coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

63,373 $

3,948,137,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,079 $

191,826,061 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

590.6 $

36,795,626 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.4%

154.73 $

9,639,679 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3%

0.5458 $

34,003 تومان

XRP

XRP

xrp

1.9%

3,077 $

191,723,889 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2%

0.1578 $

9,831 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ساتوشی ناکاموتو ۲۷ بیت‌کوین جدید خرید؟

16/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
ساتوشی ناکاموتو ۲۷ بیت‌کوین جدید خرید؟
خرید بیت کوین
قیمت لحظه ای بیت کوین
BTC
2273
1 دقیقه

تنها چند روز پس از جشن پانزدهمین سالگرد پایه‌گذاری بیت کوین، گمانه‌زنی‌هایی در جامعه رمزنگاری بالا گرفته است. این امر در پی فعالیت‌های اخیری رخ داد که انگشت اتهام را به سمت شخصیت اسرارآمیز و ناشناخته‌ای به نام ساتوشی ناکاموتو، توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال، گرفته است.

کنجکاوی‌ها پیرامون انتقال اخیر ۲۷ بیت کوین به یکی از طولانی‌ترین نشانی‌های کیف پول، پیوندی با ناکاموتو دارد. بر اساس گزارشات، این مقدار بیت کوین که ابتدا از صرافی بایننس تهیه شده بود، اکنون به آدرس کیف پولی که قبلا با ناکاموتو پیوند داشته، فرستاده شده است.

با آشکار شدن این خبر، بازار به کلبه‌ای از گمانه‌ها و فرضیات بدل شده است. عده‌ای هیجان‌زده پیش‌بینی می‌کنند که شاید ساتوشی بعد از مدت‌ها غیبت دوباره به صحنه بازگشته باشد، در حالیکه دیگران معتقدند این ممکن است حرکتی شاخص و آگاهانه از سوی فردی دیگر برای جلب توجه و تشویق پذیرش بیشتر بیت کوین باشد.

به یاد داشته باشیم که ناکاموتو نخستین بلاک بیت کوین را در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۰۹ استخراج کرد و ۵۰ بیت کوین را به آن آدرس واریز نمود.

این تراکنش تازه که به‌عنوان دومین انتقال عظیم به آن آدرس شناخته می‌شود، شامل حدود ۲۶.۹۱ بیت کوین به ارزش حدودی ۱ میلیون دلار است که به آن نشانی منتقل شده‌اند.

در پایان، موجودی کیف پول ناکاموتو که زمانی شاهد ورود اولین بیت کوین‌های استخراج شده بود، اکنون در اختیار ۹۹.۶۷ بیت کوین به ارزش تخمینی بیش از ۴.۳ میلیون دلار قرار دارد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

رشد مجدد سرمایه در ETFهای بیت کوین؛ آیا قیمت صعودی می‌شود؟

رشد مجدد سرمایه در ETFهای بیت کوین؛ آیا قیمت صعودی می‌شود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!


تحلیل کاربران

ساتوشی ناکاموتو

[email protected]

23/بهمن/1402

ساتوشی ناکاموتو» (Satoshi Nakamoto) اسمی است که سازنده یا سازندگان پروتکل بیت کوین برای خود انتخاب کرده‌اند. از آنجا که ساتوشی ناکاموتو تقریبا هم‌معنی بیت کوین به‌شمار می‌رود و تا الان هیچ شخص دیگری با این نام پیدا نشده است، بیشتر افراد بر این باور هستند که ممکن است ساتوشی ناکاموتو هیچ‌گونه هویت حقیقی نداشته باشد و این نام تنها نامی مستعار برای سازنده یا سازندگان بیت کوین باشد تا هویت اصلی خود را ناشناخته نگه‌ دارند.

5

بازیابی سریع شاخص دلار، زنگ خطر برای بیت

[email protected]

01/بهمن/1402

آمارهای اداره سرشماری ایالات متحده نشان می‌دهد بخش خرده‌فروشی در دسامبر ۲۰۲۳ رشدی ۰.۶درصدی را ثبت کرده است که ۰.۴درصد پیش‌بینی‌شده و همین طور ۰.۳درصد دوره قبلی بیشتر است. یکی دیگر از دلایل رشد شاخص دلار، افزایش بازدهی اوراق خزانه‌داری ایالات متحده است که در واکنش به کم‌شدن احتمال کاهش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزور تا ماه مارس (اسفند) مربوط می‌شود. از منظر تحلیل تکنیکال نیز، این احتمال وجود دارد که شاخص دلار از سطوح فعلی رشدی ۱.۱۲درصدی را تجربه کند؛ چراکه روی نمودار یک الگوی بازگشتی هفتی‌شکل (V-shaped) تشکیل شده است.

