coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,355 $

3,947,016,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,093 $

192,675,210 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

582.2 $

36,272,306 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

144.47 $

9,000,481 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

0.5279 $

32,888 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,090 $

192,519,460 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.2%

0.1589 $

9,899 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.3%

5.61 $

349,503 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سولانا از ۱۰۰ دلار عبور کرد!

03/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
سولانا از ۱۰۰ دلار عبور کرد!
قیمت لحظه ای سولانا
تحلیل سولانا
sol
خرید سولانا
1994
2 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا (SOL) در روز شنبه توانست مجدداً به سطح قیمتی مهم 100 دلار دست یابد که برای آخرین بار در حدود یک سال و نیم پیش زمانی که شاهد سقوط اکوسیستم ترا بودیم، مشاهده شده بود.

در لحظه نگارش این خبر، قیمت هر واحد توکن SOL حدود ۱۰۸ دلار است که این میزان حدود ۱۴ درصد رشد را نسبت به 24 ساعت قبل نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که ارزش این توکن در سال 2023 بیشتر از ده بار افزایش یافته و بر اساس داده‌ها تنها در ماه دسامبر بیش از 70 درصد رشد کرده است.

قیمت لحظه ای سولانا را از اینجا ببینید!

بر اساس گزارش‌های پلتفرم DefiLlama، صرافی‌های غیرمتمرکزی که بر پایه سولانا هستند، برای نخستین بار در حال نزدیک شدن به حد معاملات چند میلیارد دلاری مانند یونی‌سواپ می‌باشند. بخش مهمی از رشد اخیر سولانا به افزایش فعالیت‌هایی بازمی‌گردد که درون زنجیره بلاکچین صورت گرفته است.

در این بین، برخی از دارایی‌های کریپتویی که الان در شبکه سولانا داد و ستد می‌شوند از جمله میم‌کوین‌های با موضوع سگ، جزء دارایی‌های محبوب هستند. از طرف دیگر، ایردراپ‌ها نیز تعداد زیادی از تریدرها را ترغیب می‌کنند که امکاناتی مانند قرض‌دهی‌ها، پل‌ها و زیرساخت‌های دیگر را که در این شبکه قرار دارد، آزمایش کنند.

سولانا یک پلتفرم قراردادهای هوشمند است که قابلیت انجام تراکنش‌هایی به طور سریع و با هزینه‌ی پایین را فراهم می‌آورد. این شبکه، به عنوان یکی از رقبای برجسته اتریوم شناخته می‌شود که هنوز هم به عنوان یکی از بلاکچین‌های مورد علاقه و مشهور برای معامله‌گران دارایی‌های دیجیتال باقی مانده است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

افزایش چشمگیر قیمت سولانا؛ آیا نهنگ‌ها پشت پرده هستند؟

افزایش چشمگیر قیمت سولانا؛ آیا نهنگ‌ها پشت پرده هستند؟

آوالانچ و سولانا: آیا زمان اوج‌گیری قیمت‌ها فرا رسیده است؟

آوالانچ و سولانا: آیا زمان اوج‌گیری قیمت‌ها فرا رسیده است؟

نهنگ‌های سولانا سود خود را نقد می‌کنند! آیا این پایان صعود سولانا است یا فصل جدیدی آغاز می‌شود؟

نهنگ‌های سولانا سود خود را نقد می‌کنند! آیا این پایان صعود سولانا است یا فصل جدیدی آغاز می‌شود؟

سرمایه‌گذاری عظیم پنترا کپیتال در سولانا؛ آستانه تازه‌ای برای سولانا: رویای ۲۰۰ دلاری در افق!

سرمایه‌گذاری عظیم پنترا کپیتال در سولانا؛ آستانه تازه‌ای برای سولانا: رویای ۲۰۰ دلاری در افق!

