coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,198 $

3,937,235,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,083 $

192,093,951 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

582.1 $

36,263,584 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.2%

144.12 $

8,978,676 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

62,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.527 $

32,832 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

3,082 $

192,031,028 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.8%

0.158 $

9,843 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.7%

5.64 $

351,372 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

میم کوین (Memecoin)،‌ ارزی که بازار را بهم ‌ریخت!

15/آبان/1402
افزودن به نشان شده ها
میم کوین (Memecoin)،‌ ارزی که بازار را بهم ‌ریخت!
ارز دیجیتال memecoin
ارز memecoin
اخبار
2893
3 دقیقه

ارز دیجیتال میم کوین (Memecoin) با علامت اختصاری میم (MEME) تنها در عرض چند روز پس از عرضه توانسته وارد فهرست معاملات صرافی بایننس شود و رشد قیمت ۲۵۰۰ درصدی را تجربه کند.

ارز دیجیتال میم یک توکن با استاندارد ERC-20 است که به عنوان ارز دیجیتال بومی اکوسیستم میم‌لند (Memeland) عرضه شده است. سال ۲۰۲۳، سال میم‌کوین‌ها است، از این رو بسیاری عقیده دارند که این رمزارز ممکن است شگفتی امسال بازار میم‌کوین‌های بازار باشد. حال باید منتظر ماند تا دید که آیا این میم‌کوین جدید می‌تواند مسیر رقبای بزر‌گ و محبوب خود شیبا اینو، دوج کوین و پپه کوین را طی کند.

ارز دیجیتال Memecoin وقتی که در صرافی بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان پذیرفته شد، توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به ارزرهای دیجیتال را به خود جلب کند. اخبار مربوط به عرضه این ارز دیجیتال در یک صرافی بزرگ به سرعت معامله‌گران را که عجله داشتند اولین خریداران این رمزارز باشند مجذوب خود کرد. همین موضوع نیز باعث شد تا قیمت این ارز دیجیتال در همان مراحل اولیه عرضه رشد فوق‌العاده ۲۵۰۰ درصدی را تجربه کند.

به این ترتیب، قیمت Memecoin به سرعت سر به آسمان‌ها زد و حالا به قیمت ۰.۰۲۵۶۹۹ دلاری رسیده است. همچنان بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران منتظر اتفاقات بیش‌تری در رابطه با این رمزارز هستند. به خصوص اینکه یک رویداد ایردراپ (توزیع رایگان) نیز در راه است که هیجان زیادی را به سرمایه‌گذاران اولیه توکن تزریق کرده است.

پلت‌فرم‌های مختلف تجزیه و تحلیل داده‌های بلاک‌چین هیاهوی زیادی پیرامون تقاضای بالا برای این رمزارز ثبت کرده‌اند. در واقع، آمارهای مربوط به توکن میم فوق‌العاده چشمگیر است. هم‌اکنون تقاضا برای ۲.۳۵ میلیارد توکن میم کوین وجود دارد. این مقدار توکن ۵۲.۴ میلیون دلار ارزش دارد و ۱۳.۶ درصد از کل عرضه این رمزارز را شامل می‌شود.

علاوه بر این، صرافی بایننس توکن میم را در لانچ ‌پول خود نیز گنجانده است که باز هم باعث افزایش شور و هیجان معامله‌گران شده است. گنجانده شدن در لانچ پول یک راه‌کار است که در آن کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن‌های خاصی، توکن‌های جدیدی دریافت کرده و کسب درآمد کنند. حال، عرضه این توکن از هفته آینده آغاز می‌شود و دارای حداکثر عرضه ۶۹ میلیارد توکنی است.

دلیل هیاهو پیرامون Memecoin چیست؟

اما اینکه چرا رمزارز Memecoin توانسته این چنین بازار را بهم بریزد، احتمالا عوامل مختلفی از افزایش تقاضا تا هیاهو در خصوص ایردراپ و موارد دیگر توانستند باعث شوند که این توکن به سرعت مورد استقبال کاربران قرار بگیرد. از طرف دیگر بایننس تصمیم گرفته که میم کوین را در بازار ارزهای دیجیتال عرضه کند. این صرافی روز جمعه اعلام کرد که رسما از این میم‌کوین پشتیبانی می‌کند. بایننس این توکن را وارد جفت معاملات مختلف خود کرده است. علاوه بر این بایننس می‌خواهد خدمات ربات معامله‌گر (Trading Bot) خود را نیز برای جفت معاملاتی تتر/ Memecoin ارائه دهد.

