coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

58,934 $

3,671,588,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

2,983 $

185,830,932 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

560.1 $

34,895,476 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4%

137.35 $

8,556,905 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9995 $

62,269 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

0.5166 $

32,184 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

2,979 $

185,616,620 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.7%

0.1318 $

8,211 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.5%

5.13 $

319,599 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال-قسمت اول

16/مهر/1398
افزودن به نشان شده ها
رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال-قسمت اول
آموزش
ترید
4214
دقیقه

شما هم به تازگی به فکر ترید ارزهای دیجیتال افتاده‌اید؟

کاملا حق دارید،‌ احتمالا دیده‌اید چطور یک ارز ۳۰۰۰ درصد سود می‌کند و شما می‌خواهید از این قافله جا نمانید.

شما هم با دیدن این میزان سود، دیگر هیچ علاقه‌ای به ۱۰ درصد بازگشت سرمایه بعد از یک سال در بازارهای بورس نخواهید داشت. با خودتان فکر می‌کنید، این نوع بازارهای ده درصدی برای پدربزرگ‌ها و قدیمی‌ترها مناسب است. شما دوست دارید همین الان استعفای‌تان را بنویسید و بگویید دیگر آن چندرغاز لعنتی‌تان را نمی‌خواهم!‌ تا اینجای کار را درست حدس زدم؟‌

شاید هم دل‌تان می‌خواهد یک شبه به جردن بیل‌فورت در فیلم گرگ وال استریت یا گردن در فیلم طمع خوب است تبدیل شوید!

من اینجا هستم تا کمک‌تان کنم به آرزویتان برسید.

بگذارید از داستان خودم شروع کنم: من در یک آپارتمان با یک اتاق زندگی می‌کردم و در وان‌حمام می‌خوابیدم اما حالا با هلیکوپتر سرکار می‌روم، چون از ترافیک متنفرم.

شما هم می‌توانید به نقطه الان من برسید،‌ یا حتی بالاتر!‌

با من همراه باشید تا راز پولدار شدن در بازار پول‌های دیجیتال را به شما هم یاد بدهم!‌

‌آماده‌اید؟‌

فوت کوزه‌گری من این است که …… هیچی….

صبر کن ببینم، منظورت چیست؟

کاملا درست شنیدید… هیچی!‌

هیچ راز یا فوت کوزه‌گری برای پولدار شدن وجود ندارد. هرکس که به شما همچین چیزی می‌گوید، احتمالا می‌خواهد به نوعی چیزی به شما غالب کند!‌

و اینکه من هلیکوپتر ندارم…. البته هنوز.

بدون شک ارزهای دیجیتال چندین رکورد در بیشترین نرخ بازگشت سرمایه در تاریخ را دارند. و شما هم شانس خوبی دارید که از این بازار پول خوبی به دست بیاورید. پس بیاید بیشتر از این وقت را تلف نکنیم و برویم سراغ سرمایه‌گذاری روی کریپتو.

اعتراف می‌کنم مدت‌هاست در بازار کریپتو بوده‌ام و سود کرده‌ام. من معتقدم این تکنولوژی می‌تواند همه چیز را عوض کند و دنیا را دستخوش تحول گسترده‌ای کند و روی تمام جنبه‌های جامعه اثرگذار باشد. من هم مثل دوستم،‌ کریس دیکسون معتقدم،‌ بیت‌کوین می‌تواند به راحتی روزی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار برسد. هرچند هنوز به پای دنیس هوپر نماینده جان مک‌کافی نرسیده‌ام که پیش‌بینی می‌کنند،‌ بیت کوین روزی به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد، به نظر من حداقل در سه سال آینده این اتفاق نخواهد افتاد. احتمالا زمان بیشتری لازم است تا به این مبلغ برسد و دلایل خودم را برای این ادعا دارم.

در این مقاله می‌خواهم درمورد پول نقد با شما صحبت کنم. برخلاف سایر همکارانم در این حوزه من علاقه چندانی به ترید کردن ندارم، اما از پول درآوردن هم بدم نمی‌آید.

اما من چطور با ارز‌های دیجیتال پول درمی‌آورم؟

با نهایت دقت!‌

سوالات اساسی

سوال شماره‌ی ۱

اولین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که آیا پول اضافه‌ای برای [سرمایه‌گذاری دارید؟‌

حتما با خودتان فکر می‌کنید منظورم از پول اضافه چیست؟

شاید باورتان نشود اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تعریف خوبی از پول اضافی دارد. با اینکه آنها چندین دهه در مقابل یک کلاه‌بردار عظیم هرمی کاری نکردند و گذاشتند قسر دربرود، اما گاهی هم به یک دردهای می‌خورند! با وجود اینکه من خیلی هم موافق قوانین سرمایه‌گذاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیستم، قانونی که فقط به ثروتمندان اجازه سرمایه‌گذاری می‌دهد، نه خرید و فروش کنندگان روزانه (افرادی که در ۵ روز کاری بیش از ۴ بار خرید و فروش می‌کنند). طبق این قانون شما باید حداقل ۲۵ هزار دلار داشته باشید تا بتوانید در بازارهای سنتی به طور روزانه [تریدکنید (که به‌هرحال شامل بازار کریپتو کارنسی هم نمی‌شود)،‌ اما چنین قانونی چندان بی‌راه هم نیست. اعدادی که آنها انتخاب کرده‌اند بی‌معنی و دل‌بخواهیست، اما با منطقی که پشت این قوانین وجود دارد موافقم.

