coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.5%

59,040 $

3,678,192,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.2%

2,983 $

185,814,734 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2.9%

561.7 $

34,993,910 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

11%

137.92 $

8,592,416 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.7%

0.5192 $

32,346 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

2,979 $

185,597,930 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7.7%

0.1328 $

8,273 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

9.2%

5.08 $

316,484 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رمزارز Saga در کوینکس لیست شد: در مورد این ارز جدید چه می‌دانیم؟

28/فروردین/1403
افزودن به نشان شده ها
رمزارز Saga در کوینکس لیست شد: در مورد این ارز جدید چه می‌دانیم؟
saga
ارز saga
اخبار کوینکس
2040
5 دقیقه

رمزارز SAGA اخیراً به فهرست ارزهای دیجیتال قابل معامله در صرافی کوینکس اضافه شده است. این اقدام، دسترسی و معامله‌ی این ارز دیجیتال نوظهور را برای کاربران کوینکس فراهم می‌آورد، و نشان‌دهنده‌ی افزایش توجه و پذیرش این توکن در بازارهای رمزارز است.

ثبت نام در کوینکس با تخفیف ویژه کارمزد

ساگا (SAGA) یک بستر بلاکچینی را برای توسعه دهندگان پلتفرم، در حوزه وب 3 ارائه میدهد که دارای دسترسی سریع، مقیاس‌پذیری بالا می باشد و بسیار کاربرپسند است. ساگا مسیری هموارتر برای ساخت برنامه‌ها و زنجیره‌ها در وب 3 را برای توسعه دهندگان کسب و کار و پلتفرم های خدماتی ارائه می‌دهد. برخلاف پلتفرم‌های سنتی، ساگا بر روی امکان ارتباط آزاد بین زنجیره‌های مستقل تمرکز دارد. این رویکرد نه تنها نوآوری را تشویق می‌کند بلکه اطمینان می‌دهد که توسعه‌دهندگان استقلالی که نیاز دارند برای تحقق بخشیدن به چشم‌اندازهای خود، دارند.

چگونگی کارکرد ساگا (SAGA)

ساگا به چالش‌هایی که توسعه‌دهندگان و کاربران نهایی در اکوسیستم‌های بلاکچین فعلی با آن مواجه هستند مانند هزینه‌های بالای گس، ازدحام و کمبود انعطاف‌پذیری، پاسخ می‌دهد. با استفاده از زنجیره‌های اختصاصی، استقرار خودکار، امنیت مشترک، اکوسیستم کاسموس، و سایر عناصر، ساگا راه‌حلی هم مقیاس‌پذیر و هم کاربرپسند ارائه می‌دهد.

زنجیره‌های اختصاصی

یکی از ویژگی‌های برجسته ساگا، توانایی آن در استقرار خودکار بلاکچین‌های اختصاصی برنامه، موسوم به "زنجیره‌های اختصاصی"، در متاورس چندزنجیره‌ای است. این به معنای آن است که توسعه‌دهندگان می‌توانند بدون دغدغه هزینه‌های اولیه یا فرآیندهای استقرار پیچیده، زنجیره‌های اختصاصی خود را راه‌اندازی کنند.

امنیت مشترک

امنیت در دنیای بلاکچین از اهمیت بالایی برخوردار است و ساگا اطمینان می‌دهد که زنجیره‌های اختصاصی توسط اعتبارسنج‌های شبکه اصلی ساگا با استفاده از امنیت مشترک محافظت می‌شوند. این نه تنها پردازش سریع را تضمین می‌کند بلکه ارتقاء و نگهداری را نیز آسان می‌سازد.

ادغام اکوسیستم کاسموس

ساگا بر اساس اکوسیستم کازماس ساخته شده است که پایه‌ای محکم برای ویژگی‌های نوآورانه آن فراهم می‌کند. با بهره‌گیری از پیشرفت‌هایی مانند ارتباط بین بلاکچینی (IBC) و امنیت مشترک، ساگا در پی ساده‌سازی تجربه‌های توسعه‌دهندگان و کاربران نهایی در اکوسیستم کازماس است.

