coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

66,359 $

3,935,088,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.2%

3,031 $

179,751,939 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9996 $

59,276 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

578 $

34,275,993 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.2%

168.37 $

9,984,341 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9991 $

59,247 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.8%

0.5216 $

30,931 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

3,030 $

179,670,105 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.4%

6.67 $

395,531 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.2%

0.1526 $

9,049 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال-قسمت دوم

19/مهر/1398
افزودن به نشان شده ها
 رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال-قسمت دوم
آموزش
ترید
3297
دقیقه

مطالعه قسمت اول رازهای تریدینگ

کسب مهارت در ترید کردن

اول از همه باید شروع کنید به مطالعه کردن.

برای همه‌ی چیزایی هستند که هر چه زودتر شروع به یادگیری کنیم، مهارت‌ بیشتری کسب خواهیم کرد. در واقع هدف این است تا آخر عمرتان هر روز یک چیز جدید یاد بگیرید.

کتاب شماره‌ی ۱

کتاب مورد علاقه من در زمینه‌ی ترید کردن، یک کتاب بسیار ساده است، ۱۰ روش برتر ترید:‌ چطور آنها را بشناسیم، چه زمان با استفاده از آنها ترید کنیم و چطور از آنها پول درآوریم (Top ۱۰ Trading Setups: How to Find them, When to Trade Them, How to Make Money with Them. )

مثل همه‌ی کتاب‌های دیگر در زمینه‌ی ترید، من ترجیح می‌دهم نسخه‌ی کاغذی آن را بخوانم، در مقایسه با نسخه‌ی کیندل آن، دیدن تصاویر نمودارها آسان‌تر است.

این کتاب مختصر و مفید است. نویسنده در مورد افتخارات ترید خودش داستان‌سرایی نکرده است و به سیستم طلایی و مخفی خودش ارجاع نداده است که با استفاده از آن بتوانید هزاران دلار پول پارو کنید. این کتاب روی توصیه‌های ساده و عملی در بازارهای مختلف تمرکز دارد. وقتی قیمت‌ها بالا می‌روند همه سود می‌کنند، اما زمانی که قیمت پایین می‌آید یا ثابت می‌ماند چطور باید برخورد کنید‌؟‌ کتاب در این مورد هم توضیح داده.

با اینکه این کتاب روی بازارهای سنتی تمرکز داد، بیشتر قوانینی که عنوان کرده برای بازارهای کریپتو کارنسی هم صادق است. دلیلی که در صفحه‌ی اول کتاب آورده برای اینکه چرا تریدرهای تازه‌کار متضرر می‌شوند، به قیمت همه‌ی کتاب می‌ارزد. تریدرهای تازه‌کار پولشان را از دست ‌می‌دهند برای اینکه:‌

  • با مبالغ بالا ترید می‌کنند؛
  • بدون حد و مرز ترید می‌کنند، در واقع به نوعی قمار می‌کنند؛
  • بیش از حد ترید می‌کنند؛
  • پول‌های ارزان قیمت بی‌ارزش می‌خرند؛
  • برای ترید کردن بیش از حد پول قرض می‌کنند.

ترید کردن با پول قرضی در کریپتو کارنسی مثل بازی کردن با دم شیر است. اگر تریدر حرفه‌ای نیستید، خواهشا این کار را نکنید. بازار [کریپتوکارنسی] /) با سرعت بسیار زیادی جابه‌جا می‌شود و احتمال اینکه پول دیگران را خیلی راحت از دست بدهید و دیگر توان بازگرداندن آن را نداشته باشید واقعا زیاد است. و این اصلا خوب نیست.

همین موضوع ما را تفاوت اصلی بازار معمولی و بازار کریپتو می‌رساند.

بازارهای کریپتو با سرعت بازی‌های کامپیوتری حرکت می‌کنند.

