coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

7%

65,975 $

3,912,317,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.2%

3,015 $

178,795,430 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,359 تومان

Tether

Tether

usdt

3.4%

585.4 $

34,714,220 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.2%

156.02 $

9,251,986 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.2%

0.5172 $

30,670 تومان

XRP

XRP

xrp

4.1%

3,013 $

178,686,911 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

6.95 $

412,135 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

6.6%

0.1556 $

9,227 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

01/اسفند/1402
افزودن به نشان شده ها
لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!
لیگ ترید
کوینگرام
2095
4 دقیقه

فصل بهمن ماه، لیگ ترید در پایان روز 30 بهمن به اتمام رسید. در طول این فصل از لیگ ترید که در دو هفته برگزار گردید، تعداد 1670 نفر شرکت کننده در مسابقه شرکت کردند و بیش از 28 هزار معامله توسط این شرکت‌کنندگان انجام شد که این رکوردی تازه در تمامی مسابقات لیگ ترید می باشد. جدول رتبه‌بندی هفته اول و هفته دوم این مسابقات به صورت زیر است:

جدول رتبه بندی هفته اول مسابقه به صورت زیر می باشد:

جدول رتبه بندی هفته دوم مسابقه به صورت زیر می باشد:

جابزه هر هفته مسابقه بدین صورت است:

جایزه نفر اول 2.5 میلیون شیبا

جایزه نفر دوم 1.7 میلیون شیبا

جایزه نفر سوم 1.3 میلیون شیبا

جایزه نفر چهارم 1 میلیون شیبا

جایزه نفر پنجم 800 هزار شیبا

جایزه نفر ششم 700 هزار شیبا

جایزه نفر هفتم 600 هزار شیبا

و جایزه نفر هشتم 400 هزار شیبا بود که به کاربران اهدا خواهد شد.

این فصل از مسابقه با حمایت صرافی بین المللی مکسی انجام شد. با ثبت نام از لینک اختصاصی کوینگرام در صرافی Mexc تخفیف 20 درصدی در کارمزد معاملات به دست بیاورید.

جوایز برندگان این مسابقه نیز به حساب صرافی مکسی برنده‌ها واریز خواهد شد.

به این منظور برنده های مسابقه، اطلاعات ثبت نامی و ایمیل ثبت نامی در صرافی Mexcرا به پشتیبانی تلگرام کوینگرام ارسال کنند تا در اسرع وقت جایزه خود را دریافت کنند.

هم چنین نفرات 10م تا 15م هفته دوم نیز برنده 7000 کوین و 700 جم شدند که این جایزه تا 2 روز آینده به حساب کوینگرام برنده ها واریز خواهد شد.

نفرات 9 تا 15م هفته اول:

نفرات 9 تا 15م هفته دوم:

ما در کوینگرام همواره به دنبال بهبود برنامه هستیم. در جهت رفع ایرادات جزیی برنامه و لیگ ترید و هم چنان اضافه شدن امکانات مهیج و جدید، نسخه جدید برنامه تا هفته آینده منتشر خواهد شد و هم چنین به زودی ثبت نام فصل جدید لیگ ترید کوینگرام با جوایز جذاب تر شروع می‌شود.

به این منظور هرگونه پیشنهاد و انتقاد را با ما در میان بگذارید و به پشتیبانی تلگرام و یا ایمیل ارسال کنید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

لیگ ترید اردیبهشت ماه کوینگرام به پایان رسید! 250هزار ساتوشی جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اردیبهشت ماه کوینگرام به پایان رسید! 250هزار ساتوشی جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید فروردین ماه کوینگرام به پایان رسید! 20 میلیون په په جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید فروردین ماه کوینگرام به پایان رسید! 20 میلیون په په جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!

هیجان، جوایز دلاری، و فرصت‌های شگفت‌انگیز: جشنواره ترید بینگ ایکس و چلسی

هیجان، جوایز دلاری، و فرصت‌های شگفت‌انگیز: جشنواره ترید بینگ ایکس و چلسی


تحلیل کاربران

پیش بینی ها

GHOLAMREZA1431

11/اسفند/1402

باسلام من قبلااین برنامه داشتم برنامه خوبیه فقط یه خورده حوصله ویه مقدارباهوش باشی میتونی درپیش بینی هابرنده باشی

8

مسابقه

shatermohsen4

03/اسفند/1402

فقط یک بارازصرافی تبدیل جایزه دریافت کردیم 2دفعه ای دیگه ازصرافی های معرفی شده همین مکس واون قبلی بینگ ایکس مسخره بازی بودنشدثبت نام کنیم سرکاری بودبرنامه اتون خرابه دیرمیادبالا تا ارزها رو رصد کنیم خلاصه کنم همش اعصاب خوردیه بدرد نمی خوره همه روگذاشتن سرکار

