coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

63,412 $

3,950,567,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,093 $

192,674,587 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9985 $

62,207 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

584.8 $

36,430,548 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3%

150.42 $

9,371,166 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9987 $

62,219 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5264 $

32,795 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

3,094 $

192,768,660 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.1579 $

9,837 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.5%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تمام نشانه‌ها حاکی از افزایش نوسانات نوسانات در آینده نزدیک هستند!

16/مرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
تمام نشانه‌ها حاکی از افزایش نوسانات نوسانات در آینده نزدیک هستند!
تحلیل ارز دیجیتال
اخبار ارز دیجیتال
کوینگرام
2121
3 دقیقه

با بازگشایی بازار آسیا پس از تعطیلات آخر هفته، بیت کوین در محدوده 29012 دلار معامله می‌شود و اتریوم در محدوده 1827 دلار نوسان می‌کند.

جو دی پاسکوال، مدیرعامل بیت بول کپیتال، بیان کرد "یک هفته دیگر از ثبات نسبی برای بیت کوین و اتریوم برای خریداران نویدبخش است. تحولاتی در این فضا از هک Finance Curve تا هیجانات در آلت کوین‌ها رخ داده با این حال، بازار واکنش شدیدی نشان نداده است و اتریوم توانسته از 1800 دلار دفاع کند.

جدای از جنجال‌هایی که در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) وجود دارد، انتظار می‌رود که بازار رمزارزها تا زمانی که صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) تایید نشود، نوساناتی کمی داشته باشند.

موسسه Blockware Intelligence در یک خبرنامه نوشت: میزان عرضه نقدی بیت کوین به پایین‌ترین حد خود از سال 2018 رسیده است، در حالی که عرضه غیر نقدی (Illiquid Supply) به بالاترین حد خود رسیده است و دارندگان بلندمدت کوین‌ها را انباشت می‌کنند. در همین حال، شتاب مثبت قابل توجهی در ایجاد آدرس‌های جدید وجود دارد که نشان‌دهنده افزایش کلی تقاضای درون زنجیره‌ای است که مشابه روندهای مشاهده شده در خروج از بازار نزولی در سال 2019 است.

در یادداشت اخیر، وتل لوند از K33 Research، حجم معاملات ژوئیه را "ضعیف" اعلام کرد اما عقیده دارد که بازار در پرتگاه تغییر است.

بازار رمزارزها یک خشکسالی غیر معمول با حجم معاملات بسیار کم و نوسانات بیت کوین نزدیک به پایین ترین حد پنج سال اخیر را تجربه می‌کند، اما فعالیت‌های کم می‌تواند منجر به فوران ناگهانی نوسان شود آن هم با توجه به کاتالیزورهای بالقوه از جمله درخواست‌های ETF، مسائل حقوقی در حال انجام، فشارهای ساختاری و انباشت تدریجی بیت کوین.

وی ادامه داد: خواب عمیق رمزارزها با بیداری خشونت آمیز همراه است. فشار نوسانات بازار در حال اوج گیری است و فوران نزدیک است.

تنها سوال این است که چه زمانی این مسئله رخ خواهد داد؟

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

خبر خوب برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی: سرمایه‌گذاری عظیم تسلا

خبر خوب برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی: سرمایه‌گذاری عظیم تسلا

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

رشد بیت کوین بالاتر از محدوده 28 هزار دلار!

رشد بیت کوین بالاتر از محدوده 28 هزار دلار!

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

بازار رمزارزها آرام به نظر می‌رسد، اما پشت پرده داستان متفاوت است!

بازار رمزارزها آرام به نظر می‌رسد، اما پشت پرده داستان متفاوت است!


تحلیل کاربران

بیت کوین

alikhazaee72

23/مرداد/1402

بیت کوین شبکه‌ای از کامپیوترها و سرورها در سراسر جهان است که از‌طریق اینترنت به یکدیگر متصل هستند و نرم‌افزار اصلی بیت کوین را اجرا می‌کنند. این کامپیوترها که نود (Node) نام دارند، برتری‌ای بر یکدیگر ندارند و فقط پایگاه داده بیت کوین را که به آن بلاک چین می‌گویند، در خود ذخیره می‌کنند. هرکسی در هر‌جای دنیا می‌تواند با راه‌اندازی این نرم‌افزار در هر کامپیوتری، بخشی از این شبکه باشد.

15

هاوینگ

hoseineyvazi

09/اردیبهشت/1403

همونطور که قبلا گفته بودم اگه کله گنده ها و نهنگ های بازار نخوان صدتا هاوینگ هم بیاد هیچ اتفاقی برای بیت کوین نمیفته الانم سعی کنید پله ای وارد الت کوین های پدر مادر دار بشید.اتریوم،سولانا،بی ان بی،اواکس،لینک،کیک،مقداری هم دوج و شیبا بخرید.از ارزهای حوزه هوش مصنوعی هم غافل نشید

2

بیت بول

[email protected]

16/مرداد/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام... بیت کوین و اتریوم اولین و دومین ارزی هست که نباید به راحتی در این روزهای قرمز گذشت

27

قدرت فرا سرعت

hakim_768

19/مهر/1402

همیشه یک مقوله هست که شکست مقدمه پیروزی است دربازار ارز دیجیتال وصرافی ریسک بالایی است واین کاهش قیمت مقدمه افزایش قیمت بالایی است که جهان رابه سوی خودش سوق میدهد

4

افزایش نوسانات

king65mmd

24/مرداد/1402

اساساً، افزایش نوسانات باعث می‌شود مقدار حق بیمه زمانی تعبیه‌شده در گزینه‌های یک اوراق بهادار معین افزایش یابد، در حالی که کاهش در نوسان باعث کاهش مقدار حق بیمه زمانی می‌شود.

12

مامانها سرشارش سیاستش جداکننده وموجب محک

[email protected]

26/فروردین/1403

کل‌کل اگرواکولوژی کارکردگرایی کارگروه کورکورانه نیمرخ بریزد آلمان هرات آنها نامت امامت مامانم اجتماعی

2

نوسانات ارز

marwan

16/مرداد/1402

نوسان گیری یکی از همین روش‌ها است که از نوسانات قیمت یک دارایی در جهت کسب سود استفاده می‌کند. لازمه این کار داشتن تحلیل تکنیکال و فاندامنتال خوب از دارایی و شرایط آن در بازار ارزهای دیجیتال است.

30

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.