وقتی نویسنده‌ی کتاب درمورد این صحبت می‌کند که ممکن است هفته‌ها حتی ماه‌ها طول بکشد تا بالاخره به جایی که باید برسد، در جهان‌های موازی ممکن است این اتفاق چند روزه بیافتد (قابل پیش‌بینی نیست). بارها دیده‌ایم که بازار یک‌شبه ۴۰ درصد سقوط کرده و در روند نزولی افتاده و بعد از دور روز بازیابی شده و حتی به قیمتی بالاتر رسیده. سرعت این بازار تا این حد زیاد است.

این یکی از دلایلی است که روزنامه‌ها کریپتو را درک نمی‌کنند، همین است. آنها به طور مداوم گزارش می‌کنند که بیت‌کوین به پایان کار خود رسیده و برای همیشه از بین رفته است. واقعا خنده‌دار است. به عنوان مثال در سایت 99bitcoins‌ یک نفر هر روز برای بیت‌کوین پیام تسلیت می‌نویسد.

مشکل این است که روزنامه‌های کثیرالانتشار به این بازی با سرعت کمتری عادت دارند. دقیقا مثل این است که در مدرسته فوتبال بازی می‌کرده‌اند و حالا وارد بازی‌های حرفه‌ای شده‌اند و با افرادی بازی می‌کنند که با سرعت برق‌وباد از کنار آنها می‌گذرند. جای تعجبی هم ندارد، سطح بازی‌های کاملا متفاوت است.

کریپتوها نسل کامپیوتری بازار بورس هستند.

متعلق به آدم‌هایی هست که در دورانی زندگی کرده‌اند که بدون اینترنت هیچ معنایی ندارد. برای آنها اینترنت مانند درخت‌هاست، همیشه وجود داشته‌اند. آدم‌های بازار بورس از روزهای جوهر و کاغذ کاهی آمده‌اند. وقتی که فوربز (Forbes) یا CNN یا FOX درمورد بازار نزولی در دنیای بورس سنتی گزارش می‌کنند، برای یک مدت منطقی قابل استناد هستند. ممکن است بازار برای ماه‌های راکد باقی بماند. اما برای کریپتو ممکن است بازار همین‌ فردا سر به فلک بگذارد.

بازار کریپتو با سرعت نور حرکت می‌کند.

(برای ترید در صرافی باینانس می توانید از این لینک استفاده کنید)

کتاب شماره‌ی ۲

برای اینکه‌ اطلاعاتی که لازم دارید به روز باشد، به کتاب شماره دو می‌رسیم:‌

دایره المعارف الگوهای نمودار (Encyclopedia of Chart Patterns)

این کتاب یک غول واقعی است. کتابی سنگین و قطور، پر از اطلاعات. بعد از خواندن آن احتمالا به هر چه نگاه کنید فقط الگو ببینید، حتی اگر الگویی وجود نداشته باشد. نگران نباشید. هر جا که به الگویی برخوردید آن را بررسی کنید. همیشه می‌بینید که افراد در توییتر یک سری خط رندم روی نمودارها می‌کشند و اسمش را می‌گذارند «تحلیل تکنیکال»، اما این کتاب بسیار منظم‌تر و جدی‌تر است.

تحلیل تکنیکال (به معنی مطالعه‌های الگوهای نمودارها) در دنیای کریپتو خوب جواب می‌دهد. احساس من این است که به این خاطر است که متخصصان ترید کریپتو نخبه‌ها هستند و تحلیل تکنیکال برای مغز مهندس‌ها کاملا منطقی به نظر می‌رسد. همین کار به یک پیش‌گویی محقق کننده می‌انجامد. یک دلیل دیگر این است که تریدهای ماشینی زیادی انجام می‌شود. شما در مقابل ربات‌هایی ترید می‌کنید که معمولا در exchanges (سایت‌هایی مانند بیت‌رکس و…) قرار دارند و آنها هم چاره‌ای ندارند جز اینکه بر اساس میانگین متحرک، شکست، پولبک (pull back)‌ و سایز چیزای که تحلیل تکنیکال کاران دوست دارند، تصمیماتشان را بگیرند.

