coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

63,632 $

3,964,273,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,112 $

193,849,565 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

585.8 $

36,495,340 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.1%

146.21 $

9,108,883 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

0.5304 $

33,044 تومان

XRP

XRP

xrp

0.3%

3,110 $

193,726,211 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

10.9%

0.16 $

9,968 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.5%

5.73 $

356,979 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ارزش بیت‌کوین‌های ساتوشی تا سال ۲۰۲۵ چقدر می‌شود؟

28/مهر/1402
افزودن به نشان شده ها
ارزش بیت‌کوین‌های ساتوشی تا سال ۲۰۲۵ چقدر می‌شود؟
بیت کوین های ساتوشی
ساتوشی ناکاموتو
اخبار
2399
4 دقیقه

بنا به تصور بسیاری ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌کوین احتمالا حدود ۱.۱ میلیون سکه بیت‌ کوین در اختیار دارد. تحلیل‌گران احتمال می‌دهند قیمت بیت کوین با رویداد هاوینگ دوباره رکوردزنی کند. اما آیا آغاز روند صعودی می‌تواند ناکاموتو را به ثروتمندترین فرد روی کره زمین تبدیل کند؟

هاوینگ که اساسا به معنی تقسیم بر دو شدن است، در ارزهای دیجیتال برای متوازن کردن پاداش‌های استخراج انجام می‌گیرد. ناکاموتو در کاغذ سفید این ارز دیجیتال با در نظر گرفتن هاوینگ در دوره‌های زمانی مشخص، به باور اقتصاددانان، راهکار بی‌نقصی برای مدیریت امور مالی از جمله کنترل تورم اندیشیده بود. تأثیر رویداد کنترل‌گرِ هاوینگ را بسیاری از معامله‌گران به چشم رشد قیمت ارزهای دیجیتال می‌دانند. رویداد هاوینگ بعدی بیت کوین برای تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نظر گرفته شده است.

در سال ۲۰۱۰ که بیت‌کوین چندان محبوبیتی نداشت، ساتوشی ناکاموتو اولین‌ سکه‌های دیجیتال خود را استخراج می‌کرد. هر چند به باور صاحبنظران ناکاموتو خیلی زود استخراج بیت کوین را متوقف کرد، اما او تا همان زمان نیز صاحب بیش از یک میلیون سکه‌ بیت‌کوین شده بود. حال، داده‌های آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین حاکی از آن است که خالق بیت‌کوین ۱.۱ میلیون بیت‌کوین دارد.

به مرور ارتباط ناکاموتو با دنیای خارج کاملا قطع شد. با این حال، ارزش سکه‌های او روز به روز افزایش پیدا کرد. حال، تصور می‌شود ناکاموتو یکی از ارزشمندترین کیف پول‌های دیجیتال جهان را در اختیار داشته باشد. با وجودی که در ماه‌های اخیر برخی از قدیمی‌ترین نهنگ‌های بیت‌کوین دارایی‌های خود را فروختند، اما ظاهرا ساتوشی ناکاموتو همچنان ثروت خود را حفظ کرده است. انتظار می‌رود ناکاموتو دست‌کم تا سال ۲۰۲۵ که روند صعودی بعدی بیت‌کوین آغاز می‌شود دست به کیف پول خود نزند.

با این فرض می‌توانیم وضعیت بیت کوین‌های ناکاموتو را بررسی کنیم. بنا به برآوردها، هم‌اکنون ناکاموتو ۱.۱ میلیون بیت‌کوین در اختیار دارد. ارزش بیت‌کوین‌های او را اگر با قیمت متوسط ۲۶،۵۰۰ دلار محاسبه کنیم، حدود ۳۰.۸ میلیارد دلار می‌شود.

نمی‌توان قیمت قطعی بیت کوین در سال ۲۰۲۵ را مشخص کرد، اما عدد رُند ۱۰۰ هزار را برای محاسبه خود در نظر می‌گیریم. اگرچه برخی از پیش‌بینی‌ها قیمت بیت‌کوین را ۱۵۰ هزار دلار، ۲۲۵ هزار دلار و حتی بیش‌تر نیز پیش‌بینی کرده‌اند. اما بسیاری از کارشناسان به عبور بیت‌کوین از مرز ۱۰۰ هزار دلار چشم دوخته‌اند.

