coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

63,334 $

3,945,708,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,077 $

191,685,263 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

591 $

36,821,792 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.5%

154.9 $

9,650,270 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.2%

0.5463 $

34,034 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

3,076 $

191,611,749 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.9%

0.158 $

9,843 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سرانجام ETF بیت‌کوین تایید شد; جری گنسلر تأیید ETF به معنی تأیید بیت کوین نیست!

21/دی/1402
افزودن به نشان شده ها
سرانجام ETF بیت‌کوین تایید شد; جری گنسلر تأیید ETF به معنی تأیید بیت کوین نیست!
ETF بیت کوین
قیمت بیت کوین
اخبار بیت کوین
BTC
1506
3 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در یک اقدام بی‌سابقه، با راه‌اندازی نخستین صندوق تبادلی بیت کوین (ETF) در این کشور موافقت کرد، رویدادی که به عنوان یک نقطه عطف بزرگ برای دنیای ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی تلقی می‌شود. طبق اعلامیه‌های منتشر شده، این صندوق‌های ETF بر اساس بیت کوین از تاریخ 11 ژانویه در دسترس برای معامله خواهند بود.

این تصویب پیشرو باعث ایجاد تلاطم در بازار ارزهای رمزپایه شده، که این ارتعاشات در قیمت بیت کوین مشاهده شده و دیگر ارزهای دیجیتال نیز در پی آن دنباله‌روی کرده‌اند.

مجوز صادره از سوی SEC به منزله یک دگرگونی عمده در نظرات نظارتی موجود و خوش‌آیندی گسترده‌تر ارزهای رمزنگاری شده در نظام‌های مالی رایج تلقی می‌گردد.

صندوق‌های ETF بیت کوین سهولت معامله‌ی این رمزارز را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورند تا بدون نیاز به روبرو شدن با پیچیدگی مالکیت مستقیم بیت کوین، مانند مدیریت کلیدهای خصوصی و گذرواژه‌ها، به خرید و فروش اقدام نمایند.

این ابتکار می‌تواند باعث جذب سرمایه‌گذاران گسترده‌تری به بازار کریپتو شود. بلافاصله پس از اعلام این خبر، قیمت بیت کوین با نوسان مواجه شد که این موضوع بازتابی از هیجان و اطمینان سرمایه‌گذاران نسبت به آتیه‌ی این ارز دیحیتال است.

تغییرات اخیر قیمتی، واکنش مثبت بازار به این تصمیم‌گیری SEC را نمایش می‌دهد. متخصصین باور دارند که این تصویب ممکن است مسیری را برای ایجاد صندوق‌های ETF مبتنی بر دیگر ارزهای دیجیتالی هموار سازد و پتانسیل دارد که این صنعت را دگرگون سازد.

رضایت SEC را می‌توان به منزله یک تأیید برای مشروعیت بیت کوین تلقی کرد. این یک نشانه مهم است که می‌تواند به ما این امید را بدهد که ارزهای دیجیتالی در آینده نقش مهم‌تری را در پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها بازی کنند.

گری گنسلر، ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و یکی از منتقدان صریح ارزهای رمزپایه، در بیانیه‌های اخیر خود تصریح کرده است که موافقت با راه‌اندازی صندوق‌های معاملاتی (ETF) مبتنی بر بیت کوین نباید به عنوان تایید کلی بیت کوین از سوی SEC پنداشته شود.

او تأکید دارد که تأیید SEC نباید به منزله قبولی همه‌جانبه این ارز دیجیتالی از ناحیه کمیسیون تلقی گردد.

گنسلر در این مورد گفته است:

این اقدام به هیچ عنوان نباید به منزله تایید کمیسیون نسبت به معیارهای لیست‌شدن اوراق بهادار متعلق به دارایی‌های رمزنگاری شده در نظر گرفته شود.

او همچنین اضافه کرد:

سرمایه‌گذاران پیش‌تر نیز توانایی خرید بیت کوین از صرافی‌ها و بسترهای دیگر را داشتند، ولیکن ایجاد یک صندوق ETF تایید شده توسط SEC یک سطح امنیت بالاتری برای آنان فراهم می‌کند. عرضه‌کنندگان صندوق‌های ETF بیت کوین باید به پشتوانه ارائه اطلاعاتی صادقانه، شفاف و دقیق در مورد محصولاتشان باشند.

