coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.1%

62,756 $

3,909,698,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.2%

3,110 $

193,745,524 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

3.5%

585.1 $

36,453,599 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.7%

144.37 $

8,994,251 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9993 $

62,256 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.5294 $

32,982 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

3,107 $

193,581,675 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

11.4%

0.1497 $

9,326 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.3%

5.7 $

355,110 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بدترین کندل ماهانه بیت‌کوین از ۲۰۱۱ ثبت شد. چه بر سر بازار آمده است؟

11/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
بدترین کندل ماهانه بیت‌کوین از ۲۰۱۱ ثبت شد. چه بر سر بازار آمده است؟
Bitcoin
BTC
Market
تحلیل
1839
2 دقیقه

پنج‌شنبه آخرین روز ماه جون بود و در پایان این روز کندل ماهانه در چارت قیمت بیت کوین بسته شد. داده‌ها نشان می‌دهد ماه جون ۲۰۲۲، با ۳۷٪ افت قیمت بدترین ماه دهه اخیر برای بیت کوین بود.

در پایان روز ۵ شنبه کندل ماهانه قیمت بیت کوین مطابق اطلاعات بیت استمپ در ۱۹٬۹۲۵ دلار بسته شد. این سطح قیمت پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای قیمت بیت کوین و پایین‌تر از قیمت تحقق یافته است و پایین‌ترین RSI ماهانه در تاریخ بیت کوین را نشان می‌‌دهد.

با این حال تحلیل‌گر مطرح بازار، گرت سالووی (Gareth Soloway)، این حد قیمت را هم نتیجه فعالیت نهنگ‌ها می‌داند و معتقد است یک «بازیگر بسیار بزرگ» تمایل نداشته که کندل ماهانه قیمت BTC پایین‌تر از حدبالای بول‌ران ۲۰۱۷ بسته شود.

منبع: توییتر

قیمت بیت کوین از ابتدای سال میلادی تا پايان ژوئن که نیمه اول ۲۰۲۲ را مشخص می‌کند، حدود ۵۹٪ کاهش یافته است که بدترین ۶ ماهه در تاریخ بیت کوین است. قیمت اتریوم هم در ماه ژوئن از این بازار خرسی جان سالم به در نبرده و با ۴۵٪ کاهش عملکردی بدتر از بیت کوین داشته است.

مجموعه‌ای از عوامل بسیار منفی در اقتصاد کلان تمام بازارها از جمله بازار سهام و حتی بازار اوراق قرضه را تحت تاثیر قرارداده است. بازار اوراق قرضه (Bond Market) در ایالات متحده که بازار زیربنایی برای عملکرد اقتصاد این کشور و به نوعی اقتصاد جهانی است، در شرایط بسیار بدی قرار دارد و عده از تحلیل‌گران معتقدند روند صعودی بلندمدت آن که از ابتدای ۱۹۸۰ شروع شده بود رو به اتمام و در حال معکوس شدن است.

مکس کایزر (Max Keiser) از اولین طرفداران بیت کوین و چهره خاص فضای کریپتو، معتقد است که فریز کردن ۶۰۰ میلیارد دلار دارایی روسیه توسط ایالات متحده، و جنگ سرد در حال شکل‌گیری بین ناتو و روسیه و چین، مهر پایانی بر اقتصاد متکی بر فایننس و آغاز عصر جدیدی در اقتصاد است که در آن دارندگان منابع طبیعی و تولید کنندگان مواد اولیه نقش بسیار مهم‌تری نسبت به گذشته خواهند داشت.

در کنار آن تورم در ایالات متحده به بالاترین سطح در ۴۰ سال اخیر رسیده است و سیاست‌ها انقباضی فدرال رزرو که به نظر بسیاری تحلیل‌گران بسیار دیر برای کنترل آن وارد عمل شد، در حال ترکاندن حباب در بازارهای مختلف است و انتظار می‌رود دست کم تا پایان ۲۰۲۲ ادامه داشته باشد.

