coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,569 $

3,960,348,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,072 $

191,373,140 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

588.8 $

36,684,732 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.4%

155.26 $

9,672,698 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

0.5371 $

33,461 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

3,072 $

191,401,175 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4%

0.1562 $

9,731 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

5.84 $

363,832 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نهنگ های اتریوم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار اتر خریدند؛ آیا قیمت بالا می‌رود؟

16/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
نهنگ های اتریوم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار اتر خریدند؛ آیا قیمت بالا می‌رود؟
تحلیل اتریوم
نهنگ اتریوم
اتریوم
2185
2 دقیقه

در روزهای اخیر با افزایش فشار فروش، تحرکات نهنگ‌های اتریوم نیز بالا رفته است. نهنگ‌های اتریوم در شبانه‌روز گذشته ۲۶۰ هزار اتریوم به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون دلار را به موجودی خود افزوده‌اند. در همین زمان، قیمت اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در حال حاضر به محدوده پایین‌تر از ۱۶۵۰ دلاری کاهش یافته است. داده‌های مربوط به پلتفرم‌های تحلیل بلاک‌چین نیز نشان می‌دهد که نهنگ‌های اتریوم از این فرصت برای افزودن اتر به موجودی خود با قیمت بازار استفاده کرده‌اند.

تحلیل‌گر برجسته بازار ارز دیجیتال، علی مارتینز (Ali Martinez)، در این زمینه توضیح داد که نهنگ‌های اتریوم در عرض ۲۴ ساعت اخیر ۲۶۰ هزار اتریوم به ارزش بیش از ۴۲۵ میلیون دلار به موجودی خود اضافه کرده‌اند. این تحرکات در میانه‌ی فشار فروش به وقوع پیوسته است و یک روز قبل نیز دو نهنگ ۳۰۰ هزار اتریوم را به صرافی کوین بیس ارسال کرده بودند.

این دو تراکنش که هرکدام شامل ۱۵۰ هزار اتریوم می‌شد، از بزرگ‌ترین تراکنش‌های سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آیند و مهم‌ترین فعالیت بلاک‌چین از تاریخ ۱۳ جون (۲۳ خرداد) تا به امروز نیز بوده‌اند. هرچند هنوز از انگیزه دقیق فعالیت‌های این نهنگ‌ها خبری نیست، اما این تحرکات همچنان رخ می‌دهد. اتریوم اخیراً تحت فشار قویی قرار گرفته و در سطح حمایت ۱۶۰۰ دلاری به پایین حرکت کرده است. از سوی دیگر، اتریوم چندین واکنش منفی به محدوده ۱۷۳۰ دلاری نشان داده است. در حال حاضر، اتریوم با ارزش بازار ۱۹۵ میلیارد دلاری و قیمت ۱۶۲۹ دلار در بازار معامله می‌شود. آیا نهنگ‌های اتریوم می‌توانند احساسات منفی بازار را به احساسات مثبت تبدیل کنند یا واکنش‌های منفی دیگری را نیز در راه خواهد بود، در آینده خواهیم دید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ اسکرول با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ اسکرول با استراتژی کامل

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟


تحلیل کاربران

بالا بردن قیمت توسط خود نهنگ ها

AMS2010

16/شهریور/1402

واضحه که خود نهنگ هایی که هولدرهای اصلی این بازار هم هستند میخوان قیمت رو بالا ببرند؛ اگر می‌خواهید وارد معامله شوید حتما با استراتژی و بررسی وارد شوید.

21

انریوم

minister

18/شهریور/1402

نکته قابل تامل در مورد اتریوم اینست که خالق آن ویتالیک بوترین ،از چند ماه در حال فروش اترهای خود است.احتمالا آقای بوترین حقیقتی را درمورد آینده اتریوم میداند که بقیه نمیدانند،چون خود او این ارز را خلق کرده و از نقاط قوت و ضعف آن کاملا آگاه است.

