسد چرا که بیت کوین درروز دوشنبه به 29769 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح آن از اواخر ژوئن بود.

اما بزرگ‌ترین رمزارز بازار کمی از افت خود را جبران کرد و در محدوده 30130 دلار معامله می‌شود. پنج‌شنبه هفته گذشته پس از اینکه دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک رای داد که فروش توکن‌های XRP توسط ریپل در صرافی‌ها و از طریق الگوریتم‌ها به منزله قراردادهای سرمایه گذاری نیست، بیت کوین از محدوده 31700 دلار عبور کرد.

تحلیلگران عقیده دارند ممکن است تا زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تصمیم بگیرد که آیا یکی از چند درخواست ETF بیت‌کوین را که توسط غول‌های خدمات مالی، از جمله بلک راک، در ماه گذشته ارائه شده‌اند را تایید کند یا خیر، افت قیمتی بیت‌کوین ادامه داشته باشد. این درخواست‌ها باعث افزایش شدید بیت کوین و سایر رمزارزها در اواسط ژوئن شد.

اما SEC که طی دو سال گذشته تعدادی از درخواست‌های بیت کوین را رد کرده است، با توجه به سرعت پایین در تصمیم گیری‌های قبلی خود، بعید است که طی چند ماه آینده اقدامی انجام دهد. این آژانس هنوز در حال جمع آوری اطلاعات در مورد درخواست‌ها است.

ادوارد مویا، تحلیل‌گر ارشد در Oanda، عقیده دارد: تمرکز تنها بر روی ETFهای ایالات متحده است. معامله‌گران تا زمانی که به‌روزرسانی بیشتری دریافت نکنیم که آیا ETFها در ایالات متحده تایید خواهد شد یا خیر، چندان خوشبین نخواهند بود. ممکن است قبل از دریافت سیگنال قطعی (از SEC) فراز و نشیب بسیاری را شاهد باشیم.

اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار از لحاظ ارزش بازار، اخیرا در محدوده 1913 دلار معامله می‌شود. دیگر رمزارزهای اصلی که هفته گذشته رشد کردند، روز گذشته کاهش یافتند. XRP و ADA به ترتیب 1.5% و 0.6% افت کردند. SOL، توکن بلاک چین سولانا، نیز 2.8% افت کرد.

بازار سهام به دلیل گزارشات درآمدزایی دلگرم کننده هفته گذشته بانک‌های بزرگ آمریکا رشد کرد. شاخص نزدک و S&P 500 به ترتیب 0.9% و 0.3% افزایش یافتند. بانک آمریکا و گلدمن ساکس گزارشات درآمدزایی سه ماهه دوم را به ترتیب در روز سه شنبه و چهارشنبه منتشر می‌کنند.

مویا عقیده دارد: تا زمانی که اخبار مهمی در بازار رمزارزها وجود نداشته باشد، دامنه حرکتی بیت کوین بین 29500 و 31500 دلار ممکن است باقی بماند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

بیت کوین

[email protected]

28/تیر/1402

این ارز یک ارز فوق‌العاده هست ،اما همیشه که نباید توقع سود داشته باشیم ،سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و بورس باید انتظ

21

قیمت بیت کوین

minister

27/تیر/1402

بیت کوین مدتی درعبور و تثبیت مقاومت مهم30٫000،ناکام مانده است .در این مدت،برای چند روز حتی به بالای 31٫000دلار هم صعود کرد ولی نتوانست قیمت بالای سی هزار دلار را تثبیت کند.بنظر می‌رسد خرس‌ها تمام تلاش خود را برای عبور نکردن بیت کوین از مقاومت سی هزار دلار بکار بسته اند و گاوها نتوانسته اند از این مقاومت عبور کنند

16

بازگشت بیتکوین

sevda1

28/تیر/1402

بیتکوین باید محدوده سی یک هزار برای صعود بازپس گیردفعلا که بیتکوین درکف قیمتی قراردارد وامیدصعود دیده میشود

27

رشد میم کوین ها

alibah

28/تیر/1402

با رشد بیت کوین قطعا میم کوین ها هم رشد خواهند کرد ودرگیری بین روسیه و اوکراین هم قطعا بر نوسانات بازار بی تاثیر نیست

17

قیمت کویین

iman.farzaneh

12/آذر/1402

با سلام:قیمتهای کویین بستگی به بازار بورس و نوساناد بورس بهادار مانند نزدک دارد.با بررسی اخبار خودمان در تلویزیون و کارشناسی آنها میتوان دانست که این شاخصها در هفته های آینده چه وضعی خواهند داشت.

6

بازگشت قیمت بیت کوین

marwan

28/تیر/1402

پیش بینی قیمت بیت کوین همیشه یکی از جذاب‌ترین موضوعات این حوزه بوده است. نوسانات شدید قیمت بیت کوین باعث می‌شود تا هر کسی به دنبال پیدا کردن راهی برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین باشد و کسی هم که کمی به تحلیل آشنایی داشته باشد بدش نیاید که پیش بینی خود را ارائه کند. افراد مشهور زیادی هم تاکنون هر کدام قیمت بیت کوین را در آینده پیش‌بینی کرده‌اند، 

24

ارزه

hoosun

27/تیر/1402

سلام قیمت ارز بزرگ مثل بنکوین بستگی به تصمیم نهنگ‌های بزرگ وبازار بورس شرکت‌هاست واخبار تویه بازار دهن به دهن می‌شود بیشترین مردم تصمیم به خرید یا فروش می‌گیرند رو قیمت ارزها تعصیر زیادی میگذارد ولی بنکوین به بالایه 31هزار دولار میرسد

25

بیت کوین

haniye74

28/تیر/1402

قیمت بیت کوین در 13جولای به 30800 دلار افزایش یافت اما در هفته گذشته دو بار به زیر 30000 دلار رسید و به پایین ترین حد خود رسید.

22

بیت کوین

[email protected]

28/تیر/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام.... ارز دیجیتال بیت کوین قیمتش بستگی به خرید و فروش نهنگ های بزرگ بازار مونده که خرید و نگهداری کنن یا بفروشند ولی فعلا باید منتظر موند که تا کجا قیمت میریزه تا خواست پامپ کنه باید خرید کرد

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.