با وجود این شرایط بسیار منفی در اقتصاد کلان شرایط درون فضای کریپتو هم به طرز کم سابقه‌ای منفی است. ورشکستگی سلسیوس، ورشکستگی تری اروز کپیتال، مسدود کردن برداشت‌ها توسط ویجر (Voyager)، مسدود کردن برداشت‌ها توسط صرافی کوین‌فلکس (CoinFlex) نشانه وضع وخیم بازار و توجیه کننده RSI بسیار پایین است که نتیجه فشار «فروش اجباری» از سوی موسسات مختلف بدهکار است.

قیمت بیت کوین در زمان نگارش خبر ۱۹٬۲۷۳ دلار و قیمت اتر ۱٬۰۴۶ دلار است. اطلاعات مربوط به ۱۰ رمزارز برتر را از وبسایت کوینگرام مشاهده می‌کنید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

کندل

alireza.pol

12/تیر/1401

بدترین کندل این ماه رو در بیت کوین دیدیم این سقوط بی سابقه باعث بهم ریختگی این ارز شده و خیلی هارو نا امید کرده امیدوارم درست بشه

16

کندل

leilaranjbar

17/تیر/1401

مجموعه ای ازعوامل بسیار منفی دراقتصاد کلان تمامی بازار های سهام وحتی بازار اوراق قرضه تحت تاًثیر قرار داده

5

کندل ماهانه بیت کویین

kavehazary

12/تیر/1401

در دهه اخیر بدترین کندل ماهانه بیت کویین وریزش رو رقم زد که در این ماه بدترین کندل رو داشته بلکه بعد از این در ماه آینده شاهد صعودی شدن اون هم باشیم

19

بدترین کندل ماهانه........fare

farejoon

11/تیر/1401

برای بیت کویین و اتریوم بدترین ماه بوده و با اوضاعی که جنگ و کرونا و مسائل سیاسی همه و همه دست به دست هم دادند وارزهایی که روزی همه برای خریدش چه کارهایی که نکردن و دیگر اینکه این جنگ روسیه و اوکراین فقط جنگ نیست هر جنگی عوامل خیلی بدی با خودش به همراه داره که یکی از انها ارزها بودن و انهم بیت کویین و افت ان بود خلاصه اینکه امیدوار باشیم این ماه های نحس هرچه زودتر تمام بشه تا بیت کویین دوباره جون بگیره .

24

بدترین کندل ماهانه بیت کوین

زارع

11/تیر/1401

دریک دهه اخیر که رشد قیمتی بیت کوین به نحوی خوب پیش می رفت با وجود عوامل‌ وعلل مختلف بازارهای سهام وارزهای دیجیتال وشرایط اقتصادی کشورها وتورم یی سابقه تمام آنها سبب کاهش قیمت بازار سهام وارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین واتریوم شد که درشبکه ماهه اخیر با بی‌سابقه ترین کاهش روبه رو بوده وبدترین کندل ثبت شده رادرپایان ماه ژوئن از آن بیت کوین است

28

چه بر سر بازار آمده؟؟؟؟؟

marwan

16/اسفند/1401

با درنظرگرفتن وضعیت فعلی بازار و احساسات منفی شدیدی که سرمایه گذاران را فراگرفته است، دیگر به نظر نمی رسد هدف 100 هزار دلار در سال 2022 قابل دسترس باشد. با این حال در پیش بینی های بلندمدت، این روند چندان هم ناامیدکننده نیست. طبق پیش بینی فایندر، تا پایان سال 2025 ارزش هر بیت کوین به 192800 دلار و پیش از پایان سال 2030، این رقم به 406400 دلار خواهد رسید.

2

فر

beh7

11/تیر/1401

این ریزشها فرصت خریده وقتی بیت کوین 60 هزار دلار شد همه حرفشو میزدن ولی الان چی اون موقع که هنر نیست اگه الان که 19 هزاره حدس بزنی در اینده 90 هزار میشه این مهمه که من یهتون میگم مطمین باشید میشه

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.