«آنها سعی می‌کنند افراد را از باختن پولی که ندارند حفظ کنند»

و چون این قانون دایه مهربان‌تر از مادر وجود ندارد تا از شما در بازارهای کریپتو محافظت کند، باید خودتان حسابی حواستان را جمع کنید و مسئولیت تصمیم‌هایی که می‌گیرید را به عهده بگیرد و در واقع از خودتان محافظت کنید.

داستان‌هایی می‌شنوید که می‌گویند: من تمام پولی که داشتم را روی ایتریوم سرمایه‌گذاری کردم، دوستانم هم همین کار را کردند، به نوعی مسخره هستند (فقط دانشجوها می‌توانند چنین ریسکی کنند چون آنها هنوز اول راه هستند و حتی اگر هر چه دارند را ببازند، بازهم فرصت زیادی برای جبران مافات دارند)، و به نوعی هم وحشت‌انگیز هستند. اگر تمام پول خورد و خوراک‌ یک سالتان را از دست دادید چه می‌کنید؟ قبول کنید که اصلا جالب نیست.

چند وقت پیش تویتی دیدم از مردی که ماشینش را برای اینکه بتواند ترید کند گرو گذاشته بود، تمام پول را از دست داده و همسرش او را از خانه بیرون انداخته بود. اتفاقی که برای او افتاده بود این بود که می‌خواست در یک پامپ کردن کوین احمقانه شرکت داشته باشد، پامپ کردن به این معنی که افرادی که تریدمی‌کنند دیوانه‌وار شروع به خرید کوینی می‌کنند که ارزان قیمت‌ است تا با این کار قیمت آن سر به آسمان بگذارد و بعد قبل از اینکه تریدرهای احمق بتوانند بفروشند، از عرش به فرش سقوط می‌کنند. اصلا خوب نیست،‌خواهش می‌کنم چنین کاری نکنید دوستان.

فقط به اندازه‌ای سرمایه گذاری کنید که از دست‌دادنش شما را بیچاره نمی‌کند.

اگر پول زیادی ندارید، از یک مبلغ کوچک شروع کنید. برای سرمایه گذاری، وام نگیرید و از باجناق‌تان هیچ پولی قرض نکنید. این کارها با زندگی و آینده شما بازی می‌کند.

سوال شماره‌ی ۲

سوال بعدی که باید از خودتان بپرسید این است:‌

آیا می‌خواهید به طور روزانه ترید کنید یا فقط ارز دیجتال می‌خرید و نگه می‌دارید‌؟

(برای ترید در صرافی باینانس می توانید از این لینک استفاده کنید)

یادتان باشد که این دو، خیلی خیلی متفاوت هستند.

با وجود اینکه استثناهایی هم وجود دارد، ولی برای اکثر افراد بهترین استراتژی این است که خرید کنند و آن را نگه دارند. کمی ارز دیجیتال معروف مانند بیت‌کوین، ایتریوم، دش یا لایت کوین بخرید، آن را به صورت آفلاین، به عنوان مثال روی یک درایو یواس‌بی، کیف‌پول کاغذی یا یک سخت افزار قرار دهید، بگذاریدش توی کشوی جوراب‌ها، در آن را قفل و کلیدش را هم ترجیجا گم کنید. اصلا اخبار را هم دنبال نکنید. نگران بالا پایین شدن‌های شدید آن نباشید و به پیش‌بینی‌های نابودی کوین‌های نازنین‌تان از رسانه‌های معروف هم توجهی نکنید. تنها کاری که باید بکنید این است که بخرید، نگه دارید و فراموشش کنید. بعد از یکی-دو سال، آنها را از گنجه بیرون بکشید، کمی از آنها را بفروشید و با سود آن کمی دیگر کوین بخرید. و همین فرآیند را تا هر موقع که خواستید ادامه ‌دهید.

اما اگر می‌خواید ترید کنید، داستان کاملا متفاوت است. به این معنی است که می‌خواهید به طور مرتب وارد بازار شوید و از آن خارج شوید. برای این کار قوانین بازی ساده هستند:

ارزان بخرید، گران بفروشید.

شاید بگوید‌: «نه بابا!‌ راست می‌گی؟!»

اما باور کنید کار به این سادگی‌ها هم نیست.

این بازی دو بخش ساده دارد:‌

  • پول درآوردن؛
  • برباد ندان پول به دست آمده.

اکثر افراد در قسمت دوم است که کشتی‌هایشان به گل می‌نشیند. همه در بازاری که در حال صعود است سود می‌کنند،‌ اما بلافاصله پولشان را از دست می‌دهند.

اما آیا این به این معنی است که نباید ترید کنید؟‌ اصلا و ابدا! من که عاشق ترید کردنم!‌

روزی که کمی سود می‌کنید، حسابی روی ابرها سیر می‌کنید. احساس می‌کنید یک فرمانده‌ی شجاع وایکینگ هستید که در جنگ‌ها پیروز شده‌اید و با غرور در میان فتوحاتتان راه می‌روید.

اما در روزهای نامیمون، خواب، دوستان، موها و پول‌تان را از دست می‌دهید. افسرده و آشفته و عصبی می‌شوید.

چرا اصلا باید وارد این بازی شویم؟‌

به این خاطر که ترید بهترین بازی دنیا است.