با افزایش قیمت بیت کوین به چنین اعداد نجومی، ثروت ساتوشی ناکاموتو نیز به شدت افزایش می‌یابد. در صورتی که بیت‌کوین از قیمت ۲۶،۵۰۰ دلار به سمت ۱۰۰ هزار دلاری پیش‌ برود، یک افزایش قیمت ۲۷۷.۳۶ درصدی را شاهد خواهیم بود.

در این صورت، ۱.۱ میلیون بیت‌کوین مخترع بیت‌کوین می‌تواند به ۱۱۰ میلیارد دلار افزایش یابد. این مقدار بیت‌کوین از مجموع ذخایر بسیاری از شرکت‌ها از جمله مایکرواستراتژی بیش‌تر است. این شرکت هم‌اکنون نزدیک به ۱۶۰ هزار بیت کوین در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کند.

امکان اینکه بیت‌کوین حتی از این قیمت نیز فراتر برود، وجود دارد. از این رو، ثروت خالق بیت‌کوین ممکن است حتی از رقمی که ذکر شد نیز بیش‌تر شود. برای مثال، ایلان ماسک و برنارد آرنو، دو تن از ثروتمندترین افراد جهان به ترتیب دارای ثروت ۱۹۲ و ۱۸۷ میلیارد دلاری هستند. اما نکته دیگر در مورد ثروت ناکاموتو کاینکه ثروت او قابلیت نقدشوندگی بالاتری نسبت به سایر ثروتمندان جهان دارد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ایا مردم ندارند .امیدی برای اینده دارند

mhmwdya

29/مهر/1402

خدارحم کند به ندار که هربلا سرش میارن اگر بتوانن کمکم همین جا بس انداز کنن هر رویای امکان پذیراست یاید کمک های اندگ توسط مالکان می تواند فاصله طبقاتی ونژاد وقومی را کاهش دهد

4

قدرت

hakim_768

29/مهر/1402

دریک ماینر قدرت ماینینگ و قدرت برق بالا و داشتن اینترنت بالا و حرارت خوب برای عدم اختلال یاخرابی دستگاه بسیارمهم و باعث درست پردازش کردن میشود ومهو است

17

ارزش بیت کوین در سال 2025!؟

ali75200

28/مهر/1402

به نظرم ارزش بیت کوین با قیمت متوسط 26.500 دلار محاسبه کنیم تقریباً 30 میلیارد دلار میشه نمیشه قیمت قطعی بیت کوین تو سال 2025 گفت اما عدد روند 100 هزار رو برای محاسبه میگیریم اما بعضی پیش بینی ها قیمت بیت کوین 150هزار دلار،225 هزار دلار و حتی بیشتر پیش بینی کردن اما به نظر من فک نکنم بیشتر از 150 هزار دلار بشه

20

قیمت آینده بیت کوین

Benyaminsaburi

28/مهر/1402

سال ۲۰۲۵ آن‌چنان سال دوری نیست اما صدرصد هر سال میلادی که شروع میشه قیمت بیت کوین افزایش خواهد داشت.بی شک آینده از آن ارزهای دیجیتال است...مخصوصا سه رمز ارز بیت کوین ..اتریوم...و لایت کوین

28

ثروت ساز ثروتمند

[email protected]

02/آبان/1402

بنابه انچه تاکنون گفته وشنیده ودیده شده شخص یااشخاصی بانام ساتوشی موفق به ابداع ارزشی فزاینده شدند به طوریکه رقیبی جدی برای داراییهایی همچون طلاشده است

9

بیتکوین ساتوشی

[email protected]

30/مهر/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کارکنان از جمله مدیر کار بلده این برنامه... ناکامورا با داشتن 1.1میلیون بیتکوین دارنده بزرگترین بیتکوین هست که حتی از ایلان ماسک هم پیشه گرفته امیدوارم یکروز ایرانیها هم به این ثروت کلان برسن

10

ارزش لیت کوین ۲۰۲۵

marwan

29/مهر/1402

با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در سال ۲۰۲۵ شاهد روند صعودی و بازار گاوی خواهیم بود. قیمت بیت کوین در این دوره چیزی حدود 40,000 تا 45,000 دلار

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.