موضوع دیگری که باعث می‌شود تحلیل تکنیکال جواب بدهد این است که اساس آن بر پایه‌ی روانشناسی قرار دارد. مردم دوست دارند سود کنند و ضرر نکنند. بعد از میزان معینی افزایش قیمت، سقوط خواهد کرد. که کاملا طبیعی است.

بازارها واقعا چیزی نیستند جز توهمات مشترک ناخوداگاه جمعی ما،‌ تصویری از امیدها،‌ آرزوها و ترس‌های ما.

اما یادتان باشد که تحلیل تکنیکال غول چراغ جادو نیست.

همیشه هم جواب نمی‌دهد. گاهی هم فقط یک جادوگری بی‌معنی است. درست انجام دادن آن سخت است، به آسانی قابل اشتباه کردن و فرستادن انواع سیگنال اشتباه است. اما همچنان ابزار مفیدی است. بارها جان مرا نجات داده و کمک کرده که از ضررهای بزرگ اجتناب کنم.

کتاب شماره‌ی ۳

آخرین کتابی که می‌خوام معرفی کنم، کتابی است که همیشه دوستش داشته‌ام: موفقیت در وال استریت ( One Up on Wall Street) اثر سرمایه‌گذار افسانه‌ای، پیتر لینچ. او ۱۵ سال بازار را شکست داده است. از نظر آماری، اکثر تریدرها بعد از ۱۰ سال شکست می‌خورند. اکثر توصیه‌هایی که در این کتاب آمده، مثلا سعی کنید قبل از اینکه در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید، خانه بخرید، منقضی شده‌اند. خانه‌ خریدن این روزها زوج‌های جوان را زیر قرض و وام زیادی می‌برد. اما توصیه‌های او درمورد سرمایه‌گذاری بدون تاریخ مصرف هستند و برای هر نوع بازاری هم کاربرد دارند.

اما او چطور این همه پول درآورده؟‌ مثل وارن بافت، او هم روی «سرمایه‌گذاری ارزشی» تمرکز کرده بود. می‌پرسید یعنی چه؟‌ سوالی خیلی خوبی است کارآموزان جوان من.

او روی چیزی سرمایه‌گذاری می‌کرد که می‌شناخت و درکش می‌کرد. وقتی همسر و فرزندانش با کیسه‌های خریدشان از یک فروشگاه جدید به خانه برمی‌گشتند، او درمورد آن کمپانی تحقیق می‌کرد و آن را می‌خرید. او معتقد بود اگر مردم از آن خرید می‌کنند، حتما شرکت خوبی است.

سرمایه‌گذاری روی چیزی که می‌شناسید یک اکتشاف ذهنی عالی است. وارن بافت قبول نمی‌کند که در همه نوع کسب‌وکاری سرمایه‌گذاری کند، به عنوان مثال او در تک استار که همه دوستش ندارند سرمایه‌گذاری نکرد، چون چیزی از تکنولوژی سر در نمی‌آورد. و چون آن را درک نمی‌کند نمی‌تواند تصمیمات خوب و جلوتر از زمان خودش بگیرد، پس سرمایه‌گذاری نمی‌کند. اگر هدف یک کوین را درک نمی‌کنید، از آن فاصله بگیرید. فقط به خاطر اینکه قرار است صعود کند آن را نخرید و از یک نفر در تلگرام شنیده‌اید قرار است سود کند.

در بازار کریپتو، سرمایه‌گذاری ارزشی به این معنی است که یک سری کوین بی‌ارزش کم‌اهمیت نخرید. ICO ها همیشه در حال ظهور هستند و کوین‌های جدیدی به بازار اضافه می‌شوند و قول سود‌های بزرگ را می‌دهند. بعضی از آنها بالاخره یک روز به سود می‌رسند. اما بیشتر این کوین‌ها بعد از چند سال به‌طور کامل از بین می‌روند.

