coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

67,208 $

3,864,460,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.7%

3,140 $

180,552,875 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

57,494 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

579.5 $

33,322,400 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.1%

174.52 $

10,034,900 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9995 $

57,471 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.5%

3,136 $

180,306,775 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.5241 $

30,136 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

6.52 $

374,900 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.7%

0.1563 $

8,987 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

۲۵ درصد مردم هند شیبا اینو دارند!

20/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
۲۵ درصد مردم هند شیبا اینو دارند!
بهارات
هند
اخبار شیبا
شیبااینو
1778
3 دقیقه

نظرسنجی‌های اخیر کانسنسیس نشان می‌دهد که یک چهارم مردم هند علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال شیبا اینو هستند. اطلاعات سرویس گوگل آنالیتیکس نیز نشان می‌دهد که جستجوهای مرتبط با "شیبا اینو کریپتو" در هند در طی 90 روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این افزایش در جستجوها نشان می‌دهد که مردم هند به طور جدی به ارز دیجیتال شیبا اینو علاقه‌مند شده‌اند.

ارزهای دیجیتال جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاران در سراسر جهان دارند، اما همچنان در بسیاری از مناطق، نگرانی‌های قانونی و محافظت‌گرایی وجود دارد. اما حمایت‌کنندگان ارزهای دیجیتال به ادغام این ارزها با سیستم‌های مالی متمرکز و سنتی علاقه دارند. شرکت کانسنسیس، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال و تولید کیف‌پول متامسک، اخیراً نظرسنجی‌ای در مورد این موضوع انجام داده است. نظرسنجی کانسنسیس نشان می‌دهد که از هر سه نفر هندی، دو نفر باور دارند که سیستم مالی نیاز به بهبود دارد. تقریباً سه چهارم مردم هند هم به این باور می‌رسند که زیرساخت‌های فناوری برای این تغییرات سیستمی در کشور وجود دارد.

با این حال، نتایج نظرسنجی کانسنسیس نشان می‌دهد که 73 درصد از شرکت‌کنندگان به استقلال مالی اهمیت می‌دهند. ارزهای دیجیتال به سرعت سرمایه‌گذاران را به ثروت می‌رسانند، اما در عین حال، باعث می‌شوند سرمایه‌گذاران با سرعت دارایی‌های خود را از دست بدهند. بنابراین، آیا هندی‌ها احتیاط کرده و ترجیح داده‌اند از ارزهای دیجیتال مانند شیبا اینو دوری کنند یا به صورت مداوم در این بازار سرمایه‌گذاری کنند؟

نظرسنجی اخیر کانسنسیس که از افراد 18 تا 65 ساله ساکن هند انجام شده است نشان می‌دهد که از هر 3 نفر یک نفر در گذشته ارز دیجیتال خریداری کرده ولی در نهایت تمام رمزارزهای خود را فروخته است. 21 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز گفته‌اند که هم‌اکنون دارای ارز دیجیتال هستند. از طرف دیگر، 46 درصد از افراد اعلام کرده‌اند که هنوز سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را آغاز نکرده‌اند.

با این حال، بیش از نیمی از هندی‌ها اعلام کرده‌اند که احتمالاً در 12 ماه آینده در ارزهای دیجیتال سرم

ایه‌گذاری خواهند کرد. اما تنها 12 درصد از آنها قطعی دارند که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را ندارند. پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی اخیر دلایل مختلفی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال داشته‌اند، که اصلی‌ترین آن‌ها کنجکاوی، نیاز به معامله برای بازدهی در بلندمدت و تنوع در سرمایه‌گذاری‌ها بودند.

در میان افرادی که ارز دیجیتال خریداری کرده بودند، محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال به ترتیب بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و بایننس کوین بودند. نسبت افرادی که در این رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده بودند به ترتیب 69 درصد، 38 درصد، 27 درصد و 27 درصد بود. شیبا اینو نیز در این فهرست رتبه پنجم را به خود اختصاص داده بود. تقریباً یک چهارم مردم هند شیبا اینو را خریداری کرده بودند. پس از رمزارزهای معمولی بازار، دیگر ارزهای دیجیتال مانند سولانا، کاردانو و پولکادات نیز محبوبیت داشتند.

در کشور آمریکا، شیبا اینو در رتبه ششم قرار داشت و تنها 17 درصد از مردم این کشور در این رمزارز با ارزش بازار 4.5 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده بودند. از طرف دیگر، نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که شیبا اینو در هند محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به آمریکا دارد. این امر توسط داده‌های گوگل آنالیتیکس نیز تأیید می‌شود که نشان می‌دهد افزایش چشمگیری در جستجوهای مرتبط با این میم کوین در هند اتفاق افتاده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

خبر جدید شیبا اینو می‌تواند اینترنت را به هم بریزد!

خبر جدید شیبا اینو می‌تواند اینترنت را به هم بریزد!

استراتژی معاملاتی نهنگ شیبا که ۵.۷ میلیارد دلار برایش درآمد داشت!

استراتژی معاملاتی نهنگ شیبا که ۵.۷ میلیارد دلار برایش درآمد داشت!

جشنواره صرافی‌ ها! ۲۰۰ هزار شیبا جایزه بگیرید!

جشنواره صرافی‌ ها! ۲۰۰ هزار شیبا جایزه بگیرید!


تحلیل کاربران

۲۵٪ مردم هند شیبواینو دارند

marwan

26/آذر/1402

۲۵ درصد مردم هند روی شیبا اینو سرمایه‌گذاری کرده‌اندبر اساس داده‌های اینتو دِ بلاک، تراکنش‌های بزرگ این میم کوین در این مدت ۴۱.۴۵ درصد بالا رفته است. مقدار دلاری این رقم حدود ۴۵.۲۴ میلیون دلار است. تراکنش‌های بزرگ، معاملاتی هستند که در آن‌ها معادل ۱۰۰ هزار دلار یا بیش‌تر توکن شیب جابه‌جا می‌شود

3

شیبا اینو

09307914482

30/شهریور/1402

یک چهارم مردم هند رمز ارز دیجیتال خریداری کرده اند واین ارز دیجیتال برای مردم هند محبوبیت بیشتری نسبت به مردم آمریکا دارد جرا که در آمریکا این رمزارز در رتبه پنجم قرار دارد

8

هند

mehrdadnz

21/شهریور/1402

خیلی خوبه که هند هم داره توی ارز های دیجیتالی پیشرفت میکنه به علتی که صنعت هند بسیار تا بسیار خوبی دارد و علاوه بر پیشرفت روی شیبا روی بییت کوین هم پیشرفت خوبس داشته.

12

الگوی پرچم اگر رو به بالا بشکنه تارگت ۴۰

moslemmm

28/آذر/1402

از لحاظ روانی هم این نقطه یک مقاومت و نقطه ی خروج میتونه باشه، ازون محدوده سل این ارز رو میگیرم و تحلیل تکنیکال و

3

شیبااینو درهند

[email protected]

15/مهر/1402

بنا به نظرسنجی‌ها درباره ارزهای دیجیتال ،رمزارز باارزش شیبااینو محبوبیت ویژه ای بین کاربران کشورهنددارد ودستکم نیمی از فعالان این حوزه روی این ارزدیجیتال سرمایه گذاری کرده اند

7

شیبا اینو

AMS2010

21/شهریور/1402

آینده شیبا اینو بسیار روشنه؛ همین رتبه پنجم که در این نظرسنجی بدست آورده و اقبال عمومی به استفاده از اون سیگنال مثبتی برای رشد آتی این میم کوین محبوبه

16

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.