coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

57,351 $

3,572,967,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

2,939 $

183,086,617 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

62,244 تومان

Tether

Tether

usdt

3%

554.8 $

34,562,794 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.1%

132.14 $

8,232,322 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3%

0.5146 $

32,060 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

2,936 $

182,923,391 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3%

0.128 $

7,974 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

4.82 $

300,286 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رابرت کیوساکی سقوط دلار آمریکا را پیش‌بینی می‌کند!

12/مرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
رابرت کیوساکی سقوط دلار آمریکا را پیش‌بینی می‌کند!
رابرت کیوساکی
بیت کوین
دلار
2288
1 دقیقه

رابرت کیوساکی سقوط دلار آمریکا را پیش‌بینی می‌کند و بیت کوین را به عنوان جایگزین آن معرفی می‌کند‼️

با نزدیک شدن به اجلاس بریکس، رابرت کیوساکی، نویسنده مالی، پیش بینی خود مبنی بر سقوط دلار آمریکا را تکرار کرده و بیت کوین را به عنوان یک جایگزین مناسب تایید کرده است.

کیوساکی در پادکست خود با بنیانگذاران پلتفرم کریپتو، بر اهمیت دانستن پول واقعی از پول جعلی تاکید کرد که دلار دومی است. او بیت کوین را به عنوان پوششی در برابر پول جنایی تحسین کرد و پیش بینی کرد که نشست آتی بریکس می تواند منجر به سقوط دلار آمریکا شود.

کیوساکی معتقد است که بیت کوین در سال 2024 به 120000 دلار خواهد رسید و از یک محصول عدم اطمینان اقتصادی به یک محافظ اقتصادی تبدیل خواهد شد.

به تحلیل های کیوساکی باور دارید؟

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

مایکل سیلور ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند!

مایکل سیلور ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند!


تحلیل کاربران

تحلیل

seyedkhodad

12/مرداد/1402

سقوط دلارغیرمنتظره نبود ونیست وخود دولت امریکا ومدیران اواین راقبول دارند دلاربادکنک درحال ترکییدن است

5

بیش بینی کیوساکی با توجه به تکرار تاریخ

S.MaTiin

14/مرداد/1402

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) تاجر و نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول در بحبوحه رشد قیمتی دلار آمریکا و افزایش مداوم نرخ بهره می‌گوید که اکنون فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری و خرید بیت کوین (BTC)، نقره و طلا است. او خاطرنشان کرد که قیمت این سه کالا هم‌زمان با رشد قیمتی دلار آمریکا همچنان به کاهش ارزش خود ادامه می‌دهند، اما این روند کاهشی آن‌ها بعد از پیوت (Pivot) یا نقطه چرخش قیمت توسط فدرال رزرو که به وسیله کاهش نرخ بهره انجام می‌شود، متوقف خواهد شد. کیوساکی در توییتی پیش‌بینی کرد که نقطه چرخش قیمت می‌تواند در ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی اتفاق بیفتد و دلار آمریکا مشابه با سقوط اخیر پوند کشور انگلستان، سقوط خواهد کرد. لازم به ذکر است که کیوساکی از اوایل ماه می سال ۲۰۲۰، بیشتر طرفدار دارایی‌هایی بوده که امکان دستکاری مستقیم توسط فدرال رزرو در آن‌ها وجود نداشته است. این اولین باری نیست که کیوساکی علیه فدرال رزرو و کارهای آن صحبت می‌کند و حتی قبلاً هم به دنبال کنندگان خود پیشنهاد کرده بود که با خرید بیت‌کوین خودشان را نجات دهند. جالب است بدانید که کیوساکی در مصاحبه اخیر خود گفته است که دیگر چندان مطمئن نیست که در حال حاضر ارزشی در بیت‌کوین باقی‌مانده باشد، اما علیرغم این موضوع، او مجددا از بیت‌کوین دفاع کرد و خاطرنشان کرد که وقتی که فدرال رزرو آمریکا و انگلستان نرخ بهره را کاهش می‌دهند و ارزش پوند و دلار کاهش پیدا می‌کند، شما با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین، در طرف برنده خواهید بود. کیوساکی در ماه سپتامبر در پیامی به مشترکین خود، بر نیاز به سرمایه‌گذاری بر روی خرید ارز دیجیتال برای کسب بازدهی بزرگ در بلند‌مدت تأکید کرد و گفت که تا قبل از بزرگ‌ترین سقوط اقتصادی تاریخ، باید تا وقتی که زمان هست وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید. با این وجود، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دلار آمریکا در سال گذشته به تدریج نسبت به سایر ارزهای دیجیتال جهانی بیشتر رشد کرده است.

17

جیسون کینگ میگوید

mohamadrezagholami

17/مرداد/1402

اگر شما اثباتی می خواهید که بیت کوین واقعی است، آنها را برای من ارسال کنید، من آنها را  به پول نقد تبدیل کرده و با آن بی خانمان‌ها را سیر خواهم کرد.

6

سقوط دلارامریکا

sevda1

12/مرداد/1402

رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، پیش‌بینی کرده است که دلار آمریکا تا ژانویه سال آینده پس از چرخش فدرال رزرو سقوط خواهد کرد. او بیت کوین را به عنوان یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها برای خرید نام برد زیرا فدرال رزرو همچنان نرخ‌های بهره را افزایش می‌دهد

28

رابرت کیوساکی

kingdomamir

13/مرداد/1402

پیش بینی ایشون در مورد طلا هم درست بود، زمانی که طلا جهانی اونسی، 500 دلار بود! ایشون بطور متناوب به خرید پرداختن، و با سقوط انس، پیش بینی آینده داری برای طلا نمودن، الان که طلا حدود 2000 دلار هست، میتونه پیش بینی ایشون رو در مورد دلار و بازار کریپتو، نزدیک جلوه بده.

14

دلار

[email protected]

13/مرداد/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام... رابرت کیوساکی نویسنده مالی ارزش دلار رو به کاهش پیش بینی کرد و بیت کوین را جایگزین پیش بینی میکنه

22

برنامه این استادبزرگ

hoosun

13/مرداد/1402

من دراین برنامه جایزه بردم چه جوری جایزهام دریافت کنم جایزه ام یک گوشی بودش اگر راهنمایم کنی ممنون میشم بزرگوار

18

پیش بینی

امیدمری

14/مرداد/1402

افرادی که سرمایه بیشتری دارند پس اطلاعات بیشتری دارند چون گسانی رو دارند که براشون اطلاعات جذب کنه پس حرفش ممکنه صددرصدی درست باشه

15

سقوط دلار

marwan

13/مرداد/1402

السلام علیکم در مورد آیا دلار کاهش می یابد یا افزایش هیچکس نمیتونه پیش بینی بکنه واصلا کاهش نمی یابد واگه بشه خیلی کم کم میشه ودوباره بالا میرود

25

چگونه می‌شود از ارز دیجیتال به ثروت رسید

zenozy

22/مرداد/1402

با زماندهی بازدهی روزانه و تایم خرید و فروش درست در ارز دیجیتال �‌توان هر آنچه را که نیاز هست را به دست آورد فقط نیاز اخبارها رو دنبال کرد و از قیمت دلار و ارز و طلا و نفت در بازار اطلاعات کامل داشت � این صورت می‌توان با خرید و فروش ساعتی سود خوب و قابل توجهی را به دست آورد

5

Btc

mehran_65655

19/مرداد/1402

از نظر من فرصت خوبیه برای درآمد زایی مخصوصا از سن کم شروع کنی اولش سخته ولی بعد آسون میشه تا به پیشرفت دست پیدا کنی

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.