من به شخصه، روی کوین‌های «زیرساختی» یا کوین‌هایی که شانس این را دارند که چندمنظوره باشند و به اهداف زیادی برسند،‌ سرمایه‌گذاری می‌کنیم. من سابقه ساختن سیستم‌هایی را دارم، چون بیش از یک دهه مدیر سیستم‌ها بوده‌ام. من به دنبال افرادی هستم که جاده‌هایی می‌سازند برای فردا.

ایتریوم ، بیت‌کوین، QTUM، Tezos چندین هدف دارند. اما Pot Coin ندارد.

بعد از گذشت چندین سال، مثل همه‌ی تریدرهای خوب، پیتر لینچ تمام پولش را از ۲۰ درصد تریدهایی که می‌کند درآورده و در ۸۰ درصد تریدهایش سود چندانی نکرد یا حتی ضرر کرد.

۸۰/۲۰ فرمول خوبی است.

هیچوقت نمی‌توانید نتیجه‌ای بهتر از این کسب کنید، حتی اگر بتوانید چندین سال همین حد را نگه دارید بازهم به بیشتر از این نخواهید رسید. در نهایت شما هم به مقدار متوسط می‌رسید. آمار و احتمال حکم می‌کند این اتفاق بیافتد و ریاضی سلطان جنگل است. همه‌چیز اینجا و هر جای دیگری بر پایه‌ی ریاضی است.

و البته، حتی بعد از اینکه این ۳ کتاب را خواندید، یادتان باشد که:‌

هیچ رمز و رازی وجود ندارد.

در واقع وجود دارد.

راز موفقیت خود شما هستید.

کمی کلیشه‌ای است اما واقعیت دارد.

برای اینکه بهتر شوید، باید تمرین کنید. هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد.

این توصیه برای تمام زندگی شما صادق است. باید وارد گود شوید. باید بازی کنید تا یاد بگیرد.

اینکه چیزی را از کتابی بخوانید، با اینکه خودتان را آن را انجام دهید، زمین تا آسمان فرق دارد.

وقتی فشار زیادی وجود دارد و احساساتتان برعلیه شما هستند و با چشم خودتان می‌بینید که هزاران دلار دود می‌شوند و شما همسرتان را مقصر می‌دانید که به شما گفته بیایید و شام بخورید و باعث شده ضرر کنید (از آن باورهای خرافی)، چون در حال نگاه کردن به صفحه تریدها نبوده‌اید.

اما باید نیرویتان را جمع کنید و از نو شروع کنید. لازم نیست که در همه‌ی دورها پیروز شوید. بیرون بروید، درخت‌ها را ببینید،‌ به صدای پرنده‌ها گوش دهید، با بچه‌هایتان بازی کنید، به طور خلاصه، کارهایی را انجام دهید که واقعا در زندگی اهمیت دارد. وقتی که برگردید بازار منتظر شماست.

قانون بازی به این صورت است:‌ اشتباه می‌کنید و یاد می‌گیرید.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

ممکن است همبستگی بیت کوین با بخش تکنولوژی بازار سهام بازگشته باشد!

ممکن است همبستگی بیت کوین با بخش تکنولوژی بازار سهام بازگشته باشد!


تحلیل کاربران

یادگیری

raymond11

21/مهر/1398

کتاب های خوبی معرفی کردین و قابل استفاده هست. یادگیری همیشه و تو هر سنی لازم هست.

2

تریدینگ

mam30

19/مهر/1398

یکی از مهمترین مسائل در تریدینگ مدیریت سرمایه هست و باید به نسبت سرمایه اولیه وارد بازار شد که ضرر ناشی از آن آنچنان چشم گیر نباشد که بازار تریدینگ تبدیل ب قمار نشود .. آموزش های رضا گلشاهیان در زمینه تحلیل تکنیکال فوق العاده هس حتما بهره ببرید .

