coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

67,120 $

3,872,824,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,108 $

179,320,060 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

579.4 $

33,432,534 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.3%

172.72 $

9,965,944 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

3,104 $

179,116,956 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5195 $

29,975 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

6.47 $

373,319 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.9%

0.1526 $

8,805 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

میلیاردها شیبا اینو در آگوست سوزانده شدند؛ توکن‌سوزی ماهانه دو برابر شده است!

11/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
میلیاردها شیبا اینو در آگوست سوزانده شدند؛ توکن‌سوزی ماهانه دو برابر شده است!
توکن سوزی شیبا
توکن سوزی
شیبا
اخبار شیبااینو
1371
2 دقیقه

ارتش ارز دیجیتال شیبا اینو با علامت اختصاری SHIB پیشرفت چشمگیری در سوزاندن توکن‌های شیبا اینو داشته‌اند. گزارش‌ها خبر از افزایش دو برابری توکن‌سوزی در ماه آگوست نسبت به ماه قبل از آن می‌دهد. در این ماه حدود ۶ میلیارد توکن شیبا اینو سوزانده شدند.

مکانیسم توکن‌سوزی شیبا اینو که در آن مقادیر قابل‌توجهی از این ارز دیجیتال از گردش خارج می‌شود، به باور حامیان و توسعه‌دهندگان این میم کوین باعث افزایش تقاضا و ارزش آن می‌شود. پلت‌فرم شیبابرن (Shibburn) که توکن‌سوزی‌ها این میم کوین را ردیابی می‌کند، در پست جدید خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) اعلام کرد که در ماه آگوست مقدار ۵.۷ میلیارد توکن شیبا اینو در قالب مجموعا ۷۶۳ تراکنش به کیف پول‌های مُرده انتقال یافته‌ است.

در همین حال، برای مقایسه وقتی که ماه آگوست شروع شده بود، این پلت‌فرم مقدار توکن‌های سوخته در ماه جولای را ۲.۰۹ میلیارد ذکر کرده بود. حال داده‌های پلت‌فرم شیبابرن نشان می‌دهد که در ماه آگوست، مجموع توکن‌های از گردش خارج شده شیبا اینو دو برابر شده است. تعداد تراکنش‌ها به کیف پول‌های مُرده نیز به همین ترتیب دو برابر شده و از تعداد ۴۱۲ به ۷۶۳ تراکنش رسیده است.

در خصوص افزایش سوزاندن توکن‌های شیبا اینو در ۲۴ ساعت اخیر نیز باید گفت که ظاهرا مقدار توکن‌سوزی نسبت به آنچه در ماه آگوست ملاحظه شده بود بالا نیست. جامعه شیبا اینو از صبح دیروز، اول سپتامبر موفق به منهدم کردن ۲۵.۱ میلیون توکن شیبا اینو شده است. این عدد در واقع حدود ۷۴ درصد مقدار توکنی است که روز پنج‌شنبه سوزانده شده بود. در واقع، ارتش شیبا اینو روز پنج‌شنبه موفق شده بود حدود ۱۰۰ میلیون توکن شیبا اینو را بسوزاند.

هم‌اکنون که راه‌کار لایه ۲ شیباریوم شروع به کار کرده، انتظار جامعه شیبا اینو این است که تعداد توکن‌سوزی‌ها بسیار بیش‌تر از قبل شده باشد. با توجه به اینکه تمام تراکنش‌های انجام‌گرفته در شبکه اصلی شیباریوم کاملا از مکانیسم توکن‌سوزی حمایت می‌کنند، انتظار این است که تریلیون‌ها توکن شیبا اینو به‌صورت ماهانه و حتی هفتگی سوزانده شوند. بخشی از کارمزد تراکنش‌ها در شبکه شیباریوم با توکن بون (BONE) پرداخت می‌شود، این مقدار به توکن شیبا اینو تبدیل شده و سپس به کیف پول‌های مُرده انتقال می‌یابد.

بنا به داده‌های پلت‌فرم شیباریوم‌اسکن اکسپلورر، از روز پنج‌شنبه تعداد کل تراکنش‌ها از ۵۹۹ هزار به ۷۱۸ هزار رسیده است. این نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌ها تقریبا یک‌شبه به میزان ۱۱

۸ هزار تراکنش افزایش داشته است. در مورد تعداد کیف ‌پول‌های متصل به شیباریوم، این رقم از دیروز یک‌ونیم برابر رشد کرده است. روز پنج‌شنبه تعداد تراکنش‌ها ۴۳۱ هزار بود که دیروز به ۶۶۳ هزار رسید. بنابراین، می‌توان گفت که شبکه شیباریوم ماه سپتامبر را با یک نکته مثبت آغاز کرده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!

