coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,157 $

3,909,418,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.4%

3,175 $

196,546,118 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

61,900 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

592.9 $

36,699,272 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.2%

135.12 $

8,363,928 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,962 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.4%

3,173 $

196,396,320 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.5157 $

31,922 تومان

XRP

XRP

xrp

5.4%

0.1422 $

8,802 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.7%

5.27 $

326,213 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بهترین کیف پول‌های لایتنینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۱-قسمت سوم

24/مهر/1400
افزودن به نشان شده ها
بهترین کیف پول‌های لایتنینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۱-قسمت سوم
آموزش
لایتنینگ
Bitcoin
BTC
3931
6 دقیقه

قسمت اول

قسمت دوم

فینیکس (**Phoenix)

کیف پول فینیکس، دومین محصول شرکت اِیسینک (ACINQ)، از سال ۲۰۱۹ کار خود را با نسخه اندروید آغاز کرد و اخیراً نسخه iOS را هم ارائه داده است.

پیش از فینیکس، این شرکت کیف پول اندرویدی و غیرامانی ایکلِر (Eclair) را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد که اولین کیف پول‌ شبکه لایتنینگ به شمار می‌رود و هنوز طرفداران خاص خود را دارد. گفتنی است کیف پول ایکلر فعلاً فقط برای نسخه اندروید قابل‌دسترس است.

نقاط قوت

تیم توسعه‌دهنده کیف پول فینیکس روی سادگی کیف پول تمرکز دارد و نتیجه، کیف پولی با رابط کاربری ساده و کلاسیکی است که کاربر را با ویژگی‌های اضافی گیج نمی‌کند. علاوه بر این، کاربر به‌هنگام نصب نیز به‌خوبی راهنمایی می‌شود.

رابط کاربری کلاسیک کیف پول فینیکس

فینیکس کیف پولی متن‌باز و غیرامانی است و کلیدهای خصوصی شما را در قالب یک عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین، فینیکس از سرویس Tor پشتیبانی می‌کند که می‌تواند حریم خصوصی شما را به‌هنگام کار با کیف پول ارتقا دهد.

نقاط ضعف

اگرچه کیف پول فینیکس به کاربر اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم بیت کوین را به بلاک چین اصلی بفرستد، اما به‌طور ویژه برای استفاده از شبکه لایتنینگ طراحی شده است و کاربر نمی‌تواند برای ذخیره و معاملات روزانه در شبکه از آن استفاده کند.

همچنین، باید توجه داشته باشید که نسخه iOS این کیف پول تا ژوئیه ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) عرضه نشده بود و به همین دلیل احتمال وجود باگ‌ و اختلال عملکرد در آن کم نیست.

دانلود Phoenix

بلو والت (Blue Wallet)

بلو والت در سال ۲۰۱۷ کار خود را در قالب یک کیف پول مختص بیت کوین آغاز کرد و در سال ۲۰۱۹، خدمات شبکه لایتنینگ را هم به قابلیت‌های اپلیکیشن افزود.

در حال حاضر، کیف پول بلو والت سه سرویس مجزا ارائه می‌دهد: کیف پول معمولی بیت کوین (Bitcoin wallet)، کیف پولی چندامضایی و ایمن‌تر برای نگهداری مبالغ زیاد بیت کوین (Bitcoin Vault) و کیف پول لایتنینگ (Lightnineg wallet).

دو کیف پول اول غیرامانی هستند و به کاربر عبارت بازیابی ارائه می‌دهند. اما، بخش لایتنینگ امانی است.

بلووالت: سه کیف پول در یک اپلیکیشن

گفتنی است در بخش لایتنینگ نیز با ذخیره یک لینک یا کُد QR می‌توانید کیف پول خود را بازیابی کنید؛ اما، در هر صورت کلیدهای خصوصی کیف پول به شما سپرده نمی‌شود.

بخش بیت کوین برای انجام تراکنش‌های معمول درون‌زنجیره‌ای و بخش Vault برای ذخیره مبالغ زیاد بیت کوین با لایه‌های ایمنی بیشتر در نظر گرفته شده است.

*نقاط قوت*

بلووالت علاوه بر چندمنظوره بودن، به کاربران حرفه‌ای‌تر خود اجازه اتصال به نود شخصی می‌دهد. همچنین، این کیف پول لایه‌های امنیتی بیشتری همچون پشتیبانی از سرویس Tor و امکان تأیید هویت با اثر انگشت را هم ارائه می‌دهد.

