coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.3%

69,658 $

4,019,266,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

14.6%

3,525 $

203,401,732 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,758 تومان

Tether

Tether

usdt

2.7%

589.7 $

34,026,844 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.1%

185.31 $

10,692,387 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9994 $

57,665 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

14.3%

3,510 $

202,539,117 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.8%

0.5333 $

30,771 تومان

XRP

XRP

xrp

4.2%

6.58 $

379,666 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.9%

0.1577 $

9,099 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بایننس با مونرو خداحافظی می‌کند: دلایل پشت پرده این تصمیم چیست؟

17/بهمن/1402
افزودن به نشان شده ها
بایننس با مونرو خداحافظی می‌کند: دلایل پشت پرده این تصمیم چیست؟
قیمت لحظه ای مونرو
اخبار مونرو
XMR
2064
2 دقیقه

بایننس، پیشرو در بازار صرافی‌های ارز دیجیتال، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد چهار رمزارز شامل مونرو (XMR)، مولتی چین (MULTI)، وای (VAI) و آراگون (ANT) را از فهرست خود خارج کند. این تصمیم بخشی از فرایند بازبینی دوره‌ای این صرافی است.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی بایننس، خروج این رمزارزها از فهرست صرافی در تاریخ ۲۰ فوریه ساعت ۰۳:۰۰ به وقت جهانی (UTC) صورت خواهد گرفت. پس از این تاریخ، جفت‌های معاملاتی مربوط به این رمزارزها، از جمله ANT/BTC، ANT/USDT، MULTI/USDT، USDT/VAI، XMR/BNB، XMR/BTC، XMR/ETH و XMR/USDT، دیگر در دسترس نخواهند بود. همچنین، امکان سپرده‌گذاری و برداشت این رمزارزها به ترتیب از ۲۱ فوریه و ۲۰ می ۲۰۲۴ متوقف می‌شود.

قیمت لحظه ای مونرو را از اینجا ببینید!

مونرو، که برای ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی‌اش شناخته شده است، در سال‌های اخیر به دلیل استفاده احتمالی در فعالیت‌های غیرقانونی، مورد توجه نهادهای نظارتی قرار گرفته است. قابلیت ناشناسی که مونرو به کاربران ارائه می‌دهد، باعث ایجاد نگرانی‌هایی در میان مقامات شده است. مولتی چین، وای و آراگون، اگرچه به اندازه مونرو شناخته‌شده نیستند، اما نتوانسته‌اند در زمینه‌های توسعه، حجم معاملات و ثبات شبکه، استانداردهای بایننس را برآورده کنند.

این اقدام بایننس نشان‌دهنده تعهد این صرافی به ایجاد و حفظ یک محیط معاملاتی ایمن و قابل اعتماد برای کاربرانش است. بایننس همچنین این جفت‌ ارزها را از پلتفرم‌های معاملاتی دیگر خود، از جمله معاملات مارجین و آتی، حذف خواهد کرد. به کاربران توصیه شده است که موقعیت‌های معاملاتی باز خود را ببندند و دارایی‌های خود را برداشت کنند.

در زمان انتشار این خبر، قیمت مونرو با کاهشی در ۲۴ ساعت گذشته، در حدود ۱۳۹ دلار قرار دارد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل قیمت مونرو؛ XMR می‌تواند امسال به ۱۰هزار دلار برسد!

تحلیل قیمت مونرو؛ XMR می‌تواند امسال به ۱۰هزار دلار برسد!

مونرو به دیفای وصل می‌شود؛ عرضه پل محرمانه مونرو در شبکه اصلی

مونرو به دیفای وصل می‌شود؛ عرضه پل محرمانه مونرو در شبکه اصلی

باگ امنیتی در مونرو کشف شد؛ تهدیدی برای حریم خصوصی این شبکه

باگ امنیتی در مونرو کشف شد؛ تهدیدی برای حریم خصوصی این شبکه

چرا قیمت مونرو به بالاترین سطح سه سال اخیر خود رسید؟

چرا قیمت مونرو به بالاترین سطح سه سال اخیر خود رسید؟

مونرو مورد حمله ناموفق سیبل (Sybil) قرار گرفت

مونرو مورد حمله ناموفق سیبل (Sybil) قرار گرفت


تحلیل کاربران

ناظر

hasanbakhshayeshe

24/بهمن/1402

سلام عزیزان. امیدوارم و انشاالله که به گفته این ناظر درست باشه و خیلی چیزها ، آدما که به نام حق در جای که باشند نیستند که اونوقت برمیگردن سر جای خودشان ‌و حق به مقدار میرسه ‌.پس به امید پیروزی و موفقیت همتون

0

مشکل پخش ویدیو های تبلیغاتی

[email protected]

22/بهمن/1402

من در دیدن ویدیو های تبلیغاتی به مشکل خوردم ،ویدیو پخش نمیشه چطور کنم، آیا مشکل از شبکه است ویا کدام مطالب دیگر است ، ممنون میشم اگر رهنمایی نماید

