coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

66,190 $

3,925,067,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,021 $

179,117,429 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9996 $

59,276 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

577.1 $

34,224,402 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.4%

168.73 $

10,005,689 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9995 $

59,270 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

0.5214 $

30,919 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

3,017 $

178,889,124 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

6.67 $

395,531 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.9%

0.1534 $

9,097 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

09/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!
شیبااینو
اخبار شیبا اینو
آینده شیبا اینو
shib
2493
2 دقیقه

لوسی، بخش بازاریابی تیم شیبا اینو، اخیراً از برنامه‌های پیش روی این تیم برای گسترش اکوسیستم شیبا اینو در سال جدید پرده برداشته است. او در یک توییت جدید اعلام کرده است که جامعه شیبا اینو می‌تواند منتظر معرفی و راه‌اندازی محصولات و خدمات تازه‌ای باشد، به عنوان مثال: بازی‌های مبتنی بر مدل درآمدزایی بازی-کسب پول (Play-to-Earn)، پلتفرم شیباهاب (Shibahub)، و کاراکترهای مجازی شیبوشی‌ها (Shiboshis). لوسی همچنین اشاره کرده که توسعه متاورس مخصوص شیبا در دست اقدام است و قرار است به زودی اطلاعات تازه‌ای در این زمینه منتشر شود.

خرید شیبا از صرافی بینگ ایکس با تخفیف کارمزد

علاوه بر اینها، انتظار می‌رود که صرافی غیرمتمرکز شناخته‌شده شیباسواپ، بزودی از شبکه اتریوم به بلاکچین لایه دوم شیباریوم منتقل گردد. این انتقال قبلاً باید انجام شده بود اما به تأخیر افتاد. شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، بیان کرده که قبل از تمرکز بر روی به روز رسانی‌ها و ارتقاء شیباسواپ ۲.۰، می‌خواهند روی پروژه‌های موجود در بلاکچین لایه دو این شبکه کار کنند.

لوسی جدول زمانی مشخصی برای عملیاتی شدن این برنامه‌ها ارائه نکرده و هنگامی که درباره آن سوال شده، با آرامش اعلام کرده است:

توسعه همیشه ادامه دارد و وقتی همه چیز آماده شد، نوآوری‌ها عرضه خواهند شد.

او تأکید کرد که هیچ عجله‌ای وجود ندارد چراکه هدف کریپتو موفقیت‌های کوتاه‌مدت نیست بلکه باید به دنبال ساخت ساختاری استوار و ایمن برای همگان باشیم که بادوام و قدرتمند باشد. او مجدداً بر اهمیت نقش جامعه در پیشبرد و توسعه شیباریوم تاکید کرد و نکته‌ سنجید که او و تیمش تسلیم نشده و هدفشان قرار گرفتن شیباریوم در بین پنج شبکه بلاکچین برتر است. تنها در ماه دسامبر، شاهد افزایش حیرت‌انگیز تعداد کل تراکنش‌ها در شبکه شیباریوم، از حدود ۲۰ میلیون به بیش از ۲۰۷ میلیون بوده‌ایم. این آمار نشان‌دهنده‌ پتانسیل افزایش تصاعدی بیشتر است که می‌تواند اثر مثبتی بر ارزش دارایی دیجیتال SHIB داشته باشد.

قیمت لحظه ای شیبا را از اینجا ببینید!

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

افزایش بی‌سابقه در نرخ توکن‌سوزی شیبا: آیا روند صعودی قیمت ادامه دارد؟

افزایش بی‌سابقه در نرخ توکن‌سوزی شیبا: آیا روند صعودی قیمت ادامه دارد؟

شیبا اینو هم اکنون در پلتفرم پی‌پال در آمریکا قابل خرید است!

شیبا اینو هم اکنون در پلتفرم پی‌پال در آمریکا قابل خرید است!

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

رونمایی از استراتژی‌های نهنگ‌ها: تحلیل تأثیرات فروش شیبا اینو (SHIB) بر بازار!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

هاوینگ بیت‌کوین: فرصت رشد برای دوج و شیبا؟ AI پاسخ می‌دهد!

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!

شیبا اینو و پرش عظیم در فرآیند توکن‌سوزی: گامی به سوی بازگشت قیمت!


تحلیل کاربران

شیبا

5989985835

20/فروردین/1403

ارز شیبا درآینده بسیار نزدیک ده برابر خواهد شد وآینده بسیار خوب وعالی دارد وبعد ازهاوینک میترکونه تامیتونید خرید در قیمت پایین انجام دهید

4

شیبا

azad6200

16/دی/1402

چون در بازار ارز دیجیتال نوع فعالیت و اهداف و سیاست های پولی شرکت‌های تجاری مهم و بزرگ موثره لذا تصمیمات شیبا در توسعه بازار ارز موثر خواهد بود

15

تحلیل

abasxx

18/دی/1402

مطمئن نیستم یه ارزی که یه بار پامپ کرده باشد با وجود بی شمار ارزهای جدید دوباره بخواد پامپ کنه.معطل این نباش بزن بعدی بهتره یاعلی

5

شیبا در۲۰۲۴

marwan

09/دی/1402

اگرچه توکن سوزی شیبا با شدت ادامه دارد اما با نرخ فعلی رسیدن به این حد از کمیابی دشوار است. به دلیل نبود برنامه مشخص برای رسیدن به عرضه لازم برای محقق شدن این پیش بینی، هدف 0.01 دلار برای سال 2024 دور از دسترس می نماید. میهن سیگنال پیش بینی می کند 

36

معامله ارز شیبا

امیرمحمدافروخته

20/فروردین/1403

ارز شیبا روند صعودی داشته و درآینده ارزشش چند برابری هم خواه خواهد داشت.فعالیت در این زمینه ارز دیجیتالی ثمره ی خوبی را در پی خواهد داشت.

2

شیبا

fardin jamshidy

09/دی/1402

شیبا اینو ارزی پر طرفدار ایشالا که با بولران بعدی بیت رشد قابل توجهی بکنه دوباره ..این ارز از ارزهای آینده دار این حوزه س

36

شیبا چیست؟

abolfazl_99

16/دی/1402

این ارز یک توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم و استاندارد ERC-20 است که در ماه اوت ۲۰۲۰ توسط شخصی ناشناس ملقب به «ریوشی» ایجاد شد. واژه shiba inu در زبان ژاپنی نام نژاد سگی شکاری است که دقیقاً تصویر آن در لوگوی دوج کوین هم به چشم می‌خورد. این ارز به طور گسترده‌ای نزد حامیانش به «قاتل دوج کوین» معروف است و طرفداران این میم کوین آن را جایگزینی خلف برای DOGE می‌دانند.

5

نظر شخصی

mehran.r3640

16/دی/1402

در اینده نزدیک خواهید دید ک ارز ها کل بازار های جهانی رو گرفته اند خدا کنه تحریم هااا هم تموم شن ب امید روز های زیبا برای ایران عزیزم

6

سورپرایز بزرگ شیبا

king65mmd

10/دی/1402

می دانیم که همه از هزینه های گس و کارمزد های اتریوم ناراحت هستند. این کار را واقعا دشوار می کند و SHIB همیشه در تلاش برای در دسترس بودن بوده است.

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.