coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2%

61,614 $

3,653,710,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.1%

2,884 $

171,018,828 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9996 $

59,276 تومان

Tether

Tether

usdt

4.7%

564.6 $

33,480,780 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.2%

142.62 $

8,457,366 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

59,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

0.5001 $

29,656 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,881 $

170,871,171 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.8%

6.86 $

406,798 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.3%

0.145 $

8,599 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

چرا قیمت بیت کوین سقوط کرد؛ تا کجا پایین خواهد رفت؟

14/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
چرا قیمت بیت کوین سقوط کرد؛ تا کجا پایین خواهد رفت؟
تحلیل بیت کوین
قیمت بیت کوین
bitcoin
1493
3 دقیقه

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که فعالیت‌های کارخانه‌ای در ایالات متحده در ماه مارس به طور غیرمنتظره‌ای رشد کرده‌اند، این افزایش باعث تقویت دلار آمریکا و تاثیر منفی بر قیمت بیت کوین شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط میهن بلاکچین، قیمت بیت کوین اخیراً به ۶۶,۰۰۰ دلار رسیده است. این اتفاق در پی افزایش شاخص قدرت دلار آمریکا به بیش از ۱۰۵، برای اولین بار از اواسط نوامبر رخ داده است. این رشد پس از آن رخ داد که داده‌های منتشر شده نشان دادند فعالیت تولیدی در ایالات متحده در ماه مارس افزایش یافته، که احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن را کاهش داده است.

اثر رشد داده‌های PMI بر قیمت بیت کوین

تقویت پایدار دلار می‌تواند منجر به انقباض مالی جهانی شود و تمایل سرمایه‌گذاران برای انجام معاملات پرریسک را کاهش دهد. به طور معمول، این شرایط منجر به کاهش قیمت دارایی‌های ریسکی مانند بازار ارزهای دیجیتال می‌شود.

شاخص مدیران خرید (PMI) که توسط مؤسسه مدیریت عرضه (ISM) منتشر شده، نشان می‌دهد که فعالیت‌های کارخانه‌ای در آمریکا در ماه مارس افزایش یافته و از سپتامبر ۲۰۲۲ این اولین باری است که چنین رشدی را شاهد هستیم.

این شاخص از ۴۷.۸ در ماه قبل به ۵۰.۳ افزایش یافته است، به این معنی که ۱۶ ماه انقباض متوالی متوقف شده و احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو کمرنگ‌تر شده است. شاخص سفارشات جدید نیز رشد کرده و به ۵۵.۸٪ رسیده است، که نسبت به ۵۲.۵٪ در ماه فوریه، ۳.۳٪ افزایش داشته است.

با این حال، بازار همچنان در انتظار اقدامات بعدی فدرال رزرو است و حدود ۲۰ سخنرانی از سوی اعضای این نهاد در هفته جاری پیش بینی شده که می‌تواند بر تصمیمات آینده در مورد نرخ بهره تاثیرگذار باشد.

چشم‌انداز قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین هم اکنون در پایین‌ترین سطح خود از ۲۵ مارس به سر می‌برد. با توجه به این روند، برخی تحلیلگران مانند Daan Crypto Trades، انتظار دارند که افت قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ دوره‌ای در تایم فریم چهار ساعته رخ دهد.

بررسی‌های اخیر نشان می‌دهند که نقدینگی در دفترچه سفارشات صرافی بایننس افزایش یافته و انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین تا هاوینگ آتی کاهش یابد. این امر می‌تواند به معنای نوسان قیمت در کوتاه مدت باشد، به ویژه با توجه به گزارش‌های شغلی آینده و رویداد هاوینگ بیت کوین که در اواخر این ماه رخ خواهد داد.

با وجود این تغییرات، برخی از کارشناسان بر این باورند که سقف‌های جدیدی برای بیت کوین پس از هاوینگ در دسترس خواهد بود، که می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!


تحلیل کاربران

بیت کوین

minister

14/فروردین/1403

هرچند بیت کوین یک ارز دیجیتال است و ماهیت کاملا متفاوت با ارزهای فیات دارد ولی در برابر هرگونه اتفاق در اقتصادسنتی واکنش نشان میدهد.کاهش یا افزایش ارزش ارز های فیات قدرتمند مانند دلار_تورم_نرخ بیکاری_تحریمهای اقتصادی _نرخ بهره و...باعث نوسان قیمت بیت کوین میشود.بعنوان نمونه اگر در این موقعیت ،گزارش افزایش تولید در ایالات متحده منتشر نشده بود ،بیت کوین دچار ریزش قبل از هاوینگ نمیشد و همچنان مانند قبل از اعلام این گزارش در روند صعودی باقی می ماند.

16

تاثیرهاوینگ بیت کوین بر روی قیمت

Redalatpour

14/فروردین/1403

در این رویداد که هر۴سال یک بار اتفاق می‌افتد قیمت برای ماینر ها حدودن نصف می‌شود،همین امر باعث اُفت خرید می‌شود بخصوص هدرها دست نگه میدارند تا قیمت بیت به ثبات برسد وبعد خرید کنند

23

سقوط و نزول بیت کوین

sh.p.m

15/فروردین/1403

در طول دهه‌ای که از اولین معاملات بیت کوین میگذرد قیمت این رمز ارز که بنوعی پادشاه ارزهای دیجیتالی محسوب میشود خیزش و ریزش های عجیب غریبی را شاهد بوده که گاهی حیرت انگیز بوده‌اند اما بنده با توجه به جمع بندی های که کرده‌ام با مراجعه به الگوهای انالیزارینتراز اول دنیا شک ندارم که بیت کوین یک ریزش بسیار بسیار بد و بزرگی را تجربه خواهد کرد که ارزش آن از حداقل میزان احتمالی نظرها هم بسیار بیشتر خواهد بود و بعد از مدت بسیار کوتاهی بیت کوین بطرز وحشتناکی صعود قیمت خواهد داشت که غیر قابل تصور و غیر قابل برگشت خواهد بود. مراقب آن نوسانات باشید

14

اصلاح قیمت بیتکویین

shabshekan

14/فروردین/1403

با سلام و آرزوی بهروزی برای کاربران عزیز،،،در ۲۴ ساعت گذشته با انتشار میزان بازدهی فصلی کارخانه جات آمریکا، قیمت بیتکویین کاهش محسوسی داشت ،البته در زمان قبل از هاوینگ،بیتکویین این کاهش قیمت قابل پیش‌بینی بود،،کارشناسان کریپتوکارنسی اعلام کردند که این کاهش قیمت موقت بوده و پس از هاوینگ،قیمت بیتکویین بالا خواهد رفت ،،،پرسود باشید

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.