اثر انگشت: یکی از لایه‌های امنیتی بلووالت

علاوه بر این، با بلووالت می‌توانید صاحبان کسب‌وکاری را که پرداخت با بیت کوین و شبکه لایتنینگ را می‌پذیرند، در اطراف خود پیدا کنید.

این کیف پول در منوی زبان خود، زبان فارسی و در منوی ارزهای فیات، ریال ایران را هم گنجانده است. با این حال، امکان دانلود اپلیکیشن برای برخی از کاربران ایرانی فراهم نیست و بهتر است با نرم‌افزار تغییر آی‌پی از طریق وب‌سایت اصلی اپلیکیشن را دانلود کنید. گفتنی است که نسخه مک این کیف پول نیز در حال حاضر روی وب‌سایت بلووالت قرار گرفته است.

*نقاط ضعف*

کیف پول لایتنینگ بلووالت در حالت پیش‌فرض به نود ارائه‌دهنده کیف پول متصل است و امانی محسوب می‌شود؛ بنابراین کلیدهای خصوصی‌تان را به شما نمی‌دهد.

علاوه بر این، همچون سایر کیف پول‌های چندمنظوره، بلووالت هم ممکن است برای کاربران تازه‌کار چندان مناسب نباشد. این کیف پول در هنگام نصب نیز کاربران را چندان راهنمایی نمی‌کند و بیشتر متکی به رابط کاربری نسبتاً ساده‌ خود است؛ این مسئله ممکن است کاربران تازه‌کار را اندکی دچار مشکل کند.

همچنین، تراکنش‌های هر سه نوع کیف پول‌ روی صفحه اصلی نمایش داده می‌شود که می‌تواند برای کاربرانی که از بیش از یک سرویس استفاده می‌کنند، گیج‌کننده باشد.

دانلود Blue Wallet

والت آف ساتوشی (Wallet of Satoshi)

والت آف ساتوشی در سال ۲۰۱۸ و به‌عنوان کیف پولی مختص شبکه لایتنینگ راه‌اندازی شد.

والت آف ساتوشی خود را «ساده‌ترین کیف پول لایتنینگ جهان» معرفی می‌کند؛ با نگاهی به رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند این کیف پول، می‌توان این ادعا را تأیید کرد.

*نقاط قوت*

برجسته‌ترین مزیت این کیف پول را می‌توان سادگی آن دانست که پاسخگوی نیاز تازه‌واردترین کاربران است.

با استفاده از گزینه Buy Bitcoin در منوی این کیف پول، کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم از شرکت ارائه‌دهنده کیف پول بیت کوین بخرند و کار خود را آغاز کنند. اگرچه والت آف ساتوشی از زبان فارسی و ریال ایران پشتیبانی می‌کند، اما به‌علت دسترسی نداشتن کاربران ایرانی به خدمات مون‌پی (moonpay)، درگاه پرداخت همکار این کیف پول، گزینه خرید مستقیم بیت کوین فعلاً در دسترس کاربران ایرانی نیست.

رابط کاربری بسیار ساده والت آف ساتوشی

همچنین، والت آف ساتوشی به کاربران اجازه می‌دهد فروشگاه‌هایی را در اطراف خود پیدا کنند که از پرداخت با شبکه لایتنینگ پشتیبانی می‌کنند.

*نقاط ضعف*

بزرگ‌ترین عیب این کیف پول، امانی بودن و ارائه‌نکردن کلیدهای خصوصی است. اگرچه به‌طور کلی می‌توانید با ورود آدرس ایمیل خود از کیف پول بک‌آپ بگیرید، اما این گزینه معادل با دریافت کلیدهای خصوصی نیست. همچنین به‌گفته برخی از کارشناسان، ارائه ایمیل شخصی به کیف پول می‌تواند امنیت و حریم خصوصی کاربر را تا حدی به خطر بیندازد.

ارائه ایمیل شخصی تنها راه بک‌آپ گرفتن از والت آف ساتوشی است.

دانلود Wallet of Satoshi

بریز (**Breez)**

کیف پول بریز متن‌باز و غیرامانی است و با رابط کاربری ساده‌ای که دارد گزینه مناسبی برای کاربران غیرحرفه‌ای و صاحبان کسب‌وکار به شمار می‌آيد.

این کیف پول از طریق امکان ایجاد پین‌کُد، بک‌آپ گرفتن از طریق گوگل درایو و ارائه کلیدهای خصوصی در قالب عبارت بازیابی ۲۴ کلمه‌ای از ایمنی اطلاعات حساب کاربران اطمینان حاصل می‌کند.

