coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.2%

64,668 $

4,216,353,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.1%

3,168 $

206,547,732 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.999 $

65,135 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

601.1 $

39,189,112 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

151.48 $

9,876,496 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9995 $

65,167 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.1%

3,167 $

206,492,964 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.3%

0.5331 $

34,758 تومان

XRP

XRP

xrp

4.8%

0.1541 $

10,047 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.1%

5.62 $

366,424 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سقوط قیمت بیت کوین به زیر 20 هزار دلار؛ آمریکا دست از سیاست‌های انقباضی بر نمی‌دارد

05/شهریور/1401
افزودن به نشان شده ها
سقوط قیمت بیت کوین به زیر 20 هزار دلار؛ آمریکا دست از سیاست‌های انقباضی بر نمی‌دارد
بیت کوین
آمریکا
اخبار
BTC
2212
2 دقیقه

صحبت‌های اخیر مقامات آمریکایی نشان می‌دهد آنها فعلاً برنامه‌ای برای بازگشت از سیاست‌های پولی انقباضی ندارند. کارشناسان اما می‌گویند افزایش دوباره نرخ بهره بانکی در آینده، قرار نیست تأثیر شدیدی بر بازارهای مالی داشته باشد.

به گزارش کوین دسک، قیمت بیت کوین امروز به پایین‌ترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسید و این در حالی است که جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، روز گذشته بر ادامه روند اجرای سیاست‌های پولی انقباضی در این کشور تأکید کرد.

بیت کوین امروز در پایین‌ترین سطح قیمت ۱۹٬۹۴۵ دلار را تجربه کرد، اما در حال حاضر با ۶درصد سقوط در ۲۴ ساعت گذشته، بالای ۲۰٬۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت بیت کوین؛ نمای یک‌ساعته بازار «بیت کوین/ دلار».

پاول گفته است تصمیم کمیته بازار آزاد بانک مرکزی آمریکا برای افزایش ۰.۵۰ یا ۰.۷۵ واحد درصدی نرخ بهره بانکی در ماه سپتامبر (شهریور) به وضعیت آمارهای دریافتی و چشم‌انداز در حال تغییر اقتصاد بستگی دارد.

ادوراد مویا (Edward Moya)، تحلیلگر ارشد مجموعه اواندا (Oanda)،‌ اخیراً گفته بود معامله‌گران باید انتظار این را داشته باشند که افزایش احساس ریسک‌گریزی در بازار، قیمت بیت کوین را به سطوحی پایین‌تر از ۲۰٬۰۰۰ دلار برساند.

مویا می‌گوید:

دارایی‌های ریسکی (مثل ارزهای دیجیتال) در حالی برای حفظ ارزش خود تلاش می‌کنند که پاول هم به مبارزه خود با تورم از طریق اجرای سیاست‌های پولی انقباضی ادامه خواهد داد؛ حتی اگر این کار باعث کاهش سرعت رشد اقتصادی آمریکا شود.

به‌دنبال سخنرانی روز قبل پاول، آلت کوین‌های بازار هم با کاهش قیمت مواجه شدند. بین ۱۰۰ ارز اول بازار، کازماس (ATOM) بدترین عملکرد را داشته و در شبانه‌روز گذشته ۱۴درصد از ارزش خود را از دست داده است. اتریوم نیز در این مدت ریزشی ۹.۵درصدی را تجربه کرده است.

شاخص‌‌های بورسی «S&P500» و نزدک (Nasdaq) نیز به سخنرانی روز جمعه پاول واکنش نشان داده و هر کدام امروز به‌ترتیب ۳.۳۷درصد و ۴.۱۰درصد سقوط کرده‌اند.

پاول در سخنرانی روز قبل خود گفته بود:

بازگرداندن ثبات به قیمت‌ها مقداری طول خواهد کشید و مستلزم این است که از ابزارهایی که در اختیار به‌خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم عرضه و تقاضا را در بازار مجدداً به تعادل برسانیم.

جاش اولشویچ (Josh Olszewicz)،‌ مدیر بخش تحقیقات مؤسسه سرمایه‌گذاری والکیری (Valkyrie)، گفته است:

انتظار داریم در شهریور هم شاهد افزایش ۰.۷۵ واحد درصدی نرخ بهره بانکی باشیم و تصور نمی‌کنیم این اتفاق در صورت وقوع تأثیر شدیدی بر بازارهای مالی داشته باشد. پس از آن هم تا زمانی که تورم مهار شود و نرخ بیکاری به عدد سالم‌تری بازگردد، افزایش متوالی نرخ بهره بانکی را خواهیم داشت.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟


تحلیل کاربران

بیت کوین وآمریکا

marwan

13/اردیبهشت/1402

السلام علیکم وقتی بهره بانکی در امریکا افزایش پیدا کنه طبیعی که اقتصار رونق پیدا میکند وقیمت ارزهای دیجیتال بهتر وبیشتر میشه

2

سیاست نهنگ ها

farzam5116

08/شهریور/1401

دوستان اگاه باشیدکه اینهاهمش سیاست کثیف نهنگ هست.توی ضررنفروشید.فقط بخرید. نیمی ازخریدتون هم بذاریدواسه بوسه خداحافظی یاپولبک بیت کوین ۱۷هزاردلاری

