coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

63,883 $

3,979,910,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,115 $

194,083,190 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.3%

1 $

62,487 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

591 $

36,821,792 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.9%

153.9 $

9,587,970 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

0.533 $

33,206 تومان

XRP

XRP

xrp

1%

3,113 $

193,929,309 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.1596 $

9,943 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.5%

5.97 $

371,931 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

15/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!
ایردراپ
ایردراپ اتنا
اخبار ایردراپ
ایردراپ ethena
1851
2 دقیقه

پروتکل اتنا لبز، با عرضه ارز دیجیتال پیشرو «USDe» که تا کنون درآمدزایی‌ای به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار را به نمایش گذاشته است، اکنون وارد فاز جدیدی از توسعه خود می‌شود با آغاز ایردراپ توکن حکمرانی «ENA». این اقدام، فرصتی نو برای دارندگان «USDe» فراهم می‌آورد تا سهمی از ۷۵۰ میلیون توکن «ENA»، معادل ۵٪ از کل عرضه را به دست آورند، که به زودی در صرافی‌های معتبر جهانی لیست خواهد شد.

«ENA» در پی این ایردراپ، رشدی بیش از ۸٪ را تجربه کرده و با قیمت تقریبی ۶۴ سنت به ازای هر واحد معامله شده است، که ارزش بازاری نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار را نشان می‌دهد.

با این حرکت، اتنا لبز به دنبال تحکیم جایگاه خود در عرصه مالی غیرمتمرکز (DeFi) است، با ارائه راهکارهای نوآورانه برای درآمدزایی و حفظ ارزش پول. توکن «USDe»، به عنوان یک نوع «دلار مصنوعی»، با هدف حفظ ارزش تقریبی یک دلار طراحی شده است. این مهم از طریق جفت‌سازی توکن‌های استیک شده اتریوم (ETH) با موقعیت‌های آتی کوتاه بر روی ETH در بازارهای مشتقات، به دست می‌آید.

همچنین، اتنا لبز اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای مرحله بعدی ایردراپ با انگیزه‌های جدید در دست اجرا دارد، که جزئیات بیشتر آن‌ها به زودی اعلام خواهد شد. این توکن‌های جدید قدرت تأثیرگذاری قابل توجهی بر روی اکوسیستم DeFi و سیاست‌های حکمرانی اتنا لبز خواهند داشت.

با توجه به این تحولات، اتنا لبز نه تنها در مسیر ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران خود قرار دارد، بلکه روندی نوین را در نحوه تعامل با اکوسیستم مالی غیرمتمرکز معرفی می‌کند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ رایگان بیت کوین در بیت پین!

ایردراپ رایگان بیت کوین در بیت پین!

توکن پروژه celestia امروز لانچ می‌شود!

توکن پروژه celestia امروز لانچ می‌شود!

کلیم ایردراپ Sei فعال شد!

کلیم ایردراپ Sei فعال شد!


تحلیل کاربران

ارز Ethena

minister

15/فروردین/1403

متاسفانه صرافی های ایرانی هیچوقت ارزهایی را که آینده دار هستند را لیست نمی‌کنند و زمانی آنرا لیست میکنند که رشد قیمتی خود را انجام داده. ارز «ادنا » که تحولی در حوزه دیفای ایجاد کرده ،نمونه ای از این ارزهابی آینده دار است.قطعا بزودی این ارز به دارندگان خود سودهای عالی خواهد داد.آرتور هیلز مدیر عامل سابق صرافی بیت مکس در توئیتر اعلام کرده که ارز «ادنا »بزودی به 10 دلار می‌رسد در حالیکه قیمت فعلی آن زیر یک دلار است.هنورز سرمایه داران کره ای که سرمایه گذاری زیادی روی ارزهای مستعد رشد انجام می دهند وارد پروژه ادنا نشده اند ولی این ارز توسط شرکتهای کره ای حوزه کریپتو در حال بررسی است و بزودی کره ایها نسبت به خرید این ارز اقدام خواهند کرد.ادنا با قیمت زیر یک دلار دارای حجم معاملات 1٫5میلیارد دلار است! بزودی اخبار زیادی راجع به 2 ارز در حوزه کریپتو شنیده خواهد شد،2 ارزی که دارندگان خودرا نیز ثروتمند خواهد کرد اما متاسفانه هیچ صرافی ایرانی هنوز قصد لیست کردن آنها را ندارد.یکی ارز Ethena و دیگری ارز W

12

بیت کویین

[email protected]

16/فروردین/1403

بیت کویین به ۱۰۰هزارتا می رسه لطفا اگر توان خرید دارید خرید بزنید برای آینده بچهامون خودمون که نابود شدیم

14

ایردراپ آتنا

marwan

16/فروردین/1403

اتنا لبز (Ethena Labs) روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۷۵۰ میلیون توکن حاکمیتی خود به نام ENA را در ۲ آوریل (۱۴ فروردین) ایردراپ می‌کند

25

خوب یا بد

hoseinjafari

16/فروردین/1403

بنظبنبه نظز میرسه این یه نوع بازی برای فروش باشه و دوباره پایین بیاد خیای زودتر از اون زمانی که پیشبینی شده

22

آتنا لبرز

dayan20

16/فروردین/1403

فرصتی که برای دارندگان این ارز دیجیتال پیش آمده است درآمد آنها افزایش یابد همچنین جایگاه محکمی درعرصه مالی غیر متمرکز ایجاد شود که به‌عنوان دلار مصنوعی ارزش آن حفظ شود.

25

ایر دراپ

09192110430

16/فروردین/1403

پاداش ایر دراپ به قسمتی از پاداش یا درصدی از ارزش دارایی یگ توکن که هنوز لیست نشده یا دارندگان توکن مورد نظر در صرافیها مقداری ارز واگذار می‌گردد که ایردراپگویند

15

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.