شما در مقابل افراد دیگری بازی می‌کنید، افرادی با اطلاعات ناقص، در یک میدان نبرد بسته، همچنین در مقابل ذهن وحشی و سادیست بازار، و در مقابل خود شما. قدرت روحی شما، سیستم‌های اعتقادی و احساسی شما هم در جبهه مقابل شما هستند. هر چیزی که در دانشگاه در مورد این به شما گفته‌اند که بازیگران منطقی بازار با اطلاعات کاملا توزیع شده تصمیمات منطقی می‌گیرند، کاملا چرند است.

هرکسی که حتی ۵ دقیقه هم مشغول ترید کردن بوده باشد، این را می‌داند.

بازارها منطقی نیستند، افراد هم منطقی نیستند. همه ما موجوداتی ترسو و احساساتی هستیم.

اول از همه باید بدانید اطلاعاتی که بدست می‌آورید با «توزیع شده» فاصله بسیار زیادی دارند. همه‌ی ما با اطلاعات ناقص و گرد و غبار میدان جنگ بازی می‌کنیم. بدتر از همه اینکه، هر کدام از ما سطح مخصوص به خودمان را در پردازش آن اطلاعات داریم. به این معنی که همه‌ی ما به نوعی سفیه تشریف داریم!‌

اگر به اندازه باهوش نباشید، مهم نیست که چقدر اطلاعات داشته باشید، نمی‌توانید هیچ نوع استفاده‌ای از آن اطلاعات کنید. کمی درمورد اثر دانینگ- کروگر مطالعه کنید تا بیشتر متوجه عرض بنده شوید.

و اکثر ما آنقدرها هم باهوش نیستیم.

همه‌ی ما یک سری سیستم اعتقادی خرافاتی داریم و یک سری اکتشافات ذهنی آشفته که هر لحظه بر علیه ما کار می‌کنند.

اگر از یک گروه از مردم بپرسید، کدامیک از آنها راننده‌هایی بالاتر از متوسط هستند، تقریبا همه دستشان را بالا می‌برند. امکان ندارد که همه‌ی ما متوسط به بالا باشیم، اما همه‌ی ما اعتقاد داریم که متوسط به بالا هستیم.

حتی اگر شما تریدر خوبی هستید، هنوزم در مقابل خطاهای ذهنی مصون نیستید. اگر فکر می‌کنید مصون هستید، گرفتار یکی از همان اعتقادات خرافی هستید. وقتی که در حال نوشتن این مقاله بودم نه یکی، بلکه دو اشتباه احمقانه در ترید بیت‌کوین انجام دادم و سعی کردم درحالی که قیمت در پایین‌ترین میزان ممکن قرار دارد خرید کنم، اما آن را از دست دادم.

با اینکه می‌دانستم کار کاملا اشتباهی است، اما به هر حال انجامش دادم.

در حال نوشتن این مقاله بودم و تمرکز نداشتم و برای رسیدن به مهمانی دیرم شده بود، این یعنی دوبرابر حماقت.

قانون شماره ۱: اگر یک ترید را از دست دادید، همان لحظه از بازار فاصله بگیرید. سعی کنید دفعه بعد موفق شوید.

اما آیا من به نصحیت‌های خودم گوش می‌دهم؟ خیر. چون من یک موجود ترسو و احساساتی هستم، مثل بقیه آدم‌ها. ترس از دست دادن (FOMO) بر من غلبه کرد. قدرت FOMO خیلی زیاد است و نه شما و نه هیچکس دیگر از دست آن در امان نخواهد بود. مهم نیست که چقدر در ترید کردن مهارت به دست می‌آورید، بارها و بارها به خودتان شلیک خواهید کرد.

قبل‌ترها که در بازارهای معمولی ترید می‌کردم، نمی‌توانم دقیقا به شما بگویم که چقدر تریدرهای خوب و حرفه‌ای می‌دیدم که می‌گفتند «منطقی نیست، احتمالا بازار یه مشکلی پیدا کرده»، یک مثال معروف آن بلاگ Slope of Hope است.

نه، کاملا در اشتباه هستید، بازار هیچوقت مشکلی پیدا نمی‌کند.

این شمایید که اشتباه می‌کنید.

شما یا همراستا با آن حرکت می‌کنید و پول درمی‌آورید یا پولتان را از دست ‌می‌دهید و غر می‌زنید که بازار باید منطقی‌تر می‌بود.

مشکل اکثر ما این است که همیشه در ذهنمان در حال دیدن یک فیلم درباره‌ی زندگی هستیم،‌ و چیزی که دقیقا روبه‌روی ما قرار داد را نمی‌بینیم. به همین خاطر است که واقعیت با چیزی که ما فکر می‌کنیم درست درنمی‌آید و دقیقا طبق تصوراتمان عمل می‌کنیم. برای اکثر آدم‌‌ها دست برداشتن از سیستم فکریشان برایشان از مرگ هم بدتر است. یعنی ترجیج می‌دهند بمیرند تا اینکه نظرشان را عوض کنند.

اما چنین طرزفکری اصلا به درد بازار نمی‌خورد. بازارها یک درس بزرگ برای انسان‌ها هستند. یاد می‌گیرید که چیزها را دقیقا همان چیزی که هستند ببینید، نه چیزی که از آنها در تصورات شما است، در غیر این صورت حسابی می‌بازید. به عبارت دیگر، شما هم دقیقا مثل آن آدم احمقی که ماشینش را فروخت که وارد بازار شود، تمام پولتان را از دست خواهید داد. بازارها هم از یک جور داروینیسم اقتصادی تبعیت می‌کنند و هیچ رحم و مروتی ندارند.

