coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.4%

62,919 $

3,951,313,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,117 $

195,736,924 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9992 $

62,750 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

594.1 $

37,310,736 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.6%

135.99 $

8,540,172 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,116 $

195,686,684 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.8%

0.5146 $

32,317 تومان

XRP

XRP

xrp

4.2%

0.1449 $

9,100 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.7%

5.24 $

329,072 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

دو آلت کوین زیرنظر نهنگ‌ها!

08/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
دو آلت کوین زیرنظر نهنگ‌ها!
قیمت لحظه ای لینک
قیمت لحظه ای میکر
link
mkr
1454
2 دقیقه

مطابق گزارش‌ها، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال به جای سرمایه‌گذاری در بیت کوین، به سوی آلت‌کوین‌ها روی آورده‌اند. داده‌های برگرفته از شبکه بلاک‌چین نشان می‌دهد که دو ارز دیجیتال Chainlink (LINK) و Maker (MKR) بالاترین سطح تجمع توسط نهنگ‌ها را داشته‌اند.

برای مثال، یک کیف پول نهنگ توانسته است مقدار ۳۴۸ هزار توکن LINK به ارزش ۵.۵۸ میلیون دلار را طی ۹ روز از صرافی‌ها برداشت کرده و در کیف پول خصوصی خود جمع‌آوری کند. همچنین، کیف پول دیگری، ۳،۱۵۰ توکن MKR به ارزش تقریبی ۴.۶ میلیون دلار را از صرافی Binance خارج کرده است.

قیمت لحظه ای لینک را از اینجا ببینید!

قیمت لحظه ای میکر را از اینجا ببینید!

این اقدامات نشان می‌دهند که نهنگ‌ها در حال حاضر به سمت سرمایه‌گذاری در آلت کوین‌ها مایل هستند، به‌ویژه هنگامی که قیمت بیت کوین در حالت ثابتی قرار گرفته است. علیرغم این که در این بازه‌ زمانی قیمت بیت کوین کاهش چشمگیری نداشته، شاهد افت سلطه‌ی این ارز بر بازار ارزهای دیجیتال هستیم.

از سوی دیگر، داده‌های وب‌سایت Spotonchain بیان می‌کنند که نهنگی با آدرس 0x8ead، بیش از ۱۳۶ هزار توکن LINK را تنها امروز از صرافی Binance خارج کرده است، که ارزشی بیش از ۲ میلیون دلار دارد.

چنین پدیده‌ای به انباشت چشمگیر ارز دیجیتال LINK اشاره دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم توکن‌های LINK موجود در صرافی‌ها بیش از ۱۷۵ هزار توکن کم شده و در هفت روز گذشته این میزان به حدود ۴۰۰ هزار توکن رسیده است.

این روند صعودی LINK از ماه اکتبر (اواخر مهر) آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اگرچه قیمت این ارز در یک محدوده ثابت (بین 13.6 تا 16.6 دلار) باقی مانده است.

در میان دیگر آلت کوین‌های محبوب نهنگ‌ها، MKR نیز قرار دارد. کیف پولی با آدرس 0xe68e تازه‌ای ۳،۱۵۰ توکن MKR را امروز از صرافی Binance بیرون کشید. موجودی توکن‌های MKR در صرافی‌های متمرکز طی هفت روز ۲،۱۳۰ توکن کاهش یافت، اما در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ هزار توکن افزایش داشته است.

شاخص مجموع جریان خالص بازار در صورت منفی بودن نشان‌دهنده کاهش عرضه توکن‌ها در صرافی‌های متمرکز و کمتر شدن فشار فروش می‌باشد. وقتی این جریان مثبت باشد، نشان دهنده افزایش عرضه در بازارها است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چین‌ لینک از فورک‌های اتریوم پشتیبانی نمی‌کند

چین‌ لینک از فورک‌های اتریوم پشتیبانی نمی‌کند

سنتیمنت: داده‌ها حاکی از افزایش قیمت اتریوم و چین لینک است

سنتیمنت: داده‌ها حاکی از افزایش قیمت اتریوم و چین لینک است

رشد ۱۰۰٪ قیمت API3؛ دلیل موفقیت رقیب چین لینک چیست؟

رشد ۱۰۰٪ قیمت API3؛ دلیل موفقیت رقیب چین لینک چیست؟

تحلیل‌گر سرشناس: تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار خوبی دارند

تحلیل‌گر سرشناس: تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار خوبی دارند

همکاری کاردانو و چین‌لینک؛ توسعه قراردادهای هوشمند برای دیفای

همکاری کاردانو و چین‌لینک؛ توسعه قراردادهای هوشمند برای دیفای


تحلیل کاربران

رشد آلت کوین ها توسط نهنگ ها

hakim_768

08/دی/1402

مطابق گزارشها نهنگهای بازار ارز دیجیتال بجای سرمایه گذاری دربیت کوین به آلت کوین ها روی آورده اندداده های برگرفته ازشبکه بلاک چین نشان میدهد که دوارز دیجیتال LInkوMKRبالاترین سطح تجمع توسط نهنگ ها را داشته اند

28

دو آلت کوین زیرنظر نهنگ‌ها!

abolfazl_99

16/دی/1402

نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال به جای سرمایه‌گذاری در بیت کوین، به سوی آلت‌کوین‌ها روی آورده‌اند. داده‌های برگرفته از شبکه بلاک‌چین نشان می‌دهد که دو ارز دیجیتال Chainlink (LINK) و Maker (MKR) بالاترین سطح تجمع توسط نهنگ‌ها را داشته‌اند. برای مثال، یک کیف پول نهنگ توانسته است مقدار ۳۴۸ هزار توکن LINK به ارزش ۵.۵۸ میلیون دلار را طی ۹ روز از صرافی‌ها برداشت کرده و در کیف پول خصوصی خود جمع‌آوری کند. همچنین، کیف پول دیگری، ۳،۱۵۰ توکن MKR به ارزش تقریبی ۴.۶ میلیون دلار را از صرافی Binance خارج کرده است.

0

دوآلت کوین زیر نظر نهنگها

king65mmd

10/دی/1402

بیت کوین دو روز پیش مجددا از سطح قیمتی ۴۰,۰۰۰ دلار فراتر رفت اما دوباره به زیر این سطح ریزش کرد. نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر گاوها برای رشد مجدد این رمزارز تلاش کنند، برخی آلت کوین‌ها می‌توانند مجددا وارد یک روند صعودی شوند.

15

ارز دیجیتال

azad6200

16/دی/1402

کلا سرمایه گذاری زیاد در ارز دیجیتال و خرید و نگهداری انواع ارز دارای ریسک خیلی زیاد و خطرناکی شبه قمار بازی ست

3

آلت کوین ونهنگها

marwan

08/دی/1402

گزارش‌ها حاکی از آن است که نهنگ ‌ها سرمایه‌های خود را از بیت کوین وارد بازار آلت کوین‌ها کرده‌اند. بنا به داده‌های بلاک‌چین دو رمزارز چین لینک (LINK) و میکر (MKR) بیش‌ترین حجم انباشت را از سوی نهنگ‌های بازار کریپتو داشته‌اند

29

دو آلت کوین زیر نظر نهنگ ها

SOHEYB_JR

19/دی/1402

بیت کوین دو روز مجددا در سطح قیمتی 40.000 دلار فراتر رفت اما دوباره به زیر این سطح ریزش کرد . نکته ای که وجود دارد این است که اگر گاو ها برای رشد مجدد این رمزارز تلاش کنند . برخی آلت کوین ها می‌توانند مجدد وارد یک روند صعودی شوند .

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.