گنسلر تاکید کرد که سرمایه‌گذاران می‌توانند این اطمینان را داشته باشند که با قوانین دقیق و نظارت گسترده‌ی SEC، منافع آن‌ها مورد حفاظت قرار می‌گیرد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

اعلان فوری: Epic Sat، ساتوشی حماسی، برای اولین بار در CoinEx!

اعلان فوری: Epic Sat، ساتوشی حماسی، برای اولین بار در CoinEx!

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

جری گنسلر به معنی بیت گوین

king65mmd

22/دی/1402

پس از فروپاشی لونا و استیبل کوین UST، گنسلر هشدار داد که بسیاری از توکن‌ها شکست خواهند خورد. وی همچنین به سرمایه گذاران پس از سقوط شبکه سلسیوس، هشدار داد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال تحقیق و بررسی در مورد سلسیوس و ترافورم لبز است.

23

ریسک سرمایە گذاری

ayoobchem

24/دی/1402

تأیید ETF بیت کوین در واقع می‌تواند شاخصی از تأیید بیت کوین و قبولی آن به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری بزرگ تلقی شود. تأیید ETF به معنای این است که مراکز مالی توانسته اند پیشنهاد بیت کوین برای یک زیرمجموعه از سرمایه‌گذاران را تأیید کنند که ممکن است منجر به سرمایه‌گذاری بیشتر و رشد بازار بیت کوین شود. با این حال، همچنان مهم است که از فواید و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بیت کوین آگاه شوید

16

سرانجام ETFتایید شد

marwan

21/دی/1402

 ۱۵ سال از استخراج اولین بلوک بیت کوین و آغاز دنیای کریپتو می‌گذرد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌ متحده (SEC) سرانجام صندوق قابل‌معامله‌ در بورس (ETF) این رمزارز را تأیید کرد. این تصمیم ۱۱ صندوق قابل‌معامله را در دسترس سرمایه‌گذاران بزرگی مثل بلک راک، فیدلیتی و گری‌اسکیل قرار می‌دهد

27

بیت

majidsoltsni

21/دی/1402

‌بعد از مدت‌ها انتظار، ETF اسپات بیت کوین تایید شد. این صندوق‌ها از فردا در ایالات متحده قابل‌معامله خواهند بود. ای‌تی‌اف به صندوق‌های قابل معامله در بورس گفته می‌شود که امکان معامله یک دارایی را در بورس فراهم می‌کند. با آغاز به کار این صندوق‌ها، انتظار می‌رود حجم گسترده‌ای از سرمایه‌های سازمانی و سرمایه‌گذاران سنتی وارد بازار بیت کوین شود.

15

بیت کوین

امیدomidsohrab

29/دی/1402

استخراج نات کوین بهترین سرمایه برای سود ما است بهتراست نات کوین بدست بیاریم وازش سود حاصل بشه وازلحاظ قدرت هم بالاترازهمه واستاده

7

ارز

azad6200

22/دی/1402

کلا سرمایه گذاری زیاد در بازار ارز دیجیتال به یک قمار بازی با ریسک خیلی بالا شبیه است که احتمال ضرر در آن زیاد است

22

تحلیل بیت

[email protected]

27/دی/1402

ایده من برای بیت ؛ یک بار دیگه رفتن برای ۵۰ هزار دلار و ریزشی بی سابقه در تاریخ بیت کوین این رو بهتون میگم تحت هیچ شرایطی بیت کلوز هفتگی بالای ۴۶ هزار دلار نمیده محال ممکن است هر چیزی بالای ۴۶ شدو خواهد بود

6

تحلیل

ibe00277

29/دی/1402

خلاصه بعد مدتها روز موعود به سر رسید وتاییدیه این ارز خیلی از کاربران را خوشحال کرد ومن هم به نوبه خود تبریک میگویم وامیدوارم راه همواری برای مردم باشه .

5

ETF

jora200307

22/دی/1402

اخرین پذیرندگان ارز دیجیتال یعنی سیاستمداران بالاخره ارزهای دیجیتال رو به رسمیت شناختن با پذیرش etf بیتکوین راه برای بقیه ارزها باز شد

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.