*نقاط قوت*

یکی از مهم‌ترین محصولات بریز را می‌توان پایانه فروش کاربرپسند آن برای پرداخت‌های فروشگاهی دانست. این پایانه فروش، کار را برای صاحبان کسب‌وکاری راحت می‌کند که با فناوری آشنایی چندانی ندارند، اما قصد دارند از مزایای پرداخت بیت کوین بهره‌مند شوند.

همچنین، با قابلیت Connect to Pay کیف پول بریز به‌راحتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های معمول پیام‌رسان، لینک تراکنش خود را برای کاربر مربوطه ارسال کنید.

علاوه بر این، بریز از معدود کیف پول‌هایی است که از پلتفرم «پادکستینگ» (Podcasting ۲.۰) پشتیبانی می‌کند. در این پلتفرم کاربر می‌تواند به پادکست‌ها به‌صورت رایگان گوش دهد و در صورت تمایل، به پادکست‌های مورد علاقه خود ساتوشی پرداخت کند. پلتفرم «پادکستینگ» تلاش دارد جهان پادکست را هرچه‌بیشتر به سمت غیرمتمرکزشدن پیش ببرد.

امکان کمک مالی مستقیم به پادکسترها در صفحه پادکست کیف پول بریز

تیم توسعه بریز روی فناوری‌های مختلفی کار می‌کند و هنوز تمام قابلیت‌های بریز به‌طور کامل ارائه نشده است؛ به‌عنوان مثال، کاربران این کیف پول می‌توانند در آینده بریزکارت (Breez Card) سفارش دهند که مانند یک کارت اعتباری فیزیکی عمل خواهد کرد.

همچنین، این کیف پول قابلیت خرید مستقیم بیت کوین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که این گزینه به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی در دسترس کاربران ایرانی نیست.

*نقاط ضعف*

اگرچه سیستم بک‌آپ گرفتن از کیف پول بریز با استفاده از فضای ذخیره ابری گوگل یا اپل کار را برای کاربران ساده‌تر می‌کند، اما به‌عقیده برخی کارشناسان، این امر خود می‌تواند ناقض حریم خصوصی افراد باشد.

دانلود Breez

کیف پول مون (**Muun)**

ایده کیف پول غیرامانی و تک‌ارزیِ مون از سال ۲۰۱۳ شکل گرفت تا افراد بتوانند برای کاری که انجام می‌دهند، به‌صورت بین‌المللی و بدون مشکلات معمول در خصوص انتقال ارزهای فیات، به‌عنوان دستمزد بیت کوین دریافت کنند. ادغام شبکه لایتنینگ با سایر خدمات مون در راستای رسیدن به این هدف بود تا افراد در مورد انتخاب نوع انتقال درون‌زنجیره‌ای یا برون‌زنجیره‌ای بیت کوین دردسری نداشته باشند.

*نقاط قوت*

کیف پول مون پس از انتخاب پین‌کُد از طرف شما، به‌راحتی ایجاد می‌شود و فقط پس از ورود به کیف پول، از کاربر درخواست می‌کند کلیدهای خصوصی خود را دریافت کند. این کیف پول علاوه بر خدمات لایتنینگ به شما اجازه می‌دهد تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای روی لایه اصلی بیت کوین را نیز انجام دهید.

دسترسی آسان به هر دو لایه اصلی و لایتنینگ بیت کوین

یکی از ویژگی‌های متمایز کیف پول مون، درجه بالای امنیت دارایی‌های کاربران از طریق سه گزینه‌ مختلفی است که برای بک‌آپ گرفتن در نظر گرفته است. شما می‌توانید از سه طریق ارائه ایمیل شخصی، ایجاد و یادداشت کردن یک عبارت بازیابی متشکل از ۸ کُد یا ایجاد یک کیت ویژه در قالب فایل PDF، از کیف پول خود بک‌آپ بگیرید. دو روش اول از طریق کیف پول مون دارایی‌های شما را بازیابی می‌کنند و مورد آخر که Emergency Kit نامیده می‌شود بدون استفاده از کیف پول مون می‌تواند دارایی‌های شما را بازیابی کند.

گزینه‌های متعدد بک‌آپ

در کیف پول مون

شیوه نصب و رابط کاربری ساده این کیف پول را نیز می‌توان یکی از مزیت‌های آن خصوصاً برای تازه‌واردان به دنیای کریپتو دانست.

