coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

63,467 $

3,953,994,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.6%

3,081 $

191,952,530 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

590.7 $

36,801,233 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.6%

154.53 $

9,627,219 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.5%

0.5422 $

33,779 تومان

XRP

XRP

xrp

1.6%

3,080 $

191,859,703 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2%

0.157 $

9,781 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

5.82 $

362,586 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اصلاح آلت‌کوین‌ها فرصت خرید، بیت کوین در آستانه تغییرات قیمتی!

06/بهمن/1402
افزودن به نشان شده ها
اصلاح آلت‌کوین‌ها فرصت خرید، بیت کوین در آستانه تغییرات قیمتی!
تحلیل بیت کوین
قیمت بیت کوین
دامیننس بیت کوین
BTC
1730
2 دقیقه

بررسی اصلاح گسترده آلت‌کوین‌ها: مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر شناخته شده بازار رمزارزها، در تاریخ ۲۴ ژانویه اعلام کرد که اصلاحات اخیر در بازار آلت‌کوین‌ها می‌توانند فرصتی برای خرید در کف باشند. این تحلیلگر معتقد است که احساسات منفی فعلی بازار نباید به عنوان از دست دادن اعتماد به بازار تلقی شود، بلکه به عنوان فرصتی برای انباشت قبل از رالی بعدی قابل در نظر گرفتن است.

بیت کوین و مرحله نهایی اصلاحات: ون دی پوپ همچنین به بررسی بیت کوین (BTC) پرداخته است. او بیان کرده که بیت کوین در مرحله نهایی اصلاحات خود قرار دارد و با کاهش نوسانات، احتمال کاهش بیشتر قیمت تا ۳۶ هزار دلار وجود دارد. با این حال، وی انتظار دارد که قبل از هاوینگ بیت کوین، شاهد یک رالی دیگر باشیم.

تحلیل وضعیت فعلی بازار بیت کوین: اخیراً بیت کوین در کنار بسیاری از آلت‌کوین‌های برتر، بخش قابل‌توجهی از ارزش خود را از دست داده و در محدوده ۴۰ هزار دلار در نوسان است. تسلط یا دامیننس بیت کوین که به ۴۸٫۴ درصد رسیده، قدرت بیت کوین را در مقایسه با سایر آلت‌کوین‌ها نشان می‌دهد. با افزایش تسلط بیت کوین، افزایش قیمت آن محتمل است، در حالی که کاهش تسلط می‌تواند به نفع آلت‌کوین‌ها باشد.

پیش‌بینی‌های قیمتی بیت کوین: بر اساس شاخص انباشت/توزیع (A/D) که نشان‌دهنده توقف فعالیت‌های بازار است، انتظار می‌رود که شاخص قدرت نسبی (RSI) با سطح ۴۵٫۸۸ نشان‌دهنده افزایش خرید ملایمی باشد. اگر خریداران به بازار بازگردند، قیمت بیت کوین ممکن است تا ۴۲ هزار دلار افزایش یابد. با این حال، عدم فعالیت قوی از سمت گاوها می‌تواند منجر به سقوط بیشتر قیمت بیت کوین شود.

نتیجه‌گیری: پیش‌بینی‌های مایکل ون دی پوپ برای بازار بیت کوین و آلت‌کوین‌ها یک نقطه مهم برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌آید. این تحلیل‌ها می‌توانند به سرمایه‌گذاران کمک کنند تا استراتژی‌های خود را تنظیم کرده و بهترین تصمیم‌ها را برای سرمایه‌گذاری‌های خود اتخاذ کنند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کاهش دامیننس بیت‌کوین و احتمال رونق بازار آلت‌کوین‌ها!

کاهش دامیننس بیت‌کوین و احتمال رونق بازار آلت‌کوین‌ها!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

اصلا ح آلت کوین ها

marwan

06/بهمن/1402

تقریبا تمام ۲۰ رمزارز برتر بازار (به غیر از بیت کوین) دیروز شاهد اصلاحات قیمتی بودند. قیمت سولانا که حمایت مهم ۱۰۰ دلاری را از دست داده بود، روز گذشته با کاهشی ۴.۵ درصدی تا ۹۶.۸۶ دلار سقوط کرد

24

بلاروس درحال توسعه پلتفرم CBDC

[email protected]

11/بهمن/1402

بلاروس، درحال توسعه یک پلتفرم بلاک چین برای ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) است. این کشور تحت تحریم‌های بین المللی است، اما امید دارد که بتواند از روبل دیجیتال خود، روبل بلاروس، در تراکنش‌های برون‌مرزی استفاده کند. به گزارش یک روزنامه محلی، مرکز دولتی فناوری‌های بانکی بلاروس ساخت پلتفرم CBDC خود را در ژانویه (دی) آغاز کرده و اکنون درحال استخدام توسعه‌دهندگان است. این پلتفرم بر روی بلاک چین متن‌باز «هایپرلجر فابریک» ساخته خواهد شد

13

زمان اتمام اصلاح آلت کوین ها

alikh1991

17/بهمن/1402

به نظرم تا حدود یک ماه دیگه همچنان در فاز اصلاح باشیم و بعید هست تا یکی دو هفته آینده شاهد رالی صعودی باشیم، اما تحلیل تکنیکال ارزی مثل سولانا نشون میده که احتمالا رالی صعودی آلت کوین ها قراره زودتر از بیت کوین شروع بشه

10

اصلاح الت کوین ها

مجید۴۴۹۷

06/بهمن/1402

شاخص‌های تکنیکال در حال حاضر احتمال شکست رو به بالا را نشان می‌دهند که ممکن است فصل جدیدی از رشد برای آلت‌کوین‌ها را شعله‌ور کندبا این حال این امر مستلزم ورود سرمایه جدید، افزایش حجم معاملات آلت کوین‌ها و بسته شدن کندل‌های قوی بالاتر از ناحیه مقاومت کلیدی است

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.