9

ساتوشی ناکاموتو

minister

18/دی/1402

بنظر من ساتوشی ناکاموتو معروفترین شخصیت ساختگی چند دهه اخیر است.به نظر من اصلا شخصی به اسم ساتوشی ناکاموتو وجود خارجی ندارد و پشت این نام،شاید یک نهاد یا سازمان دولتی مرتبط با یک کشور مثل ایالات متحده قرار دارد.برخی باور دارند که ساتوشی ناکاموتو نام گروهی است که با حوزه رایانه،رمزنگاری و جنبش سایفرپانک ارتباط دارند.افرادی تا الان مدعی شده اند که ناکاموتو هستند مانند:گریک رایت_هال فینی_نیک سابو و..

15

شوک به بازار

amirkhosrofeizi

16/دی/1402

این حرکت بنظر نمیرسه حرکتی از سوی ساتوشی بوده باشه،بازار بعد مدتها بالا رفتن تو سطحی قرار گرفته که گفته میشه تا ۲۰هزار دلار ریزش خواهد کرد ،این احتمال شاید باعث شده یکی از هولدرهای قدیمی فقط به دنبال یک شوک به بازار بوده باشه !

11

شیطون بلا...

kovAS

16/دی/1402

مبارکش باشه... بعضی وقتها خوبه یه رخ میاد که بیشتر بریم سر کار و دنبالش بگردیم و ذهنمون درگیرش باشه من که کلا صبح تا شب و شب تا صبح به فکرشم که کجاست و چیکار میکنه و اصلا کیه...اصلا یه وضعیه

12

مزایا و معایب بیت کوین

abolfazl_99

17/دی/1402

مزایای بیت‌کوین در دسترس بودن کاربردهای فراوان (مانند سرمایه‌گذاری، خریدوفروش و غیره) شفافیت امنیت بالا (به دلیل بستر بلاک‌چین) محبوبیت زیاد در بین تریدرها و سرمایه‌گذاران معایب بیت‌کوین نوسان شدید قیمت، ریسک سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد غیرقابل‌برگشت بودن تراکنش‌ها

12

سرمایه گذاری

tajj

19/دی/1402

سرمایه گذاری بیت کوین به بالاترین قیمت 48000هزار هم میبنه مقطعی ریزش سنگین هم داره تحلیل بنده خرید فروش ریسک بالای داره

12

بیتکوین

ali.jafarpor

19/دی/1402

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین باعث ایجاد اعتماد بین کاربران می‌شود و امنیت را تضمین می‌کند، زیرا این یک دفتر کل مبتنی بر شبکه است که همه شرکت‌کنندگان می‌توانند به آن دسترسی داشته‌باشند

11

خرید ۲۷ بیت کوین توسط ساتوشی

marwan

16/دی/1402

یک آدرس ناشناس در شبکه بیت کوین اخیراً ۲۶.۹ واحد BTC معادل ۱.۱۷میلیون دلار به کیف پول بلاک صفر یا جنسیس بلاک بیت کوین واریز کرده که ساتوشی ناکاموتو شخصاً آن را ساخته است. 

39

شخصیت مرموز وناشناخته ساتوشی ناکاموتو

hakim_768

16/دی/1402

پس از پایه گزاری بیت کوین درجامعه رمز نگاری آن درپی فعالیتهای اخیرانگشت اتهام به شخصیت مرکوز وناشناخته ای بنام ساتوشی ناکاموتو توسعه دهنده این ارز دیجیتال قرارگرفت

34

بالاتر میرع

[email protected]

21/اسفند/1402

طبق تحلیل های متفاوت از منابع متفاوت حودو ۸۰ درصد احتمال اینکه تا ۵ یا ۷ درصد رشد داشته باشه البه اینم بگم که ریسکش بالاعه

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.