coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.8%

59,404 $

3,700,869,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,003 $

187,112,443 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

563 $

35,073,654 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.5%

139.24 $

8,674,652 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5197 $

32,377 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

3,000 $

186,906,230 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.2%

0.1334 $

8,311 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

8.9%

5.2 $

323,960 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سقوط BNB به پایین‌ترین سطح سالانه خود!

01/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
سقوط BNB به پایین‌ترین سطح سالانه خود!
اخبار بایننس
بایننس
شکایت sec
1297
3 دقیقه

توکن BNB رمزارز صرافی بایننس اخیراً در میان گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات موجود در صرافی، تحت فشار فروش شدید قرار گرفته است. جدیدترین ادعاهای وزارت دادگستری ایالات متحده (DoJ) این است که بایننس تحریم‌های ایالات متحده علیه روسیه را نقض کرده است.

در روز سه‌شنبه، 22 آگوست، این توکن 3.6% کاهش یافت و به 203.59 دلار رسید و در مجموع افت سالانه تا به امروز تقریباً 15% شده است. این کاهش علیرغم افزایش قابل توجه رمزارز معیار، یعنی بیت کوین، رخ داده که از دسامبر تا کنون بیش از 50% رشد کرده است و تقریباً نیمی از ارزش 1 تریلیون دلاری بازار را از آن خود کرده است. در حال حاضر، BNB دارای ارزش بازاری در حدود 32 میلیارد دلاری است و از این لحاظ در رتبه چهارم است.

صرافی رمزارز بایننس تخفیف‌های کارمزد معاملاتی را به دارندگان BNB ارائه می‌دهد و آنها می‌توانند از توکن‌ها برای تسویه کارمزد در زنجیره هوشمند BNB استفاده کنند.

اخیراً، صرافی رمزارز بایننس در مواجه با نظارت‌گران و شرکای خود شرایط بسیار سختی را سپری کرده است. در میان تمام اتهامات نظارتی، Checkout.com آخرین موردی بود که خدمات بایننس را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پرداخت متوقف کرد.

پس از تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در سال گذشته پس از تهاجم به اوکراین، بایننس فعالیت‌های خود در این کشور را کاهش داد. با این حال، داده‌های جمع‌آوری‌شده خارجی نشان می‌دهد که بایننس همچنان حجم معاملات قابل توجهی را به روبل روسیه انجام می‌دهد.

گزارش وال استریت ژورنال اشاره می‌کند که مشتریان می‌توانند وجوه بانک‌های تحریم‌شده را با استفاده از لایه‌های واسطه در بایننس واریز کنند. علاوه بر این، بایننس مبادله روبل را برای توکن‌های دیجیتال تسهیل می‌کند، فرآیندی که اغلب شامل بانک‌های فهرست‌شده در لیست سیاه غربی می‌شود. شواهد از وب‌سایت‌های شرکت، اسکرین‌شات‌های کاربران و پیام‌های درون گروه‌های چت رسمی این اقدامات را اثبات می‌کنند. یکی از سخنگویان شرکت بایننس در مورد این تحولات گفت:

بایننس از قوانین تحریم‌های جهانی پیروی می‌کند و تحریم‌ها را بر افراد، سازمان‌ها، نهادها و کشورهایی که توسط جامعه بین المللی در لیست سیاه قرار گرفته‌اند، اعمال می‌کند و از دسترسی چنین بازیگرانی به پلتفرم بایننس جلوگیری می‌کند. بایننس "هیچ رابطه‌ای با هیچ بانکی، در روسیه یا جاهای دیگر" ندارد.

یک فرد آشنا به این موضوع خاطرنشان کرد که وزارت دادگستری در حال انجام تحقیقاتی در مورد بایننس در رابطه با نقض احتمالی قوانین ایالات متحده است. بایننس اقدامات خود را برای رسیدگی به نگرانی‌های مقامات مکاتبه کرده و تعهد خود را به شفافیت اعلام کرده است.

بایننس همچنین مایل به همکاری با نهادهای نظارتی و سازمان های مجری قانون است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

سگ کلاهدار وارد میدان شد: بایننس wif را به معاملات اسپات خود افزود!

سگ کلاهدار وارد میدان شد: بایننس wif را به معاملات اسپات خود افزود!

خروج عظیم تتر از بایننس!

خروج عظیم تتر از بایننس!

صرافی Binance قصد خروج از بریتانیا را ندارد

صرافی Binance قصد خروج از بریتانیا را ندارد

حمایت سیرکل از بایننس در دعوی حقوقی با SEC!

حمایت سیرکل از بایننس در دعوی حقوقی با SEC!

صرافی بایننس از بازار روسیه خارج می‌شود!

صرافی بایننس از بازار روسیه خارج می‌شود!


تحلیل کاربران

نوسان بازارBNB

alidocain

14/شهریور/1402

در طول هفته، قیمت BNB به USD بیشترین حرکت 24 ساعته قیمت را در روز پنجشنبه (4 روز پیش) با 7.05- دلار (-2.8٪)7 داشت. - BNB دارای یک مدل توکنومیک تورمی است، به این معنی که عرضه BNB در طول زمان کاهش می یابد. بایننس سوزاندن سکه های سه ماهه را اجرا می کند، جایی که مقدار مشخصی BNB را بر اساس حجم معاملات در پلتفرم خود از بین می برد. این باعث کاهش عرضه در گردش BNB و افزایش کمیاب و ارزش آن می شود. آخرین سوزاندن سکه در 18 جولای 2023 بود که بایننس 1296728 BNB معادل 393 میلیون دلار در آن زمان سوزاند.

7

افت قیمت BNB

shabshekan

01/شهریور/1402

با سلام خدمت کاربران عزیز،،،به دنبال افزایش سختگیری های نظارتی که صرافی باینانس را با مشکلات فراوانی مواجه کرد توکن این صرافی هم عکس العمل نشان داد و شتاب نزولی گرفت ،،در پی اعلام کنترل شدید تر بر صرافی باینانس ،توکن BNBبا فشار فروش مواجه شد و افت قیمت پیدا کرد،،،با تشکر

25

افت توکن باینسس

[email protected]

08/مهر/1402

کمیسیون بورس واوراق بهاذار ایالات متحده امریکا مهد ظهوربیت کوین وتعذاذ کثیری از التکوینها باسختگیری هایش یافعالیت درحوزه رمزارزها به طور اشکار مخالفت میکند

5

سقوط بی ان بی

king65mmd

02/شهریور/1402

نماد BNB در بازار ارز های دیجیتال شناخته میشه. صرافی بایننس در حال حاضر بزرگ‌ ترین و معروف ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیاست که تقریبا این روز ها همه مردم دنیا میشناسنش.

20

سقوط NBN

marwan

02/شهریور/1402

پلتفرم تبادل رمزارز نوبیتکس در رویدادی با عنوان «دیفای دی» از ۲ محصول جدید این پلتفرم در حوزه دیفای رونمایی می‌کند. این ۲ محصول، گام بزرگی در جهت توسعه صنعت مالی غیرمتمرکز در ایران برمی‌دارد و دسترسی کاربران ایرانی به فناوری‌های نوین مالی جهان را فراهم می‌کند.

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.