coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

66,932 $

3,861,976,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,102 $

178,994,055 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

576.9 $

33,287,707 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

178.1 $

10,276,370 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

3,101 $

178,908,659 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.5144 $

29,681 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

6.35 $

366,395 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.4%

0.1516 $

8,747 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

BOME سولانا؛ پیش‌بینی انفجار قیمت!

14/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
BOME سولانا؛ پیش‌بینی انفجار قیمت!
book-of-meme
ارز bome
اخبار bome
ارز بوک اف میم
1508
3 دقیقه

میم‌کوین جدید سولانا، بوم (BOME)، در حال جلب توجه چشمگیری در جامعه ارزهای دیجیتال است. با تحلیل‌های فنی مثبت از سوی تحلیلگران شناخته شده‌ای چون تیم لامبو چارتس و الکس کلی، بسیاری بر این باورند که آینده‌ای روشن در انتظار این توکن است.

نگاهی به پیش‌بینی‌های تحلیلگران برای بوم (BOME)

تیم لامبو چارتس، با بررسی دقیق نمودارها، الگوی مثلثی را تشخیص داده که معمولاً نشان‌دهنده یک حرکت صعودی قابل‌توجه است. با تحلیل این الگو، هدف قیمتی ۰.۰۳ دلار برای بوم مورد انتظار است.

الکس کلی نیز به شکل‌گیری یک الگوی مثلث متقارن در نمودار بوم اشاره کرده، که نویدبخش ادامه روند صعودی است. با تکیه بر این تحلیل و استفاده از سطوح فیبوناچی اصلاحی، این تحلیلگر راهنمایی‌های ارزشمندی را برای شناسایی نقاط کلیدی حمایت و مقاومت ارائه داده است.

چرا جامعه کریپتو باید توجه کند؟

جامعه ارزهای دیجیتال با علاقه‌مندی به تحولات بوم نگاه می‌کند، زیرا این میم‌کوین نه تنها در حال نمایش نشانه‌هایی از یک حرکت صعودی قریب‌الوقوع است، بلکه نشان‌دهنده پتانسیل بالقوه برای تبدیل شدن به یک عنصر ارزشمند در پورتفولیو سرمایه‌گذاران است.

قیمت لحظه ای BOME را از اینجا ببینید.

توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاران

هرچند پیش‌بینی‌های مثبت تحلیلگران نویدبخش است، اما ضروری است که سرمایه‌گذاران قبل از انجام هرگونه معامله‌ای، به طور کامل تحقیق کرده و از ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها آگاه باشند. بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است و به ویژه در مورد میم کوین‌ها، ریسک بالایی دارد.

در نهایت، بوم (BOME) با زیربنای فنی قوی و جذابیت فزاینده در جامعه کریپتو، می‌تواند یکی از میم کوین‌هایی باشد که شاهد رشد قابل‌توجهی در آینده‌ای نه چندان دور خواهد بود. با این حال، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و با احتیاط کلید موفقیت است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟

توکن Book of Meme (BOME) چیست؟


تحلیل کاربران

سولانا

hasanasgari800

14/فروردین/1403

با عرض سلام و درود بر شما آینده تمام ارزهای دیجیتالی بسیار عالی و مهم و استراتژیک هستش و مطمعن باشید که آینده از آن ارزهای دیجیتال هستش شک نکنید

24

شت کوین

solana

14/فروردین/1403

درود به همه میم کوین اسمش روشه پیشنهاد میکنم اصلا رو این ارزها سرمایه گزاری نکنید

22

ارز انفجاری

mamali64

14/فروردین/1403

به نظرم این ارز دقیقاً مثل شیبا چندین هزار برابر رشد میکنه و نگاه خیلی از افراد به این بازار که منفی صحبت میکنند عوض میشه و یه شیبای دیگه به بازار ارز دیجیتال ورود می‌کنه البته این نظر شخصی بنده هست

20

میم کوین بوم سولانا

marwan

14/فروردین/1403

ارز دیجیتال BOME با نام کامل BOOK OF MEME، یک ارز دیجیتال یا رمز ارز مبتنی بر بلاک چین سولانا (Solana) است که در اواخر سال 1400 راه‌اندازی شد. توکن Book of Meme (BOME) که توسط Darkfarms، خالق میم کوین محبوب پپه، ساخته شده است،

24

شت کوینها

minister

14/فروردین/1403

افزایش و کاهش قیمت شت کوین ها را اغلب نمیتوان از روی داده ها و نمودار پیش بینی کرد.شت کوینها اغلب تحت تاثیر فعالیت نهنگها،شایعات,تبلیغات،تمجید یا تحقیر افراد مطرح و... افزایش و کاهش قیمت پیدا میکنند

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.