coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

62,025 $

3,684,285,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

2,916 $

173,228,814 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

59,394 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

587.4 $

34,890,372 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.6%

146.17 $

8,682,498 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,400 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.3%

0.5037 $

29,920 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

2,916 $

173,191,392 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

7.05 $

418,770 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

7%

0.1503 $

8,928 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

05/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟
نهنگ بیت کوین
قیمت بیت کوین
bitcoin
خرید بیت کوین
1565
2 دقیقه

بازار بیت کوین شاهد انتقالات بزرگ با ارزشی چشمگیر بیش از 2.3 میلیارد دلار بود. طبق اطلاعات منتشر شده توسط ویل آلرت، کیف پول‌های گمنام طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم عظیمی از بیت کوین را جابه‌جا کرده‌اند.

در میان این جابه‌جایی‌ها، پنج تراکنش برجسته شامل حداقل انتقال 4,799 بیت کوین و حداکثر انتقال 8,734 بیت کوین، با ارزش تقریبی 561 میلیون دلار ثبت شده است.

یکی دیگر از رویدادهای قابل توجه، خارج شدن یک میلیارد دلار بیت کوین از صرافی Coinbase بوده که از طریق دو تراکنش بزرگ انجام شده، این اتفاق تغییرات قابل ملاحظه‌ای در توزیع دارایی سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد.

علی مارتینز، یکی از تحلیلگران برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال، بر خریدهای گسترده بیت کوین توسط نهادهای ناشناس تاکید کرده است. او می‌گوید در طول یک روز، بیش از 25,000 بیت کوین به ارزش حدود 1.6 میلیارد دلار خریداری شده است، که بالاترین میزان ثبت شده در سال 2024 می‌باشد.

این افزایش در خریدها، علاقه مداوم به بیت کوین را حتی در دوره‌های نوسان بازار نشان می‌دهد.

پس از یک کاهش 5.29 درصدی در قیمت بیت کوین در روز جمعه، بازار شاهد بهبودی نسبی در قیمت بوده است. قیمت بیت کوین که در روز جمعه به 62,975 دلار رسیده بود، در ۲۴ ساعت گذشته به حدود 64,326 دلار افزایش یافته است.

بررسی‌های انجام شده توسط CryptoQuant نیز نشان می‌دهد که جابه‌جایی‌های قابل توجهی از دارایی‌ها بین سرمایه‌گذاران بلندمدت رخ داده است. حدود 90,000 بیت کوین از کیف پول‌های با سابقه 3 تا 5 سال جابه‌جا شده‌اند، این امر ممکن است نشانه‌ای از تغییر در راهبردهای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت باشد.

با این حال، برخی از تحلیلگران معتقدند که این حرکات می‌توانند با دیدگاه‌های آتی بازار و احتمال اصلاح قیمت‌ها مرتبط می‌دانند

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!


تحلیل کاربران

نحوه معامله نصف شدن بیت کوین

mahmood39

05/فروردین/1403

هر بار که بیت کوین نصف می شود، نرخ عرضه نیز به طور موثر نصف می شود. وقتی سطح تقاضا برای یک دارایی ثابت می ماند اما عرضه کاهش می یابد، ارزش دارایی افزایش می یابد. معامله گران ممکن است به دنبال بهره برداری از این پویایی با سرمایه گذاری در بیت کوین قبل از نصف شدن پیش بینی شده در آوریل آینده باشند، به این امید که ارزش دارایی های آنها افزایش یابد.

34

آینده ۱۰۰هزاری

[email protected]

12/فروردین/1403

به زود ی باید جشن ۱۰۰ هزاری شدن بیت کویین را باید گرفت به پایان دوران پول فیات نزدیک شدیم به امید موفقیت برای تمام عزیزانی که رمز ارز دارن

7

رکورد شکنی خرید بیت کوین

marwan

09/فروردین/1403

ارز دیجیتال برتر بازار باز هم رکوردشکنی کرد و حالا با شکستن سطح قیمتی ۷۱,۰۰۰ دلاری به سمت ثبت اوج‌های تاریخی جدیدی حرکت می‌کند. قیمت بیت کوین تا زمان تنظیم این خبر در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه، با رشدی بیش از ۲.۶ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته از سطح ۷۱,۳۰۰ دلاری نیز فراتر رفته و بالاترین بهای خود در طول تاریخ رسیده است

13

ارز دیجیتال

ramin@moghadam

08/فروردین/1403

با درود فراوان و تبریک سال نو خدمت همه بزرگوارانی ک در حال خواندن این متن هستند. دوستان پیشنهاد میکنم هر کسی با هر توانی ک داره سعی کنه هرازگاهی مقداری ارز بخره و یه گوشه جمع کنه.من در این آغازین سال نو از ته دلم آرزوی تندرستی وبرکت روز افزون رو برای همه هموطنام از خداوند بزرگ خواستارم. آمییین و باشد ک همگی ب آرزوهایشان برسند.

8

پشت پرده نهنگ‌های بازار

king65mmd

07/فروردین/1403

زمان راه اندازی این DEX، شیبا هویت جدیدی کسب کرده و شاید جایگاهی بسیار فراتر از یک میم کوین داشته باشد. به طور کلی، می‌توان شیبا سواپ را یکی از عوامل مهم در روند صعودی SHIB دانست.

23

بیت کوین

ایمان‌۷۸۶

06/فروردین/1403

از این اخباری که من خوندم و جا به جایی تعداد زیاد بیت و تغیر قیمت از ۶۲ به ۶۴ نشانگر اینه که سهامداران جدید نمیخان قیمت رو به پایین بره و یه جوری میخان با قدرت این عدد نگه دارن شاید اصلاح داشته باشه اما قیمت رو به بالاس و تغییر زیادی هم تا هاوینگ نمیکنه

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.