بگذارید مثالی برای شما بزنم تا بیشتر متوجه شوید که سیستم اعتقادی شما چطور در کوین بازی در مقابل شما قرار می‌گیرد.

یکی از تریدرهایی که من دنبال‌ می‌کنم، گرگ پلونیکس ( Wolf of Poloniex) است. من در حال حاضر جزو گله‌ی گرگ‌هایش نیستم، که گروه خصوصی و پولی او برای سیگنال‌های ترید است. من فقط حرکت‌هایی بزرگی که در بازار انجام می‌دهد را از توییترش دنبال می‌کنم. به خاطر اینکه در کل ترجیح می‌دهم خودم تحقیق کنم،‌ فقط به چشم‌های خودم اعتماد دارم و طبق تصمیمات خودم عمل می‌کنم، درست یا غلط.

این گرگِ ما خیلی سریع و وحشیانه ترید می‌کند که تا حد زیادی با سبک ترید خود من هم مطابقت دارد. تصمیمات او معمولا برای من پولساز است. سوالی که باید از همه‌ی تریدرها بپرسید این است که آیا «حق با آنهاست؟» هیچکس همیشه درست نمی‌گوید. در واقع، حتی بهترین‌ها هم تعداد دفعاتی که اشتباه می‌کنند بیشتر از دفعاتی است که درست می‌گویند. اکثر بزرگ‌ترین تریدرها فقط از ۲۰ درصد از تریدهایی که می‌کنند پول درمی‌آورند. بقیه تریدهایمان فقط کمی سود می‌کند یا ضرر می‌کند.

پس از کجا می‌توانید بفهمید که یک نفر درست می‌گوید یا اشتباه‌؟

جواب ساده است.

به این نگاه کنید که صفرهای حساب بانکی من بیشتر می‌شوند یا کمتر.

فقط همین.

این یک سیستم صفر و یکی بی‌نقص است. یا می‌برید یا می‌بازید. هیچ حد وسطی وجود ندارد.

اگر در حال دنبال کردن کسی هستم و حساب بانکی‌ام تپل‌تر می‌شود، درست می‌گوید. اما اگر حسابم در حال خالی شدن است، در اشتباه است.

اما چرا بیشتر مردم از این زاویه به قضیه نگاه نمی‌کنند؟ اکثر افراد فکر می‌کنند هر چه می‌گوید صددرصد درست است. اما چرا؟‌

چون گرگ یک نوع شخصیت واضح دارد که به یک روش غلط از خیلی از مردم دزدی می‌کند. او عاشق این است که افرادی که فکر می‌کنند اشتباه می‌کند را دوروبرش نگه دارد. هر بار که او یکی از تصمیاتش را پست می‌کند، افراد به او حمله‌ می‌کنند و به او لقب احمقی که می‌دهند که سیگنال‌های اشتباه پست‌ می‌کنند. آنها می‌خواهند که او شکست بخورد.

دلیلش این است که آنها نمی‌توانند بین شخصیت او و تصیماتی که می‌گیرد تمایز قائل شوند. و دو چیز کاملا متفاوت را با هم اشتباه می‌گیرند. اینکه او شخصیتی دوست‌داشتنی دارد یا نه اصلا ارتباطی به موضوع ندارد. من شخصا از این آدم خوشم می‌آید، اما این هم کاملا بی‌ربط است. اما مردم سخت می‌توانند و می‌خواهند این موضوع را متوجه شوند.

مردم خیلی به نظرات و عقایدشان ارق دارند. عقایدتان را دور بریزید! عقاید شما هیچ ارزشی برای بازار ندارند.

اگر فکر می‌کردید که بازار در حال صعود است اما ناگهان سقوط کرد، نظر شما اشتباه بوده. قبول کنید و بگذرید!‌ اما مردم عاشق عقایدشان هستند و با تمام وجود به آنها می‌چسبند.

موجودات عجیبی هستیم.

مغز ما فریب اشتباهات ذهنی را می‌خورد.

اشتباه کردن در حالی که فکر می‌کنید درست می‌گویید یک راه عالی برای از دست دادن پول است.

آیا می‌دانستید ۳۸ درصد جمعیت آمریکا اصلا نمی‌دانند کدام حزب محافظه‌کارتر است؟‌ ۳۸ درصد!‌ در واقع بیشتر مردم اصلا بر اساس سیاست واقعی رای نمی‌دهند. آنها شخصی را انتخاب می‌کنند که بیشتر از همه دوست دارند و بعد نظرات و عقایدشان را به آن شخص نسبت می‌دهند، حتی اگر آن شخص نظراتی کاملا مخالف آنها داشته باشد.

احمقانه نیست؟‌

ذات آدمها همین است.

همه‌ی ما اسیر مسائل ذهنی زیادی هستیم.

پس با این مغز معیوب چطور می‌توانیم در ترید کردن خوب عمل کنیم؟‌

آبا اصلا امیدی هست؟

بله.

مطالعه قسمت دوم رازهای تریدینگ

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

ممکن است همبستگی بیت کوین با بخش تکنولوژی بازار سهام بازگشته باشد!