1

ویژگی های بایننس

ayoobchem

18/بهمن/1402

بایننس (Binance) یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز در جهان است. این صرافی در سال ۲۰۱۷ توسط چانگ پنگ زائو، یک برنامه نویس چینی، بنیانگذاری شد. بایننس امکان خرید و فروش بیشتر نوع رمزارز را فراهم کرده و به بیش از ۲۰میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. این صرافی همچنین امکاناتی مانند مبادله سرمایه گذاری، وام دهی و قرض دادن رمزارزهای دیجیتال را نیز ارائه می‌دهد. به علاوه، بایننس یک توکن خود به نام Binance Coin (BNB) دارد که با استفاده از آن می‌توان هزینه‌های معاملاتی را کاهش داد و از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شد.

20

سلام به برنامه کوینگرام

Mata90

19/بهمن/1402

من برای دیدن ویدیو تبلیغاتی با مشکل مواجه هستم لطفا پیگیری کنید دوستان هم اگر میدونن راهنمایی کنن با تشکر

8

خدافظی باینس

king65mmd

17/بهمن/1402

بایننس در میان معامله‌گران ایرانی وخدافظی با بومرا بیشترین محبوبیت را دارد و با وجود تحریم‌ها، همچنان هزاران معامله‌گر ایرانی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

25

خداحافظی بایننس با منرو

marwan

18/بهمن/1402

صرافی کریپتو بایننس اعلام کرد که پس از تصمیم اتاوا برای تشدید مقررات در مورد ارزهای دیجیتال، بازار کانادا را ترک خواهد کرد و پس از خروج بایننس از کانادا، ارزش بازار بیت‌کوین برای مدت کوتاهی هشت میلیارد دلار کاهش یافت.وبایننس از منرو خداحافظی کرد.

19

عنوان

moslemmm

28/بهمن/1402

معامله‌گران حرفه‌ای از تمام روش های تحلیل بهره می‌برند تا بهترین تصمیم‌ را بگیرندارزش ذاتی یک ورقه بهادار را پیدا کرده و با قیمت روز آن مقایسه کنیم.

1

بایننس

elnazrmz

23/بهمن/1402

صرافی بایننس (Binance) بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم معامله ارز دیجیتال و انتخاب شماره یک بخش قابل توجهی از تریدرهای سراسر دنیا است.

1

حذف معاملات مونرو در بایننس

minister

19/بهمن/1402

احتمالا دلیل حذف معاملات مونرو در صرافی بایننس بخاطر ماهیت این رمزارز است.مونرو غیرقابل ردیابی است .حذف بایننس باعث کاهش 25درصدی قیمت مونرو شد.هرچند حذف مونرو از بزرگترین صرافی ارز های دیجیتال باعث کاهش شدید قیمت آن شده ولی به احتمال خیلی زیاد ،مونرو به قیمت قبل از ریزش بازخواهد گشت.چون مونرو بعلت ماهیت حریم خصوصی و عدم ردیابی آن، مهمترین و پرکاربردترین ارز در فضای دارک وب است و پذیرش زیاد مونرو در دراک وب عاملی است که حتی حذف آن از بزرگترین صرافی جهان هم،نمیتواند قیمت آنرا یکباره25 درصد کاهش دهد و کاهش فعلی قیمت مونرو احتمالا در آینده نزدیک متوقف و قیمت آن افزایش و شاید به قیمت قبل از حذف تا بایننس برگردد

11

بایننس

[email protected]

24/بهمن/1402

بایننس کوین (بی ان بی) با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۸.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار داشته و دامیننس بایننس کوین (بی ان بی) در حال حاضر ۲.۶۰ درصد است. هر واحد از بایننس کوین (بی ان بی) در این لحظه با قیمت ۳۲۶.۸۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۵,۰۰۰ تومان معادل ۱۷,۹۷۸,۸۸۲ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۹۹۸.۱ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۸۷% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بایننس کوین (بی ان بی) در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰(04 May 2021) معادل ۶۷۶.۳۱ دلار بوده که همینک %۵۱.۶۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بایننس کوین (بی ان بی) ۱۴۹.۵۵ میلیون و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۴۸,۸۹۳,۱۴۷,۲۴۸.۱۰ دلار است.

3

نظارتی آیا هست واقعا ؟

pesarshoja

18/بهمن/1402

سلام دوستان این خبر جای بسی امیدوراری هم داره لااقل مشخص میکنه که ی نظارتی حالا درست یا غلط به نفع فقیر یا غنی داره رو این ارزها انجام میشه که اگه جایی مثل همین ارز مورد نظر اقدامات غیر قانونی صورت بگیره از چرخه بازار دیجیتال خارج میشه حالا این ناظر هر که هست خدا پدرش و بیامرزه مدیریت نظارت رو

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.