4

ghari

gharib

20/مهر/1398

عده ای از مردم وقتی وارد عرصه بیت کوین میشن انتظار دارن یه شبه به بهترین کار ممکن برس درحالیکه هرکاری شروعی خوب داره اما بدون پایان بدبیت کوین اول واخرش عالیه

3

یادگیری وپیشرفت

shahrzad

19/مهر/1398

قبل از انجام هرکاری باید تحقیق کنیم بعد اون کارو انجام بدیم ببینیم به سوددهی میرسیم یا نمیرسیم در همه کارها باید این چنین باشیم

2

اطلاعات

sajad kh

19/مهر/1398

تو این زمینه باید اطلاعات کافی داشته باشی که بتونی کار کنی اگر ی ذره بی دقتی کنی سودی نمیکنی که هیچ بلکه سرمایه هم از بین میره باید اطلاعات کافی داشته باشی

4

ترید کردن

S.MaTiin

19/مهر/1398

بی شک باید بر روی چیزی سرمایه گداری کنیم که نسبت به ان شناخت کافی داشته باشیم و روند بازار ان را بخوبی بشناسیم. تنها و فقط بر اساس مطالعه تکنیکال ترید و خرید کردن کاری است همچون بازی قماری که یک نفر ناشی و تازه کار وارد ان شود.

9

تریدینگ

N.moghaddam

20/مهر/1398

ترید یا معامله در بازارهای مالی به معنای خرید دارایی در قیمت پایین و فروش آن در قیمت بالاتر است. البته در برخی بازارها می‌توان ابتدا فروش انجام داد و سپس خرید (به این نوع معاملات Short trading گفته می‌شود).

6

آشنایی بازیابیم جدید

mahdiroodbari

19/مهر/1398

اینکه این مقالات وکتابها مارا درمورد مفاهیم جدیدی از دنیای ترید وبیت کوین آشنا می کنند دارای ارزش بسیار زیادی است.

11

بیت کوین

parsa92

19/مهر/1398

واقعا تو این روزگار که با تکنولوژی همه چیز جلو میره ما هم باید با اون جلو بریم و بهترین راه برا سرمایه گذاری ارز دیجیتال مخصوصا بیت کویین است

4

کتاب های که معرفی شدن عالی هستن ، حتما بخونید

ebhammaster

19/مهر/1398

دوستان من اون کتاب سبزه که بالا معرفی شد رو به صورت انگلیسی خوندم ، حتما بخونید تاثیر بسزایی در رونق برنامه های آتی تون خواهد داشت

7

مهارت

peyman001

19/مهر/1398

برای ترید کردن باید مهارت بسیار بالای داشت زمان ترید زمان اتمام همچنین کسانی که با تجربه کافی اینکار را انجام بدن حتما ضرر خواخند کرد

2

ترید

samad900

19/مهر/1398

واقعا سخت هست و مطالعه و تمرکز میخواد کار کردن با این چنین بیزنسی اما چیزی که مهمه اینه که این بازار همون بازار ایندس و باید خود را وفق داد.

7

تحلیل

rhd1364

20/مهر/1398

در مورده ارزهای دیجیتال من به همه میگم که برای کار در این زمینه باید صبور باشید و همیشه بازار رد چک.کنید و عجول نباشید . ترز دیجیتال به صبر حوصله و تجربه برای موفقیت نیاز داره

6

تجارت کردن، هُنره نه علم!

mhonarjoo

20/مهر/1398

تجارت و کسب سود یک هنره، هرکسی این رو نداره و با دانش کسب نمیشه، حالا اگر چنین هنری رو دارین، این چنین مقالاتب به سامان دهی این استعداد کمک میکنه

4

معرفی کتابهای در مورد تریدینگ در ایران

HamiGh

19/مهر/1398

مقوله تریدینگ در حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی وارد ایران شده و رفته رفته جای خود را در بین ایرانیان بیشتر باز خواهد امیدوارم کتابهای خوب درباره تریدینگ در ایران به زودی ترجمه و چاپ بشوند تا بتوانیم ازشون استفاده بکنیم . ضمن تشکر از دست اندرکاران برنامه خوب کوینگرام استدعا دارم از این کتابهایی که راجع به تریدینگ چاپ و منتشر شده اند بیشتر معرفی کنند‌.

