coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,881 $

3,845,657,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,117 $

179,222,900 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

579.4 $

33,317,800 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.8%

172.85 $

9,938,875 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

57,494 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

3,114 $

179,082,025 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.5208 $

29,946 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

6.42 $

369,150 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.5%

0.153 $

8,798 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

چطور با سیگنال های کوین کلاب کار کنیم

27/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
چطور با سیگنال های کوین کلاب کار کنیم
کوین کلاب
آموزش vip
سیگنال کوین کلاب
25
2 دقیقه

پس از ماه‌ها تلاش و توسعه قسمت های جدید و همکاری با تیم بین‌المللی بیتیو (Bittio)، مفتخریم که قسمت جدید کوینگرام را به نام کلاب کوینگرام راه‌اندازی کرده‌ایم. این بخش به دو قسمت سیگنال ها و مطالب VIP می شود. قسمت سیگنال ها به کمک هوش مصنوعی توسعه یافته برنامه نویسان کوینگرام به همراه تیم بیتیو (Bittio)، به شما کمک می‌کند تا از فرصت‌های معاملاتی بازار ارزهای دیجیتال به نحو احسن استفاده کنید.

در این مطلب سعی داریم تا نحوه استفاده از سیگنال های کوین کلاب را به طور خیلی ساده و با مثال برای شما توضیح دهیم تا بتوانید بهترین استفاده و بیشترین سود را از این بخش کسب کنید.

مدیریت سرمایه مهم ترین اصل در ترید است

قبل از شروع توضیحات باید بدانید که ترید در بازارهای مالی به خصوص در بازار ارزهای دیجیتال ریسک بسیار بالایی دارد. پس اگر علاقه مند به این بازار هستید باید بیشتر سرمایه خود را در سرمایه گذاریه ای بلندمدت تر و کم ریسک تر قرار دهید و بخش کوچکی از سرمایه خودتان را باید به تریدهای کوتاه مدت و بازار فیوچرز اختصاص دهید.

تصمیم گیرنده نهایی شما هستید

سیگنال‌های کوین کلاب پس از تقریباً یک سال تست و بهینه‌سازی به صورت عمومی منتشر شده‌اند. در این مدت، سیستم ما در هیچ ماهی در مجموع ضررده نبوده‌ است، اما مهم است که بدانید معامله‌گری همواره با ریسک همراه است و مسئولیت سود و ضرر به عهده خود شما خواهد بود.

سیگنال های کوین کلاب را چطور استفاده کنیم؟

به طور روزانه با توجه به شرایط بازار هوش مصنوعی سیستم معاملاتی کوین کلاب ممکن است تعداد متغیری موقعیت معاملاتی مناسب اعلام کند. ولی هر نفر نمی تواند به تمامی این موقعیت ها ورود کند. این نکته را درنظر بگیرید که در حال حاضر سیگنال های بخش فیوچرز برای تام فریم کوتاه مدت و به صورت اسکالپی می باشند. به زودی بخش اسپات سیگنال ها نیز راه اندازی خواهد شد.

برای اینکه بهتر بتوانیم از این سیگنال ها استفاده کنیم با یک مثال این بخش را بهتر توضیح می دهیم: فرض کنید که شما به اندازه 1000 دلار برای قسمت فیوچرز خودتان درنظر گرفته اید. این مبلغ را به 2 قسمت مساوی تقسیم می کنیم و 500 دلار آن را برای سیگنال های لانگ و 500 دلار دیگر را به سیگنال های شرت اختصاص می دهیم. باید درنظر داشته باشید که همیشه باید به قوانین معاملاتی خود پایبند باشید و تحت هیچ شرایطی پول بیشتری از مبلغی که ابتدا درنظر گرفته اید وارد این قسمت نکنید. و هم چنین برای هر قسمت لانگ و شرت نهایت باید 2 سیگنال همزمان فعال داشته باشید و در صورتی که مثلا سیستم معاملاتی سیگنال جدید لانگی اعلام کرد ولی شما 2 سیگنال باز لانگ داشتید، دیگر وارد سیگنال جدید نمی شوید.