۱۳ میلیارد شیبا سوخت، قیمت SHIB چرا سقوط کرد؟

۱۳ میلیارد شیبا سوخت، قیمت SHIB چرا سقوط کرد؟

جهش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو: حرکتی که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داد!

جهش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو: حرکتی که بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار داد!

فعالیت سنگین نهنگ ها با افزایش قیمت شیبا ؛حدود ۴.۶ تریلیون توکن جابه‌جا شد!

فعالیت سنگین نهنگ ها با افزایش قیمت شیبا ؛حدود ۴.۶ تریلیون توکن جابه‌جا شد!

با نزدیک شدن به آغاز پروژه هویت دیجیتال، قیمت شیبا اینو بالا رفت!

با نزدیک شدن به آغاز پروژه هویت دیجیتال، قیمت شیبا اینو بالا رفت!


تحلیل کاربران

توکن سوزی شیبا کاهش عرضه

mehrdaadaadineh

15/شهریور/1402

درود، ساز و کار اصلی قیمت در بازار عرضه و تقاضای کالاست این یک اصل کلی و عام است که کاهش عرضه حتی با ثابت ماندن تقاضا موجب افزایش قیمت و تحریک بازار میشود

8

تحلیل وضعیت مملکت

amirhn

11/شهریور/1402

درود دوستان عزیزان ی موضوع خیلی مهم خدمتتون عرض کنم دوستان خودتون استادین ولی لازم دونستم برای چندمین بار دربارش صحبت کنمُ کمکی باشه برای اوندسته از افرادی ک قصد خرید خودرو و طلا و.. دارن؛ دولت ی بازی جدید بنام واردات بشرط اسقاطی راه انداخته و مردمُ سردرگم کرده و... ، کسایی ک قصد خرید خودرو دارن و مصرف کننده هستن منتظر کاهش بیشتر از این نباشن و خودروی موردنظرشونو بخرن این آرام بودن بازار رو نگاه نکنید این آرامش قبل از طوفانه. از اینطرف خودروسازای داخلی بطور فصلی قیمتاشون افزایش میدن و میرسونن به فی بازار و بازار پرواز میکنه یجوری نشه ک اون پولی ک الان باهاش میتونید ی کوییک بگیرید چنماه دیگ نتونید ی درشم بخرید!!! از ی ورم دولت هرساله برای تامین بودجش قیمت دلارو بالا میبره و اگ فی دلار بالا بره بازار ی شوک جدی بهش وارد میشه ، کاری ک هرساله دارن میکنن حالا باشیب کم یا زیاد... اگ قصد خرید طلا هم دارید فقط طلای بدون اجرت خریداری کنید چون اگ یموقع مسئله ایم پیش بیاد ضرری نخواهید کرد ولی اگ بااجرت باشه تا چندین ماه فقط تو ضررین... خب عزیزان تا اینجارو ازم داشته باشید تا تحلیل بعدی امیدوارم ک موردتوجهتون قرار گرفته باشه موفق و موید باشید Amir HN

18

توکن سوزی

marwan

11/شهریور/1402

 جمعه گذشته طی ۸ تراکنش ۵۵,۵۸۳,۱۷۷ توکن شیبا سوزانده شده است. همچنین آمار ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) نشان می‌دهد طی این ماه حدود ۱.۳ میلیارد توکن شیبا در ۲۹۳ تراکنش سوزانده شده است.

16

شیبا

minister

12/شهریور/1402

بعدازماهها تبلیغات در مورد راه اندازی نسخه دوم شیباریوم و ایجاد انقلاب در قیمت ارزهای شیبا،بن،لش!این نسخه دوهفته قبل راه اندازی شدولی در بدو راه اندازی دوار مشکل شد.این امر باعث دلسرد شدن معامله گران و ناامیدی آنها از شیبا و سقوط قیمت شیبا شد.الان دلیل افزایش توکن سوزی، حفظ و یا افزایش قیمت شیبا بعد از ناکارآمدی اولیه شیباریوم 2 است.البته مشکل شیباریوم 2 به گفته سازندگان آن برطرف شده است و شیباریوم2 تعداد انبوهی تراکنش در ثانیه و با کارمزد کمتر اجرا میکند.

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.