25

لیگ ترید کوینگرام

minister

02/اسفند/1402

سلام.لیگ کوینگرام چند نقطه ضعف دارد که اگر برطرف شود لیگ جذابتر و بهتر میشود.اول اینکه قیمت ارزها در کوینگرام از برنامه کوینگکو بارگذاری میشود ولی مشکلی که وجود دارد فاصله زمانی چند دقیقه ای قیمتها در کوینگرام با کوینگکو است و همین چند دقیقه تاخیر در بروزرسانی قیمتها،رمز برنده شدن برخی برندگان است.اگر امکان داشت این تاخیر در بروزرسانی قیمتها برطرف شود،آنوقت تریدرهای خوب و واقعی برنده میشدند،نه افرادی که از این تاخیر در بروزرسانی برای ترید استفاده میکنند.این مشکل سبب شده که در تمام ادوار لیگ ،جوایز بین 10_12 نفر دست بدست شود که همزمان به دو یا چند سیستم (موبایل یا رایانه)دسترسی دارند.یعنی برخی برندگان بخاطر مهارت در ترید ،برنده نمی‌شوند بلکه بخاطر داشتن امکانات بهتر برنده میشوند.در حالیکه اکثر کاربران کوینگرام بعلت شغل و کار خود،نهایتامیتوانند به موبایل دسترسی داشته باشند.پس عدالت حکم میکند که قوانین به نفع اکثریت باشد،نه اقلیت. مشکل دیگر اینست که در هر دوره،ترید چند ارز بسته میشود واین سبب شده که حدود یک پنجم ارزها قابل ترید نباشد.اگر میشد که بجای پاک کردن صورت مساله و بستن ارز،مشکل حل میشد و علت و مشکلی که بخاطر آن ارزها غیرقابل ترید میشدند حل میشد ،بهتر بود.متاسفانه ارزهایی در هر دوره ممنوع الترید!! میشوند که در روند صعودی خوب قرار دارند.ترید ارزهای بالاتر از 170 برای برخیها_داشتن چندین اکانت از یک دستگاه توسط دو،سه کاربر_ عدم افزایش پهنای باند با توجه به افزایش کاربران که گاهی اوقات موجب بسته شدن برنامه حین استفاده یا مشکل در ورود به برنامه و... مشکل دیگر که نمیدانم برای کاربران دیگر هم پیش آمده یا نه، اینست که در دو دوره آخر لیگ،فقط نمودار و قیمت 4_5 ارز را میتوانم ببینم و ارز ششم به بعد ،نمودار و قیمت و ارزها نمایش داده نمیشود وباید از برنامه خارج و دوباره وارد شوم و دوباره 4-5 ارز را بیشتر نمایش نمی‌دهد و مدام باید از برنامه خارج و دوباره وارد شد.چند پیشنهاد هم داشتم که امیدوارم بررسی فرمایید.اگر امکان دارد تعداد ترید روزانه را افزایش دهید مثلابجای20ترید،30 ترید در روز مجاز باشد.20ترید یعنی 10 معامله خرید و فروش در روز که بنظر من تعداد کمی است.در واقعیت ،گاهی یک تریدر در روز بیش از صدها ترید انجام میدهد. پیشنهاد دیگر اینکه اگر امکان داشت معاملات شورت و لانگ را هم به لیگ اضافه کنید جذابتر بود و کاربران هم با اینگونه معاملات بیشتر آشنا شوند و متوجه شوند که فقط از افزایش قیمت ارزها نمیتوان سود کردبلکه از کاهش قیمت ارزها هم میتوان سود کسب کرد‌.باتشکر از زحمات عزیزان برای برگزاری لیگ و به امید بهتر و واقعی تر شدن لیگ.

20

یادگیری سریع و راحت

Hoseiin1379

03/اسفند/1402

یکم دقت با یکم پشت کار کل این و یاد میگیرید این آب خوردن فقط دل بدید آموزش خودش یه پشت کاره پس آموزش و بخون

20

لیگ ترید بهمن ماه

king65mmd

08/اسفند/1402

لیگ ترید کوینگرام برای محک و افزایش توانایی افراد در ترید کردن و همچنین افزایش درآمد شروع به کار کرده است. در این فصل از لیگ ترید تمامی شرکت کنندگان پس از ثبت نام مقدار 1000 تتر مجازی دارند که در بازه زمانی 12 تا 30 بهمن می توانند با استفاده از آن تمامی 170 ارز اول بازار کریپتو را خرید و فروش کنند

15

جوایز

solana

01/اسفند/1402

درود حالت رقابتی خیلی جالبه فقط جوایز نفرات برتر کمتر بشه تا تعداد بیشتری جایزه ببرن و انگیزه پیدا کنند برای ترید این بازار سخت و البته سودده

35

پایان لیگ ترید بهمن ماه

marwan

02/اسفند/1402

فصل بهمن ماه، لیگ ترید در پایان روز 30 بهمن به اتمام رسید. در طول این فصل از لیگ ترید که در دو هفته برگزار گردید، تعداد 1670 نفر شرکت کننده در مسابقه شرکت کردند و بیش از 28 هزار معامله توسط این شرکت‌کنندگان انجام شد که این رکوردی تازه در تمامی مسابقات لیگ ترید می باشد وبنظرم این اصلا درست نیست کی میبره وچطور اجرا میشه؟؟؟؟؟

30

لیگ

jasemneysi

01/اسفند/1402

لیگ خوبی هست ومسابقه هیجان انگیزیه برای من که بار اولم هست که شرکت میکنم جذاب بود ولی تعداد نفرات برنده و جایزه واقعا کمه و میتونه بیشتر از این جذابیت داشته باشه ممنون از عوامل کوینگرام

36

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.