coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

63,281 $

3,942,406,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

3,071 $

191,318,939 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

589.2 $

36,705,291 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

153.52 $

9,564,296 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.7%

0.5397 $

33,623 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

3,074 $

191,521,414 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.5%

0.1574 $

9,806 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.5%

5.82 $

362,586 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

روند صعودی شگفت‌انگیز دوج کوین: شمار میلیونرهای این شبکه به شدت افزایش یافته است!

19/اسفند/1402
افزودن به نشان شده ها
روند صعودی شگفت‌انگیز دوج کوین: شمار میلیونرهای این شبکه به شدت افزایش یافته است!
تحلیل دوج کوین
dogecoin
اخبار دوج کوین
1654
2 دقیقه

در تحلیلی جدید و جذاب از داده‌های موجود در بلاک‌چین، مشاهده می‌شود که تعداد میلیونرهای دوج کوین، یعنی کسانی که حداقل ۱ میلیون دلار از این رمزارز را در اختیار دارند، طی یک ماه گذشته با افزایش چشمگیری مواجه شده است. این اطلاعات، که توسط پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock منتشر شده، نشان می‌دهد که علاقه به سرمایه‌گذاری در دوج کوین و اعتماد به آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

افزایش ۷۶ درصدی در شمار میلیونرهای دوج کوین: فرصتی برای ورود به بازار DOGE؟

بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذارانی که بین ۱ تا ۱۰ میلیون دلار دوج کوین دارند، از اواخر فوریه شاهد رشد سریع در شمار دارایی‌های خود بوده‌اند. این رده از سرمایه‌گذاران، که شامل کوسه‌ها و نهنگ‌های کوچک‌تر می‌شوند، اکنون تعدادشان به بیش از ۸۰۰ رسیده است.

همچنین، تعداد بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران بازار، یعنی آن دسته از افرادی که بیش از ۱۰ میلیون دلار دوج کوین دارند، با رشد قابل ملاحظه‌ای به بیش از ۲۰۰ رسیده است. این افزایش‌ها به معنای وجود بیش از هزار میلیونر در شبکه دوج کوین است، که نسبت به ۳۰ روز پیش، رشدی حدود ۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت لحظه ای دوج کوین را از اینجا ببینید.

این افزایش مداوم در تعداد میلیونرهای دوج کوین می‌تواند نشان‌دهنده افزایش مداوم علاقه به این رمزارز و نشانه‌ای مثبت برای رشد بیشتر آن باشد.

در حال حاضر، دوج کوین با قیمت ۰.۱۶۵ دلار معامله می‌شود، که نشان‌دهنده یک رشد قابل توجه ۱۰۵ درصدی در مقایسه با یک ماه پیش است. این روند افزایشی ممکن است برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار رمزارزها، فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال جذاب ایجاد کند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تسلا دروازه‌های خود را به روی دوج کوین گشود: DOGE هم اکنون قابل پذیرش!

تسلا دروازه‌های خود را به روی دوج کوین گشود: DOGE هم اکنون قابل پذیرش!

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

سرمایه‌گذاری عظیم نهنگ‌ها در دوج کوین!

سرمایه‌گذاری عظیم نهنگ‌ها در دوج کوین!

دوج‌کوین در کانون توجه سرمایه‌گذاران بزرگ!

دوج‌کوین در کانون توجه سرمایه‌گذاران بزرگ!


تحلیل کاربران

روند صعودی دوج کوین

king65mmd

19/اسفند/1402

افزایش مورد نظر در نمودار احساسات وزنی این رمزارز به طور مثبت بر احساسات بازار تأثیر گذاشت.علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز یک روند صعودی را منعکس می کند که می تواند ادامه حرکت صعودی قیمت را نشان دهد.

22

دوج‌کویین

Nasser7t

19/اسفند/1402

با سلام با توجه به رشد چشمگیری که در هفته گذشته شاهد آن بودیم بر تعداد سرمایه داران دوج کویین افزوده شد در بازاری قدم گذاشتیم دوستان که با کوچکترین رخداد و حتی صحبتی تاثیر بسزایی در رشد بعضی از میم کویین ها می‌تونه ایجاد رشد چشمگیر دوج هم بر اساس صحبتهای تازه ایلان ماسک شکل گرفت در همچنین بازاری خیلی با احتیاط و آگاهی باید قدم برداشت دوستان

19

دوج کویین

soghtam

20/اسفند/1402

سلام به دوستان عزیزم دوجکویین الان یکی ازارزهایی هس که میشه روش سرمایه گذاری کردآینده این ارزخوبرولی بازم نبایدبیگداربه آب زد

16

روند صعودی دوج کوین

marwan

19/اسفند/1402

دوج کوین، بزرگترین میم کوین بازار، توانست از روند تریدینگ رنج طولانی‌مدت خود با موفقیت خارج شود. دوج کوین در هفته گذشته روند صعودی قابل‌توجهی داشت و توانست به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند

22

کلاه برداری با ارز دوج کوین

eliyas6788

20/فروردین/1403

دوستان یک جمله برای روشن شدن همه شما دارم میگم حالا گوش کنید سود میبرید گوش نکنید میشه ضرر تجربه تلخ تعداد کل دوج کوین چقدره 143,789,646,383 DOGE خب وقتی یک هویی همچین ارزی به قیمت نزدیک یک دلار صعود میکنه معلومه یک نهنگ خیلی خیلی بزرگ با 28میلیارد دلار سرمایه میاد سرمایه گذاری میکنه مردم هم به خاطر ارزش پیدا کردنش سرمایه خودشون رو بهش تزریق میکنند هر چی بیشتر مردم سرمایه وارد می کنند نهنگ قوی تر میشه چون در اصل کل سرمایه اصلی اونو دست ایشونه شاید ایلان ماسک ولی اگه جای این شورت بگیرید و روی فروش سرمایه گذاری کنید قطعا به مرور زمان صعود هنگفتی خواهی کرد قول میدم ضرر نکنید

1

دوج

minister

20/اسفند/1402

شاید میم کوینهایی نظیر پپه یا ویف یا مایرو یا .... بتوانند در مقطعی رشدهای عالی بدست بیاورند ولی هیچگاه قادر نخواهند بود در طولانی مدت ،عملکردی بهتر از دوج،اولین میم کوین ،بدست بیاورند.آنها مقطعی رشد چشمگیر بدست می آورند و بعد اصلاح خورده و گاهی هم فراموش میشوند ولی دوج میم کوینی است که همیشه مورد توجه بوده و حامیان قدرتمندی مانند ایلان ماسک و ارتش شیبا دارد و در بازار فعلی هم هنوز روند صعودی خود را آغاز نکرده است.

12

dogecoin

Benyaminsaburi

19/اسفند/1402

این افزایش قیمت کاملا نشان دهنده این است که چه مقدار نوسانات رمز ارزها و بخصوص آلت کوین و میم کوین ها تحت تاثیر مسایل حاشیه ای هستند.مثلا همین دوج کوین بخاطر یک اظهار نظر ساده ایلان ماسک دچار افزایش قیمت شد.پس بسیار محتاط باشید در سرمایه گذاری و با علم کامل وارد بشید.یا آموزش آکادمیک یا یادگیری تجربی...

29

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.