این اطلاعیه بایننس باعث هیجان هرچه بیش‌تر مشتریان صرافی شده است. بایننس در اطلاعیه خود گفته است که هیچ کارمزدی را برای جفت‌های معاملات فرست دیجیتال یو‌اس‌دی (FDUSD)/ توکن میم و ترو یو اس دی (TUSD)/ توکن میم در نظر نگرفته است. صرافی بایننس همچنین روز جمعه قراردادهای آتی دائمی خود را اعلام کرد که به مشتریان صرافی امکان استفاده از اهرم تا ۵۰ برابری را می‌دهد. انتظار می‌رود که این گام مهم بایننس بتواند باعث افزایش حتی بیش‌تر تقاضا برای Memecoin شود و توجهات زیادی را به خود جلب کند.

باتوجه به هیاهویی که پیرامون این ارز دیجیتال درگرفته، ظاهرا Memecoin همچنان در نمودارها به حالت سبز باقی بماند. در حالی که قیمت Memecoin در ابتدای ورود به فهرست معاملات بایننس با افت اندک قیمت همراه بود، اما هم‌اکنون با رشد تقریبا ۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت اخیر، به قیمت ۰.۰۲۵۹۲ دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن نیز ۱۳۹.۳۹ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، ارزش بازار ارز دیجیتال میم کوین هم‌اکنون ۲۲۱.۴۶ میلیون دلار است که از این لحاظ در فهرست برترین ارزهای دیجیتال پلت‌فرم کوین‌مارکت‌کپ در رتبه ۱۴۳ قرار دارد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

بیت کوین

soltaninima

01/آذر/1402

حالا حالا می‌ره بالا بیت کوین خوب میشه باز منم که خرید کنم بیشتر بیت کوین میخرم برای سرمایه گذاری

5

میم کویین

hasanasgari800

16/آبان/1402

احساس میکنم میم کویین بسیار عالی و مهم پیشرفت کنه و یه قیمت استثنایی و فوق العاده مهم را تجربه کرده و همه عزیزان محترم را به ثروت برساند

17

رشد آسمانی میم کوین

marwan

15/آبان/1402

در نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه ۲۴ اکتبر برابر با ۲ آبان، بیت کوین با یک حرکت انفجاری خود را به مقاومت ۳۵ هزار دلاری رساند تا به بالاترین قیمت در سال جاری میلادی برسد. اما

24

میم کوین و فروش عالی

m4$kJvad

15/آبان/1402

سلام دوستان خب ارز میم کویین یا ثیشرفت خیره کننده حتما حتما سراغ چنین ارزی با این نوع پیشرفت عالی چرا چون از ‌ بیت کوین خودمون وبا هم اسم بودن این ارز با بیت کوین یاری گرفته و. ب همب........

23

سکه دیجی تالی

fatemeh(soghra)zarey

16/آبان/1402

[email protected] با پیشرفت اینترنت امروزه هر کسی میتواند برای خودسکه دیجیتالی داشته باشد

18

ارباب میم کوین بازار

yasharmahfozpur

15/آبان/1402

باسلام درود کوینگرام های عزیز از همان ساعات اولیه، هیاهوی زیادی در پی رشد چشمگیر ۲۵۰۰ درصدی Meme Token ایجاد شده بود. این افزایش قیمت عجیب برای یک توکن تازه راه‌اندازی شده، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و ارز MEME اکنون در سطح ۰/۰۲۵۶۹۹ دلار قرار دارد. سوالی که در ذهن همه شکل گرفته این است که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد، به‌ویژه در زمانی که یک ایردراپ صورت گرفته و از همین حالا تقاضا برای آن بیشتر شده یکی از جزئیات جالب توجه این است که با لیست شدن MEME در صرافی بایننس، قیمت آن به ۰/۱ دلار افزایش یافت. از جمله این نهنگ‌ها می‌توان به lastvikingeth@ اشاره کرد که ۵۰/۷۳ میلیون ارز MEME به مبلغ ۱/۱۳ میلیون دلار را در ایردراپ کسب کرده است. از سوی دیگر، dingalingts@ نیز درخواست دریافت ایردراپ ۲۶/۸۸ میلیون توکن، تقریباً معادل ۵۹۹ هزار دلار را ارائه کرده است.با نگاهی به دیگر نهنگ‌های MEME، حساب Keungzeth@ نیز به چشم می‌خورد که ۲۴/۹۲ میلیون توکن به ارزش حدود ۵۵۵ هزار دلار را درخواست کرده است. درخواستی از سوی BitroxEth@ برای ۲۰/۶۲ میلیون توکن، تقریباً به ارزش ۴۵۹ هزار دلار نیز ایجاد شده است ک قوت گرفته و رو ب پیشرفته خرید این ارز ب ضرر کسی نیست ب امید موفقیت روز خوش

25

لانچ میم کوین

[email protected]

15/آبان/1402

در دورانی هستیم که تمامی کارهاوموفقیت درانها متکی به دریافت هرچه سریعترژاطلاعات وانتقال انست وتبلیغات موثر هم معرف وهم عرضه کننده محصولی خاص هستند

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.