همکاری پیشگامانه سولانا و فایل کوین: نقطه عطفی در صنعت بلاکچین

همکاری پیشگامانه سولانا و فایل کوین: نقطه عطفی در صنعت بلاکچین


تحلیل کاربران

تحلیل ارز سولانا

alibaba_0315

09/دی/1402

ب تازگی رشد قابل توجهی داشته و مطمئنن برای شروع کار بهترین گزینه ی روی میز است تا همین دوماه پیش ۲۷دلار بوده و الان مرز ۱۰۰دلار رو رد ورده

10

روند رشدی Sol

AMS2010

04/دی/1402

اگر پس از اصلاح قیمت حمایت و مرز روانی ۱۰۰ دلاری رو حفظ کنه میشه خوش بین بود که در سال جدید میلادی هم روند رو به رشد قیمت Sol ادامه پیدا کنه

19

چرخه صعودی سالم نیست

MoHaMaDHoSein1990

05/دی/1402

کاملا مشخصه که نه تنها سولانا بلکه ۹۰ درصد ارزهای دیجیتال در یک چرخه صعودی غیرسالم قرار دارند و کاملا دستکاری شده است.بیتکوین ۲۰۰ روز است که اصلاح ۲۵ درصد و بیشتر ندارد. همینطور باتوجه به ارزش بازار رمز ارزها میتوان پی به قیمت واقعی اون ارز برد که در حال حاضر برای سولانا حدود ۸۵ دلار و برای بیت کوین حدود ۳۹هزار می باشد.قبل از هاوینگ باید اصلاح میان مدت صورت گیرد درغیراین صورت ریسک از دست رفتن دارایی درصورت خرید بالای ۱۰۰ درصد است

11

تحلیل

[email protected]

03/دی/1402

به نظر من که شیبا پیشرفت میکنه طی چند م اه اینده و مطمعنن خیلی ها سو میکنند کار با برنامتونم سخته لطفا پیگیری کنید

11

hghkk

mosljv

04/دی/1402

تحلیل فاندامنتال بیشتر به استراتژی‌های سلام سلام دوستان من به استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن

22

سولانا۱۰۰دلاری

marwan

03/دی/1402

قیمت رمزارز سولانا (SOL) اخیراً رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و طی دو ماه، از ۲۱ دلار به ۷۰ دلار افزایش یافته است. در این مدت، سولانا یک افزایش ۲۳۵ درصدی را به ثبت رسانده و اکنون مقاومت روانی ۱۰۰ دلاری را مورد توجه خود قرار داده

21

سولانا در رتبه۴ ارزهای دیجیتال قرارگرفت

smyri

03/دی/1402

قیمت سولانا در هفته گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش یافت و جایگزین BNB به عنوان چهارمین دارایی بزرگ از نظر ارزش بازار شد. SOL از نظر حجم معاملات در یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری، کوین بیس، از BTC و ETH پیشی گرفت. قیمت SOL در 23 دسامبر از 100 دلار گذشت و در روز یکشنبه به سطح 118.0 دلار رسید.

9

بحث داغ

majidsoltsni

03/دی/1402

بحث داغ امروز بازار افزایش حقوق دولتی معادن بود. بریم ببینیم اصلا حقوق دولتی معادن به چه معنی هست؟ حقوق دولتی معادن در واقع مالیات یا هزینه‌ای هست که معادن به دولت پرداخت می‌کنه. درواقع معادن به ازای هر تن ماده معدنی، مبلغی رو باید به دولت بپردازه محصولاتی مثل  سنگ آهن مس طلا منگنز خاک روی سرب شامل حقوق دولتی میشن نکته منفی این هست این نرخ بعد از گذشت ۹ ماه از سال تازه اعلام میشه  و تولید کنندگان تازه از درصدی که باید به دولت پرداخت کنن باخبر میشن! دیروز عصر این نرخ برای امسال مشخص شد که  نسبت به پارسال رشد چشمگیری داشت! مثلا پارسال گل گهر و چادرملو برای سنگ آهن ۱۸ درصد پرداخت می‌کردن ولی امسال باید ۲۵ درصد پرداخت کنن  یا ملی مس پارسال ۱۰ درصد پرداخت می‌کرد و امسال باید ۱۵ درصد پرداخت کنه حالا شرکت ها دارن اثرات این درصد روی سودسازی‌شون رو محاسبه میکنن و به زودی روی کدال اعلام می‌کنن ولی باید این نکته رو مد نظر داشته باشیم اثر این درصد در شرکت‌های مختلف متفاوته‌ هرچی حاشیه سود شرکت بیشتری باشه اثر منفی این درصد کمتره h

24

میم کوین ای شبکه سولانا باعنوان سگ

hakim_768

03/دی/1402

برخی از دارایی های کریپتویی که در شبکه سولانا داد وستد می شونداز جمله میم کوین هایی که با عنوان سگ ازداریی هایی که خیلی هم محبوب هستندمحسوب میشوند

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.