ممکن است همبستگی بیت کوین با بخش تکنولوژی بازار سهام بازگشته باشد!


تحلیل کاربران

ترید کردن یا سود آوری

soni3168

16/مهر/1398

برای این کار از قبل باید فوت و فن اینکارو یاد بگیرید و بدونین چه موقع بهترین انجام برای این کاره چرا که بعضا اشخاص و کاربران زیادی از روی بی اطلاعی و ناآگاهی سرمایه گذاری کردند و کل سرمایه خودشون رو از دست دادن پس توسیه میشه قبل از این کار فوت و فن سود آوری ارزهای دیجیتال رو یاد بگیرین

11

تریدینگ حرفه ای

نوید

20/خرداد/1400

این گفته هایی که به عنوان تریدینگ گفته میشود فقط برای تریدینگ یک چیز در یک برحه ی زمانی محدود مفید است .ولی من به این اصول نمیگم.این در واقع یه جور سودا گری است .باید یه اصل رو بپذیریم واونم اینه که وقتی تو پولدار میشی یه عده بی پول میشن.پولداری تو به درد نمیخوره وقتی یه عده توفقر دست و پا میزنن پول تا یه حدی خوبه و اگر بیش از حد شد باید کمک کنیم به دیگران و گرنه یه جامعه ای مثل ایران در انتظارمون خواهد بود

1

همانند بورس

saeedsj

17/مهر/1398

ارزهای دیجیتال همانند بورس می باشد باید مطالعه و تحقیق روی ارزهای دیجیتال و تریدینگ انجام بدین تا دچار ضرر نشوید

6

تحلیل

rhd1364

17/مهر/1398

این مطلبه جالبی بود . دقیقا پولدار شدن هیچ فوته کوزه گری نداره یا برای هر کسی متفاوته. در بحثه ارزه دیجیتال هم.همینطوره شما باید خیلی زمین بخورید تا بتونید پولی از اون در بیارید .فکر یک شبه پولدار شدن در این کار عجیبه چون این ارزها خیلی بالا و پایین میشه

7

ترید

habibmohebbian

16/مهر/1398

تریدر حرفه ای شدن حداقل چن سال تجربه میخواد و اینکه اینقدر ببازی تا بتونی تریدر حرفه ای بشی

12

ترید کردن

anubis63

26/آذر/1398

هنر ترید کردن برمیگرده به قدرت صبر کردن تو این کار باید دانشتونو از طریق خوندن مقالات و تحقیق کردن بالا ببرین و صبر کنین و فقط صبر کنین بعد از مدتی راه ها خودشونو نشون میدن اگه کسی بخواد زود به همه چیز برسه موقعیت الان خودش رو هم از دست میده.

2

آینده

memol

16/مهر/1398

به نظرم معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفته . اینکه نگه داریم و در آینده بفروشیم به شرط بالا و پایین رفتن عادی بازار هست . ولی اتفاقات بزرگ در آینده میتونه ورق رو برگردونه . مثلا کی میتونه تضمین کنه یه سال دیگه جنگ جهانی اتفاق نیفته ؟

13

نکته سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

ifyou

17/مهر/1398

توی مطالب بالا یه نکته مهم برای اکثر ما که مبتدی هستیم اینه که پولی رو که لازم نداری و اگه از دست دادی سرمایه گذاری کن اونم بلند مدت

9

ترید

asghar

16/مهر/1398

امروزه ترید ی راه خیلی خوب برا بدست اوردن سرمایه ی اولیه برای شروع ی کار دیگست و البته باید دانش این کار رو داشته باشید و با صبر و قدم ب قدم برید جلو تا نتیجه بگیرید

14

تحلیل بیتکوین

ArashAkbarie

17/مهر/1398

بیت کوین در قیمت ۷,۳۳۷ دلار حمایت به شدت قدرتمندی داشت. قیمت ۷,۳۳۷ دلار نسبت به افزایش قیمت بیت کوین از کف ۳,۲۳۶ دلاری، فاصله ۶۱.۸ درصدی را نشان می‌دهد. بنابراین سطح ۶۱.۸ درصد اصلاحی فیبوناچی هنوز شکسته نشده است و تا زمانی که قیمت بالای ۷,۳۰۰ دلار بماند، امیدها برای صعود شدید قیمت زنده است

12

ترید کردن ارزها

irwebsazan

17/مهر/1398

ترید کردن ارزها یک هنره که هر کس بتونه اونو بدرستی و ماهرانه انجام بده با حداقل ارزی که داره میتونه کلی سود کنه

9

رازهای ارز دیجیتال

moeinwollf

17/مهر/1398

ایجور که فهمیدم دراین مقاله که این قسمت اولش یه ترفندهای از روش صحیح درست وهدفمند برای استفاد بزایکسب درامد وجلوگیر تا حد هوش خود کاربر از ضررنکردن بیان میکنه

