coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

66,334 $

3,827,471,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,071 $

177,209,971 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

57,694 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

573.6 $

33,097,297 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.5%

169.98 $

9,807,846 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.4%

3,070 $

177,120,536 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.1%

0.5095 $

29,398 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

6.27 $

361,779 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.6%

0.149 $

8,597 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

افزایش چشمگیر ارزش توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پس از اظهارنظرهای جنجالی وارن بافت!

19/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
افزایش چشمگیر ارزش توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پس از اظهارنظرهای جنجالی وارن بافت!
توکن های هوش مصنوعی
ارز های ai
885
2 دقیقه

اخیراً، مدیرعامل برکشایر هاتاوی، وارن بافت، در مورد خطرات بالقوه هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده و این فناوری را با سلاح‌های هسته‌ای مقایسه نموده است. این اظهارنظرها، همراه با استفاده شرکت از هوش مصنوعی برای بهبود بخش‌هایی از کسب‌وکار، باعث افزایش توجه به توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شده است.

براساس داده‌های شرکت تحلیلی Santiment، توکن ورلدکوین از ابتدای ماه می تاکنون شاهد رشد ۴۳ درصدی ارزش بازار خود بوده است. این افزایش قابل توجه پس از رسیدن به کف قیمت در اواخر آوریل و همزمان با جلب توجه به عنوان یکی از ترندترین توکن‌های صنعت کریپتو، رخ داده است.

اگرچه نگرانی‌های وارن بافت در مورد هوش مصنوعی اثری بر روند صعودی توکن‌های مبتنی بر این فناوری نداشته است، اما افزایش علاقه به ورلدکوین و استفاده از آن می‌تواند قیمت این توکن را حتی بیشتر بالا ببرد.

در این میان، مشارکت شرکت‌های بزرگ فناوری و مالی، از جمله اوپن‌ای‌آی (OpenAI) و پی‌پال (PayPal) نیز می‌تواند به افزایش قیمت این رمزارز کمک کند. همچنین، روند صعودی توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله رندر (RNDR)، سینگولاریتی‌نت (AGIX)، بیت‌تنسور (TAO) و فچ‌ای‌آی (FET) نیز در روزهای اخیر قابل توجه بوده است.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را از اینجا ببینید.

در کل، به نظر می‌رسد که توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عملکرد بهتری نسبت به میانگین بازار کریپتو داشته‌اند و این افزایش قیمت، به ویژه با توجه به نقش روزافزون هوش مصنوعی در صنعت، موضوع جذابی برای بررسی و بحث است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع


تحلیل کاربران

fereshtt

fresh78

19/اردیبهشت/1403

بادرود خدمت همراهان گرامی...درکل این توکن ها عملکرد بهتری نسبت به توکن های دیگر داشته اند ودر بازار کریپتو رشد قابل توجهی داشته اند واین موضوع که باعث رشد شده این روزها مورد بحث وگفت گو قرار گرفته ...

24

توکن های مبتنی برهوش مصنوعی

Ramin4960

19/اردیبهشت/1403

معرفی 7 تا از بهترین توکن های هوش مصنوعی AI خبرساز ترین دسته از تکنولوژی روز دنیا که اخیرا بسیار حاشیه ساز شده است مربوط به هوش مصنوعی و وضعیت بهترین توکن های هوش مصنوعی AI نظیر Chatgpt و OpenAI میباشد. مهم ترین دلیل محبوبیت بهترین توکن های هوش مصنوعی یا به عبارت کلی حوزه AI را میتوان کمک به انسان در زمینه حل مسائل و مشکلات پیچیده به روش هایی کاملا به روز دانست.

27

توکن های هوش مصنوعی

minister

23/اردیبهشت/1403

توکن های هوش مصنوعی بعلت پیشرفت و جذابیت شدید هوش مصنوعی در یکی،دوسال اخیر،مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند و شرکتهای بزرگی به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای هوش مصنوعی هستند.ارزهای هوش مصنوعی و ارزهای POWبه احتمال قریب به یقین دو حوزه ای هستند که ارزهای آن آینده ای بسیار بهتر نسبت به سایر ارزها نظیر ارزهای لایه اول و دوم _ان اف تی ها_توکنهای اثبات سهام و ...خواهند داشت

2

افزایش قیمت توکن های مبتنی بر هوش مصنوعی

Davoodtorabi

19/اردیبهشت/1403

اخیرا مدیرعامل برکشایرهاتاوی وارن بافت در خصوص خطراتی که هوش مصنوعی می‌تونه داشته باشه ابراز نگرانی کرد و حتی این فناوری را با سلاح هسته‌ای مقایسه کرد... اظهارنظر ایشان و دیگران هم اه بااستفاده از هوش مصنوعی برای بهود کسبو کار باعث افزایش توجه به توکن های مبتنی بر هوش مصنوعی شده است

21

هوش مصنوعی

Mr.kord

24/اردیبهشت/1403

توکن های هوش مصنوعی توکن های هست که تو این روزها دربازار از بقیه عملکرد بهتری دارند وریسک کردن رو این ارزها درصد ضرر کمتری داره از ارزهایی هست که من میتونم روشون معامله انجام بدم وخیالم کمی نصبت به بقیه ارزها برای ضرر کردن راحت تره

1

وارن بافت

marwan

19/اردیبهشت/1403

وارن ادوارد بافت (به انگلیسی: Warren Edward Buffett) (زادهٔ ۳۰ اوت ۱۹۳۰) سرمایه‌گذار، اقتصاددان، مدیر اجرایی و نیکوکار آمریکایی است،[۳]او مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشر هاتاوی است.[۴] و مالکیت شرکت‌های گایکو، دیری کوئین و مارس اینکورپوریتد را در اختیار دارد، همچنین دارای سهام در شرکت‌های اپل، جنرال الکتریک، کرفت هاینز، گلدمن ساکس، ولز فارگو، شرکت کوکاکولا، پپسی، آمریکن اکسپرس، بنک آو آمریکا و آی‌بی‌ام می‌باشد.[۵]

31

افزايش توكن هاى مبتنى بر هوش مصنوعى

farah.deris

19/اردیبهشت/1403

در كل بنظر مدرسه كه توكن هاى مبتنى بر هوش مصنوعى عملكرد بهترى نسبت به میانگین بازار کریپتو داشته اند

18

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.