coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

61,907 $

3,677,275,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2%

2,916 $

173,181,294 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

59,382 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

587.9 $

34,920,666 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

146.19 $

8,683,686 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,400 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5056 $

30,033 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,912 $

173,001,906 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.2%

7.05 $

418,770 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4.6%

0.1516 $

9,005 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

سه علامت هشدار؛ آیا اصلاح قیمت بیت‌کوین در راه است؟

22/اسفند/1402
افزودن به نشان شده ها
سه علامت هشدار؛ آیا اصلاح قیمت بیت‌کوین در راه است؟
تحلیل بیت کوین
قیمت بیت کوین
خرید بیت کوین
bitcoin
1409
2 دقیقه

در هفته‌ای که گذشت، شاهد افزایش چشمگیر ۵.۷ درصدی قیمت بیت‌کوین بودیم، که به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۷۲۸۵۰ دلار رسید. این افزایش قیمت نگرانی‌هایی را در مورد احتمال فروش گسترده از سوی سرمایه‌گذاران به منظور کسب سود، به وجود آورده است.

در ادامه به بررسی سه نشانه‌ای می‌پردازیم که ممکن است به اصلاح احتمالی قیمت بیت‌کوین اشاره داشته باشند:

اندیکاتور تی‌دی‌سکوئنشال

تحلیلگر معروف، علی (Ali_charts)، به معامله‌گران هشدار داده که به احتمال تغییر روند دقت کنند. وی با انتشار نموداری نشان داد که اندیکاتور تی‌دی‌سکوئنشال (TD sequential)، در نمودار ۱۲ ساعته بیت‌کوین، سیگنال فروش صادر کرده است. از اوایل فوریه، هر بار که این اندیکاتور سیگنال فروش صادر کرده، قیمت بیت‌کوین بین ۱.۶ تا ۳.۵ درصد کاهش داشته است.

روند قیمت بیت‌کوین

از ۲۳ ژانویه، پس از رفع اثر «فروش خبر» ناشی از تأیید صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین، قیمت در یک روند صعودی قرار گرفته است. این روند طولانی مدت به ظهور نشانه‌هایی از رسیدن قیمت به اوج خود منجر شده است. تحلیلگران کریپتو‌کوانت نیز هشدار داده‌اند که قیمت بیت‌کوین علی‌رغم ثبت رکوردهای جدید، ممکن است به زودی با اصلاحات قیمتی روبه‌رو شود.

شاخص قدرت نسبی (RSI)

نمودارهای منتشر شده توسط کوین‌گلس نشان می‌دهند که شاخص RSI در چندین تایم‌فریم در وضعیت اشباع خرید قرار دارد، نشان‌دهنده‌ی احتمال اصلاح قیمت است. RSI در تایم‌فریم‌های هفتگی، روزانه، چهارساعته، و یک ساعته به ترتیب به ارقام بالایی رسیده که این امر می‌تواند به اصلاح قیمت در آینده نزدیک اشاره داشته باشد.

داده‌های اینتو‌دبلاک نیز حاکی از آن است که همه‌ی دارندگان بیت‌کوین در حال حاضر سودده هستند که این امر می‌تواند به فروش و برداشت سود در کوتاه‌مدت منجر شود.

با توجه به این نشانه‌ها، اگرچه اصلاح قیمت ممکن است در افق باشد، لازم است تاکید شود که هیچکدام از این شاخص‌ها قطعی نیستند و قیمت بیت‌کوین ممکن است همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!


تحلیل کاربران

اصلاح بیت کوین

marwan

23/اسفند/1402

بیت کوین در روزهای گذشته یک اصلاح قابل توجه را پشت سر گذاشت و از ۲۸ هزار دلار به حدود ۲۵ هزار دلار رسید. این مساله به ترس ناشی از رکود طولانی مدت ماه‌های گذشته دامن زد و بازار را وارد دوران شک و تردید کرد. حالا یک سوال مهم مطرح است؛ آیا اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده یا بازار در معرض یک سقوط دیگر است؟

13

بیت کوین

fresh78

27/فروردین/1403

باگغته هایی که اخیرا شده درموردبیت کوین میگویند ممکن است روبه افق باشد ولی فکرکنم پله های ترقی راطی کندو همچنان صعودی باشد ....

1

پیش‌بینی رشد بیت کوین در چند روز آینده

mahmood39

27/اسفند/1402

با توجه به شرایط فعلی بازار بیت کوین و تحلیل های فوندامنتال و تکنیکال، می‌توان پیش بینی کرد که روند قیمت بیت کوین در چند روز آینده به سمت رشد خواهد بود. از یک سو، با توجه به افزایش استفاده از بلاک چین و رمزارزها در صنایع مختلف و همچنین افزایش تقاضا برای خرید و نگهداری بیت کوین، قابل پیش بینی است که قیمت آن افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، با تحلیل نمودار های تکنیکال مشخص شده است که با شکست خط مقاومت و حجم معاملات افزایش یافته، قابل پذیرش است که قبل از رسیدن به سطح مقاومت جدید،ازاین نقطه بگزرد. بنابراین، با ترکیب این دو عامل و تحولات جاری در بازار، معقول است که روند صعودی بورس بلاک چین در آینده نزدیک روندادامه دار خود را حفظ خواهد کرد. البته همانطور که همگان میدانند، بازار رمز ارز ها بسيار پيچيده و غيرپيش‌بينى است .

9

بیت

saman.a

23/اسفند/1402

بیت روند افزایشی خودش رو فعلا انجام میده هیچ نشونه اصلاح یا پایین آمدنی هم نداده تا الان احتمالا تا ۷۸ ممکنه بره اینجوری که نشون داده

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.