7

سقوط بیت کوين

haniye74

05/شهریور/1401

سلام من فکر کنم قیمت بیت کوین باز هم کاهش پیدا کنه اونم به خاطرسياست های آمریکا،ولی بازهم بايدمنتظرباشيم که چه اتفاق هایی میفته

23

بیت کویین زیر بیست

Bist1234

11/شهریور/1401

نزدیک بود یه تکونی بهش بده ولی حرفایی که پاول که تاکید به سیاستهای انقباضی داشت دوباره بازارو سرکوب کرد

6

سقوط بیت کوین

s@m@d

05/شهریور/1401

بیت کوین باز هم ریزش داشت و با این ریزش شاهد افت قیمت کل بازار هستیم و باید دید بالاخره کی قراره یه بازار سبز ببینیم و از این بازار بکشیم بیرون

42

تحلیل

khodadadloalii

05/شهریور/1401

سلام خدمت دوستان به نظر من جهش یا ریزش بازارهای بین‌المللی بستگی به سیاست کشورهای مثل آمریکا چین روسیه داره هر چقدر مسئله تایوان کش میره بازار میاد پایین آرزوی موفقیت برای دوستان

22

افت قیمت ارزهای دیجیتالی

مظفر

05/شهریور/1401

نوش داروبعدازمرگ سهراب (واقعااگرقرارست اطلاع رسانی انجام بشه بایددقیق وبه وقت باشه والا نه تنهافائده ی نداردبلکه باعث دلسردی بیشترمی گردد.

24

سقوط بیت کوین

hasankhoshmaram.gmaill85.com

06/شهریور/1401

با سلام خدمت دوستان میشه گفت بازار جهانی با هر تهدید اتفاقاتی که میفته دچار سقوط شدید میشه با درگیری های اخیر لفظ بیان کشورهای بزرگ ترس هم به بازار ارز تزریق میشه شاهد افت ارزها میشیم مخصوصا بیت کویین

14

خبر بد

0681034629

05/شهریور/1401

فقط به امریکا ربطی نداره. هر خبر و شایعه ای احتمال نوسان رو ایجاد میکنه در بازار ارز دیجیتال. به عنوان مثال یه فاند جنگ احتمال ریزش رو زیاد میکنه و همه میفروشن اما بعضی ها هم از فرصت خرید استفاده میکنند

10

ریزش بیت

hastiiii

05/شهریور/1401

ریزش بیت کوین رو الان به هر چیزی میشه نسبت داد و امریکا یک سوی این قضیه ست و همین دستکاری کردن معاملات هم یک سر

48

سقوط بیت کوین

dors@1

07/شهریور/1401

شایعه های زیادی این روزا به وجود اومده و همین باعث شد تا بیت کوین به زیر ۲۰۰۰۰ دلار بیاد و حالا شاید ریزش ادامه دار شه

9

سیاست اقتصاد

[email protected]

06/شهریور/1401

سلام‌شب تمامی دوستان بخیر.. دوستان دنیای اقتصاد ،سیاست ،،،،ووو غیره از سالهای دور اثبات کرده و اون حالا تو دنیای ارز که ما دربارش تحلیل میکنیم میگم دارندگان سهام بیشتر که حالا برای هرکشوره ،شامل امریکا انگلیس وووهرجا کلا سهام بیشتر برای هرکشور باشه تایین کننده یایکنواخت بودن رو تایین میکنه حالا سر لجبازی های الکی یک مشت مردم بی گناه که ازاین ارزها درامد کسب می کنند شامل ضرر زیاد میشن

15

بازار قرمز

Catty707

05/شهریور/1401

معلوم نیست چه خبره این دیگه چه جورشه دیشب همچین کل بازار قرمز شده بود و هی قیمت‌ها می‌اومدن پایین که من فکر کردم تاصبح بازار هیچی ازش باقی نمیمونه ! هر چی میکشیم از دست آقای پوتین رئیس جمهور شوروی میکشیم یه تنه چه گندی به دنیا زد نزاشت دنیا بعد از دوسال بدبختی و بی کاری از دست کرونا یه جون بگیره یاد امپراتوری از دست رفته اش افتاد الان هم نیروگاه اتمی اوکراین که برق بیشتر قسمت‌های اوکراین رو تامین میکنه و توی اروپا بزرگترین نیروگاه است بازیچه دستش شده هر لحظه ممکنه تشعشعات پخش بشه دنیا رو بدبخت کنه یه معاینه و چکاب کامل میخواد شاید شیزوفرنی داشته باشه .

22

قیمت بیت کوین

9139863733

06/شهریور/1401

بله اینجا ایران است که هرجند هم سعی کنی باز خبرها بعداز تمام دونیا به دست میرسه که اتوقت هم درسقوط قرار گرفته ای

14

هیچ وقت پیت کوین سعودی نیست

hmydamdadksary

05/شهریور/1401

همیشه در هر سربالایی یک سر پایین است این شگرد ارزهای دیجیتالی میباشد وچون قیمت هر بقیه ارزها مثل پیت کوین نیست افتش بیشتر سر و صدا میکند

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.