11

دانش کافی

vahid_1997

19/مهر/1398

سلام. تو این زمینه باید دانش کافی داشته باشی ب نظر من باید خیلی خیلی دقیق کار کرد اگ یکم بی دقتی کنی تو این زمینه سودی نداری ک هیچ سرمایه ام میره (باید دانش و اطلاعات کافی داشته باشی)

12

تریدینگ

saeedj22

19/مهر/1398

مهم نیست وقتی تازه شروع به کار می‌کنید چقدر دانش دارید، ممکن است واقعا چیزهایی که می‌بینید را نفهمید. اطلاعاتی زیادی به سمت شما هجوم می‌آورند و شما تجربه‌ی کافی برای تجزیه و تحلیل آنها را ندارید. اما حقیقت تلخی که وجود دارد این است که بیشتر مردم نمی‌توانند تا آخر راه دوام بیاورند.

13

رازهای تریدینگ

نوید

20/خرداد/1400

من ممنونم از کسی که این خبر رو آورد روی اپ.اما من یه مورد رو هم خودم اضافه کنم و اونم اینه که ذات این کارها هم سو با قماره و شاید یه تفاوتهایی با قمار داشته باشه ولی به نظر من خیلی هم سو با قمار است .پس کسی که وارد تریدینگ در هر کالایی میشود باید اول روحیه ی پذیرش باخت را داشته باشد و اصلا از باخت ناراحت نشود و درس بگیرد از باخت هایش و خودش رو گول نزند که این کار قمار نیست و همیشه فکر قدم بعدیش باشد

1

قمار بازی یا ترید

mortezaaa

19/مهر/1398

سلام دوستان عزیز میدانید که ترید هم مثل قمار کردن است اگر اینگونه بگوییم فوراً مراجع تقلید آن را تحریم می‌کنند هر چند الان هم استخراج ویا خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال تقریبا توسط نود و چند درصد مراجع تقلید تحریم است اما بعد یک تریدر بايد چکار کند تا برنده باشد اول از همه علم خود را افزایش دهد یعنی راجع به ارزی که می‌خواهد خریداری کند مطالعه داشته باشد دوما صبور باشد یعنی نه اینکه به محض اینکه وارد ترید شد شروع به خرید و یا فروش نکند سوما سرمایه خود را روی ارزهای ارزان قیمت نگذارد نه اینکه اصلا از ارزهای ارزان نخرد نه بلکه بیشتر از ارزهای خاص تهیه کند. چهارم حتما سعی کنید که هنگام فروش ارز مقداری از سود خود را از آن ارز برای خود نگه دارد

8

ترید کردن

masoud9708

10/دی/1398

ترید کردن اموزش های فراوانی میخواهد و باید وقت زیادی را در تحلیل نمودار بازار گذاشت تا ذهنت به نمودار عادت کند

0

ترید

mehdiarfae98

20/مهر/1398

در دنیای امروز مهم تر از سرمایه و تحصیلات دانشگاهی، مهارت ترید کردن بیشترین پول را نصیب افراد می کند...

4

ترید ارزهای دیجیتال

Avin

19/مهر/1398

یکی از نکات مثبت در ترید ارزهای دیجیتالی عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی است که شما می‌توانید در هر زمان و در هر مکانی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود بپردازید.