استفاده از سیگنال ها

در ابتدا سیستم پیشرفته هوش مصنوعی با پیدا کردن سیگنال جدید برای شما نوتیفیکیشنی برای اطلاع رسانی سیگنال جدید ارسال می شود و شما می توانید با مشاهده قسمت سیگنال ها در کلاب از جزییات این سیگنال با خبر بشوید. در صورتی که سیگنال بعد از گذشت چند دقیقه تا چند ساعت، بسته به اینکه شرایط بازار چطور تغییر کند و دیگر معتبر نباشد دوباره برای شما نوتیفیکیشنی مبنی بر کنسل شدن سیگنال ارسال خواهد شد. در چنین موقعی شما نیز باید اردر ورود به تارگت رو در حساب صرافی خودتان کنسل کنید. هم چنین اگر در صورتی که سیگنال فعال باشد و نقطه اول فعال شود نیز با نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی خواهد شد که سیستم وارد این سیگنال شده است.

بعد از رسیدن به نقطه خروج یا نقاط ورود دوم یا سوم نیز با ارسال نوتیفیکیشن شما از آن با خبر خواهید شد. هم چنین بعد از بسته شدن سیگنال سود آن سیگنال نیز به شما نشان داده خواهد شد.

در این سیستم معاملاتی ما 3 نقطه ورود برای هر سیگنال اعلام می کنیم. برای ورود اول حتما باید اندازه 10% سرمایه وارد کنید. یعنی اگر شما 500 دلار برای بخش لانگ سیگنال ها درنظر گرفته اید و قرار هست که تا 2 سیگنال همزمان فعال داشته باشید پس برای هر سیگنال 250 دلار سرمایه دارید. پس برای ورود اول به اندازه 25 دلار وارد سیگنال می شوید. نقطه دوم سیگنال به اندازه 20% خواهد بود. یعنی اردر نقطه دوم سیگنال را به اندازه 50 دلار قبل از رسیدن به آن ست می کنید. و در نهایت برای نقطه سوم سیگنال اندازه 60% سرمایه یعنی اندازه 150 دلار وارد سیگنال می شوید. به هیچ عنوان با درصد پول بیشتر در نقاط ورود 1 و 2 وارد نشوید.

هم چنین نقطه خروج سیگنال (TP) از همان اعلام سیگنال به شما اعلام خواهد شد. پس برای بستن اردر هم از همان اول توی صرافی نقطه خروج را ست میکنید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه سیستم معاملاتی هر لحظه شرایط بازار را می سنجد بعد از فعال شدن نقطه دوم و نقطه سوم ممکنه که نقطه خروج سیگنال تغییر کند. پس حتما باید در این مواقع دوباره چک کنید که اگر نقطه خروج تغییر کرده بود شما نیز این تغییر رو اعمال کنید. نقطه ی استاپ لاس هر سیگنال نیز در هنگام اعلام سیگنال به شما نمایش داده خواهد شد. حتما این نقطه را در صرافی به عنوان استاپ لاس قرار دهید. این نکته را فراموش نکنید که تمامی سیگنال ها به سود نمی رسند و ممکن است که تعداد پایینی از سیگنال ها با ضرر و با استاپ لاس همراه باشند. این ماهیت بازار می باشد و هیچ کس نمی تواند در تمامی معاملات سود بکند. اگر با مدیریت سرمایه گفته شده وارد سیگنال ها بشوید، برآیند سیگنال ها در پایان هر ماه سود ده خواهد بود.

سیگنال های کوین کلاب چه مقدار سود می دهد؟

شما در هر لحظه می توانید سود و ضرر سیگنال های کوین کلاب را به تفکیک هر سیگنال از قسمت نتایج مشاهده کنید.

ما در کوین کلاب دنبال سودهای نجومی با اهرم های بالا نیستیم. چرا که این موارد در انتها منجر به لیکویید شدن و از دست رفتن سرمایه خواهد شد. بر اساس تست های ما در یک سال اخیر به طور میانگین سود ماهیانه سیگنال ها حداقل 5% کل سرمایه بوده است که تکرار این عدد در طول هر ماه می تواند با سود مرکبی که همراه می شود، عدد بسیار مناسبی برای هر معامله گر باشد. با این حال به دلیل ریسک بالای بازار ارزهای دیجیتال ممکن است که در یک ماه با ضرر همراه باشد ولی با توجه به مدیریت سرمایه، می توان تمام ضررها را با صبر و به دور از احساسات جبران و تبدیل به سود کرد.

