coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,206 $

3,937,733,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

3,068 $

191,149,483 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

589.9 $

36,750,147 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

152.91 $

9,526,293 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.1%

0.5464 $

34,041 تومان

XRP

XRP

xrp

2.4%

3,067 $

191,097,151 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

0.1567 $

9,762 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.5%

5.83 $

363,209 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۴٫۶ میلیارد دلار معامله در نخستین روز عرضه ETF اسپات بیت کوین در بازار آمریکا!

23/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
۴٫۶ میلیارد دلار معامله در نخستین روز عرضه ETF اسپات بیت کوین در بازار آمریکا!
ETF بیت کوین
اخبار بیت کوین
BTC
2037
2 دقیقه

اولین روز معاملات مجموعه‌ای از صندوق‌های جدید قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین با موفقیت سپری شد و ETF شرکت‌هایی همچون بلک‌راک، گری‌اسکیل و فیدلیتی، در صدر قرار گرفتند.

بر اساس داده‌های یاهو فایننس، حجم کل صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در روز اول به بیش از ۴٫۶ میلیارد دلار رسید. در این میان، صندوق ETF بلک‌راک با نام iShares Bitcoin Trust و با نماد IBIT، کمی بیش از ۱ میلیارد دلار را مدیریت کرد. ETF شرکت فیدلیتی نیز در روز اول، شاهد حجم معاملات ۶۸۵ میلیون دلاری بود. در این میان، ETF گری‌اسکیل که با نماد GBTC معامله می‌شود، در مجموع حجم معاملاتی به ارزش ۲٫۳ میلیارد دلار را ثبت کرد.

توجه به این نکته مهم است که این حجم معاملات شامل جریان‌های ورودی و خروجی است و تصویر کاملی را از اینکه چه مقدار از فعالیت معاملاتی مربوط به خرید و چقدر از آن مربوط به فروش بوده است، نشان نمی‌دهد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، این نظریه را مطرح کرد که اکثریت قریب به اتفاق فعالیت‌های معاملاتی برای GBTC، ممکن است فروش بوده باشد؛ چراکه سرمایه‌گذاران از این صندوق به محصولات جدیدتر و با کارمزد پایین‌تر مانند ETFهای بلک‌راک و فیدلیتی مهاجرت می‌کنند. همکار او، جیمز سیفارت نیز همین دیدگاه را داشت. متن را تغییر بده

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

اعلان فوری: Epic Sat، ساتوشی حماسی، برای اولین بار در CoinEx!

اعلان فوری: Epic Sat، ساتوشی حماسی، برای اولین بار در CoinEx!

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!


تحلیل کاربران

عرضه ETF در بازار

marwan

23/دی/1402

یکی از ابزارهای نوین سرمایه گذاری به شکل ورقه بهادار است که به قصد پیروی از یک شاخص معین  و یاسبدی از دارایی های متنوع  طراحی شده است. در واقع نوعی صندوق سرمایه گذاری مشترک می باشد که همانند سهام قابلیت معامله در طول روز را دارا می باشد. سرمایه گذران میتوانند با خرید سهام صندوقهای قابل معامله (ETF) به نوعی درسبد متنوعی ازدارایی های مالی( سهام و اوراق مشارکت و...)سرمایه گذاری نمایند که همانند سهام شرکتهای بورسی درطول روز  امکان خرید وفروش آن وجوددارد.

38

ارز

azad6200

23/دی/1402

سرمایه گذاری زیاد در بازار ارزهای دیجیتال خرید و نگهداری انواع ارزها ریسک زیادی داشته و احتمال از دست رفتن کل سرمایه گذاری وجود دارد

38

تحلیل

ibe00277

25/دی/1402

سرمایه گذاری در ارز یک ریسک بزرگ هستش وباید با تمام علم برای خرید کردن وارد شد اگه با علم کامل وارد ارز دیجیتال نشیم احتمال اینکه کل سرمایه خودت را ازدست بدهیم هستش.

21

بازار ارز دیجیتال

mojtaba_nematyan

24/دی/1402

درود سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و از دست ندادن اون سرمایه در این بازار کار دشواری هست و ریسک پذیری و وقت بسیاری برای رسیدن به رشد کامل میخواد

22

بازیابی سریع شاخص دلار، زنگ خطر برای بیت

[email protected]

01/بهمن/1402

آمارهای اداره سرشماری ایالات متحده نشان می‌دهد بخش خرده‌فروشی در دسامبر ۲۰۲۳ رشدی ۰.۶درصدی را ثبت کرده است که ۰.۴درصد پیش‌بینی‌شده و همین طور ۰.۳درصد دوره قبلی بیشتر است. یکی دیگر از دلایل رشد شاخص دلار، افزایش بازدهی اوراق خزانه‌داری ایالات متحده است که در واکنش به کم‌شدن احتمال کاهش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزور تا ماه مارس (اسفند) مربوط می‌شود. از منظر تحلیل تکنیکال نیز، این احتمال وجود دارد که شاخص دلار از سطوح فعلی رشدی ۱.۱۲درصدی را تجربه کند؛ چراکه روی نمودار یک الگوی بازگشتی هفتی‌شکل (V-shaped) تشکیل شده است.

7

اسپات بیت کوین

ayoobchem

23/دی/1402

مقدار و قیمت بیت کوین معمولاً تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار می‌گیرد، که شامل عرضه و تقاضا، وضعیت بازارهای مالی، تحولات قانونی و رویدادهای جهانی است. قیمت اسپات بیت کوین (نرخ فعلی) می‌تواند در هر لحظه تغییر کند و آمار دقیقی درباره قیمت آن را ارائه نمی‌دهم، زیرا این اطلاعات به روز رسانی و تحقیق مداوم نیاز دارند.

32

موافقت اجباری با صنعت کریپتو

mehrdaadaadineh

23/دی/1402

درود ایالات متحده چاره ای جز تایید صنعت کریپتو کارنسی نداشت و اگر این کار را نمی کرد بلایی مشابه آنچه بر سر ابر شرکت نوکیا آمد برایش اتفاق می افتاد. باید توجه کرد که وضعیت اقتصاد آمریکا خوب نیست و احتمال وقوع یک ابر بحران اقتصادی در آن وجود دارد.

35

افتاد وخیز برای بیت کوین

[email protected]

23/دی/1402

نوسانات بیشتری در روز ایجاد میکنه که یک بازده زمانی تا هاوینگ که بوجود میاد ریزش در بیت کوین به صورت موقتی میبره بالا بعد هاوینگ قیمت دنده سنگین میزاره برای سربالایی رفتن

40

بیت کوین

arienG

23/دی/1402

بیت کوین در ۲۴ ساعت آینده کاهش میابد بهتر است اگر میخواین تردید کنید با سرمایه خیلی کم نرید کنین تا ضرر نکنین

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.