coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

67,546 $

4,380,358,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.5%

2,643 $

171,404,387 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9992 $

64,798 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

598.8 $

38,831,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

168.42 $

10,922,037 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

64,831 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

0.5442 $

35,291 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

2,642 $

171,355,749 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.1457 $

9,449 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

0.1587 $

10,292 تومان

TRON

TRON

trx

نبرد سخت گاوها و خرس‌ها در بازار بیت کوین؛ بررسی 4 ارز مستعد رشد!

18/تیر/1403
افزودن به نشان شده ها
نبرد سخت گاوها و خرس‌ها در بازار بیت کوین؛ بررسی 4 ارز مستعد رشد!
تحلیل بیت کوین
تحلیل سولانا
تحلیل پولکادات
تحلیل کاسپا
710
5 دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته، نبردی سخت بین گاوها و خرس‌های بیت کوین در جریان بوده است. خریداران سعی کردند قیمت را در محدوده جانبی ۵۶۵۵۲ تا ۷۳۷۷۷ دلار نگه دارند، در حالی که خرس‌ها تلاش داشتند آن را کاهش دهند. در جریان این نبرد، فروشندگان موفق شدند قیمت بیت کوین را تا ۵۴۴۲۴ دلار کاهش دهند، اما رسیدن قیمت به این سطح باعث جذب دوباره گاوها و بهبود قیمت این ارز دیجیتال تا ۵۵۷۵۴ دلار شد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

قیمت بیت کوین (BTC) در ۵ جولای به زیر سطح حمایت ۵۶۵۵۲ دلار سقوط کرد و به ۵۴۴۲۴ دلار رسید. با این حال، با حضور دوباره گاوها در بازار، قیمت این رمزارز تا ۵۵۷۵۴ دلار بهبود پیدا کرد. در صورتی که خرس‌ها بار دیگر کنترل بازار را در دست بگیرند، احتمال کاهش قیمت تا ۵۳۴۸۵ دلار و سپس، تا حمایت ۵۰ هزار دلار وجود دارد. وضعیت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۱۲۳۱ دلار) نشان‌دهنده برتری نسبی خرس‌ها است، اما واگرایی مثبت شاخص قدرت نسبی (RSI) از کاهش قدرت آن‌ها حکایت دارد. خریداران باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز برسانند تا روند جانبی بیت کوین بین ۵۶۵۵۲ دلار و ۷۳۷۷۷ دلار، برای مدت طولانی‌تری ادامه یابد.

تحلیل تکنیکال سولانا

قیمت سولانا (SOL) در حال تشکیل یک الگوی مثلث نزولی است که با شکست و رسیدن به زیر ۱۱۶ دلار تکمیل خواهد شد. تشکیل واگرایی مثبت توسط اندیکاتور RSI یک مزیت جزئی برای گاوها است که از کاهش احتمالی فشار فروش حکایت دارد. اگر گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۱ دلار) برسانند، جفت ارز SOL/USDT می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۵۳ دلار) و سپس، تا خط روند نزولی صعود کند. در مقابل، اگر قیمت پس از برخورد با مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد و به زیر ۱۱۶ دلار برسد، الگوی نزولی کامل و سطح حمایت ۸۰ دلار آزمایش خواهد شد.

تحلیل تکنیکال پولکادات

قیمت پولکادات (DOT) در تاریخ ۵ جولای به ۴.۹۱ دلار سقوط کرد، اما شدوی بلند کندل آن نشان می‌دهد که خریداران با قدرت در سطوح پایین از آن حمایت می‌کنند. گاوها در تاریخ ۶ جولای به خرید خود ادامه دادند و قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۰۸ دلار) رساندند. چنانچه خریداران بر مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶.۵۴ دلار) غلبه کنند، جفت ارز DOT/USDT ممکن است تا ۷.۲۹ دلار و پس از آن، تا ۷.۷۷ دلار صعود کند. در مقابل، اگر پولکادات در شکستن مقاومت یاد شده ناموفق باشد، خرس‌ها قیمت را به حمایت ۵.۳۸ دلار و سپس، به ۴.۹۱ دلار خواهند رساند.