آموزش استفاده از سیگنال ها در صرافی BingX

در حال حاضر بینگ اکس یکی از صرافی های خوب باقی مانده برای ما ایرانیان است که نیازی به احراز هویت ندارد. شما می توانید با این لینک اختصاصی کوینگرام در بینگ اکس ثبت نام کنید و علاوه بر 15% تخفیف کارمزد تا 200 دلار بونوس معاملاتی نیز دریافت کنید.

برای استفاده از سیگنال ها در این صرافی ابتدا باید مقدار تتری که در نظر دارید را به این صرافی واریز کنید و بعد به قسمت فیوچرز منتقل کنید.

بعد از اینکار در بخش فیوچرز خود مقدار اهرم خود را می توانید تعیین کنید. حتما از سیگنال ها با اهرم گفته شده استفاده کنید و به هیچ عنوان به خاطر طمع سود بیشتر از اهرم های بالا استفاده نکنید.

بعد ازینکه سیگنال جدیدی توسط سیستم معاملاتی کوین کلاب به شما اعلام شد، مانند تصویر زیر در بخش فیوچرز مقدار خرید را در نقطه ورود اعلام شده قرار می دهید و هم چنین با زدن تیک TP/SL ، می توانید در همان لحظه نقطه خروج و استاپ لاس خودتان را تعیین کنید.

بعد از وارد شدن به سیگنال در بخش Position ها وضعیت پوزیشن به شما نمایش داده خواهد شد.

در این قسمت نیز می توانید با زدن گزینه TP/SL دوباره نقطه خروج و استاپ لاس خودتان را تعیین کنید یا آنرا تغییر دهید.

بعد از رسیدن به نقطه خروج به طور اتوماتیک پوزیشن شما بسته خواهد شد و سود آن به حسابتان واریز خواهد شد.

عضویت در کوین کلاب

برای عضویت در کوین کلاب می توانید با پرداخت حق اشتراک به تمامی سیگنال ها در شبانه روز دسترسی داشته باشید. هم چنین علاوه بر سیگنال ها ما در قسمت مطالب VIP ، جدیدترین ایردراپ ها به همراه بهترین استراتژی برای دریافت بیشتر ایردراپ, روش های درآمد از بازی های بلاکچینی، آموزش های استکینگ و فارمینگ و هم چنین تحیلیل های هفتگی بازار به همراه آموزش تحلیل تکنیکال و آنچین، همه و همه را در کلاب کوینگرام در اختیار شما قرار می دهیم و در تمامی مسیر در بخش گفت و گو کارشناسان ما با شما همراه هستند. برای دریافت اشتراک شما می توانید با اکانت تلگرام Coingram Club در ارتباط باشید.

https://t.me/coingramclub

امیدواریم که با سرویس جدید و با تلاش مضاعفمان بتوانیم درآمد معقول و مستمر در کنار همدیگر داشته باشیم.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ایردراپ پروژه Lagrange

ایردراپ پروژه Lagrange

ایردراپ پروژه Revolving

ایردراپ پروژه Revolving

بریج یا پل چیست؟ معرفی بهترین پلتفرم های بریج با کمترین کارمزد با احتمال دریافت ایردراپ

بریج یا پل چیست؟ معرفی بهترین پلتفرم های بریج با کمترین کارمزد با احتمال دریافت ایردراپ

پلتفرم لایر3 چیست؟ آموزش کار با سیستم امتیازدهی به کاربران در Layer3

پلتفرم لایر3 چیست؟ آموزش کار با سیستم امتیازدهی به کاربران در Layer3

شرکت در ایردراپ پلتفرم SideProtocol

شرکت در ایردراپ پلتفرم SideProtocol


تحلیل کاربران

سلام یه نظر خیلی مهم

[email protected]

21/اسفند/1402

ببینید شما خوب میدونید که ارزها از چه قیمت پایینی به تریلیون رسیدند من میخام اینو خلاصه به شما بگم به نظر من روی چهارتا ارز هرکدام یک میلیون سرمایه گذاری کنید میشه چهار میلیون که لازم نداشته باشید بعد از چهار سال سراغشو بگیرید ببینید چقدر رشد کرده من هیچ ارزی معرفی نمیکنم میتونید بقیشو از جاهای معتبر تر پیگیری کنید فکر آینده فرزندانتان حتما باشید

0

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.