coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

63,394 $

3,949,446,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,094 $

192,769,283 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

584 $

36,385,692 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

145.14 $

9,042,222 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5278 $

32,882 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

3,092 $

192,618,517 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.4%

0.1587 $

9,887 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.9%

5.65 $

351,995 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بازار رمزارزها آرام به نظر می‌رسد، اما پشت پرده داستان متفاوت است!

14/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
بازار رمزارزها آرام به نظر می‌رسد، اما پشت پرده داستان متفاوت است!
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل بازار
تحلیل
2281
3 دقیقه

هفته گذشته تنها خروج سرمایه 11.2 میلیون دلاری را شاهد بودیم اما خبر مهم‌تر حجم معاملات 2.8 میلیارد دلاری بود.

طبق آخرین تجزیه و تحلیل CoinShares، موسسات در هفته گذشته به طور مساوی در زمینه ورود و خروج سرمایه به بازار رمزارزها تقسیم می‌شدند. آخرین گزارش این شرکت نشان می‌دهد که هفت روز گذشته با خروج سرمایه ناچیز 11.2 میلیون دلاری همراه بوده است که نشان می‌دهد نه خریداران نه فروشندگان قدرت را در دست دارند.

با این حال، با نگاه به جزئیات، تصویر بزرگتر بینش بهتری را نشان می‌دهد. حجم معاملات 90% بالاتر از میانگین سال گذشته افزایش یافت و در مدت مشابه به 2.8 میلیارد دلار رسید.

جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares در مصاحبه‌ای با Decrypt گفت "من بازار را به اردک تشبیه می‌کنم. در سطح آب، چیز زیادی اتفاق نمی‌افتد، اما در زیر سطح آب مانند دیوانه‌ها شنا می‌‌کند.

به گفته وی این اعداد را می‌توان به افت و خیزهای قانونی و احساسی هفته گذشته در بازار رمزارزها شاهد بودیم، نسبت داد.

موسسه گری‌اسکیل با برنده شدن درخواست تجدید نظر خود در برابر SEC برای تبدیل صندوق تراست بیت کوین خود به ETF منجر به خوشبینی بازار شد. با این حال، پس از اینکه آژانس نظارتی تعدادی از برنامه‌های ETF بیت کوین را به تعویق انداخت، از جمله برنامه بلک راک، این خوشبینی موقتی باقی ماند.

باترفیل به Decrypt توضیح داد که جریان‌های نهادی نسبتاً پایین این هفته «نشان می‌دهد که نظرات کاملاً به همان اندازه در بین سرمایه‌گذاران دوقطبی شده‌اند». وی افزود: برخی معتقدند تاخیر SEC یک خبر بد است، در حالی که برخی دیگر ضعف قیمت را یک فرصت خرید می‌دانند.

طبق گفته Coingecko، بیت کوین در حال حاضر با 25853 دلار معامله می‌شود که یک افت ناچیز 1.1 درصدی در هفته داشته است.

گزارش امروز CoinShares نشان داد که نهادهای بزرگ وارد هفتمین هفته متوالی فروش شدند که مجموعاً 342 میلیون دلار بوده است.

با وجود این روند نزولی کوتاه مدت، سال 2023 برای بیت کوین همچنان سبز باقی مانده است. به گفته باترفیل، محرک امسال توسط امید و نگرانی در زمینه مقررات رمزارزها هدایت شده است، به طوری که نهادها 165 میلیون دلار دارایی‌های رمزارزها را جمع آوری کرده‌اند.

بیت کوین سرانجام مسیر خود را معکوس کرد، اگرچه اعداد برجسته نیستند. پس از یک ماه اوت منفی ویرانگر، بزرگترین رمزارز در هفته گذشته شاهد ورود سرمایه 3.8 میلیون دلاری بود.