9

تجربه باچاشنی دانش

dashraf

03/بهمن/1398

شکست می خوری عبرت میگیری مهارت به دست میاری.درحین این دوره فقط کافیست ثبات شخصیتی وقدرت ذهنی خودرااز دست ندی.به خالقت توکل کن

0

منظور از ترید چیست؟

farhad1360

19/مهر/1398

ترید یا معامله در بازارهای مالی به معنای خرید دارایی در قیمت پایین و فروش آن در قیمت بالاتر است. البته در برخی بازارها می‌توان ابتدا فروش انجام داد و سپس خرید (به این نوع معاملات Short trading گفته می‌شود). دارایی که در بازارها خرید و فروش می‌شود می‌تواند هرچیزی باشد: سهام، اختیار معامله (آپشن)، ارز دیجیتال، یک ارز خاص و… برای هرکدام از این دارایی‌ها بازارهای جداگانه‌ای با ویژگی‌های مختلف وجود دارد

11

تحلیل

amirho3einbb

19/مهر/1398

قطعا و به یقین در هر مسئله ای به خصوص مسائل مربوط به رمز ارز ها ، داشتن اطلاعات کافی و دانستن نحوه مبادلات نقش مهمی در درامد فرد داره

8

ترید

Bist1234

20/مهر/1398

بزرگترین مشکل وایرادما همینه،مطالعه.افرادزیادی به من کتاب پیشنهاد دادن ولی من همیشه میخاستم از اینترنت کاراموپیش ببرم،اللخصوص درتریدکردن وچوبشم خوردم.وچه دولایی ازدست دادن.ممنون

3

دانش برای ثروت

plmokn

19/مهر/1398

کسب ثروت در این زمان فقط با علم و دانش میسر است این دانش حتما نباید در دانشگاه کسب شود زگهواره تا گور دانش بجوی

5

رازهای تریدینگ

aramdl

19/مهر/1398

بدون شک ارزهای دیجیتال چندین رکورد در بیشترین نرخ بازگشت سرمایه در تاریخ را دارند. و شما هم شانس خوبی دارید که از این بازار پول خوبی به دست بیاورید. پس بیاید بیشتر از این وقت را تلف نکنیم و برویم سراغ سرمایه‌گذاریروی کریپتو.

2

ریسک

dr.amir17

22/مهر/1398

علاوه بر دانش باید قدرت ریسک کردن رو هم داشته باشی افراد با ریسک کردن ودانش کافی میتونن‌ تو این زمینه موفق باشند

1

تریدر موفق

LimitlessAffluence

19/مهر/1398

واقعا هیچی به اندازه تمرین کردن و تجربه کردن و البته اشتباه کردن آموزنده نیست ، ولی قطعا اشتباه کردن دردناک هم هست ، و هرچند سخت اما باید وارد بازی شد و شروع کرد

7

بیت کوین

babak1376

19/مهر/1398

بالاخره هر کسی اطلاع کافی نداره ولی با شروع و کسب تجربه می توند درامد خوب داشتباشد ،و تجربه کسب بکنه ولی وقتی وارد میشوی و فکرت رو درگیر میکنی کم کم تجربه کسب میکنی و اعطلاعات کافی داری

4

بیت کویین

mortezakhalagh

20/مهر/1398

عدد را تایید می کند. ناشناس بودن: تمام پروسه های مربوط به بیت کوین اعم از استخراج، خرید و فروش، ناشناس انجام می گردد. البته امروزه به منظور کاستن از سوء استفاده های احتمالی، بسیاری از صرافی های ارزهای دیجیتال برای فروش و حتی خرید بیت کوین اقدام به احزار هویت کاربر می کنند. برگشت ناپذیری: زمانی که یک تراکنش انجام می شود، هرگز قابل برگشت و دست کاری نیست.

6

متن عالی

mehdi1991

20/مهر/1398

برای کسانی که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال می شوند این متن فوق العاده است. کمک به شناخت بهتر خود و هدفتان در مسیر خرید و فروش ارزهای دیجیتال

2

اولا خدمت دست اندرکاران این آپ عرایضی داشتم

mortezaaa

19/مهر/1398

زحمت کشیده این صفحه نوشتن‌ تحلیل را درست کنید تا ما بتوانیم تحلیل خود را ببینیم وبتوانیم غلط های انشایی خود را رست کنیم دوما به محض اینکه می‌خواهیم یک کلمه را حذف کنیم سریع متن ارسال می‌شود.

