coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

64,105 $

3,961,689,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.9%

3,306 $

204,284,226 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

61,794 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

600.8 $

37,131,294 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.8%

144.03 $

8,901,054 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9998 $

61,788 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

6%

3,304 $

204,163,716 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.523 $

32,321 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

0.15 $

9,270 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3%

5.48 $

338,664 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

هشدار محققان سایبری: بدافزار اینفمیس کیف‌پول‌های ارز دیجیتال را هدف قرار داده است

12/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
هشدار محققان سایبری: بدافزار اینفمیس کیف‌پول‌های ارز دیجیتال را هدف قرار داده است
هک کیف پول
امنیت کیف پول
امنیت
2144
1 دقیقه

محققان امنیت سایبری اخیراً از پخش یک ابزار هک جدید از روسیه به نام "بدافزار اینفمیس چیزل" در اینترنت خبر داده‌اند. این بدافزار قادر به نفوذ به دستگاه‌های اندرویدی است و اطلاعات مرورگرها و کیف پول‌های ارز دیجیتال را به سرقت می‌برد. اگر تلفن همراه کاربران به این بدافزار آلوده شود، تمام اطلاعات آنها، از جمله داده‌های مرورگرها و کیف پول‌های ارز دیجیتال، به سرقت می‌رود. این بدافزار حداقل سه کیف پول ارز دیجیتال از جمله بایننس، کوین‌بیس و تراست ولت را به خطر انداخته و اطلاعات مرورگرهایی مانند بریو و اپرا را نیز دزدیده است.

بدافزار اینفمیس چیزل داده‌های کاربران را به طریقی که از شبکه تور (Tor) استفاده می‌کند، استخراج می‌کند. همچنین، این بدافزار سیستم‌های کِی‌استور اندروید (Android Keystore) را برای یافتن کلیدهای خصوصی ارز دیجیتال اسکن می‌کند. در عین حال، گزارش مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا اعلام کرده است که این بدافزار سطح پیچیدگی متوسطی دارد و به ظاهر در طراحی آن توجه چندانی به پنهان کردن فعالیت‌های مخرب نشده است.

با این حال، برخی محققان امنیت سایبری بیان کرده‌اند که این بدافزار احتمالاً نیازی به پنهان کردن فعالیت‌های خود ندارد، زیرا دستگاه‌های اندرویدی دارای سیستم تشخیص نفوذ نمی‌باشند. اما چیزی که این بدافزار را ویران‌گر می‌کند، وسعت اطلاعاتی است که به سرقت می‌برد.

بازرسان نهادهای امنیت سایبری توافق دارند که اینفمیس چیزل ابزاری است که توسط گروه هکری "سندورم" (Sandworm) تولید شده است، که تحت حمایت سرویس اطلاعات نظامی روسیه قرار دارد. قبلاً از این ابزار هک برای سرقت اطلاعات از دستگاه‌های ارتش اوکراین استفاده شده بود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

۸۷۰ هزار دلار از کیف پول مارک کوبان دزدیده شد!

۸۷۰ هزار دلار از کیف پول مارک کوبان دزدیده شد!

هک‌ کیف پول اتمیک + راهنمای بازیابی ارزهای از دست رفته!

هک‌ کیف پول اتمیک + راهنمای بازیابی ارزهای از دست رفته!

هکرها ۲۳ میلیون دلار از صرافی Biture دزدیدند.

هکرها ۲۳ میلیون دلار از صرافی Biture دزدیدند.

صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ هک شد٬ ۳.۳ میلیون دلار از دست رفت!

صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ هک شد٬ ۳.۳ میلیون دلار از دست رفت!

چه شکلی کیف پول‌های سولانا هک شد؟ بررسی  هک و اقداماتی که باید بکنیم!

چه شکلی کیف پول‌های سولانا هک شد؟ بررسی هک و اقداماتی که باید بکنیم!


تحلیل کاربران

ارزش حفظ سرمایه

amirhn

13/شهریور/1402

درود دوستان خیلی برام پیش اومده ک ازم سوال کنن ک : ۱:برای اینکه پولشون ارزششو حفظ کنه چکارکنن؟! جواب : همانطور ک خیلیاتون میدونید پیشنهادم فقط خرید دلاره(بااین وضعیت مملکت و نظام آخوندی) دلار قدرتمتدترین پول جهانه و ارزشش خیلی خوب حفظ شده البته خونه و ماشین و طلا هم میتونید بخرید ولی برای کسانیکه پولشون به کمه پیشنهادم فقط دلار هس. ۲:برای اینکه دلارامون علاوه بر حفظ ارزش میخوایم ک بهمون سود بده در ایران باید چکارکرد؟ جواب: متاسفانه در ایران اگ دلار در بانک بزارید سودی بشما تعلق نمیگیره ، بهترین روش سوددهی استیک کردن یا فریزکردن سرمایه در صرافی های معتبر هس ک اینم ریسک خودشو داره ک البته ناگفته نماند این موضوع دلار دیجیتالی لازمه کار هس یا همون تتر . ولی در کل اگ خواستید دلار بخرید کاغذی باشه بنظرم بهتر چون دیجیتالی هرروز ی برنامه سرش درمیارن مثلا یا مسدود میکنن یا هک میکنن یا صرافیا جمع میکنن و ... امیدوارم ک این مطلب مورد توجهتون قرار گرفته باشه در پناه خدا موفق و موید باشید Amir Hosein (HN)

13

خ

mostafabiy

12/شهریور/1402

خوبه با این روند اگه پیش بره ، امید خدا اگر کافران بگذارند ما هم یه لایک از شما بگیریم ، قربون مرامت بزن لایکو

20

بدافزار

iman100

12/شهریور/1402

همه جا یک چیزی هست که چه جوری مردم را چپاول کنند واین کار یک نفر نیست یک گروه از تمام کشور ها باهم همکاری دارنند وشاید بعضی از حکومت ها

14

تراست والت

tanhatarintanha

14/شهریور/1402

کیف پول تراست ولت منم خودبحود مسدودشد وبعدازچند روز ازمسدودیت بیرون اومدم اما موجودی کیف پولم صفرشده بود وقادربه بازیابی چیزی نیستم دوستان مواظب باشید اینهمه وقت بزاری وهزینه کنی وآخرش پوچ بشه حیفه

9

بدافزارهای هکری

sevda1

12/شهریور/1402

دوستانی که از تراست ولت ودیگرکیف پولهای اندروییدی استفاده میکنن مواظب باشن ودرتنظیمات گوشی خودنمایش گذرواژها رو غیر فعال کنن

24

بد افزار

sajad85

13/شهریور/1402

دوستانی که از تراست ولت و دیگر کیف پول‌های اندرودی استفاده می کنند مواظب باشند ودر تنظیمات گوشی خود نمایش گذرواژه ها را غیر فعال کنن

9

بدافزار اینفیمیس

marwan

12/شهریور/1402

بر اساس گزارشی از مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا (NCSC)، بدافزار جدیدی با نام اینفیمس چیزل (Infamous Chisel) در اینترنت پخش شده که کیف پول‌های ارز دیجیتال و سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی را هدف قرار می‌دهد.

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.