coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

63,189 $

3,936,674,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,081 $

191,936,332 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

581.5 $

36,228,696 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.2%

144.1 $

8,977,430 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5269 $

32,826 تومان

XRP

XRP

xrp

1%

3,082 $

191,993,648 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.1%

0.1575 $

9,812 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.2%

5.63 $

350,749 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تحلیل‌گر معروف: بیشتر آلت ‌کوین‌ها هیچ‌وقت دوباره به اوج قیمت خود برنمی‌گردند!

30/مهر/1402
افزودن به نشان شده ها
تحلیل‌گر معروف: بیشتر آلت ‌کوین‌ها هیچ‌وقت دوباره به اوج قیمت خود برنمی‌گردند!
تحلیل آلت کوین
تحلیل
اخبار
4123
3 دقیقه

بنجامین کوون (Benjamin Cowen)، تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال که با کانال یوتیوب خود @intothecryptovers به شهرت رسیده، در ارزیابی جدید خود هشدار داد که بیش‌تر آلت کوین‌ها (Altcoin) قرار نیست پس از افت شدید قیمت دوباره به اوج قیمت (یا بالاترین قیمت تاریخ خود- All-Time High) خود بازگردند.

به گفته کوون، آنچه باعث می‌شود که افت شدید آلت کوین‌ها به چشم نیاید، احیای دوباره قیمت بیت‌کوین است. کوون تأکید کرد که اگر قیمت بیت کوین پایین بیاید، وضع آلت کوین‌ها از این هم بدتر می‌شود.

بسیاری از آلت‌کوین‌هایی که هم‌اکنون در بین ۱۰۰ آلت کوین برتر بازار قرار دارند، افت قیمت بسیاری جدی دارند، اما بسیاری از افراد کاملا وضعیتشان را نادیده گرفته‌اند. تنها علت این نادیده گرفتن عملکرد خوب بیت‌کوین است. در این وضعیت ساده است که فراموش کنیم آلت کوین‌ها وضع بدی دارند.

بنجامین کوون می‌گوید، اگر می‌خواهید در سال پیش از رویداد هاوینگ در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، بیت کوین گزینه خوبی است. با بیت‌کوین می‌توانید ریسک آلت کوین‌ها را به حداقل برسانید. رویداد هاوینگ بعدی بیت‌کوین برای تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. هم‌اکنون بیت‌کوین با قیمت ۲۹،۶۵۱ معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته رشد ۱۰.۱۹ درصدی داشته است. این تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال در ادامه توضیح داد:

اما بعضی از افراد فکر می‌کنند که بیت‌کوین نمی‌تواند فرو بریزد و [قیمتش] سقوط کند. چرا احتمالش وجود دارد. منظورم این است که بیت‌کوین در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ افت شدیدی داشت [در آن زمان بیت‌کوین حتی به قیمت ۷،۲۰۰ دلار رسید]، حتی در مرحله‌ی اولیه‌ی چرخه‌ی هاوینگ قبلی هم سقوط کرد. بنابراین، امکان سقوط دارد. اگر سقوط قیمت داشته باشد، احتمالا بازار آلت کوین‌ها را هم با خودش پایین می‌کشد.

به گفته بنجامین کوون، تنها تعداد اندکی از آلت کوین‌ها می‌توانند دوباره به اوج قیمت خود برگردند. او در ادامه در مورد امکان احیای قیمت آلت کوین‌ها پس از افت شدید قیمت توضیح داد:

ممکن است یکی از هر ۱۰ تا، از هر ۵۰ تا یا هر ‍۱۰۰ تا [آلت‌کوین‌] باشد که بتواند به اوج قیمت خود برگردد، اما بسیاری از این رمزارزها کاملا سقوط می‌کنند.

به نظر بنجامین کوون، جرقه‌ی روند صعودی بعدی بیت کوین را یک رویداد کاپیتولاسیون (Capitulation) عظیم می‌زند. «کاپیتولاسیون» یا «تسلیم شدن قیمت»‌ به دوره‌‌ای گفته می‌شود که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران تسلیم فشارِ فروش وحشتناک می‌شوند. در این مرحله سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن ارزهای دیجیتال را به فروش می‌رسانند. همین هم باعث می‌شود که قیمت‌ها کم‌ و کم‌تر شود. کوون در ادامه خاطر نشان می‌کند:

نکته جالبی در مورد دو چرخه‌ی قبلی [کاپیتولاسیون] وجود دارد. همین هم علت شروع بازار صعودی است. در واقع، حرکت قیمت به سمت بالاترین قیمت تا وقتی که خبری از یک کاپیتولاسیون بزرگ باشد، اتفاق نمی‌افتد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

در دوران ثبات بیت کوین؛ کدام آلت‌کوین‌ها برای جهش آماده‌اند؟

در دوران ثبات بیت کوین؛ کدام آلت‌کوین‌ها برای جهش آماده‌اند؟


تحلیل کاربران

آلت کوینها به اوج نمیرسن

marwan

30/مهر/1402

می‌توان در پاسخ به اینکه اوج قیمت یا ATH چیست، گفت که به بالاترین قیمتی که دارایی مالی در بازار تجربه می‌کند، اوج قیمت یا ATH گفته می‌شود

37

واقعیت است

gladeator

02/آبان/1402

اگر صحبت های این تحلیلگر را در سرمایه‌گذاری خود بخصوص در مورد آلت کوین ها جدی نگیریم اشتباه بزرگی مرتکب شدیم چون حرفها ودلایل او منطقی بنظر میرسد. کسانی که بطور جدی اتفاقات و نوسانات چندماه اخیر آلت کوینها و بیتکوین را دنبال کرده باشند، تحلیل ایشان را درست میدانند

19

شیبا

beh77

01/آبان/1402

درود شیبا هم یک آلت کوین هست آیا اینده رشد نمیکنه؟ جواب واضحه حتما رشد میکنه اره الت کوینی که حجم معاملاتی نداره قیمتش میتونه حتی صفر بشه

32

آلت کوینو صد آلت کوین

hakim_768

30/مهر/1402

بیساری از آلت کون هایی که در بازار ارزدیجیتال قراردارندوصد آلت کوین بازار راتشکیل میدهند وضعیت وخیمی دربازاردارند وافت بسیاری داشته اند که بازاریان وسرمایه گذاران اهمیتی به آنها نمیدهند

35

تحلیل کویین

ali.saburi

15/آبان/1402

درود بر همه .این روزا واقعا کوین یجورایی رو دوراهی وایساده ولی ما استوار و مقاوم هستیم دربرابر این مشکلات ریزش کوین امیدوار موفق میشیم با سرمایه و سپرده های خوب

12

آلت کوین ها

[email protected]

01/آبان/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کارکنان از جمله مدیر کار بلده این برنامه ... قیمت آلت کوین ها صددرصد باید صعودی باشد چون قیمت بیت کوین رو به رشد است

28

الت کوین

saeed.astereki

30/مهر/1402

تو این بازار هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست ولی با توجه به تعداد آلت کوین های جدید تقاضا برای قدیمی ها کمتر میشه و هر روز بیشتر افت میکنه. سرمایه گذاری روی آلت کوین ها اشتباه محض

36

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.