8

احمد

مصطَ۰۳۶۰۵

18/شهریور/1402

قبل تحلیل بدونیم هر ارز سهام داری از بیش ازپانزده درصد دولت‌ها و هر عرصه که خرید برسد به ارزی دیجیتال یعنی سهم در بهترین کارخانجات حال حاضر کهشان تا الی ..

6

خرید نهنگها

fardinealizade

19/شهریور/1402

با سلام اصلا یک لحظه فکر کنید و خودتون رو جای نهنگها بزارید موقعی که از یه معامله ای خیالتون راهت نباشه معامله رو انجام میدید معلوم که نه پس از این بابت هم خیالتون راهت که قیمت ها بالا میره ونهنگها خرید کردن و سود خوبی هم صدرصد میده پس از بابت خرید عجله کنید بهتره چون امکان داره روز به روز قیمت بالا بره یهو دیدید قیمت بالا کشیده ولی هنوز هیچ خریدی نکردید

9

نهنگ اتروم

m4$kJvad

16/شهریور/1402

فقط حتما حتما برای خرید چه اترو م. و چه ارزای دیگه باید مراقب بود باید هر بار خرید از اتروم. و یا بیت کوین روی ریسک چنین خرید

17

نهنگ های اتریوم

kiwiL21

18/شهریور/1402

بله وباز هم نهنگ ها بصورت گروهی وباهم واردبازارشدن همیشه نهنگ هاهستن که قدرت را دردست دارن واین کار دسته جمعی نهنگ ها تفسیر تئسیرزیادی روی قیمت ارزهامیگذارن و ماهی ها ی کوچک که سرمایه گذاران کوچک هستن از این واقعه بی خبرن و همیشه گرفتار این دام میشن

6

ایا؟

behfr

16/شهریور/1402

ایا قیمت بالا میرود ؟ این چه سوالی هست تا حالا شده نهنگا چیزیرو بخرن بالا نره؟ پس جواب واضحه

20

نهنگهای اتریوم

marwan

16/شهریور/1402

السلام علیکم خسته نباشین نهنگهای اتریوم مثل نهنگهای دیگر ارز دیجیتال می بلعن ومیخورن این دفعه بیش از ۴۰۰ملیون ارز خریدن؟؟؟

24

رویافروشان مجازی

amirhn

16/شهریور/1402

فضای مجازی (اینستا و تلگرام) پر شده از کسایی ک دارن به مردم رویا میفروشن ، واقا درک نمیکنم ک چرا باید بدروغ سر ی عده آدم بیچاره ک فقط میخوان ارزش پولشون از بین نره ، شیره بمالن؟؟؟ متاسفانه ایرانیا فقط زورشون به پایینتر از خودشون میرسه وگرنه چرا این رویافروشان سر ی کله گنده رو نمیتونن شیره بمالن؟؟!! بگذریم... دوستان لطفا حواستون جمع کنید در دام همچین کسایی نیفتید ک میگن بیا تو پیجم من بهت یاد میدم ک میلیاردر بشی و تریدر بشی و... اینا اگ بلد بودن خودشون میلیاردر بودن... منبع اصلی درامدشون از فروش پکیجِ نه ترید!! بنده بعنوان یک شخصی ک چندسال تو مارکت کار کردم میگم ک ترید پول مفت بکسی نمیده پدر آدمو درمیاره آدمو به جنون میکشونه، میبینی ۲تا ترید پرسود کردی بعدش ی ترید دیگ میکنی علاوه بر از دست رفتن اون سودهای اولیه سرمایتم از دست میدی (البته همیشه اینجوری نیستا ولی بازار خیلی بی رحمه ینی فراتر از خیلی)گاهاً صرافیا هم از سودآوری شما جلوگیری میکنن ولی موقع ضرر مانع چیزی نمیشن چونکه تمامش میره تو جیب صرافی... خلاصه ک حواستون جمع کنین و این پیام بنده رو هم برای دوستاتون بفرستید ک الکی سرمایه کسی به فنا نره...

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.