coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.6%

57,925 $

3,608,727,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.7%

2,967 $

184,862,790 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

62,244 تومان

Tether

Tether

usdt

3.8%

557.7 $

34,747,202 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.4%

133.68 $

8,328,264 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

0.5138 $

32,010 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

2,964 $

184,667,168 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

0.1291 $

8,043 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.3%

4.88 $

304,024 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کیف پولی که ۳ ماهه تبدیل به سومین دارنده بزرگ بیت کوین در جهان شد.

01/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
کیف پولی که ۳ ماهه تبدیل به سومین دارنده بزرگ بیت کوین در جهان شد.
بیت کوین
اخبار بیت کوین
کیف پول بیت کوین
2377
2 دقیقه

کیف پول مرموزی در عرض ۳ ماه تبدیل به سومین دارنده بزرگ بیت کوین در جهان شده است.

این واقعه باعث ایجاد انواع فرضیه‌ها در مورد مالک این کیف پول مرموز شده است. داده‌های ارائه شده توسط پلت‌فرم بیت‌اینفوچارتز نشان می‌دهند که در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) برای اولین بار بیت کوین به این آدرس ارسال شده است. در دوره‌ی ۳ ماه و دو هفته‌ای که پس از آن می‌آید، ۱۱۸ هزار بیت کوین با ارزش ۳.۰۸ میلیارد دلار (با توجه به قیمت فعلی بیت کوین) به این آدرس منتقل شده است.

انباشت سریع حجم قابل توجهی از بیت کوین در یک آدرس کیف پول به طور معمول باعث بروز تکه‌تکه اندیشی‌های مختلف می‌شود. برخی از افراد در حوزه کریپتو اعتقاد دارند که این ممکن است ناشی از جابه‌جایی‌های اخیر یک صرافی ارز دیجیتال باشد. همچنین، تعدادی دیگر فرضیه‌ها مطرح شده که مالکیت این آدرس مرموز را به شرکت بلک راک نسبت می‌دهند، اگرچه هیچ گونه مدرکی برای این ادعاها وجود ندارد. علاوه بر این، برخی از افراد با انتشار عکس‌هایی از سنگ‌های سیاه، اشاره ضمنی به شرکت بزرگ مدیریت دارایی جهانی به نام بلک راک کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در لیست بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین در جهان، بایننس و بیت‌فینکس به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند. هر دو این صرافی‌ها از کیف پول‌های سرد برای نگهداری امن بیت کوین استفاده می‌کنند. کیف پول مرموز مذکور نیز در رتبه سوم قرار دارد و پس از آن، یک کیف پول سرد دیگر از صرافی بایننس قرار می‌گیرد.

در تاریخ ۱۵ جون (۲۵ خرداد)، شرکت بلک راک درخواست ثبت صندوق قابل معامله (ETF) مرتبط با بیت کوین را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه کرد. این اقدام با هدف افزایش اعتماد به بازار ارزهای دیجیتال و ترویج استفاده از آن‌ها صورت گرفت. در صورت تأیید این درخواست، بلک راک به عنوان نخستین صندوق قابل معامله بیت کوین در آمریکا شناخته می‌شود.

با ارائه این درخواست توسط بلک راک، شرکت‌های دیگری نیز از جمله فیدلیتی، اینوسکو، ویزدوم تری و ولکری به تقویت بازار ETF‌های بیت کوین پرداختند. این تحرکات منجر به افزایش قابل توجهی در قیمت ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین، شده است. تام لی، مدیر مرکز تحقیقات مؤسسه فاندسترت، به تأثیرات مثبت این اقدامات اشاره کرده و پس از رویداد هاوینگ آوری آوریل ۲۰۲۴، انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین به حدود ۱۵۰ هزار دلار ارتقا یابد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

اعلان فوری: Epic Sat، ساتوشی حماسی، برای اولین بار در CoinEx!

اعلان فوری: Epic Sat، ساتوشی حماسی، برای اولین بار در CoinEx!

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!