ابزارهای هماهنگ‌سازی اعتبارسنج

برای تضمین عملکرد روان زنجیره‌های اختصاصی، ساگا ابزارهای ارکستراسیون اعتبارسنج را فراهم می‌کند که مدیریت هزاران زنجیره اختصاصی مستقل توسط اعتبارسنج‌ها را ساده می‌سازد. این ابزارها کارهایی مانند برنامه‌ریزی اجراها، نظارت بر استفاده از منابع و غیره را خودکار می‌کنند.

لایه مقیاس‌پذیری

ساگا به عنوان لایه مقیاس‌پذیری برای زیرساخت وب 3 عمل می‌کند، قیمت‌گذاری پیش‌بینی‌پذیر برای توسعه‌دهندگان، هزینه صفر برای راه‌اندازی یک زنجیره و استقرار خودکار برنامه‌ها روی زنجیره اختصاصی خود را ارائه می‌دهد. این فرآیند توسعه را ساده‌سازی می‌کند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر آنچه بهترین هستند - ساختن برنامه‌های کاربردی نوآورانه - تمرکز کنند.

ساگا با تمرکز اولیه بر روی بازی‌ها و سرگرمی، دو بخش با تقاضای بالا برای مقیاس‌پذیری و پتانسیل جذب جمعیت عظیمی از کاربران، آغاز به کار کرده است. با این حال، هدف آن از پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی مالی غیرمتمرکز (DeFi) با قابلیت پردازش تراکنش‌های کم‌ارزش و حجم بالا در مقیاس است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رمزارز DOG وارد بازار کوینکس شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

رمزارز DOG وارد بازار کوینکس شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

رمزارز MSN به فهرست صرافی کوینکس افزوده شد: آشنایی با جزئیات این ارز!

رمزارز MSN به فهرست صرافی کوینکس افزوده شد: آشنایی با جزئیات این ارز!

رکوردشکنی در مزایده؛ ساتوشی حماسی با قیمت باورنکردنی فروخته شد!

رکوردشکنی در مزایده؛ ساتوشی حماسی با قیمت باورنکردنی فروخته شد!

ارز تنسور در کوینکس لیست شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

ارز تنسور در کوینکس لیست شد٬ در مورد این ارز چه می‌دانیم؟

تحلیل فعالیت‌های ارز دیجیتال در ماه مارس و چشم‌انداز آینده در آوریل ۲۰۲۴

تحلیل فعالیت‌های ارز دیجیتال در ماه مارس و چشم‌انداز آینده در آوریل ۲۰۲۴


تحلیل کاربران

اخبار

ali98yyyyy

29/فروردین/1403

واقعاً اخبار به درد می خوره همه چیز هارو برات میگه چی کار کنی و چی کار نکنی راستی شما چقدر جم کردید من 285تا جم کردم و همیشه فعال هستم

8

بیت کویین

[email protected]

06/اردیبهشت/1403

رسیک و شرکت در بازار ارز دیجیتال بیت کویین با این نوسان قیمت و بالا و پایین رفتن سطح بیت کویین خیلی خیلی بالاست ولی با صبر و حوصله زیاد وارد این شرط بندی بشید و ریسک کنید

1

روند بازار

mamali64

28/فروردین/1403

اصلاً منطقی در مورد این بازار وجود نداره هر چی به رخداد هاوینگ نزدیکتر میشیم بازار بیشتر افت میکنه و همین موضوع باعث دلسردی سرمایه‌گذاری در این بازار میشه واقعاً که با هیچ نموداری و با هیچ تحلیلی نمیشه این روند رو پیش‌بینی کرد

31

رمز ارز ساگا

marwan

29/فروردین/1403

اختصار SAGA یک ارز دیجیتال است که از نظر ارزش بازار در رتبه - کوین مارکت کپ قرار دارد. خرید و فروش SAGA در صرافی اوکی اکسچنج با حداقل کارمزد انجام می شود. قیمت SAGA امروز - تومان میباشد

26

ارز جدید

nasita7667

28/فروردین/1403

بنظر من این ارز ظهور کرده به نوبه خودش به رتبه بیت کوین میرسه شاید در ابتدا چندان توجهی نداشته باشه اما رشد میکنه

30

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.