تحلیل تکنیکال نیر پروتکل

نیر پروتکل (NEAR) طی چند روز گذشته بین ۴.۲۸ تا ۸.۵۸ دلار معامله شده است. خرس‌ها در ۵ جولای قیمت را به زیر سطح حمایت این منطقه رساندند، اما نتوانستند سطوح پایین‌تر را حفظ کنند. اگرچه روند نزولی خطوط میانگین‌ متحرک، قدرت نسبی خرس‌ها را نشان می‌دهد، واگرایی مثبت در اندیکاتور RSI از احتمال کاهش فشار فروش حکایت دارد. در صورتی که خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۱۷ دلار) برسانند، جفت ارز NEAR/USDT تا ۵.۶۳ دلار و سپس، تا ۶.۱۱ دلار افزایش خواهد یافت. از طرف دیگر، در صورت نزول به زیر ۴ دلار، قیمت تا ۳.۵۰ و سپس، تا ۳ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال کاسپا

کندل قیمت کاسپا (KAS) در تاریخ ۲۹ ژوئن بالاتر از مقاومت ۰.۱۹ دلار بسته شد، اما شکست این سطح مقاومت پایدار نبود و خرس‌ها دوباره قیمت را کاهش دادند. قیمت در ۳۰ ژوئن نزول کرد، اما در ۵ جولای با رسیدن به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۵ دلار) حمایت شد. خریداران اکنون در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۷ دلار) نگه دارند. موفقیت آن‌ها در این امر نشان‌دهنده پایان اصلاح قیمت خواهد بود و می‌تواند منجر به صعود قیمت تا ۰.۱۹ دلار شود. از طرفی، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت باطل شده و سطوح حمایتی ۰.۱۳ دلار و ۰.۱۰ دلار دوباره آزمایش خواهند شد.

نتیجه‌گیری

نبرد بین گاوها و خرس‌ها در بازار بیت کوین همچنان ادامه دارد و تاثیر آن بر قیمت سایر آلت‌کوین‌ها نیز مشهود است. تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که برای بیت کوین و آلت‌کوین‌های مهم، سطوح مقاومتی و حمایتی کلیدی در کوتاه‌مدت بسیار مهم هستند و تعیین‌کننده مسیر آتی قیمت‌ها خواهند بود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

پیتر برانت: الگوی «سه موش کور» در بیت‌کوین ممکن است به کاهش قیمت منجر شود!

پیتر برانت: الگوی «سه موش کور» در بیت‌کوین ممکن است به کاهش قیمت منجر شود!

آیا سپتامبر سرنوشت بیت‌کوین را تغییر خواهد داد؟ بررسی سناریوهای محتمل

آیا سپتامبر سرنوشت بیت‌کوین را تغییر خواهد داد؟ بررسی سناریوهای محتمل

آیا پیروزی ترامپ قیمت بیت‌کوین را به ۱۰۰ هزار دلار می‌رساند؟

آیا پیروزی ترامپ قیمت بیت‌کوین را به ۱۰۰ هزار دلار می‌رساند؟

سه‌چهارم از بیت‌کوین‌های در گردش طی شش ماه گذشته جابه‌جا نشده‌اند!

سه‌چهارم از بیت‌کوین‌های در گردش طی شش ماه گذشته جابه‌جا نشده‌اند!

آیا دولت آمریکا در آستانه فروش بزرگ بیت‌کوین است؟ پشت پرده انتقال میلیاردی به کوین‌بیس!

آیا دولت آمریکا در آستانه فروش بزرگ بیت‌کوین است؟ پشت پرده انتقال میلیاردی به کوین‌بیس!


تحلیل کاربران

بیت کویین

masood1368jo

30/تیر/1403

تحلیل تکنیکال بیت کوین زمانی معتبر خواهد بود که بازار اثرات اخبار و عوامل فاندامنتال موجود را دریافت کرده باشد و نشان دهد که سطح فعلی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، طبق فاکتورهای موجود تعیین شده است. معامله‌گران ارزهای دیجیتال عموماً با استفاده از تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار، سناریوهای مختلفی را برای بیت کوین تعریف می‌کنند و معتقدند که تاریخ در نمودار قیمت ارزهای دیجیتال تکرار می‌شود. تحلیل بیت کوین به سرمایه‌گذاران کمک کرده تا الگوها و روندهای بازار را شناخته و آینده قیمت را پیش‌بینی کنند و طبق آن، موقعیت معاملاتی و سرمایه‌گذاری مناسبی را پیدا کنند.

2

ارز

[email protected]

05/مهر/1403

یز‌اشنایی‌به‌این‌رم‌ارز‌ندارند‌وبا‌اموزش‌‌به‌موقع‌میتوانند‌بیشتر‌اشنا‌کنندبا‌سلام‌دوستان‌عزیز‌وگرامی‌درباره‌این‌رم‌ارز‌بسیار‌خوبی‌است‌ولی‌چون‌مردم

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.