تحلیل کاربران

ارز ديجيتال

kiani67

02/شهریور/1402

ارز ديجيتال چند سال آینده بزرگترین منبع درآمدی دنیا وبزرگترین دغدغه میشود وخیلی ها افسوس خواهند خورد که چرا ارز ديجيتال نخریدند

16

بیت کوین

VIKamir

13/شهریور/1402

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال هست و خواهد بود و رتبه ی خود را نگه خواهد داشت ،یکی از ارز های مهم دیجیتال هم است

7

بیت کوین

habib.a.n

10/شهریور/1402

بیت کوین هنوز غول ارز دیجیتال جهان است و هیچ ارزی حالا حالاها بهش نمیرسه. ....

9

تحلیل سنتیمنتال

AMS2010

01/شهریور/1402

در صورتی که قیمت بتواند سطح ۲۶ هزار دلار را در چند روز آینده حفظ کند، مقاومت بعدی بیت کوین در حدود ۲۷ هزار و ۱۵۰ دلار خواهد بود. در صورت عبور قیمت از این مقاومت، سطح چالشی بعدی ۲۸ هزار و ۷۳۰ دلار است که احتمال فشار فروشندگان در آن سطح افزایش می‌یابد.

17

کیف پول مرموز

[email protected]

01/شهریور/1402

کیف پولی که طی مدت سه ماه ودوهفته با ذخیره118هزار بیت کوین تبدیل به سومین دارنده برتر بیت کوین شد درباره این انباشت3/1 میلیارد دلاری گمانه زنی هایی وجوددارد ولیکن مدرکی برای اثبات فرضیه ها موجودنیست

25

بیت کوین

nima.nazy

01/شهریور/1402

بیت‌کوین: خطر توقف زیر سی‌هزار در تحلیل امروز بررسی خواهیم کرد که چرا اگر بیت‌کوین نتواند هر چه زودتر ناحیۀ 31200 را پشت سر گذارد این امکان وجود دارد که ما تا پایان امسال میلادی زیر ناحیۀ 30هزار متوقف و در حال نوسان باقی بمانیم. همچنین خطرات گوناگونی در بازار در کمین نشسته‌اند که می‌توانند سقوط‌های بدی را ایجاد کنند که یکی از این‌ها احتمال ضعف بیش از حد توکن باینسس BNB و سقوط شدید آن است. این پدیده هم بخودی‌خود تأثیر منفی روی بازار خواهد گذاشت و هم جلوگیری از آن به قیمت افت بازار خواهد بود، چراکه بایننس برای جلوگیری از سقوط BNB بشدت مشغول فروش بیت‌کوین و سایر دارایی‌ها است. در چنان شرایطی تنها یک خبر بسیار مثبت می‌تواند پتانسیل صعودی بازار را آزاد کند و یک صعود به فراتر از 31200 مانع از متوقف ماند قیمت تا مدت‌ها زیر ناحیۀ 30هزار شود.

89

کیف پول جهانی

king65mmd

08/شهریور/1402

کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی آماده کرده است.

11

کیف پول پر از بیت کوین

marwan

02/شهریور/1402

سومین والت بزرگ بیت کوینی در سقوط اخیر بازار رمز ارزها بیکار ننشسته است. نهنگ مالک این کیف پول در خلال سراشیب قیمت‌ها تقریباً ۵۰۰ واحد بیت کوین را به حساب خود افزوده است. این نهنگ رازآلود، ۴۹۰ واحد بیت کوین را در قیمت ۴۶,۸۰۰ دلار به ارزش کلی ۲۳ میلیون دلار خریداری کرده است.

24

بیت کوین

mohammad.nnn

01/شهریور/1402

امکان افزایش قیمت زیاده وامکان برد ۸۰برابراست ریسک کنید آز چیزی نترسید توزندگی باید آدم ریسک کنه تابه موفقیت برسه

17

ارز دیجیتال

Pasha_DN

07/شهریور/1402

وقتی آمریکا واسه ارز دیجیتال مالیات گذاشت حتما این قضیه جهانی میشه و خوش به حاله اونایی که از قبل تو ولت یه چیزایی واسه آینده ذخیره کردن. البته از الان به بعد برایه سرمایه گذاری مناسبه

7

کیف پول مرموز

hakim_768

16/آبان/1402

کیف پولی که در3ماه به سومین پول بزرگ دارنده بیت کوین درجهان میشود که بعضی آن را جابجایی یک صرافی به ارز دیجیتال وبعضی آنرا به بیت راک نسبت میدهند

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.