طبق گزارش CoinShares، آلمان با خروج سرمایه 26.9 میلیون دلاری رهبری فروشندگان را بر عهده داشت، در حالی که همسایه جنوبی آن، سوئیس، همتای مثبتی بود و 14.8 میلیون دلار ورود سرمایه داشت. سایر کشورها مانند ایالات متحده و کانادا به ترتیب با 1.9 میلیون دلار و 0.4 میلیون دلار خرید ناچیزی داشتند.

باترفیل نوشت: اکثریت قریب به اتفاق آلتکوین‌ها نیز با خروج سرمایه همراه بودند و پلیگان و اتریوم به ترتیب با 8.6 و 3.2 میلیون دلار پیشتاز هستند.

با از بین رفتن رکود تابستانی، اعداد امروز ممکن است باعث شود معامله گران و سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر سه ماهه چهارم باشند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کاهش دامیننس بیت‌کوین و احتمال رونق بازار آلت‌کوین‌ها!

کاهش دامیننس بیت‌کوین و احتمال رونق بازار آلت‌کوین‌ها!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟


تحلیل کاربران

ETF

ali006812

15/شهریور/1402

کمیسیون بورس آمریکا تصمیم‌گیری دربارۀ هر ۷ ETF اسپات بیت کوین را به تعویق انداخت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرد که برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی برای صدور مجوز راه‌اندازی ETF‌های اسپات بیت کوین به زمان بیشتری نیاز دارد. طبق اطلاعیه منتشرشده، بررسی درخواست بیت‌وایز به ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر)، بلک‌راک، ون‌اک، وایزاورجین، ویزدم‌تری و اینسکو به ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) و والکری به ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) موکول شده است. باتوجه به اینکه درخواست‌های پیشین این شرکت‌های برای عرضه ETF اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس رد شده است، مشخص نیست که آیا این نهاد نظارتی پس از رسیدن به مهلت‌های مقرر جدید تصمیمات خود را دوباره به تعویق خواهند انداخت یا نه. سجاد اسحقی نصرآبادی

21

بازار

niloofar_N

16/شهریور/1402

از بسیاری جهات، بازار مثل آب و هواست. اگه شرایط فعلی رو دوست ندارین، تنها کاری که باید انجام بدین اینه که کمی صبر کنین

22

آرامش قبل از طوفان

1375762206

15/شهریور/1402

مدتی است که بازار رمز ارزها از آرامش نسبی برخوردار است و تلاطم قیمتی رمز ارزها در بیشترین میزان حدود ده درصد افزایش و یا کاهش قیمت داشته است، اما اگر نگاهی به تاریخچه این معاملات بکنیم و آنرا در کنار حوادث و اخباری که میشنویم قرار دهیم، به خوبی روشن میگردد که این آرامش دوام چندانی نخواهد داشت و با تنش هایی شدید برهم خواهد خورد. متأسفانه در کمتر از ۲ سال قبل رمز ارزها از نظر قیمت جهانی افزایش قریب به دو برابری کاذب را تجربه کردند و طبق آنچه که کارشناسان بزرگ این بازار و گلوبالیست‌های بزرگ اعلام کرده‌اند، این قیمت ها به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و به قیمت واقعی خود نزدیک خواهد شد و افرادی که تمام سرمایه خود را در این راه گذاشته‌اند( بقول اروپایی‌ها همه تخم مرغ های خود را در یک سبد گذاشته اند) باید بسیار هوشیار باشند و با حواسی جمع معامله نمایند

19

معامله بزرگ

hakim_768

16/مهر/1402

سرمایه گزاران ومعامله گران بزرگ همیشه درانتظار یک فرصت بزرگ هستند پس یک سرمایه گزار ومعامله گر نترس باشیم

9

آرامش ارز دبجیتال

marwan

14/شهریور/1402

افرادی که با صبر مشغول فعالیت در بازار هستند، با درصد احتمال بالایی شانس رسیدن به موفقیت را خواهند داشت. در واقع به عقیده‏‌ی بسیاری از صاحب‏‌نظران باید در بازار با صبر و حوصله عمل نموده و به آرامی و با گام‌‏های محکم حرکت نمود.

35

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.