همچنین، این کیف پول گزینه‌ای مجزا روی صفحه اصلی برای ارتباط با تیم پشتیبانی قرار داده است. تیم پشتیبانی کیف پول نیز بسیار قوی و سریع به مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد.

شایان ذکر است که این کیف پول از ریال ایران هم برای نمایش موجودی شما پشتیبانی می‌کند.

*نقاط ضعف*

این کیف پول درگاهی برای خرید بیت کوین به کاربر ارائه نمی‌کند. البته، از آنجا که اغلب کاربران ایرانی گزینه‌های بسیار کمی برای خرید از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی دارند، به نظر نمی‌رسد این مسئله مشکل چندانی ایجاد کند.

دانلود Muun

جمع‌بندی

در مقاله‌ای که مطالعه کردید، ابتدا نگاهی به اهمیت شبکه لایتنینگ در بهبود مقیاس‌پذیری بلاک چین بیت کوین و شیوه عملکرد تراکنش‌های لایتنینگ داشتیم و سپس، سعی کردیم مهم‌ترین ویژگی‌هایی را مرور کنیم که باید به‌هنگام انتخاب کیف پول لایتنینگ در نظر داشته باشید.

در این بررسی، ۵ مورد از بهترین کیف پول‌های لایتنینگ را معرفی کردیم که عملکرد قابل‌قبولی را در ارائه خدمات نشان داده‌اند. با این حال، کیف پول‌های لایتنینگ محدود به این ۵ مورد نیستند و با توجه به پذیرش روزافزون بیت کوین، هرروز کیف پول‌های جدیدی وارد بازار می‌شوند. با توجه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و معیارهایی که برشمردیم، اکنون شما هم می‌توانید سایر کیف پول‌ها را از لحاظ کیفیت عملکرد بررسی کنید.

فراموش نکنید که شبکه لایتنینگ ۶ سال پس از ارائه وایت پیپر بیت کوین عرضه شد و لایتنینگ فناوری تقریباً جدیدی در شبکه بیت کوین به شمار می‌رود که پیوسته در حال توسعه و پیشرفت است. هرروز گزینه جدیدی به قابلیت‌های فناوری لایتنینگ افزوده می‌شود و بسیاری از کیف پول‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند، هنوز در مرحله آزمایشی هستند.

بنابراین، اگر قصد دارید وارد این شبکه شوید، بهتر است حجم زیادی بیت کوین به شبکه لایتنینگ و این کیف پول‌ها واریز نکنید. علاوه بر این، سعی کنید اطلاعات خود و اپلیکیشن‌هایی را که استفاده می‌کنید را به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌ کنید.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

کیف پول.

faizallahbahrehbar

30/مهر/1400

کیف پولهایی خوبند که مردم راحت بتونند درآن معامله خود را انجام دهند وایمنی بالایی داشته باشند.نه کیف پولهایی که قیافشون مثل گاو صندق هستش وازجنس قلک گلی.

14

کیف پول لایتینیگ

amiralipor

16/آبان/1400

بهترین کیف پول آنلاین لایتینیگ هست که برای ایرانیان با امنیت ترین میباشد با کار مزد کم ولی فقط روزهای تعطیل حق برداشت نداری

9

کیف پول مردانه

hamidkiani

20/آذر/1400

این کیف پول بجز مشخصه های نام برده شده از جمله امنیت‌بالا‌و‌محبوبیت از زیبایی خاصی هم برخورداراست و به رنگهای مشکی و قهوه‌ای‌و‌سیاه‌و‌خاکستری‌هم‌موجود‌میباشد.زیپی‌در‌وسط‌آن‌قرار‌گرفته‌برای‌جداسازی‌پول‌اسکناس‌و‌پول‌سکه.در‌ ضمن‌‌ جای عکس عزیزان هم در ورق اول آن خودنمایی میکند.ازچرم گاومیش ساخته شده و بیشتر مناسب آقایان است چون تزیےنات خوش آمد زنانه را ندارد .همیشه بخندید

6

کیف پول لایتنینگ بیت کوین

زارع

24/مهر/1400

گرچه کیف پول های زیادی درزمینه لایتنینگ بیت کوین ارائه شده ولی بهترین آنهایی پول هایی هستند که باحاله ترین روال دراختیار کاربران تازه کار قرار گیرد.به ازانتخابات کیف پول درموردش آگاهی های لازم کسب شود

