coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,251 $

3,928,684,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,024 $

179,345,734 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.1%

576.5 $

34,184,078 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

167.91 $

9,957,063 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

59,282 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.519 $

30,777 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

3,023 $

179,270,423 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.3%

6.69 $

396,717 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.7%

0.1525 $

9,043 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

خروج ۴.۵ تریلیون شیبا اینو از صرافی بیت‌ ویوو؛ داستان از چه قرار است؟

03/مهر/1402
افزودن به نشان شده ها
خروج ۴.۵ تریلیون شیبا اینو از صرافی بیت‌ ویوو؛ داستان از چه قرار است؟
شیبا اینو
اخبار شیبا اینو
SHIB
2007
2 دقیقه

پلتفرم Whale Alert که ردیابی جزئیات تراکنش‌های بزرگ ارز دیجیتال را انجام می‌دهد، در گزارش تازه‌ترین خود از جابجایی حجم قابل‌توجهی ارز دیجیتال شیبا اینو خبر داده است. این مقدار شیبا اینو از صرافی بیت ویوو (Bitvavo) در آمستردام خارج شده است. تعداد توکن‌های منتقل شده در این تراکنش ۴.۵۹۵ تریلیون بود که در زمان انتقال معادل ۳۳.۳۷ میلیون دلار بود.

با این حال، بر اساس اعلام بعدی Whale Alert در یک پست در شبکه اجتماعی توییتر، این تراکنش در واقع یک تراکنش داخلی درون صرافی بیت ویوو بوده است. به نظر می‌رسد که Bitvavo با انتقال ۴.۵ تریلیون توکن شیبا اینو به یکی از کیف‌پول‌های خود، توکن‌های خود را مجدداً توزیع کرده است.

در همین حال، هفته گذشته خبر رسید که وب‌سایت LaborX که فریلنسرها و کارفرمایان حوزه کریپتو و وب ۳ را به هم متصل می‌کند، دو توکن اصلی شبکه شیباریوم، شیبا اینو و بون (BONE) را به عنوان روش‌های پرداخت خود پذیرفته است.

پلتفرم LaborX قبلاً شیبا اینو را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت پذیرفته بود، اما هفته گذشته اعلام کرد که ارز دیجیتال BONE نیز به این جمع اضافه می‌شود. پذیرفته‌شدن شیبا اینو همچنان ادامه دارد؛ زیرا ارائه‌دهنده کیف‌پول MathWallet نیز اعلام کرد که از توکن شیبا اینو پشتیبانی می‌کند.

در همین حال، نرخ سوزاندن توکن‌های شبکه شیباریوم دوباره افزایش یافته است. بر اساس داده‌های پلتفرم Shibburn که نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا اینو را ردیابی می‌کند، در طول ۲۴ ساعت گذشته علاقه‌مندان به شیبا اینو تعداد چشمگیری از توکن‌ها را حذف کرده‌اند. در مجموع، ۲۴۷.۷۵۳ میلیون توکن شیبا اینو به کیف‌پول‌های بلااستفاده منتقل شده و به شکل دائمی در آنجا قفل شده‌اند. میزان سوزاندن توکن‌های شیبا اینو نیز در این بازه زمانی ۳۵.۸۸ درصد افزایش یافته است.

در میان این تراکنش‌ها که در آن صدها میلیون توکن شیبا اینو به کیف‌پول‌های مُرده منتقل شدند، یک معامله مهم به چشم می‌خورد. در این معامله ۱۹۱.۵۳ میلیون توکن به کیف‌پول بلااستفاده شبکه انتقال داده شد و تقریباً تمام این مقدار توکن‌ها نیز سوزانده شدند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

افزایش بی‌سابقه در نرخ توکن‌سوزی شیبا: آیا روند صعودی قیمت ادامه دارد؟

افزایش بی‌سابقه در نرخ توکن‌سوزی شیبا: آیا روند صعودی قیمت ادامه دارد؟

شیبا اینو هم اکنون در پلتفرم پی‌پال در آمریکا قابل خرید است!

شیبا اینو هم اکنون در پلتفرم پی‌پال در آمریکا قابل خرید است!

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!


تحلیل کاربران

بیت کوئین

amir41

03/مهر/1402

بنظر من بیت کوئین با رشدی که داشته وتاکنون هم سرآمد دیگر ارزهای دیجیتال است وبندرت اتفاق می‌افتد که کاهش داشته باشد مگر در بحران‌هایی که دراقتصاد کلی جهان تاثیراتی رخ دهد در غیر اینصورت در مواردی کاهش این ارز را داشته باشیم بسرعت جایگاه خود را حفظ خواهد کرد میشه اینجوری مثال زد که چنانچه مجبور باشیم در هوای آلوده از منزل خارج شویم دچار سردرد موضعی می‌شویم که با کمی استراحت بر طرف می‌شود به همین خاطر فاصله قابل توجهی با ارز مقام دوم دا د

16

ارز دیجیتال

zenozy

03/مهر/1402

ارز دیجیتال در روزهای آینده به سوی ریزش فراوان خواهد رفت به خصوص بیت کوین احتمال داده می‌شود زیر ۲۴ برسد و با این شرایط کسانی که بیت کوین زیادی دارند شدیداً به مشکل خواهند خورد

31

شیبااینو

moslemmm

28/آذر/1402

در این بخش می‌توانید بهترین تحلیل‌ تکنیکال ارز دیجیتال پر بازدید را که توسط مجموعه فیبوتک نگارش شده، مطالعه کنید. همچنین برای تحلیل ویدیویی ارز دیجیتال را از این لینک دیدن فرمایید. ادامه مطلب

2

شیبا

minister

04/مهر/1402

با راه اندازی نسخه دوم شیباریوم و رفع مشکل در روزهای اولیه راه اندازی،روبروز استقبال از شیباریوم و اجرای پروژه‌ها در این شبکه، بعلت کارآیی فوق العاده و سرعت در تایید تراکنشها،افزایش یافت.بطوریکه الان شبکه شیباریوم رقیبی برای شبکه های دیگر نظیر پالیگان و کازماس و.‌...شده است.شیبا، توکن بومی این شبکه،احتمالا در آیند ه ای نزدیک در روند صعودی قرار خواهد گرفت.به نظر برخی ،شیبا اکنون در کف قیمت خود قرار دارد و بهترین نقطه برای ورود و خرید شیبا است

18

صرافی بیت واووو

marwan

04/مهر/1402

صرافی بیت ویوو Bitvavo در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و هدف آن پر کردن شکاف بین ارزهای سنتی و دارایی های دیجیتال بود. یک تیم جاه طلب و متمرکز بر توسعه، واقع در آمستردام، به طور مداوم بر روی بهبود و گسترش پلت فرم Bitvavo کار می کند

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.