8

سود خوب

zenon0142

16/مهر/1398

به نظر من اگه میخواین به سود خوبی از طریق ارزها بخصوص بیت کویین برسین اولین کاری که باید کرد تحقیق درمورد همون کارتون کار بعدی با شخصهای کار بلد گفتگو کنین و در آخر از همه مهمتر صبر کافی. اینارو 3چیز رو گفتم که بدونین برای بدست آوردن سود خوب و زیاد باید این 3چیز رو داشته باشین و مطمئن باشین اگه این 3چیز رو همیشه داشته باشین همیشه موفق هستین. و یه کمکی که من میتونم به عنوان یه کاربلد میتونم براتون انجام بدم اینه که هرچیزی که احتیاج ندارین اونارو بفروشی بجاش بیت کویین بخرین و چند ماه بعد مطمئن باشین اون چیزهایی که فروختی رو میتونین راحت بهترشو بخرین. تاچند وقت دیگه بیت کویین به روزهای خوب خودش میرسه. مکوچیک شما حسین موفق باشین

19

سود از بیت کوین

mohsenkabir

16/مهر/1398

برای اینکه بدانید استخراج کدامیک از ارزها سودآور است، می‌توانید سایت CoinChoose که یک بررسی کامل از ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد را دنبال کنید. در این سایت قادر خواهید بود سختی استخراج Altcoin ها (ارزهای رمزنگاری‌شده مشابه بیت‌کوین) را ببینید و تشخیص دهید با استخراج کدامیک از ارزها شانس سود بیشتری وجود دارد.

19

تریدینگ

tarahom

16/مهر/1398

هر نوع تجارت مبتنی بر خریدوفروش، نوعی شرط‌بندی است. برخی افراد از پذیرش این مسأله سرباز می‌زنند، اما این چیزی را تغییر نمی‌دهد. در دنیایی زندگی می‌کنیم که تجارت مبتنی بر خریدوفروش در قالب بازارهای بزرگ سهام صورت می‌گیرد و این اقدام «سرمایه‌گذاری» نام گرفته است.

11

ترید

mohammad2409

17/مهر/1398

معامله‌گری (به انگلیسی Trading) یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان آنرا با سرمایه بسیار پایین نیز شروع کرد و به عنوان یک منبع درآمد جانبی در نظر گرفت. با وجودیکه این کار سختی‌های بسیاری دارد و از مشاغلی است که انرژی زیادی مصرف می‌کند به دلیل مزایایش مورد توجه افراد قرار گرفته است.

11

رازهای تریدیل

aramdl

16/مهر/1398

هیچ راز یا فوت کوزه‌گری برای پولدار شدن وجود ندارد. هرکس که به شما همچین چیزی می‌گوید، احتمالا می‌خواهد به نوعی چیزی به شما غالب کند!‌

8

ی شبه پولدار شدن!

mhonarjoo

17/مهر/1398

مقاله نویس واقعا اگه بلد بود چطور ترید بکنه و ی شبه پولدار بشه، جای اینکه وقتشو صرف نوشتن این مقاله بکنه، با ترید و سرمایه گذاری پولشو پارو میکرد؛ هرکی هم بلد باشه به بقیه نمیگه، این راز تجارته!

10

ترید در کار

Kashef

17/مهر/1398

من خودم عاشق ترید کردنم.چون خیلی هیجان داره.ولی من بدون دانش قبلی وارد شدم و چهار ماه شانس درآوردن،سر یه دقیقه طمع همچیمو از دست دادم.رفتم دنبال دانشش. تحلیل تکنیکال رو یاد گرفتم و حالا بلدم چه جوری با بازار کنار بیام.بدون دانش هرگز وارد نشید.

10

ترید کردن در بازار های دیجیتال

S.MaTiin

16/مهر/1398

گاهی اوقات بازار از روند منطقی پیروی نمی کند و همچون شعله های مهیب آتش هر چیزی که در دسترسش باشد تبدیل به خاکستر میکند در چنین شرایطی فقط و فقط کسانی در امان می مانند که از ان دور باشند و فاصله خود را حفظ کنند . پس بهترین استراتژی جهت ایجاد ثروت خرید ارزهای دیجیتال، دور شدن از بازار و نگهداری ان حداقل بمدت دوسال و سپس فروش ان می باشد

32

ارز دیجیتال

AMIRHESAM_LIVE

17/مهر/1398

ارز دیجیتال امروزه یکی از پردرامد ترین شغل ها شده و میتوان درامد خیلی بالایی کسب کرد بستگی ب همت و کار خودتون داره❤

6

تریدینگ

Avin

16/مهر/1398

معامله‌گری یا Trading یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان آنرا با سرمایه بسیار پایین نیز شروع کرد و به عنوان یک منبع درآمد جانبی در نظر گرفت. با وجودیکه این کار سختی‌های بسیاری دارد و از مشاغلی است که انرژی زیادی مصرف می‌کند به دلیل مزایایش مورد توجه افراد قرار گرفته است.

12

به ظاهر ساده ولی دشوار

aminparvaz22

17/مهر/1398

ترید کردن کار هر کسی نیست و واقعا باید آموزش کامل دیده بشه که حتی با وجود آن هم نمیتوان با قطعیت گفت که سود میکنم چون در این بازار ها هیچ چیز شفافی وجود ندارد پس نتیجه هم شفاف نیست ترید کردن هم شفاف نیست برای مثال همین چند روز پیش اتوکد cca اعلام کرد که حمله هرکس صورت گرفته ....و قیمتش از 3$رسید به 03 و این برای اون دسته افراد این تون خریده بوده یک فاجعه بود اگر کسی وارد این کار می اول آموزش بلعد به روز بودن خیلیا میشناسم که همینجوری شروع به ترید کردن و تمام سرمایشون از دست دادن پسره دلیل اصلی نوسانات زیاده این ارزهاست

7

دقیقا و صحیحا..

