coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

62,764 $

3,841,156,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,030 $

185,456,808 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,200 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

582.6 $

35,655,120 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

149.16 $

9,128,592 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.1%

0.5249 $

32,124 تومان

XRP

XRP

xrp

1.9%

3,030 $

185,458,644 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.9%

0.151 $

9,241 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.3%

5.66 $

346,392 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۳۵ درصد از تمام اتریوم‌های در گردش در ۱۰ کیف پول نگهداری می‌شود!

06/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
۳۵ درصد از تمام اتریوم‌های در گردش در ۱۰ کیف پول نگهداری می‌شود!
تحلیل اتریوم
آنچین اتریوم
اتریوم
کیف پول اتریوم
2372
3 دقیقه

با توجه به گزارش تازه‌ای از پلت‌فرم سانتیمنت، که یک منبع جامع اطلاعات بازار است، ده کیف پول بزرگ حاوی بیشترین مقدار اتریوم، پس از نزول قیمت اخیر، به دارایی‌های خود افزوده‌اند. سانتیمنت در توییت جدید خود اعلام کرده که دارایی‌های این ده کیف پول بزرگ اتریوم افزایش یافته و در حال حاضر این نهنگ‌ها حدود یک سوم از کل اتریوم‌های موجود در گردش را تشکیل می‌دهند.

به طور مثال، بزرگ‌ترین دارندگان اتریوم، از فرصت نزول قیمت برای افزودن به دارایی‌های خود بهره‌برداری کرده‌اند. این اقدام به دلیل این موضوع انجام شده است که سرمایه‌گذاران کوچک‌تر پس از نزول قیمت اتریوم در هفته‌های اخیر دچار وضعیت FUD شده‌اند و اقدام به فروش ارز دیجیتال خود به مقدار زیادی کرده‌اند. از این رو، در شرایطی که سرمایه‌گذاران کوچک‌تر به دلیل نگرانی از ادامه نزول قیمت اتریوم، اقدام به فروش می‌کنند، دارندگان ده کیف پول بزرگ از این وضعیت بهره‌برداری کرده و اتریوم‌ها را با قیمت پایین‌تر تهیه کرده‌اند. در نتیجه، این ده کیف پول بزرگ در کل به میزان ۳۵ درصد از کل اتریوم‌های در گردش دست یافته‌اند.

سانتیمنت همچنین اعلام کرده که با افزایش تعداد دارندگان اتریوم، فعالیت شبکه بلاک‌چین این ارز نیز افزایش یافته است. این اطلاعات همزمان با یک دوره نسبتاً کوتاه از کاهش قیمت اتریوم به زیر ۱۶۵۰ دلار منتشر شده‌اند. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط سانتیمنت، تعداد آدرس‌هایی که مقدار ۱۰ تا ۱۰ هزار اتریوم دارند، به ۳۳۵ هزار آدرس افزایش یافته است. این آدرس‌ها به عملکرد تراکنش‌هایی با ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار در هفته‌های اخیر در شبکه بلاک‌چین اتریوم اشاره دارند.

چارتی که بجامین کوون، تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال در توییتر منتشر کرد

در آخرین توییت خود، تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال، بنیامین کوون، پیش‌بینی کرده است که قیمت اتریوم در تابستان امسال ادامه افت خود را خواهد داد. او در این توییت اعلام کرده که از الگویی که دومین ارز دیجیتال برتر بازار در تابستان‌های گذشته پیروی کرده است، این بار نیز انتظار دارد.

با توجه به نموداری که کوون در توییتر منتشر کرده، در سال‌های گذشته، قیمت اتریوم در تابستان‌ها ابتدا با افت شدیدی مواجه شده و سپس به مرور زمان به سمت افزایش قیمت پیش رفته است. او پیش‌بینی می‌کند که همین الگو نیز در سال جاری تکرار خواهد شد. در حال حاضر، قیمت اتریوم در بازار حدود ۱۶۵۰ دلار است و در طول ۲۴ ساعت گذشته، این ارز دیجیتال با یک رشد ۰.۲۹ درصدی روبرو بوده است. همچنین، حجم معاملات اتریوم در این بازه زمانی با یک کاهش ۴۳.۳۳ درصدی به میزان ۳.۳۱۴ میلیارد دلار رسیده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ اسکرول با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ اسکرول با استراتژی کامل

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟


تحلیل کاربران

اتر

xpac2012

12/شهریور/1402

این خیلی بده ک درصد زیادی از ی ارز دست عده کمی باشه رییسشو میبره بالا. نشون نیده نهنگا خیلی تو تغییرات قیمتش تاثیر گذارن

14

من

[email protected]

17/شهریور/1402

سلام و درود خدمت شمااگه تریدری لایک کن مرسی ممنون ایشالا هرجا هستین سلامت باشین و همیشه سربلند باشید سود کنین

10

اتریوم

minister

07/شهریور/1402

جای تعجب است که اتریوم،دومین ارز برتر جهان،رفتار و ساختاری شبیه میم کوین ها داشته باشد.عموما اکثر توکن‌های میم کوین ها در اختیار معدودی نهنگ است و اینکه یکسوم توکن های اتر در دست ده نهنگ باشد،آدم را به یاد میم کوین ها می اندازد.وقتی یکسوم توکن اتریوم موجود در دست ده نهنگ باشد براحتی می‌توانند قیمت اتریوم را تحت تاثیر قرار دهند.مثلا اگر این چند نهنگ اتریوم دست به فروش تعداد زیادی از اترهای خود بزنند ،قیمت اتریوم بشدت سقوط خواهد کرد و باعث ایجاد فومو بین دارندگان اتریوم میشود.

15

۳۵درصد اتریوم ها

marwan

06/شهریور/1402

توکن بومی اتریوم، اتر با نماد ETH، با ادامه دادن به الگوی صعودی کلاسیک خودش می‌تواند ۳۵ درصد در مقابل بیت‌کوین رشد کند تا برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ به رقم ۰/۱ بیت‌کوین برسد. 

30

اتریوم

yasharmahfozpur

06/شهریور/1402

فعلا ک اتریوم درحال پیشرفته و برای درآمد زای خوبه ولی دربازار ارز باید کاربلد بود ک بتونی از طریق این ارزا ب درآمد دلخواه برسی ولی همواره خطرات خود واز دست دادن پول وافزایش پول رو داره ب امید پولدار شدن

15

توکن اتریوم دومین وبهترین ارزجهان

kiwiL21

18/شهریور/1402

بنظر بنده هم توکن بومی اتریوم که دومین وبهترین ارزهای جهان بشمار می‌رود ولی تنها در ده کیف ...و اکنون هم که در شرایط کنونی نرمال و حتا خوبی بسر می‌برد باید بفکر کسترش و افزایش و ..باشد

4

کلاسیکی ترین توکن بومی

hakim_768

15/مهر/1402

توکن بومی اتریوم یا اتر سیر تصاعدی خود رو تا 35درصد خواهد داشت ومیتواند از این حد بیشتر باشد ومیتواند به امن ترین وبهترین توکن بومی تبدیل شود

1

رشد

par13a

06/شهریور/1402

احتمال رشد ۳۵ درصد هست امیدواریم بازار خوبی باشد فعلا که با بررسی های زیاد ۳۵ درصد رشد را دارد اگر بازار این روند رو ادامه دهد تاثیر دارد

15

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.