5

تحلیل به روز

seyyedali

19/مهر/1398

انسان در هرکاری باید به روز باشه با مطالعه این سه کتاب با روز کردن خود بابازار ارز دجیتال اهرکسی می تواند سود بهتر ومطمئن تری انجام بدهد تا ارزش زحمتهاش از دست نره واگر کسی بیاد این یه کتاب راترجمه کنه خیلی عالی می شود

5

مدیریت سرمایه در ترید

mohsenMeli

20/مهر/1398

دوستان به نظر من شما بادست خالی و برحسب احتمالات به جنگ عددها میرین قاعدتا اگه از تنها سلاح های کوچیکی که داریم هم غافل بشیم کلا جنگ رو میبازیم همون روزهای اول سلاحهای ما غلبه بر احساسات طمع نکردن صبر و حوصله

5

تریدر موفق

LimitlessAffluence

19/مهر/1398

واقعا هیچی به اندازه تمرین کردن و تجربه کردن و البته اشتباه کردن آموزنده نیست ، ولی قطعا اشتباه کردن دردناک هم هست ، و هرچند سخت اما باید وارد بازی شد و شروع کرد

4

موفقیت

saeedsj

20/مهر/1398

واقعا درست میگه راز موفقیت خود شما هستید. شما خودتان می تونید با کمی مطالعه و تحلیل در بازار ارزهای دیجیتال یکی از موفق ترین افراد شوید ممکن است چند بار به مشکل بخورید ولی ادامه بدین تا به موفقیت دست پیدا کنید

5

تحلیل

hmn_ashrafi

19/مهر/1398

بیا کوین درست است زمانی صعود کرده بود ولی بایستی دانست آن صعود هم ارزشی مجازی به این ارز مجازی داده بود و هر لحظه منتظر سقوط آن باید بود مخصوصا در حال حذ۲ر بنظرم بازم سقوط می‌کند تا ارزشش به هزار دلار برسد

4

اموزش

arsham1

19/مهر/1398

یاد گیری و اموزش مطالب جدید خیلی خوبه حالا اگر هم کمک کنه تا چیزی هم در قبالش در بیاریم مزورم در امده چه بهتر

3

بیت کوین ارز اولیه

azizi70

20/مهر/1398

هیجان انگیزه.بنظر من قیمت بیت کوین در زمانهای آینده خیلی بیشتراز حد تصور بالا رود

2

سوال

masoudgh

20/مهر/1398

این کتابها با ترجمه فارسی موجود هست و ذکر نام مترجم و ناشر راهنمای خوبی است برای دسترسی بهتر به منابع

4

سرمایه گزاری

abolfazl..

19/مهر/1398

بنظر من همون ک اشاره کردید واقعا سرمایه گزاری ب روی کوین های زیر ساختی و غیره حرکتی خوب و عاقلانس و این سرمایه ها بعدا میتونن کمک های بزرگی ب فرد بکنند

9

رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال

aramdl

19/مهر/1398

، دیگر هیچ علاقه‌ای به ۱۰ درصد بازگشت سرمایه بعد از یک سال در بازارهای بورس نخواهید داشت. با خودتان فکر می‌کنید، این نوع بازارهای ده درصدی برای پدربزرگ‌ها و قدیمی‌ترها مناسب است

6

بیت کوین

rahabyk

19/مهر/1398

یکی از تحلیلگران حوزه ارز دیجیتال انتظار دارد با وجود این که بیت کوین امروز را با نزول پشت سر گذاشته به زودی با سقوط بزرگتری در ارزش بیت کوین مواجه شود. بیت کوین در حال حاضر در داخل یک مثلث متقارن تبادل می‌شود (اشاره به نم

10

تریدرها

soheilstar

20/مهر/1398

ترید کردن در فضای ارزهای دیجیتال بنظر من از ترید در بورس بسیار سخت تر و با ریسک بیشتری است انجام میگردد.جای تشور دارد که با مقالات فوق میتوان با آگاهی بیشتری شروع به انجام این کار کرد.

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.