coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.4%

65,241 $

4,064,514,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,201 $

199,433,514 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

62,281 تومان

Tether

Tether

usdt

1.9%

598.2 $

37,267,860 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.6%

155.09 $

9,662,107 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

0.542 $

33,767 تومان

XRP

XRP

xrp

1.9%

3,199 $

199,303,307 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.2%

0.1682 $

10,479 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.8%

6.11 $

380,653 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بلاتکلیفی رمزارزها؛ نرخ تورم آمریکا امروز منتشر می‌شود!

22/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
بلاتکلیفی رمزارزها؛  نرخ تورم آمریکا امروز منتشر می‌شود!
رمزارز
ارز دیجیتال
تحلیل
اخبار
2115
3 دقیقه

امروز داده‌های وضعیت نرخ تورم آمریکا (CPI) در حوالی ساعت ۵ عصر به وقت تهران اعلام می‌شود. به گفته یکی از تحلیلگران کریپتو کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از ۲۰,۰۰۰ دلار همانند قبل مهم نیست اما هم‌چنان قابل توجه است. با کاهش ارزش یورو و برابری آن با دلار آمریکا، قیمت نفت هم‌چنان در روند نزولی قرار گرفته است و نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا در کشور چین بیش از پیش شده است.

به نقل از بلاک‌ورکز، رمزارزهای برتر بازار در روز سه‌شنبه روند نزولی خود را ادامه دادند. در این بین، قیمت بیت کوین با ۵.۲۵٪ کاهش به ۱۹,۴۸۴ دلار رسیده، در حالی که قیمت اتر با کاهش ۸.۵۴٪ به ۱۰۵۶ دلار ریزش داشته است.

هرچند کریگ ارلام (Craig Erlam) تحلیلگر ارشد بازار Oanda معتقد است که کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از ۲۰,۰۰۰ دلار به اندازه ماه گذشته مهم نبوده است، اما هم‌چنان کاهش مکرر قیمت BTC به کمتر از سطح ۲۰,۰۰۰ دلار، نکته قابل توجهی محسوب می‌شود.

ارلام روز سه‌شنبه در این خصوص گفته است:

کاهش قیمت بیت کوین به کمتر از سطح حمایتی ۱۷,۵۰۰ الی ۱۸,۵۰۰ دلار می‌تواند به فروش عمده و ریزش بیشتر منجر شود، در حالی که تثبیت قیمت پایین‌تر از سطح قیمت ۱۹,۵۰۰ دلار نیز بیانگر آن است که روند نزولی بیشتری در پیش است.

رمزارزهای برتر دیفای نیز در روز سه‌شنبه روند نزولی روز قبل خود را ادامه دادند، به طوری که توکن آوه (AAVE) با کاهش قیمت ۷.۴۲٪ به ۶۸.۵ دلار و قیمت توکن میکر (MKR) با ۸.۴٪ کاهش قیمت به ۸۳۷.۲۳ دلار رسیده‌اند.

هرچند روند نزولی بازار برای بعضی از سرمایه‌گذاران اهمیت چندانی نداشته است. در این بین، مالتی‌کوین کپیتال (Multicoin Capital) صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر ۴۳۰ میلیون دلاری را معرفی کرده است. پروتاگونیست (Protagonist) که توسط یان (Ian) و دیلن ماچالیناو (Dylan Macalinao) توسعه‌دهندگان سولانا ایجاد شده است نیز اولین صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری خود برای تمرکز بر شرکت‌های کریپتو که در مراحل اولیه توسعه قرار دارند، عرضه کرده است.

بازارهای جهانی در انتظار انتشار داده‌های CPI

در این بین، سرمایه‌گذاران به دقت، گزارش ماه ژوئن شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا که امروز حوالی ساعت ۵ عصر به وقت تهران منتشر می‌شود را تحت نظر دارند. انتظار می‌رود نرخ تورم ماه به ماه برابر ۱.۱٪ و نرخ تورم سال به سال برابر ۸.۸٪ اعلام شود. در صورت انتشار اعدادی بالاتر از این میزان می‌توانیم منتظر ریزش بازارهای پرریسک مثل بورس و کریپتو باشیم. شاخص CPI یکی از مهم‌ترین عوامل برای تغییرات نرخ بهره از سمت فدرال رزرو است.

بازار بورس آمریکا دیروز شاهد کاهش ارزش خود بوده است. شاخص S&P 500 با ۰.۹۲٪ کاهش به ۳۸۱۹ رسیده است. شاخص‌های DJIA و نزدک نیز به ترتیب ۰.۶۱ و ۱.۸۱ درصد کاهش داشته‌اند.

پس از مدت‌ها انتظار، ارزش یورو به طور موقت با دلار آمریکا برابر شد، اما بعد از ظهر روز سه‌شنبه توانست به یک سِنت بیشتر از یک دلار برگردد. بازار کالاها نیز همانند سایر بازارها با کاهش مواجه شده است. در این خصوص، قیمت نفت بیش از سایر کالاها کاهش داشته است. نفت خام برنت به دلیل نگرانی‌ها درباره شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور چین، با ۷.۱٪ کاهش قیمت به ۹۹.۰۴ دلار در هر بشکه رسیده است. گزارش ماهانه اوپک که امروز منتشر شده است، کاهش تقاضا برای نفت در سال ۲۰۲۳ را پیش‌بینی کرده است.

بانک آلمانی Commerzbank در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) گفته است:

ما معتقدیم که دلار آمریکا، که ارزش آن با یورو برابر شده است، بر قیمت‌ها تاثیرگذار است. افزایش قیمت انرژی و افزایش نرخ بهره، نگرانی‌ها درباره وقوع رکود را افزایش می‌دهد. این موضوع بر تقاضا برای نفت تاثیر بسزایی دارد.