Dr.COiNs

16/مهر/1398

اگر بدنبال جاه طلبی خودت بری ولی بدور از حرص و طمع ،تنها با این منطق به نظرم پیروز میشی

8

ترید ارزهای دیجیتال

naser98

17/مهر/1398

سودی که ارزهای دیجیتال میده سایر ارزهای کاغذی نمیده بنابر این دلیل ورود ارزهای دیجیتال به ترید همین هست بدون شک ارزهای دیجیتال چندین رکود در بیشترین نرخ بازگشت س+رمایه در تاریخ را دارند و شما هم شانس خوبی دارید که از این بازار پول خوبی بدست بیاورید و سرمایه گذاری روی کریپتو بهترین گزینه میباشد و ترید بهترین بازی دنیاست و توصیه میکنم تا میتوانید ارز دیجیتال جمع آوری کنید و در فروش آن عجله نکنید و مدت بیش از 2 الی 4 سال بزارید بعد بفروشید تا بیشترین سود عاید شما شود .

7

ترید کردن

amir310

16/مهر/1398

ترید کردن به نظر ساده میاد ولی خیلی سخت و پیچیده است، آدمو خیلی وسوسه میکنه و تشنه بردن به سرت میزنه شاید چندبار هم موفق بشی ولی درکل امکان باختن زیاده و همیشه یه پای استرس درون آدمه.

9

ترید کردن

kingAhmad

29/آذر/1398

من مدتهاست که در فارکس ترید می کنم و تجربه به من ثابت کرده هرچقدر هم دانش مالی داشته باشید و استاد ترید محسوب شوید باز هم بازار رفتار احمقانه ی خودش را دارد. چندی پیش بعد از سخنرانی ترامپ کل بازار جهانی ارز دچار زلزله شد و تمامی ارزهای موجود دچار تحولاتی عجیب و غریب شد که بدون اغراق 80 درصد سرمایه گذاران زیان کردند. سواد ترید داشتن خوب است ولی بنظر من ترید کردن در بازار ارز دیجیتال بهتر از فارکس هست چون شما ارز دیجیتال در کیف پول خود دارید ولی در بازار ارز جهانی اینگونه نیست. شک نکنید و در بازار ارز سرمایه گذاری کنید چون سود خبی نصیبتون خواهد شد. دم دوستان کوئین گرام گرم که انقدر مطالب نابی به اشتراک میگذارند.

3

اشتباهات ذهنی هنگام ترید کردن

LimitlessAffluence

16/مهر/1398

واقعا اگه میتونستیم از اشتباهات ذهنیمون جلوگیری کنیم و گول ذهنمون و نخوریم و واقع بینانه عمل کنیم، میتونستیم تریدرهای موفق تری باشیم

11

تحلیل

hmn_ashrafi

19/مهر/1398

فورک یعنی چنگال اما در جامعه مجازی بمعنی این است که از یه جایی به بعد داریا ی زیر مجموعه هایی می‌شوند که ممکن است به خطر بیندازند

4

ترید چیست؟

nasimsargazi

17/مهر/1398

ترید (Trade) یا مبادله ارزهای دیجیتال یک واژه انگلیسی است که معنی لغوی آن تجارت یا داد و ستد می‌باشد، اما این واژه در بازار ارزهای دیجیتال به چه معنی است؟ همانطور که می‌دانید هر ارزی را می‌توان خرید و فروش کرد (مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و…) و یا به ارزهای دیگر تبدیل کرد که تراکنش های مربوط به آنها در بلاک چین ثبت می‌شود و بصورت شفاف قابل مشاهده است، افرادی که ترید می‌کنند به دنبال کسب سود از این خرید و فروش ها یا مبادله ها می‌باشند، البته دو نوع رویکرد به ترید یا مبادله ارزهای دیجیتال وجود دارد که یکی در قالب سرمایه گذاری بلند مدت و دیگری در قالب کوتاه مدت و خرید و فروش های لحظه‌ای است.

9

پیشنهاد

soheilstar

17/مهر/1398

به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم در صورت تمایل میتوانند بجای ترید و یا خرید و فروش ارزهای دیجیتالی سری هم به سایت الیمپ ترید بزنند . ابتدا میتوانید در مورد این سایت مقالات واینترنتی را مطالعه کنید و بعد سراغ این سایت برپید.بی شک با آموزش دیدن تحلیل های نموداری میتوانید درآمد خوبی داشته باشید.

8

ارزش بیت

Eliia

19/مهر/1398

ین ارز. ارزش زیادی نداره. اگه اینجوری بود همه اینو درک میکردن. و برای بدست آوردنش سرو دستو پا می‌شکنند. به ظاهر شاید کاری راحت باشه ولی. صبر زیادی میخواد. البته هرکی دوست داره تو اینجا پیشرفت کنه. حتما کتاب اثر مرکب بخونه. ولی خندن تنها فایدی نداره به عمل کار براید نه به سخن رانی

4

رازهای تریدینگ

hosein66

17/مهر/1398

ترید یا معامله در بازارهای مالی به معنای خرید دارایی در قیمت پایین و فروش آن در قیمت بالاتر است. البته در برخی بازارها می‌توان ابتدا فروش انجام داد و سپس خرید (به این نوع معاملات Short trading گفته می‌شود)

6

ترید کردن

sina1752

16/مهر/1398

خرید ارزهای دیجیتال در حال حاضر اشتباه است واینکه دوسال صبر کنیم تا اون با ارزش بشه ،ترید کردن یک هنر است وهرکسی توان انرا ندارد وبا یادگیری استراتژی درست ویاد گیری ان پول خوبی میشود از ان بدست اورد وبدیهی است که پولی که از سود کردن در ترید را نگه داریم منطقی تر است

11

ترید بازی ترسناک

alia86

16/مهر/1398

اینکه بدانیم ترید کردن یک بازی است که شاید با دانستن بعضی موارد گاهی اوقات پیروز بشویم ولی باید این احتمال رو هم در نظر بگیریم که بعضی مواقع هیچ اطلاعاتی به کمک ما نمیاید و ما یک شکست خورده هستیم.

