coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

67,114 $

3,859,055,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,123 $

179,573,650 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

580.1 $

33,355,750 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.3%

174.13 $

10,012,475 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

3,120 $

179,387,925 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5223 $

30,032 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

0.1555 $

8,941 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.7%

6.4 $

368,000 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

راه اندازی گیم موبایلی جدید: بازی تلگرامی مشابه نات کوین

17/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
راه اندازی گیم موبایلی جدید: بازی تلگرامی مشابه نات کوین
ایردراپ تلگرامی
onechain
ایردراپ onechain
1220
2 دقیقه

با رونمایی از یک گیم موبایلی جدید در تلگرام، دنیای بازی‌های آنلاین دوباره به رقابت پرشوری وارد شده است. این بازی، با الهام از موفقیت نات کوین، به بازیکنان امکان می‌دهد به صورت روزانه در یک محیط تعاملی و سرگرم‌کننده، به چالش‌های مختلفی روبرو شوند و امتیازات خود را افزایش دهند.

توضیح بازی: این بازی، بدون نیاز به اتصال والت یا صرافی، به بازیکنان اجازه می‌دهد در طول روز به چندین چالش مختلف در محیط تلگرامی مشترک شرکت کنند. با تپ کردن روی صفحه، بازیکنان انرژی خود را مصرف کرده و امتیازات خود را افزایش می‌دهند. با انجام چالش‌ها و کسب امتیازات، بازیکنان می‌توانند در رده‌بندی جایگاه بگیرند و به جوایز ویژه دست یابند.

این گیم تلگرامی Chain Game, مثل این که خبرهایی هست که اکانت صرافی OKX عکس لوگویش را گذاشته و به صورت رمزی پرسیده حدس بزنید چی هست و اکانت رسمی TON هم کامنتی برایشان گذاشته است.

پیوند دعوت: با استفاده از لینک دعوت زیر، ورود به بازی به بازیکنان ۲۰۰ پوینت اولیه را هدیه می‌دهد، بنابراین بهتر است برای بهره‌مندی از این امتیازات، به سرعت وارد بازی شوید: [لینک دعوت]

مهلت فعالیت: این بازی، با مهلت محدود، به بازیکنان فرصتی فوق‌العاده برای شرکت در چالش‌ها و کسب امتیازات می‌دهد. بنابراین، بهتر است با شتاب وارد بازی شوید و از این فرصت بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

زمانبندی ایردراپ: طبق تایم لاین اعلام‌شده، فاز اول ایردراپ این بازی در تاریخ ۲۵ این ماه به شروع خواهد پرداخت. این فرصتی استثنایی برای کسب امتیازات و جوایز ویژه خواهد بود که بازیکنان نباید آن را از دست بدهند.

نتیجه‌گیری: با راه‌اندازی این گیم موبایلی در تلگرام، یک فرصت جدید برای تفریح و چالش برای بازیکنان ایجاد شده است. این بازی، با ساختار ساده و جذاب خود، به بازیکنان امکان می‌دهد به صورت روزانه در محیطی دوستانه و رقابتی، از لذت بازی کردن لذت ببرند و جوایز ارزشمندی کسب کنند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

فرصت محدود برای شرکت در ایردراپ MY $ از طریق MyTonWallet, تنها یک روز باقی است!

فرصت محدود برای شرکت در ایردراپ MY $ از طریق MyTonWallet, تنها یک روز باقی است!

بازی Catizen: نوآوری در بازی‌های بلاکچین با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

بازی Catizen: نوآوری در بازی‌های بلاکچین با بهره‌گیری از هوش مصنوعی


تحلیل کاربران

fereshtt

fresh78

17/اردیبهشت/1403

بادرود خدمت همراهان گرامی..‌بابازی جدید تلگرامی چالشی جدید برای بازیکنان ایجاد شده ومیتوانند بارقابت دوستانه باهمدیگر به بازی بپردازدند‌..باسپاس

23

نامعلوم

sadaf137

17/اردیبهشت/1403

الان هنوز خود نات کوین لیست نشده ! این همه وقتت رو بزاری اخرش به چیزی هم نمیرسی ، این همه بازی بلاکچین ران میکنن به کجا میرسه ؟

17

نات کوین

king65mmd

17/اردیبهشت/1403

تیم نات کوین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مجموعه‌ای از بازی‌های اختصاصی خود است که با توکن نات کوین ادغام خواهند شد. این اخبار باعث ایجاد هیجان در جامعه ارزهای دیجیتال شده است

25

نات کویین

Davoodtorabi

19/اردیبهشت/1403

با ورود نات کویین به عرصه بازی های تلگرامی و کسب درامد از آن ربات های مشابه زیادی روی کار اومدن که اول توجه زیادی به آنها نمیشد اماخبرهای خوبی درباره نات کویین به گوش میرسه و در حال حاضر باکد رفلار قابل خریده ولی نه برای عموم تو سواپ هم همینطور بنظرم هم سرگرم کننده است هم جالب و آینده دار

11

گیم موبایل در تلگرام

marwan

17/اردیبهشت/1403

مدیر عامل تلگرام، آقای دوروف با شناسایی پتانسیل‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد یک بلاکچین راه‌اندازی کرد. این بلاکچین “Toncoin” نام دارد و توسعه دهندگان می‌توانند بازی‌های بلاکچینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را بر بستر این بلاکچین راه‌اندازی کنند.

21

بازی

HOSS7689

19/اردیبهشت/1403

به نظرم بازی که میتوان ازان درآمد داشته باشیم بهترینه پس حتما باید ازین استفاده کرد و نهایت استفاده رو بگیریم

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.