در هفته جاری، شرکت‌های به انتشار گزارش نهایی سه ماهه دوم خود پرداخته‌اند. پلتفرم قراردادهای هوشمند لایه اول آوالانچ گزارش داده است که مجموع سرمایه قفل‌شده این پلتفرم در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه قبل، کاهش ۷۵٪ داشته است. در عین حال، طبق گزارش تحلیلگران مساری، تعداد توکن‌های AVAX که در حوزه دیفای قفل شده، افزایش یافته است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

بلا تکلیفی ارز دیجیتال

marwan

03/اسفند/1401

پس از انتشار خبر ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال در چین و سقوط قیمت‌ها، بازار اکنون کمی آرام گرفته است. با این حال کارشناسان انتظار دارند که نوسانات قیمت در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد

3

بازار ارز

vahdat.masomi

17/مرداد/1401

امروز بازار یکم متحول شده ولی هرچه تلاش میکنه نمیتونه مقاومتشو بشکنه احتمالا بازم شاهد ریزش و رکودش باشیم

7

تورم

09380100885

22/تیر/1401

با این تورم آمریکا و بیانیه های فدرال رزرو آمریکا و موضوع فروش بیت کوین های هک شده احتمال ریزش بازار هست

31

مبادلات رمز ارزها

[email protected]

24/تیر/1401

بازار رمزارزها در تمام دنیا مخاطراتی دارد که نیازمند توجه جدی سرمایه‌گذاران است، اما دولت‌ها و بانک‌های مرکزی دنیا نیز همزمان با گسترش مبادلات رمز ارز، موضع‌گیری‌هایی انجام داده‌اند که برخی در جهت موافقت با رمزارزهاست و برخی دیگر در راستای اعلام مخالفت جدی و غیرقانونی خواندن رمزارزها! در ایران اما هنوز موضع رسمی‌ بانک مرکزی مشخص نیست! آن هم درحالیکه هنوز جمعیت زیادی گرفتار سوءمدیریت دولت در ماجرای بورس هستند و هر روز پودر شدن سرمایه‌هایشان را نظاره می‌کنند.

14

بازار جهانی

leilaranjbar

22/تیر/1401

بعداز مدت هاانتظار ارزش یورو بطور موقت بادلارامریکا برابر شدبازار کالا هانیز همانند سایر بازار هاباکاهش مواجه شده است قیمت نفت کاهش داشته

23

سقوط بیت

[email protected]

22/تیر/1401

واضح است که بیت کوین همچنان در روند نزولی خود قرار دارد. قیمت ها توانستند برای مدتی تثبیت شوند و بهبود پیدا کنند. با این حال، فشار فروش بیشتر شد و قیمت ها را پایین آورد. قیمت بیت کوین از بالای ۳۱۵۰۰ دلار سقوط کرد و به قیمت فعلی ۲۷۵۴۰ دلار رسید. ما هنوز در یک منطقه حمایت قوی برای بیت کوین هستیم، با این حال، آلتکوین های دیگر مانند اتریوم حمایت را شکستند و در مسیر خود به سمت پایین تر در حال حرکت هستند. بیت کوین ممکن است همان حرکت را انجام دهد و از حمایت قوی ۲۷۵۰۰ دلار عبور کند. در حالی که بیشتر معامله‌گران شروع به فروش وحشتناک می‌کنند، دیگران آن را بهترین فرصت برای خرید بیت کوین می‌دانند، در حالی که دستور توقف ضرر را هم  تعیین می‌کنند.

29

بیت کوین

msg5827

22/تیر/1401

فشار فروش بیت کوین در روز گذشته نیز ادامه پیدا کرد، و قیمت بیت کوین به محدوده حمایت 19130 الی 18620 دلار نزدیک شده است. قدرت هنوز در دست فروشندگان می باشد، این مورد در ویدیو تحلیلی امروز از نظر تعداد کندل ها، قدرت آن ها و زاویه موج ها بررسی شده است، اما نشانه هایی از قدرت گرفتن خریدار در این روند رنج به چشم می خورد. که در میان مدت ظاهر خواهد شد. برای کوتاه مدت همچنان کانال باریک نزولی برای بیت کوین معتبر می باشد، و تا زمانی که مقاومت رند 20000 دلار به سمت بالا پر قدرت شکسته نشود، روند در تایم فریم 1 ساعته نیز نزولی می باشد. برای امروز اندیکاتور Pivot Points سطح 19500 دلار را به عنوان مقاومت نشان می دهد، و در تایم فریم 1 ساعته قیمت به این مقاومت واکنش نشان داده است. حمایت های پایین تر بیت کوین برای امروز در قیمت های 19220، 19000 و 18700 دلار می باشد.

29

نرج تورم امریکا امروزاعلام میشود

etoro

22/تیر/1401

امروز ساعت ۵عصرنرخ تورن امریکا اعلام میشود نرخ تورم امریکا بر کل بازا های مالی جهان تاثیر گذاره واین نرخ ماه به ماه ۱۰۱/درصدوسال به سال۸۰۸/هست

40

زنجیر اقتصاد

Hadi1401

23/تیر/1401

فقط این جمله بس که تمام اقتصاد کشور ها مانند زنجیر به هم پیوسته است. هر کشوری احساس استقلال انحصاری کند باعث بهم ریختگی خواهد شد.

20

انتشار

morteza54

22/تیر/1401

نرخ تورم امریکا همیشه بر بازارهای جهانی تاثیر داشته که این شامل رمزارزها نیز میشود. باید دید این بار چه اتفاقی در بازار کارنسی می افتد. امیدوارم که مثبت باشد.

34

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.