17

ترید در صرافی های داخل کشور

bahman120

03/خرداد/1399

تریدر شخص با شخص در صرافی بید ارز در این صرافی میتونیم از افرادیی که فروشنده ارز دیجیتال خود هستند ارز دیجیتال خود را خرید و صرافی فقط هماهنگی و تظمین ترید را بر عهده دارد. http://www.bidarz.com/a/49340

0

تریدکردن

mmo1978

16/مهر/1398

ترید کردن به نظر من یک نوع ریسک کردن است دنیای ارز دیجیتال خیلی بزرگ است یعنی یک به هزار است گاهی شانس هم میخواهدیک تریدر حرفه ای همیشه برنده نیست گاهی بازنده میدان است به هر حال بازی شیرینی و کمی تلخ است گاهی عرش گاهی فرش گاهی پولدار گاهی فقیر

7

سرمایه

saeedsarlack

16/مهر/1398

درسته که انسانها جاه طلب فرصت طلب و در هر لحظه به فکر پول دار شدن هستن و هیچوقت دست از تلاش بر نمیدارن که امروزه با مد شدن صنعت ارز دیجیتال این فرصت چند برابر شده برای دو چندان کردن سرمایه.

18

رمزارزبانک مرکزی

rahabano

17/مهر/1398

شکل الکترونیک همان پولی است که توسط بانک مرکزی خلق و صادر می‌شود و قابلیت آنرا دارد که منطبق بر اصول رمزنگاری، در یک بستر توزیع شده و بصورت فرد به فرد بدون دخالت هیچ نهاد واسط پرداخت تبادل شود. این نوع رمزارز به پشتوانه پول ملی کشور (ریال) صادر می‌شود.

20

ترید کردن

navidkavousi

17/مهر/1398

ترید کردن نیاز به دانش بازارشناسی تجربه و مدیریت داردکه بهترین روش کسب درآمد

7

اشتباهات مرگبار در تریدینگ و ارزهای دیجیتال

HamiGh

16/مهر/1398

اینکه‌ فکر کنید تحلیل تکنیکال معجزه می‌کند. اینکه همه چیز را خیلی پیچیده کنید. دیدن الگوهای خیالی

15

سرمایه گزاری و ترید کردن

mahan68

16/مهر/1398

دوستانی که متاهل هستن و فرزندی دارند که خیلی به فکر اینده اون فرزندشان هستن میتونن با در نظر گرفتن مبلغ ناچیزی اینده فرزندشان را به کلی رقم بزنن اگر ما به این موصوع کمی فکر کنیم قطعا موفقخواهیم شد که با مقدار پولی به خرید کریپتو و اتریوم وچند تا دیگه از ارزهای جهانی بپردازیم و انهارا در گوشه ی بگزتریم و اهمیتی به بازار نرخ ندیم قطعا بعداز چند سال به چیزی که فکرشم نمیکویم خ. اهیم رسید

9

رازهای تریدر

nanapink

16/مهر/1398

البته همه ما دوست داریم باور کنیم که رازهای پنهانی وجود دارند که جایی پنهان شده‌اند و اگر دستمان به آنها برسد، همه چیز به طرز معجزه‌آسایی تغییر می‌کند.

10

ترید نکنید

mortezaaa

16/مهر/1398

بنظر من ترید کردن خیلی خیلی اولاً سواد وثانیا ثروت می‌خواهد اگر هردو رادارید پس دست به کار شوید من هم مثل نویسنده مقاله می‌گویم که اطلاعات کامل دارم و پول اضافه هم همینطور اما نویسنده مقاله نظر دیگری هم داشت خرید چند نوع ارز و کنار گذاشتن آن بنظر من از این روش بهتر از ترید کردن می‌توان به سود آوری رسید

16

ریسک

jafar21

17/مهر/1398

نکاتی که بیان شده نکات جالبی بودند که علاوه بر اینکه در بازار مفید هستند بلکه تو زندگی روزمره و در خیلی از امور زندگی کارگشا و مفید هستند

6

جایی برای اشتباه نیست

rohan

17/مهر/1398

قطعا امروز سرمایه گزاری روی ارزهای دیجیتال نوپا یک اشتباه هستش سرمایگذاری نامعلوم ، تیری که تو تاریکی مطلق پرتاب میشه و سیبلی مه فعلا کاشته نشده که به هدف بخوره پس تردید تو این مسئله قطعا به نحو سرمایه کذار نیست به جز سرمایه گزاری تو بخشی از ارز های دیجیتال مثل خود بیت کوئین و ارز هایی که ارزش کافی پیدا کردند

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.