56

بهترین کیف پول های لایتنینگ

dors@1

24/مهر/1400

معرفی و شناخت بهترین کیف پول های لایتنینگ بیت کوین برای کسانی که در حوزه ارزهای دیجیتال و بخصوص با بیت کوین شر و کار دارند خیلی خوب است

62

بهترین کیف پولهای لایتنینگ بیت کوین

Behroozmahmoudi

24/مهر/1400

کوینگرام در این خبر پنج مورد از بهترین کیف پولهای لایتنینگ بیت کوین را معرفی کرده است که عبارتند از:۱_فینیکس ۲_بلو والت ۳_والت آف ساتوشی ۴_بریز ۵_مون

53

فاطمه

fatemehghor.bani76

25/آبان/1400

اميدوارم در بیت کوین و بازار ارز بتونم درامد کسب کنم و به دوستان و آشنایان هم معرفی کنم که از ان استفاده کنن با تشکر از حمایت شما

3

کیف پول فینیکس

armin24

26/آبان/1400

برنامه بسیار خوبیه کیف پول فینیکس به کاربر این اجازه رو میده که به طور مستقیم بیت کوین رو به بلاک چین اصلی بفرسته. اما به طور ویژه ای برای استفاده از شبکه لایتینگ طراحی شده که کاربر نتونه برای ذخیره و معاملات روزانه در این شبکه استفاده کنه

3

کوین

[email protected]

12/آبان/1400

جون مادرتون لایک کنین کوین خیلی کمه ۲۰تا دارم واقعا دمتون گرم خیلی با معرفتین انشالله همیشه موفق باشین

13

کیف پول

hassanmohammadi

26/مهر/1400

شایدبهترین ‌کیف پولهای لایتینگ دراینجامعرفی شده باشند، اما به راحتی اعتمانکنیددرسرا زیرکردن همه ی زحماتتان

27

بهترین کیف پول

asalii

24/مهر/1400

بهترین کیف پول های لایتنینگ بیت کوین با تمامی جزئیات در این پست ارائه شده که قطعا به کار خیلیا میاد

64

کیف پول انلاین

aeysa

26/فروردین/1401

واقعا ممنون وسپاس گذارم بابت این راهنمایی ها و توضیحات توضیحات در را بطه با نکات قوت و ضعف ها هم چنین کار بردهایه مفید ازجمله راهنماییهای نحوه استفاده دقیق

3

کیف پول

mehdimoghadam

14/آذر/1400

به نظر بنده بقول ضربالمثل هیچ کسی نمیشه ماست من ترش هست خوب بود بودن کیف پول امن هم گذشت زمان معلوم میکنه

6

کیف پول والت

mahann

04/آذر/1400

والت» یا همان کیف پول ارز دیجیتال یک برنامه‌ نرم‌افزاری است که کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره می‌کند و با بلاک چین‌های مختلف در تعامل است تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال خود را بفرستند، دریافت کنند و بر تراز حساب خود نظارت داشته باشند.

4

لایتنینگ

jilaradi

24/مهر/1400

شبکه فایتینگ شش سال بعد از وایت ممر بیت نوشته شد و کا بر را خواست تا بهتر با دنیای بلدرچین و بیت آشنا کنه و کار تراکنش ها رو آسان تر کنه بهترین کیف فایتینگ به نظر من ساتوشی هست

12

کیف پول لایتنینگ بیت کوین

ماهور

24/مهر/1400

توضیحی کامل برای شناخت کیف پول های لایتنینگ بیت کوین و شناختن جزئیات انها و نقاط قوت و ضعف شون میتونه اگاهی ما رو برای انتخاب بهترینش بالا ببره

70

بیت کوین

amir98۰۰۰

03/آبان/1400

بیت کوین ارز خوبیه تا عید ۱۰۰ هزار دلار میشد کسانی که بیت کوین دارند نباید بفروشن بیت کوین تا ۶۷ هزار دلار هم رفت چون خیلی ها فروختن امد پایین

10

لاینینگ

Hadi49hadi

24/مهر/1400

شبکه لایتنینگ به کاربران اجازه می دهد با یکدیگر کانال های پرداخت ایجاد نمایند و این بدان معناست که بسیاری از تراکنش های خرد و کوچک از شبکه اصلی دور خواهد ماند.

37

ممکن

majidsoltsni

24/مهر/1400

ممکن است شما مسئول زمین‌خوردنتان نباشید؛ اما مسئول از جا بلندشدنتان هستید... درد آنجاست؛ در میان پارگی لباس یک زن، مردم فقط برهنگی او را می‌بینند و نه فقرش را...

38

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.