coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

63,340 $

3,946,082,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,094 $

192,751,216 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

584 $

36,382,577 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

144.67 $

9,012,941 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5274 $

32,857 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

3,092 $

192,602,942 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.3%

0.1569 $

9,775 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.1%

5.68 $

353,864 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رشد ۳۰ درصدی پپه کوین٬ دلیل چه بود؟

04/آبان/1402
افزودن به نشان شده ها
رشد ۳۰ درصدی پپه کوین٬ دلیل چه بود؟
ارز pepe
توکن سوزی pepe
اخبار
4013
3 دقیقه

تیم پپه کوین (Pepecoin) اعلام کرد، برای کاهش نگرانی علاقه‌مندان به این میم کوین تصمیم گرفت که ۶.۹ تریلیون توکن پپه به ارزش نزدیک به ۵.۵ میلیون دلار را بسوزاند. واکنش بازار به توکن‌سوزی یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار نیز مثبت بوده است.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین اتراسکن (Etherscan)، اطلاعات مربوط به توکن‌سوزی گسترده این میم کوین را تأیید کرد. قیمت پپه پس از اعلام خبر توکن‌سوزی بالا رفت. بنا به داده‌های پلت‌فرم کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درصد رشد کرده است. پپه کوین هم‌اکنون در بازار با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۲ دلار معامله‌ می‌شود که بالاترین قیمت این میم کوین نزدیک به دو ماه اخیر است.

توکن‌سوزی اخیر تیم توسعه‌دهنده پپه در پی نگرانی‌های گسترده علاقه‌مندان نسبت به دارایی‌های کیف پول چند امضایی توسعه‌دهندگان این پروژه بود. این کیف پول قبلا دارای ۱۰.۶۹ تریلیون پپه بود، اما محتویات این کیف پول هم‌اکنون به ۳.۷۹ تریلیون توکن (به ارزش ۳.۷۲ میلیون دلار) کاهش یافته است.

طبق بیانیه‌ای که اعضای تیم پپه کوین در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده‌اند، آنها هم‌اکنون مشغول مذاکره برای استفاده از توکن‌های باقی‌مانده کیف پول برای مشارکت‌های استراتژیک و بازاریابی هستند.

الیور نایت، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال پس از اعلام خبر توکن‌سوزی گسترده تیم پپه‌کوین گفت:

تیم اکنون ۳.۷۹ تریلیون توکن دارد اگر در بازار آزاد فروخته شوند، کم‌ترین تأثیر را خواهند داشت؛ چرا که هم‌اکنون حجم مبادلات ۲۴ ساعته میم کوین به ۳۷۹ میلیون دلار رسیده است.

حذف دائمی نزدیک به ۱.۶ درصد از کل توکن‌های در گردش پپه اهمیت زیادی دارد که نمی‌توان به‌سادگی دست‌کم گرفت. در واقع، این موضوع نشان می‌دهد که اعضای توسعه‌دهنده پپه کوین کاملا متعهد هستند که بار دیگر اعتماد فعالان و علاقه‌مندان این میم کوین را به دست بیاورند و کنترل خود بر این ارز دیجیتال را محدود کنند.

 

قیمت پپه در اواخر ماه آگوست ۲۰ درصد افت کرده بود. در آن زمان، علت سقوط قیمت پپه را اقدامات اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده دانستند. در آن زمان، برخی از اعضای تیم ۱۶ تریلیون توکن پپه کوین به ارزش حدود ۱۵ میلیون دلار را از یک کیف پول چند امضایی این پروژه برداشت کردند و در صرافی‌های مختلف از جمله اوککس، بایننس، کوکوین و بای‌بیت به فروش رساندند.

این موضوع نگرانی‌های زیادی را در بین علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران به وجود آورد. بسیاری از کاربران نگران وقوع یک کلاهبرداری «راگ پول» بودند. علاوه بر این، قبل از این اتفاق کانال تلگرام قدیمی این میم کوین هک شده بود. این حساب کاربری که lordkeklol نام داشت، در اختیار افرادی افتاده بود که از آن برای فروش و تبلیغ توکن‌های جعلی و کلاهبرداری استفاده می‌کردند.

افزایش قیمت پپه همزمان با رسیدن بیت‌ کوین به محدود ۳۵ هزار دلاری اتفاق افتاد که برای اولین بار در طی ۱۷ ماه اخیر رخ داد. هم‌اکنون در بازار این خوش‌بینی وجود دارد که صندوق معامله بورسی (ETF) بیت کوین تأیید شود که نوید روزهای بسیار خوبی را برای کل صنعت ارز دیجیتال می‌دهد.

پپه حالا روند رو به رشدی را آغاز کرده و ظاهرا توانسته بالاخره اعتماد علاقه‌مندانش را به دست بیاورد. به همین دلیل، این میم کوین محبوب حالا در بالاترین سطح قیمت خود از اوایل ماه سپتامبر قرار دارد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ارز پپه

asen

04/آبان/1402

پپه میم کوین شده اما کسانی که قرار بود ازش سود کنند سود خود را کردند و دیگه خیالی رشد نمی کند

35

پپه

hffhfhf

14/آبان/1402

پپه که الان این رشد رو کرده بر میگرده به حالت نزولی و وقت خوبیه برا خرید پپه هم که معروف شده و خیلی سرو صدا به پا کرده ولی من زیاد باهاش حال نمیکنم

1

هک و رشد پپه

salah20ir

20/دی/1402

با این سرعت رشد اولی پپه که حدود ۸۰ درصد شد ولی طبق دید نمودار الان رشد نزولی داشته و نسبتا در معرض کاهش رشد است

1

هک یا راگ پول

hakim_768

04/آبان/1402

با توجه به هک یا همان راگ پول در اوآخر آگوست بیت کوین هک وپپه روندرشد نزولی داشته اما این مین کوین دراین اواخر محبوبترین شده وروند رشد بالایی داشته است و سرمایه گذاران و معامله گران دوباره اعتماد خودرا بدست آوردند

26

عالی

[email protected]

07/آبان/1402

میشه روش حساب کرد باید دید روزهای آتی چی میشه به امید آینده ای بهتر و بهتر لطفا به ما. تازه کارها هم کمک کنید تا درآمدمون بالا بره...

10

دلیل رشد pepe

mahmood39

04/آبان/1402

مثبت بودن PEPE با سوزاندن توکن‌هایی به ارزش 5.5 میلیون دلار توسط توسعه‌دهندگان پروژه ایجاد شد که معادل 6.9 تریلیون PEPE است. با حذف دائمی این توکن‌ها از عرضه، توسعه‌دهندگان به دنبال نگرانی‌هایی که در ماه آگوست درباره دارایی‌های کیف پول چند علامتی آنها مطرح شد، به سرمایه‌گذاران اطمینان دادند.

33

رشد پپه کوین

marwan

05/آبان/1402

بخش میم کوین‌ها اما، پپه با رشد ۳۰ درصدی خود در یک روز، سر و صدای بیشتری به پا کرده است. در زمان نگارش این خبر، پپه با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۱۲۲ دلار معامله می‌شود و رشد هفتگی آن به بیش از ۹۵ درصد می‌رسد. در این میان، حجم معاملات ۲۴ ساعته پپه نیز شاهد یک رشد بیش از ۸۵ درصدی بوده

27

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.