coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

58,342 $

3,634,706,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

2,955 $

184,120,797 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

556 $

34,639,423 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

10%

135.37 $

8,433,551 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.6%

0.5136 $

31,997 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

2,956 $

184,183,097 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.1%

0.1294 $

8,062 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.9%

4.8 $

299,040 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

فرصت طلایی در دنیای کریپتو: از دست دادن نات‌کوین را با پروژه جدید جبران کنید!

24/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
فرصت طلایی در دنیای کریپتو: از دست دادن نات‌کوین را با پروژه جدید جبران کنید!
ارز tapswap
ماین تپ سواپ
تپ سواپ
1142
2 دقیقه

در دنیای پرتحرک رمزارزها، همیشه فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد و افزایش دانش مالی فراهم می‌شود. اگر شما هم جزو کسانی بوده‌اید که در پروژه نات‌کوین فعالیت داشته‌اند یا از آن دسته افرادی هستید که به هر دلیلی از شرکت در این پروژه بازمانده‌اند، اکنون فرصتی دوباره در افق ظاهر شده است.

پروژه TapSwap، بر پایه‌ی بستر تکنولوژی Solana، یک فرصت بی‌نظیر برای ماینینگ آسان و سریع توکن است. با تمرکز بر رفع باگ‌ها و مشکلات موجود در پروژه‌های مشابه گذشته، TapSwap تجربه‌ای بی‌نقص و روان را حتی برای دارندگان گوشی‌های قدیمی‌تر فراهم می‌کند. بدون نگرانی از کرش کردن یا مشکلات فنی، همین حالا می‌توانید فرایند ماینینگ را آغاز کنید.

چگونه شروع کنیم؟

کافیست تنها چند دقیقه از وقت خود را روزانه اختصاص دهید. با استفاده از فیلترشکن به ربات تلگرامی TapSwap به آدرس TapSwap Bot مراجعه کنید و ماینینگ را شروع کنید. به عنوان هدیه‌ی اولیه، 2.5 هزار کوین به تمامی کاربران جدید اعطا می‌شود.

این فرصت استثنایی را از دست ندهید. تنها با چند کلیک ساده، وارد عرصه‌ی ماینینگ شوید و بخشی از این پروژه‌ی هیجان‌انگیز باشید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع


تحلیل کاربران

فرصت طلایی کریپتو

king65mmd

24/فروردین/1403

بسیاری از افراد وقتی برای اولین بار وارد بازار کریپتو می‌شوند، تصور می‌کنند که پاسخ همه سو۶إالات را در چنته دارند، اشتباه نمی‌کنند و راز موفقیت در بازار کریپتو را می‌دانند

31

تپ سواپ

ShaAli

01/اردیبهشت/1403

تپ سواپ سولانا یکی از ماینیک عالی بعد از نات کوین هست اما بنظر من از نات کوین کرده بهتره شاید هم قیمتش بالاتر از نات کوین بالاخره باشد چون حمایت شرکت سولانا را دارد بسیار عالی هست هرکس تپ سواپ نداره به این لینک بیاید ممنون از همه شما .. https://t.me/tapswap_bot?start=r_6680936481

4

ایردراپهای معتبر

haned32

26/فروردین/1403

بنظر پروژه ای قویتر از نات کوین باشد چون نات کوین عرضه نامحدود داشت در حالیکه تپ سواپ یک میلیارد توکن عرضه کل خواهد داشت و از،این مقدار نیز تنها ۱۵۰ میلیون توکن بین کاربران ربات توزیع خواهد شد و مابقی سوزانده خواهد شد این مقدار نیز به تناسب توکن های جمع آوری شده توسط،هر کاربر به کل توکنهای ماین شده تقسیم خواهد شد. همچنین ارز سولانا بسیار گرانتر از،ارز تون می باشد ( حدود سی برابر ارزش بیشتر دارد) که باعث میشود سود بیشتری دریافت کنید. پرسود و بابرکت باشید.

7

پروژه TapSwapدر تلگرام

shabshekan

24/فروردین/1403

سلام و وقت بخیر خدمت کاربران عزیز،،،پس از پروژه نات کویین در پلتفرم تلگرام ،که مایینینگ آن به پایان رسید ،پروژه جدیدی در تلگرام آغاز شده است ،این پروژه هم به شکل کلیک کردن است،با vpn وارد برنامه تلگرام شده و ربات این پروژه را فعال کرده و شروع کنید،،،پر سود و سلامت باشید،،با تشکر

31

پروژه جدید و قوی

sere

27/فروردین/1403

پروژه tapswap زیرشاخه بلاکچین سولانا هستش به مراتب خیلی قوی تر و بهتر از ناتکوین هستش حتما حتما براش وقت بزارید هرروز حوصله به خرج بدین ماین کنید چون جدا احتمال اینکه اینده خیلی بهتری از ناتکوین داشته باشه وجود داره

5

شکار فرصت ها

behzad11

25/فروردین/1403

در دنیا ارزهای دیجیتال فرصت ها یکباره داده نمیشود همیشه باید فعال بود و همه شرایط و هم پروژه ها رو تست کرد شاید خیلی هاشون هیچ باشد و به هیچی نرسید ولی ولی پیدا کردن چیز های بارزش مثل پیدا کردن طلا زیر خاکه میمونه باید از هر فرصت استفاده کرد. روزانه چند دقیقه وقت گذاشتن برای کسی که تایم دارد چیزی نیست ساده رد نشید از کنارش.

15

سرگرمی دوست داشتنی

mehrdaadaadineh

24/فروردین/1403

درود اگر به کریپتوکارنسی علاقمند هستید با همه ی جوانب آشنا شوید و امتحان کنید. جهان بزرگی ست و در آینده بزرگ تر و هیجان انگیز تر خواهد شد.

25

نات کوین

[email protected]

25/فروردین/1403

خوب خیلی خیلی خیلی اما یه چیزش بده که خسته میشی باید بزنی رو دکمه و گوشی موبایل ما هم خراب میشه خیلی ممنون از کسانی که لایک می کنند

6

nargesi1180

maedehnargesi

25/فروردین/1403

سلام وقت کاربران عزیز بخیر من تازه وارد این برنامه شدم چرا اکثر رمز ارزها دارن ریزش می‌کنند دارم ضرر میدم بااینکه چندروزه اومدم به شدت به این برنامه وابسته شدم بنظرم این ۱۰۰۰ تتری که برای آزمودن میده عالیه کاش میشد بعداز یکهفته برداشتش کنیم

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.