coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

63,837 $

3,945,126,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

6%

3,302 $

204,053,094 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9993 $

61,757 تومان

Tether

Tether

usdt

1.1%

600.3 $

37,095,450 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.9%

143.21 $

8,850,378 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

6%

3,301 $

203,999,946 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5222 $

32,272 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

0.1497 $

9,251 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.1%

5.44 $

336,192 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رئیس سابق SEC: درخواست‌های ETF بیت کوین قطعا پذیرفته می‌شوند

13/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
رئیس سابق SEC: درخواست‌های ETF بیت کوین قطعا پذیرفته می‌شوند
ETF بیت کوین
SEC
اخبار SEC
جی کلایتون
1455
2 دقیقه

جی کلایتون، رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، ادعا کرده است که این نهاد دولتی در نهایت تصمیم خواهد گرفت و درخواست‌های صندوق قابل معامله (ETF) بیت‌کوین را تأیید خواهد کرد. او این اظهارنظر را در یک مصاحبه با شبکه تلویزیونی CNBC انجام داده است. کلایتون این سخنان را زمانی اعلام کرد که SEC تصمیم‌گیری در مورد درخواست‌های ETF بیت‌کوین را به تعویق انداخته بود.

وی ادامه داد: "SEC کار دشواری در پیش دارد." کلایتون توضیح داد که در زمانی که ارزهای دیجیتال به وجود آمدند، SEC مجبور به بررسی درخواست‌هایی بود که با قوانین اوراق بهادار همخوانی نداشتند. اما اکنون وضعیت تغییر کرده و SEC با درخواست‌های گسترده‌تری در زمینه ارزهای دیجیتال، از جمله درخواست‌هایی که امیدوارکننده هستند، روبه‌رو شده است.

کلایتون هنگام پرسیدن اینکه آیا اگر خودش در حال حاضر رئیس SEC بود، با درخواست ETF بیت‌کوین موافقت می‌کرد، شانه خالی کرد. اما وی تأکید کرد که بیت‌کوین اصولاً جزء اوراق بهادار نمی‌باشد. او همچنین اشاره کرد که SEC پیش‌تر ETF بیت‌کوین را تأیید کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که تأیید درخواست‌های ETF بیت‌کوین نیز نزدیک است.

وی درباره اینکه آیا تصمیم‌گیری SEC در مورد ETF بیت‌کوین به نفع این بازار تأثیر مثبت خواهد داشت، تأکید کرد که تأیید این نوع ETF حتمی و اتفاق خواهد افتاد. او اظهار داشت که دوگانگی میان ETFهای آتی و ETFهای نقطه‌ای نمی‌تواند برای همیشه ادامه داشته باشد و این تغییر در SEC رخ خواهد داد.

این اظهارات جی کلایتون پس از اعلام SEC در مورد تعویق تصمیم‌گیری در مورد درخواست‌های ETF بیت‌کوین آمده است. SEC اعلام کرده که تا اواخر مهرماه (اواخر اکتبر) تصمیم‌گیری نهایی در مورد این درخواست‌ها را اعلام خواهد کرد. این اظهارات نشان می‌دهد که تصمیم‌گیری مثبت در مورد ETFهای بیت‌کوین نزدیک است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

بحران مالی DCG و تأثیرات آن بر بازار کریپتو: نگاهی به موقعیت گری‌اسکیل!

بحران مالی DCG و تأثیرات آن بر بازار کریپتو: نگاهی به موقعیت گری‌اسکیل!

رکوردشکنی حجم معاملات ETFهای اسپات بیتکوین!

رکوردشکنی حجم معاملات ETFهای اسپات بیتکوین!

بلک‌راک ۱۱۵۰۰ بیت کوین خرید!

بلک‌راک ۱۱۵۰۰ بیت کوین خرید!


تحلیل کاربران

SEC و ETF

marwan

13/شهریور/1402

السلام علیکم خسته ناشین رییس صندوق اوراق مالیاتی وبهادار آمریکا داره قبول میکند که ای تی اف درسته ومورد تایید است

24

اتریم

ma2ma2

24/شهریور/1402

۳۲۹۲ عدد اتریوم به ارزش ۵.۲ میلیون دلار سوزانده شد در حال حاضر قیمت هر اتریوم ۱۶۱۳ دلاره که در ۲۴ ساعت گذشته با ۲ درصد رشد همراه بوده.

9

پیش‌بینی قبول ETFبیتکویین

shabshekan

13/شهریور/1402

با سلام خدمت کاربران گرامی،،،شبکه تلوزیونی CNBCامریکا در مصاحبه ای با رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که در نهایت تمام ETFهای بیتکویین پذیرفته خواهند شد،آقای کلایتون اعلام کرد که این نهاد ،قبلا با درخواست‌های ETF موافقت کرده است،حال باید در مورد ETF آتی و نقطه‌ای هم تصمیم گیری و موافقت خود را اعلام کند،،،با تشکر

30

بیت کوین

rasul.eslami

22/شهریور/1402

ذخیره ثروت حق طبیعی بشر است بیت کوین راه حلی فساد ناپذیر وبدون خونریزی ارائه می دهد واولین رمز ارز جهان شناخته شده است

10

تایید بیتکوین ، بازی نجات

1375762206

19/شهریور/1402

علیرغم اینکه مدت هاست که بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا و وزارت خزانه داری آمریکا متحدا در برابر سایر ارگان‌های بین المللی و شخصی در کشمکش برای تایید بیتکوین هستند، و صرف نظر از چرخش به یکباره بانک مرکزی آمریکا و نرم شدن در قبال احتمال تامین خواسته ها در برابر بیتکوین، شاید اکثر افراد خوشحال و مسرور شده‌اند اما باید به نکته ظریفتر این ماجرا نیز توجه کرد. قبول کنیم که گلوبالیست ها و نئوفراماسون‌های جهان نفوذ زیادی بر دولت‌های جهان علی‌الخصوص دولت های ثروتمند و پیشرفته دارند، اگر این قطعه پازل را در کنار پازل مالکیت این گروه بر قسمت اعظم رمز ارزها ، بگذاریم و نگاهی به پیش بینی های کارشناسان این حوزه مبنی بر سقوط قیمت بسیار زیاد بیتکوین در ماه‌های آینده بکنیم متوجه خواهیم شد که آنها با ترفندی موجب افزایش مقطعی قیمت بیتکوین خواهند شد و در این مدت بیشتر دارایی خود در این بازار را واگذار خواهند کرد و... این یک حقیقت است که در بازار رمز ارزها هرفردی که قدرت تحلیل سیاسی و اقتصادی بالایی داشته باشد، طبیعتاً پیروز این آوردگاه خواهد بود

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.